DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Silva, van der Wiel, Vertonghen, Vermaelen;quote:Op maandag 15 december 2008 22:18 schreef tha_dark het volgende:
Silva, van der Wiel, Vermaelen, Urby
Gabri, Verthonghen
Sulejmani
Suarez - cvitanich - Elia
Zoiets dan maar?
Jep, maar hij moet wel eerst bewijzen dat hij daar hoort uiteraard. Ik heb er vertrouwen inquote:
quote:Ajax wil komende winterstop af van viertal spelers
15/12/2008 22:05
EXCLUSIEF - Marco van Basten gaat zijn selectie de komende weken terugbrengen van 28 naar 24 spelers. De Ajax-trainer wil komende winterstop af van vier spelers die geen toekomst meer hebben bij de Amsterdamse club.
Dennis Gentenaar en Dennis Rommedahl mogen bij een geschikte aanbieding vertrekken bij Ajax en dat geldt ook voor Kennedy Bakircioglü. Laurent Delorge, afgelopen zomer teruggezet naar Jong Ajax, voerde gesprekken met Panthrakikos, maar besloot af te zien van een transfer naar Griekenland.
Van de Ajacieden die dit seizoen amper aan spelen toekomen, heeft Javier Martina al een verzoek ingediend in de winterstop verhuurd te worden. Ook Vurnon Anita staat op de nominatie om minimaal een half seizoen op huurbasis wedstrijdritme op te doen bij een andere club.
Ik ook niet perse....al is een extra spits niet erg ivm vertrek van Huntelaar.quote:Op maandag 15 december 2008 22:23 schreef _Mike_ het volgende:
Beter gaat Elia gewoon naar Engeland ofzo, ik hoef hem iig niet bij Ajax te zien.
Krijgen ze gewoon gratis hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Miralem koopt weer wat bling bling.
Ja wat een geswets allemaal, 31 januari 2009 0:00 is alles wel duidelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 22:35 schreef jna het volgende:
Hans Kraaij doet er nog een schepje bovenop
Nu nog wat minder gaye schoentjes. Dat lichtgroene was ook geen porem.quote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Miralem koopt weer wat bling bling.
Ik wil net hetzelfde posten, weer een aanvaller voor ik weet niet hoeveel miljoen?quote:Op maandag 15 december 2008 22:49 schreef Chadi het volgende:
Elia vind ik geen prioriteit. Een verdediger moeten we hebben!
Iets over vuilnismannen die niet willen werken of zo.quote:Op maandag 15 december 2008 22:52 schreef Black-Death het volgende:
Wat zegt Hans Kraaij dan allemaal?
Ging t over feyenoord?quote:Op maandag 15 december 2008 22:54 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Iets over vuilnismannen die niet willen werken of zo.
Want hij is nog van toegevoegde waarde?quote:Op maandag 15 december 2008 22:50 schreef AFCA_874 het volgende:
Neeeee Rommedahl hoeft toch niet weg
En om Blind 90 minuten te laten spelen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:50 schreef Radegast het volgende:
Ajax - Slavia lijkt me een geschikte wedstrijd om Alderweireld eens te laten debuteren.
In plaats van Oleguer.quote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef toma het volgende:
[..]
En om Blind 90 minuten te laten spelen.
Zeker weten, we moeten eerste worden.quote:Op maandag 15 december 2008 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Moeten we niet aan ons doelsaldo werken?
Jep. Gewoon het sterkste team dus. En dus ook Blind de kans geven, want die deed het tijdens zijn invalbeurten veel beter dan Oleguer (sowieso al qua inzet). Maar ik verwacht niet dat Marco dat doet eigenlijk.quote:Op maandag 15 december 2008 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Moeten we niet aan ons doelsaldo werken?
Wat is er met zijn aanvallende kwaliteiten? Ik vindt hem aanvallend beter dan Babel alleen Babel zijn schot is beter.quote:Op maandag 15 december 2008 23:13 schreef Chadi het volgende:
1 ding voorop. Die Elia is gewoon goed. Als we goed zaten verdedigend hadden we hem gewoon moeten kopen. Hij verdedigt ook goed mee behalve zijn aanvallende kwaliteiten.
Wat mij betreft van der wiel naar het centrum en silva rechts. Die kunnen beide goed meevoetballen.quote:Op maandag 15 december 2008 23:15 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Jep. Gewoon het sterkste team dus. En dus ook Blind de kans geven, want die deed het tijdens zijn invalbeurten veel beter dan Oleguer (sowieso al qua inzet). Maar ik verwacht niet dat Marco dat doet eigenlijk.
Die zijn ook gewoon goed.quote:Op maandag 15 december 2008 23:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat is er met zijn aanvallende kwaliteiten? Ik vindt hem aanvallend beter dan Babel alleen Babel zijn schot is beter.
Ik weet niet of Silva de hele wedstrijd gespeeld heeft bij Jong Ajax? Zo niet, dan kan hij inderdaad ook best meedoen.quote:Op maandag 15 december 2008 23:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat mij betreft van der wiel naar het centrum en silva rechts. Die kunnen beide goed meevoetballen.
Chelsea heeft al laten weten dat Alex niet weggaat, voor het geld hoeven ze het daar in iedergeval niet te doen.quote:Op maandag 15 december 2008 23:08 schreef toma het volgende:
wtf moeten wij met Elia?
Aan linksbenige aanvallers hebben we geen gebrek. Leg maar eens wat geld neer voor een fatsoenlijke verdediger. Ik hoef heel die Elia niet, misschien is het wel één van de grotere talenten in Nederland maar de linksbuiten positie is met Sulejmani en Emanuelson meer dan goed bezet. Alleen als je Urby aan het eind vh seizoen wilt verkopen voor een mooi bedrag kan ik het nog begrijpen.
Waarom word er geen bod van 15 miljoen op Alex gedaan? Of kunnen we zijn salaris niet betalen? (nog meer bullshit).
FC Twente heeft een eenzijdige optie voor nog een extra seizoen, per se verkopen in de zomer is dus niet nodig als hij niet gaat verlengen.quote:Op maandag 15 december 2008 22:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, liever Elia dan Berg. Daarbij heeft Elia contract tot 2010, dus FCT heeft nog een half jaar om te verlengen anders moeten ze hem wel verkopen. En met het ook op de 6+5-regel is het ook ideaal!
BonJovi undercover?quote:
quote:,,We beraden ons over Leonardo,’’ stelt Blind. ,,Zeker is al dat we hem niet zomaar laten gaan als zich in de winter een club zou melden. Maar het kan ook zijn dat we proberen zijn contract open te breken. Leo heeft zich sterk teruggeknokt en maakt een prima indruk.
Leo is gewoon geschikt als invaller.quote:
2 maanden geleden had ik hem er persoonlijk uitgeschopt, maar opportunistisch als ik ben moet ik zeggen dat hij een goede indruk maakt in zijn invalbeurten en dat hij niet verkocht hoeft te worden.quote:
Mannen als Rommedahl, Sno en Colin kwamen ook uit het niets!quote:Op maandag 15 december 2008 22:46 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het raar om te lezen dat Ajax alleen maar met aanvallers bezig is. Vermaelen is nooit een echte wereldverdediger geweest, en ook Oleguer blijkt niet super te zijn (ja ik vind zijn prestaties de laatste tijd ook tegenvallen). Waar blijven de geruchten over een verdediger?
Sowieso pas nadat hij een schorsing van een wedstrijdje of drie, vier heeft uitgezeten, vrees ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:18 schreef toma het volgende:
Wanneer zal Bodul zijn debuut gaan maken?
Natuurlijk heel leuk dat ze al geplaatst zijn. Maar nu heb ik weer kaartjes voor een wedstrijd van jan lul.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zo woensdag wordt een geweldig spektakelHopelijk zit het stadion toch een beetje vol.
Ik heb de afgelopen jaren gewild dat we ons om dit soort zaken druk konden maken. Beter volgend seizoen hetzelfde probleem voor de laatste groepswedstrijd van de CL.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
Natuurlijk heel leuk dat ze al geplaatst zijn. Maar nu heb ik weer kaartjes voor een wedstrijd van jan lul.
Hier ook. Gekocht met de gedachte dat deze wedstrijd beslissend zou zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
Natuurlijk heel leuk dat ze al geplaatst zijn. Maar nu heb ik weer kaartjes voor een wedstrijd van jan lul.
