quote:Op maandag 22 december 2008 01:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Tis Poeke![]()
maar voor 5000 mag je me noemen hoe je wilt..
Tja, vaak vinden kinderen die de puberteit nog niet bereikt hebben meisjes over het algemeen vies. Maar hey! Dat komt later welquote:Op maandag 22 december 2008 01:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom krijg ik toch meteen een misselijk gevoel in mijn maag als ik aan een naakte she denk?
Ik hoop dat je te 'raden' bedoeltquote:Op maandag 22 december 2008 01:12 schreef taken het volgende:
Gelukkig, dank je
Ik hoop trouwens dat je foto's laat maken die net iets te wensen over laten, niet tè bloot. Maar zeker heel veel respect voor je dat je dit doet!
Nou, doorgaans kan ik mooie vrouwen wel hebben. Maar she, die heeft iets... iets... ik weet niet, net of er iets niet klopt aan haar. Behalve dan dat het een aandachtshoer is natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 01:29 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Tja, vaak vinden kinderen die de puberteit nog niet bereikt hebben meisjes over het algemeen vies. Maar hey! Dat komt later wel
quote:
Jazeker; ik stond altijd bekend als lucky bastard bij familie en vrienden.quote:Op maandag 22 december 2008 01:05 schreef Stakky het volgende:
trouwens SHE ff een heel andere vraag. Ik wou het eerder vanmiddag al vragen, maar was er even bij ingeschoten. Maar is er een bepaalde rede voor die klavertje vier, en lucky you en me tatoeages?
Nee, jij bent echt een heel stuk beter met je gezeik in het verkeerde topic.quote:Op maandag 22 december 2008 01:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou, doorgaans kan ik mooie vrouwen wel hebben. Maar she, die heeft iets... iets... ik weet niet, net of er iets niet klopt aan haar. Behalve dan dat het een aandachtshoer is natuurlijk.
Awh, dus die lamme "arm-over-borsten"-foto's?quote:Op maandag 22 december 2008 01:36 schreef SHE het volgende:
Qua stijl en te verwachten nakedness, zal dit het ongeveer worden:
[ afbeelding ]
Monicaquote:Op maandag 22 december 2008 01:36 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
De stijl, darling.quote:Op maandag 22 december 2008 01:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Awh, dus die lamme "arm-over-borsten"-foto's?
Te wensen/te raden; zo te lezen begrijp je in elk geval wel wat ik bedoel ;-) "Te wensen" kan erg negatief klinken, heb je gelijk in. Was in elk geval zeker niet negatief bedoeld.quote:
Ah, de ongestelde pot van het forum doet ook meequote:Op maandag 22 december 2008 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, jij bent echt een heel stuk beter met je gezeik in het verkeerde topic.
Ga gewoon lekker weg als het onderwerp van deze reeks je niet aanstaat.
Kringspier brigadierquote:Op maandag 22 december 2008 01:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom krijg ik toch meteen een misselijk gevoel in mijn maag als ik aan een naakte she denk?
Nee hoor, je mag alles vinden, als je maar niet gaat lopen zuigen om aandacht in het verkeerde topic.quote:Op maandag 22 december 2008 01:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ah, de ongestelde pot van het forum doet ook meeDus iedereen mag een mening hebben, als die maar pro-she is?
*legt mijnwerkershelmpie weer weg*quote:Op maandag 22 december 2008 01:39 schreef SHE het volgende:
[..]
De stijl, darling.
Je krijgt heus wel een paar titties te zien .. *aai*
En zelfs een mooi aangezicht van mijn poes.
Maar we gaan geen grotten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi... classyquote:Op maandag 22 december 2008 01:36 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 01:40 schreef taken het volgende:
Te wensen/te raden; zo te lezen begrijp je in elk geval wel wat ik bedoel ;-) "Te wensen" kan erg negatief klinken, heb je gelijk in. Was in elk geval zeker niet negatief bedoeld.
(Damn, jij bent ook al zo'n dame die ik stiekem bewonder om haar uitspraken maar waar ik het ook niet altijd mee eens ben, wat gebeurt hier?!?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |