In overleg met Modje Vork open ik dit topic.
Om ook als CUL iets bij te dragen aan de 3FM-SR acties hadden we het volgende idee:
Ben jij kok van beroep (geweest) en wil je je steentje bijdragen?Meld je dan aan voor deze actie en verhuur jezelf een avondje voor het goede doel!
Ben jij een échte wijnkenner en kun je bij elk gerecht de perfecte wijn bedenken?Sluit je dan aan bij de bovenstaande topkok!
Wil jij je (beste) vriend of vriendin verrassen met een heerlijk 3 of 4-gangendiner maar kun je zelf niet koken?Bied dan straks (als er een kok gevonden is) en doneer een bedrag aan SR! Degene met het hoogste bod krijgt dan bovenstaande kok over de vloer die voor jou een menu klaarmaakt met een door jou zelf samengesteld budget: je betaalt dus voor het eten (de ingrediėnten) en voor het feit dat deze mensen voor jou komen koken, op locatie!
Of 't te laat is voor zulks een actie weet ik niet, maar ik hoop dat er op deze sombere zondagmiddag genoeg mensen thuis zitten die dit lezen en denken: nou, tof!!

dus, roept u maar

Ben jij die vrijgevige kok die we zoeken en wil jij voor het goede doel een avondje thuiskok spelen?
ondergetekende kan altijd nog mee als keuken- en afwashulpje
voor het afwassen dient wel extra gedoneerd te worden!