Tuurlijk wel. Maar de komende wedstrijd zou toch leuker zijn als het nog ergens om ging. Nu is het ook maar een verplichte wedstrijd. Maar dan zul je altijd zien dat bijv. Suarez z'n hamstring verrekt ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:30 schreef Houniet het volgende:
Dus omdat het niet beslissend is gaan jullie niet?
Als die gast 30 cm. langer was had ie het ver kunnen schoppen.quote:Anita kan op huurbasis ArenA verlaten
Geschreven op maandag, 15 december om 23:46
Evenals Kennedy Bakircioglu, Dennis Rommedahl en Javier Martina heeft ook Vurnon Anita te horen gekregen dat hij in de winterstop op zoek kan gaan naar een nieuwe werkgever. In tegenstelling tot het eerder genoemde trio hoopt Ajax de kleine middenvelder echter nog terug te zien. Anita kan verhuurd worden.
Technisch manager Danny Blind benadrukt in AD/Sportwereld dat de technische staf het nog ziet zitten in de jeugdinternational. Op een basisplek hoeft hij voorlopig echter nog niet te rekenen. “De technische staf is tevreden over de ontwikkeling van Anita in de eerste seizoenhelft. Nu zou het goed zijn als hij die ontwikkeling wekelijks in de Eredivisie kan laten zien”, zegt Blind.
De negentienjarige Anita zit voor het tweede jaar op rij bij het vlaggenschip van Ajax, maar de middenvelder (die ook in de defensie uit de voeten kan) slaagde er nog niet in om een basisplaats te veroveren. In de Eredivisie speelde het talent tot dusver slechts vijftien minuten. Als invaller mocht hij een kwartier meespelen tegen SC Heerenveen.
hoezo dat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk om te zien dat de spelers in de eredivisie Mounir beter vinden dan Suarez.²
Op dit moment is hij ook gewoon beter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk om te zien dat de spelers in de eredivisie Mounir beter vinden dan Suarez.²
Hij speelt in een beter draaiend team, maar Suarez gaat het veel verder schoppen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op dit moment is hij ook gewoon beter.
Nou, omdat ik fan ben van de stijl van El Hamdaoui, en hij is fysiek supersterk. Van Suarez kan ik ook heel erg genieten, hij speelt voetbalt zoals ik dat vroeger ook deed: hoofd naar beneden en op goed geluk pinbgelen c.q. rommelen.quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:30 schreef Houniet het volgende:
Dus omdat het niet beslissend is gaan jullie niet?
Ow, ik dacht dat er een enquete gehouden was ofzo. Maar ik vind Mounir en Luis twee verschillende spelers. El Hamdaoui moet het vooral hebben van zijn loopvermogen en handelingssnelheid. Terwijl Luis het moet hebben van z'n dribbels / gefrommel. Wat beide spelers nog missen is wat overzicht want ze nemen regelmatig verkeerde beslissingen. Ik zou eigenlijk niet weten wie beter is. Suarez is een fenomeen bij Ajax en de beste speler. Terwijl ik bij AZ meer het gevoel heb dat ze een hecht team zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, omdat ik fan ben van de stijl van El Hamdaoui, en hij is fysiek supersterk. Van Suarez kan ik ook heel erg genieten, hij speelt voetbalt zoals ik dat vroeger ook deed: hoofd naar beneden en op goed geluk pinbgelen c.q. rommelen.²
Rij 4!quote:
Kan het moeilijk ontkennen hequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:50 schreef Chadi het volgende:
Ajax heeft op het middenveld momenteel de creativiteit van een arbeider aan de lopende band in een oude Sovjet-fabriek.
Volkskrant
Waarom hoop je op Elia? Die gast komt nooit aan spelen toe zolang Emanuelson en Sulejmani er zijn. Je gaat toch geen 10 mil. betalen voor een bankzitter?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:53 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Kan het moeilijk ontkennen he
Hopen op Elia en een verdediger en natuurlijk Assati
Maar AZ wel van Ajaxquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:56 schreef _Mike_ het volgende:
Ach wat moet ik over El Hamdaoui zeggen, hij kon het niet winnen van Oleguer tijdens Ajax - AZ zegt genoeg lijkt me
Deze is ook gehouden, onder alle spelers van de Eredivisie. Zij hebben er wel kijk op neem ik aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:50 schreef toma het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat er een enquete gehouden was ofzo.
