abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64209174
In overleg met Modje Vork open ik dit topic.

Om ook als CUL iets bij te dragen aan de 3FM-SR acties hadden we het volgende idee:

Ben jij kok van beroep (geweest) en wil je je steentje bijdragen?
Meld je dan aan voor deze actie en verhuur jezelf een avondje voor het goede doel!

Ben jij een échte wijnkenner en kun je bij elk gerecht de perfecte wijn bedenken?
Sluit je dan aan bij de bovenstaande topkok!

Wil jij je (beste) vriend of vriendin verrassen met een heerlijk 3 of 4-gangendiner maar kun je zelf niet koken?
Bied dan straks (als er een kok gevonden is) en doneer een bedrag aan SR! Degene met het hoogste bod krijgt dan bovenstaande kok over de vloer die voor jou een menu klaarmaakt met een door jou zelf samengesteld budget: je betaalt dus voor het eten (de ingrediėnten) en voor het feit dat deze mensen voor jou komen koken, op locatie!

Of 't te laat is voor zulks een actie weet ik niet, maar ik hoop dat er op deze sombere zondagmiddag genoeg mensen thuis zitten die dit lezen en denken: nou, tof!!

dus, roept u maar Ben jij die vrijgevige kok die we zoeken en wil jij voor het goede doel een avondje thuiskok spelen?

ondergetekende kan altijd nog mee als keuken- en afwashulpje voor het afwassen dient wel extra gedoneerd te worden!
Ja doei.
  zondag 21 december 2008 @ 16:01:06 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64210782
Volgens mij lopen er niet zoveel echte beroepskoks rond op Fok!
Verder wel een leuk idee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64211979
iemand die denkt net zo goed te zijn mag ook natuurlijk

ik gok dat bijvoorbeeld RobinOok als ik dat zo zie prima kan concurreren
Ja doei.
pi_64213856
Ik leer voor kok nivo 2 leerjaar 2
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_64213895
en het lijkt je leuk om mee te doen?
Ja doei.
pi_64232072
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
en het lijkt je leuk om mee te doen?
Ja het lijkt mij wel leuk om voor iemand een avond te koken, met door hem/haar gekochte ingrediėnten. Enige nadeel daar weer van is dat ik er niet zo van hou om op locatie te koken. En bijkomend probleem is is dat het nu 22 december is. Binnen 2 dagen begint ongeveer zo'n beetje de drukste week van het jaar in de horeca.

Maar op zich vind ik het idee wel leuk. Dus zal ff kijken qua tijd en mogelijkheden.
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_64235494
En zijn er mensen die iemand anders een leuke avond cadeau wil doen of misschien zelf thuis een keer verwend worden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64235504
@Stakky:

het diner zal uiteraard niet meteen morgen plaats vinden, maar op een moment naar keuze, ergens in jan, feb, maart ofzo
Ja doei.
pi_64235918
Valt er niet wat te combineren met andere acties? Dat SHE naakt voor iemand gaat koken of zo?

Ik bied 10 euro
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_64235976

nee
Ja doei.
pi_64236087
Ow
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
  maandag 22 december 2008 @ 10:26:58 #12
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_64237448
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
iemand die denkt net zo goed te zijn mag ook natuurlijk

ik gok dat bijvoorbeeld RobinOok als ik dat zo zie prima kan concurreren
Oh, dank je. Maar dit lijkt me veel te eng. Ten eerste bij iemand anders thuis (dus andere keuken en spullen) en met ingredienten die zij uitkiezen (en me misschien niet liggen) voor mensen die ik niet ken. Ik denk dat je dan echt chef moet zijn om dat aan te durven.
pi_64237563
nah, ingredienten worden niet uitgekozen door de gastheer hoor!
De bieder stelt een budget waarbinnen de kok moet opereren.

Natuurlijk kan er ook aangegeven worden wat echt niet gewaardeerd wordt (vega, halal, geen orgaanvlees) maar verder gaat het natuurlijk ook een beetje om de verrassing
Ja doei.
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:42:58 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64297786
Ik geloof niet dat dit een groot succes gaat worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64297920
nee

het hart van de CUL-ers zit niet echt op de goede plaats

slotje dan maar
Ja doei.
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:47:14 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64297973
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
nee

het hart van de CUL-ers zit niet echt op de goede plaats

slotje dan maar
Ach ik heb wel al 25 euro gestort voor de blote kont van SHE.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64306258
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')