Volg hem nu een tijdje en in deze vorm is hij beter dan beide spelers. In potentie is natuurlijk Sulejmani beter maar hij kan op 10 en dan Elia linksbuitenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:54 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom hoop je op Elia? Die gast komt nooit aan spelen toe zolang Emanuelson en Sulejmani er zijn. Je gaat toch geen 10 mil. betalen voor een bankzitter?
Staat los van de kwaliteiten van El Hamdaoui.quote:
Probleem bij Ajax is de bal snelheid. Dat gaat soms zo traag.. speler krijgt de bal gaat iemand aan staren van is het wel goed wil je hem?? nee schat ok.. draai nog wel een pirouette .quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:54 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom hoop je op Elia? Die gast komt nooit aan spelen toe zolang Emanuelson en Sulejmani er zijn. Je gaat toch geen 10 mil. betalen voor een bankzitter?
Dat lijkt me vrij logisch. Spelers die in vorm zijn, zijn meestal beter dan spelers die niet in vorm zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:59 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Volg hem nu een tijdje en in deze vorm is hij beter dan beide spelers.
Oleguer is gewisseld tijdens de wedstrijd, Mounir maakte de 90 minuten vol. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:56 schreef _Mike_ het volgende:
Ach wat moet ik over El Hamdaoui zeggen, hij kon het niet winnen van Oleguer tijdens Ajax - AZ zegt genoeg lijkt me
Nee hoor hij heeft ook 90 minuten volgemaakt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oleguer is gewisseld tijdens de wedstrijd, Mounir maakte de 90 minuten vol. Zegt genoeg.²
quote:Opstelling Ajax
Kenneth Vermeer, Gregory van der Wiel, Oleguer, Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen, Eyong Enoh, Miralem Sulejmani (’62 Leonardo), Rasmus Lindgren (’81 Evander Sno), Kennedy Bakircioglu (’68 Gabri), Luis Suarez, Urby Emanuelson
Opstelling AZ
Romero, Swerts, Moisander, Moreno, Pocognoli, Mendes da Silva, Martens, De Zeeuw, Schaars, El Hamdaoui, Ari (’73 Holman)
Tegen welke ploeg werd hij dan onlangs gewisseld?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:03 schreef _Mike_ het volgende:
Nee hoor hij heeft ook 90 minuten volgemaakt.
Ja, want die zijn gewoon beter, dat klopt. El Hamdaoui is technisch beter vind ik en hij heeft ook een beter schot.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Staat los van de kwaliteiten van El Hamdaoui.
Elia speelt toch niet op een positie dat hij de balcirculatie moet doen verhogen? Elia is 1 op 1 erg sterk en kan eenvoudig een mannetje passeren met zijn snelheid en techniek. Maar dat kan Sulejmani ook allemaal. Ik zou het een slechte zet vinden van Ajax als ze hun geld aan een speler uitgeven waarvan we er meer hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Probleem bij Ajax is de bal snelheid. Dat gaat soms zo traag.. speler krijgt de bal gaat iemand aan statren van is het wel goed wil je hem?? nee schat ok.. draai nog wel een pirouette .
Zie je een man vrij gewoon inspelen want dan heeft hij weer tijd en een invalshoek die dreigend kan zijn en kan hij misschien wel een speler aanspelen die zich dan voor hem wel bereikbaart opstelt.
Ik heb het niet over Elia.. Elia is ook niet de oplossing. Oplossing zit hem in de balsnelheid en in onze verdediging. Je wil positioneel een man meer dan moet je die balsnelheid verhogen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef toma het volgende:
[..]
Elia speelt toch niet op een positie dat hij de balcirculatie moet doen verhogen? Elia is 1 op 1 erg sterk en kan eenvoudig een mannetje passeren met zijn snelheid en techniek. Maar dat kan Sulejmani ook allemaal. Ik zou het een slechte zet vinden van Ajax als ze hun geld aan een speler uitgeven waarvan we er meer hebben.
Ik vind dat je niet kunt zeggen dat El Hamdaoui beter is dan Suarez of andersom. Het is trouwens ook totaal niet relevant want het gaat om de teamprestatie. Maar als je beiden spelers vergelijkt dan vind ik dat El Hamdaoui sneller is en dat Suarez beter kan dribbelen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want die zijn gewoon beter, dat klopt. El Hamdaoui is technisch beter vind ik en hij heeft ook een beter schot.²
Helemaal mee eens. Ik zie ze liever 20 miljoen neerleggen voor Alex, ook al zal ie dan nog onhaalbaar blijvenquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef toma het volgende:
[..]
Elia speelt toch niet op een positie dat hij de balcirculatie moet doen verhogen? Elia is 1 op 1 erg sterk en kan eenvoudig een mannetje passeren met zijn snelheid en techniek. Maar dat kan Sulejmani ook allemaal. Ik zou het een slechte zet vinden van Ajax als ze hun geld aan een speler uitgeven waarvan we er meer hebben.
Precies.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik zie ze liever 20 miljoen neerleggen voor Alex, ook al zal ie dan nog onhaalbaar blijven. Of een 10 miljoen voor Douglas. In ieder geval een sterke verdediger.
Klopt. Paul Kellermanquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies.
Die gozer in je avatar is toch die special agent uit Prison Break?
NAC Breda.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tegen welke ploeg werd hij dan onlangs gewisseld?²
quote:'Van Basten al in gesprek met Elia'
dinsdag 16 december, door ajaxdroom, apeldoorn, 07:43u, telesport
ENSCHEDE - Ajax wil een deel van de miljoenen euro's die de club van Real Madrid incasseerde voor Klaas-Jan Huntelaar, gebruiken om Eljero Elia (21) los te weken bij FC Twente. De Amsterdammers hebben de jeugdinternational laten weten serieus werk te maken van de transfer en Marco van Basten voerde al een informatief gesprek met hem. "Je overvalt me hiermee", zegt de Hagenaar. "Maar ik kan er niks over zeggen." Elia kreeg te horen dat Ajax zich een dezer dagen bij FC Twente meldt
De ophef over een mogelijke deal komt Elia ongelegen. "Ik wil eigenlijk volledig op FC Twente focussen", zei de uitblinker na FC Groningen-FC Twente. "Zolang ik hier onder contract sta, zal ik me voor driehonderd procent inzetten. Dat verdienen mijn medespelers, de staf, alle andere mensen binnen de club en de supporters. Ik heb het hier ook enorm naar mijn zin en voel dat er dit seizoen iets moois kan gebeuren."
Het is echter aannemelijk dat hij in het korte onderhoud met Van Basten liet weten positief tegenover een overstap naar de Amsterdam ArenA te staan. "Het lijkt me mooi om voor Ajax te spelen", zei hij in de Euroborg. "Elke voetballer streeft naar het hoogst haalbare, er is concrete belangstelling uit Engeland, maar voor mijn ontwikkeling is het beter om nog niet naar het buitenland te gaan. En eerlijk is eerlijk, dan is Ajax weer een stapje hoger dan FC Twente. Vraag op vakantie aan iemand wat de grootste club van Nederland is en iedereen zal Ajax zeggen
Hij vond alleen dat Ajax laf gespeeld had die wedstrijd, en dat mag ie best vinden, zo geweldig is het natuurlijk vaak niet.quote:
Beerens ruilen voor Backircioglu en Elia ruilen voor Rommedahl oid. Dan pas mogen ze van mij komen, anders niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:23 schreef Loserkid het volgende:
Ik zie liever Beerens komen dan Elia eigenlijk
Al denk ik dat Elia een toegevoegde waarde zal zijn, momenteel is hij inderdaad overbodig. Het probleem is Sulejmani. Waar zet je hem neer? De wedstrijden die ik hem op links heb zien spelen vind ik zeer mager; hij was vrijwel niet betrokken in het spel. Zelf geeft hij aan het liefst achter de spitsen te spelen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat moet je in godsnaam met Elia?
Voor wie gaat ie spelen?
Omdat hij zich rijp acht voor de volgende stap misschien?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:24 schreef RayMania het volgende:
Ik snap niet dat Elia nu wél naar Ajax lijkt willen te gaan.
Jamaar Twente is wel een Europese topclub he, dat moet je niet onderschatten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Nashje het volgende:
10 miljoen voor Elia![]()
! Kut toch op Twente. Huntelaar was als topscorer 'maar' 9 mil.
Haal eens een verdediger gvd.
quote:15/12/2008 - Ajax wil Silva wel behouden
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
In het Algemeen Dagblad laat danny Blind weten dat Ajax niet actief op zoek gaat naar een nieuwe club voor Silva. "Silva hebben we gewoon nodig. Met Oleguer en Van der Wiel vormt hij een blokje van drie rechtsbenige verdedigers voor twee posities. Maar het is uiteraard wel zo dat ook Silva zijn prijs heeft. We zullen ons er ook weer niet voor afsluiten, mocht er een miljoenenbod op Silva worden gedaan."
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:11 schreef HeatWave het volgende:
maar elke blinde kan toch zien dat Ajax echt schandalig, eredivisie onwaardig, zwak is achterin?
10 miljoen zou idd absurd zijn. Dan zou je dus miljoenenaankoop op de bank moeten zetten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:49 schreef Suijk het volgende:
10 miljoen voor Elia, veel te veel. Als je hem haalt, dan voor max 5 miljoen.
Dus volgens jou zijn Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen echt schandalig eredivsieonwaardig?quote:
Als je zo de reacties leest op telegraaf.nl zou je haast denken van welquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jamaar Twente is wel een Europese topclub he, dat moet je niet onderschatten.
.
.
.
.
.
.
HeatWave houdt van overdrijven. Verder kun je het er niet mee oneens zijn dat de huidige verdediging zo wankel als wat is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus volgens jou zijn Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen echt schandalig eredivsieonwaardig?
Koop liever een verdediger.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Kapitaal hoort op het veld was het niet? Spenderen met die hap!
Ik vind het overdreven hoor. Niet voor niks hadden we dit seizoen een streak van weet ik niet hoeveel minuten zonder tegendoelpunt. Ten opzichte van de laatste jaren staat het achterin best aardig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
HeatWave houdt van overdrijven. Verder kun je het er niet mee oneens zijn dat de huidige verdediging zo wankel als wat is.
Van der Wiel en Vermaelen opzich niet, op dit moment beide hopeloos uit vorm of erg zelfoverschattend, Oleguer is Jupilerleague onwaardig. Vertonghen is een prima speler.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus volgens jou zijn Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen echt schandalig eredivsieonwaardig?
Dat is dus niet schandalig eredivisieonwaadig hè? Het is ook zeker niet onze sterkste linie, maar ik vind de kritiek overdreven.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van der Wiel en Vermaelen opzich niet, op dit moment beide hopeloos uit vorm of erg zelfoverschattend, Oleguer is Jupilerleague onwaardig. Vertonghen is een prima speler.
Dus op dit moment hebben we 1 goede verdediger, van der Wiel en Vermaelen heb ik beide heel goed zien spelen, maar zijn op dit moment echt kwetsbaar ja.
Nu zittie niet meer bij Den Haag dus kan hij het wel maken tegenover de suppoters, dat was zijn grootste reden om niet te gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:24 schreef RayMania het volgende:
Ik snap niet dat Elia nu wél naar Ajax lijkt willen te gaan.
Ook dat, maar dan moet MvB Gabri maar opstellenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:11 schreef Jasza het volgende:
En waarom is de verdediging kwetsbaar?
Omdat we voetballend niet sterk genoeg zijn op het middenveld.
Sterker dan Lindgren, en zekerder dan Enoh op het moment.quote:
Dit vind ik dan ook weer erg overdreven, aangezien Utrecht in de tweede helft maar 1 keer ofzo bij Vermeer in de buurt is geweest.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:18 schreef HeatWave het volgende:
En nou ja, je snapt best dat ik idd een tikje overdrijf, maar op dit moment is de verdediging echt dramatisch. Het is achterlijk dat je bij een 1-1 stand tegen Utrecht nog met je billensamengeknepen zit te kijken aan het einde omdat het zomaar 1-2 kan worden.
Die kan wel voetballen hoor, kijk vorig jaar maar die actie tegen feyenoordquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:19 schreef sjimz het volgende:
Alsof Gabri voetballend zo sterk is.
ja?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nu zittie niet meer bij Den Haag dus kan hij het wel maken tegenover de suppoters, dat was zijn grootste reden om niet te gaan.
Desondanks is Ajax zo kwetsbaar, hoevaak zie je niet dat Ajax voorin een beetje loopt te kloten, er komt 1 uitbraak van toch een middelmatige ploeg (m.a.r) en die ene kans hangt...quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit vind ik dan ook weer erg overdreven, aangezien Utrecht in de tweede helft maar 1 keer ofzo bij Vermeer in de buurt is geweest.
Tuurlijk kan hij wel voetballen maar ik vind hem nou niet de meest voetballende speler van Ajax.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die kan wel voetballen hoor, kijk vorig jaar maar die actie tegen feyenoord
Lekkere vergelijkingquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:21 schreef groenen het volgende:
[..]
ja?
Heitinga kan nu dus ook overstappen naar Feyenoord?![]()
-> scorebordjournalistiek.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven hoor. Niet voor niks hadden we dit seizoen een streak van weet ik niet hoeveel minuten zonder tegendoelpunt. Ten opzichte van de laatste jaren staat het achterin best aardig.
Die onzin van jou sloeg ook nergens op, dat je na wat tussenjaren bij een andere club opeens wel kunt overstappen naar de rivaal.quote:
Ik had het over de persoon Elia nu hequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:36 schreef groenen het volgende:
[..]
Die onzin van jou sloeg ook nergens op, dat je na wat tussenjaren bij een andere club opeens wel kunt overstappen naar de rivaal.![]()
Als Elia veel gevoel heeft bij Den Haag stapt hij nog steeds niet over, maar daar reken ik bij hem inderdaad ook niet op.
Ik vind dat je daar een beetje de vinger op de zere plek legt: "In goede doen".quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij wel voetballen maar ik vind hem nou niet de meest voetballende speler van Ajax.
Hij is vooral geschikt als balafpakker en aanjager en dat zegt al genoeg.
Een Lindgren in goede doen is voetballend beter dan een Gabri in goede doen.
Ik vind namelijk dat Lindgren meer inzicht heeft en opbouwend ook beter is (mits in goede doen)
Nou ja, Twente heeft natuurlijk groot gelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Nashje het volgende:
Waar heb je het in hemelsnaam weer over. Van der Wiel heeft 90% van de wedstrijden gewoon sterk gespeeld. Toevallig heeft hij afgelopen twee wedstrijden minder gespeeld en is onmiddellijk zwak. Zoals je zei, vorig jaar is hij vrijwel niet in actie gekomen. Lindgren speelt niet minder en ook niet beter dan vorig jaar. Vermaelen vind ik persoonlijk beter spelen (ook vind ik hem geen uitmuntende speler).quote:Waarom zijn dit seizoen zoveel spelers die vorig jaar WEL goed speelden opeens zo zwak? Silva, vd Wiel (ok, niet het hele seizoen) Lindgren, Vermaelen.
Daarnaast weet Twente ook dat Ajax genoeg centjes heeftquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou ja, Twente heeft natuurlijk groot gelijk.
Het is hun belangrijkste speler momenteel en die laat je niet graag gaan in de winter.
Bovendien is er allemaal buitenlandse interesse, en die zijn vaak wel bereid dergelijke bedragen op tafel te gooien.
Ik geloof niet dat Arsenal 10 miljoen gaat geven voor hem. Daarnaast is het nog maar afwachten of die belangstelling ook werkelijk concreet is. Gewoon wachten tot volgend seizoen en dan kunnen ze de hoofdprijs niet meer vragen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is hun belangrijkste speler momenteel en die laat je niet graag gaan in de winter.
Bovendien is er allemaal buitenlandse interesse, en die zijn vaak wel bereid dergelijke bedragen op tafel te gooien.
Elia belangrijkste speler?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vd Wiel is de minst opvallende van dit rijtje idd, daar heb je gelijk in, maar speelt op dit moment niet best.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam weer over. Van der Wiel heeft 90% van de wedstrijden gewoon sterk gespeeld. Toevallig heeft hij afgelopen twee wedstrijden minder gespeeld en is onmiddellijk zwak. Zoals je zei, vorig jaar is hij vrijwel niet in actie gekomen. Lindgren speelt niet minder en ook niet beter dan vorig jaar. Vermaelen vind ik persoonlijk beter spelen (ook vind ik hem geen uitmuntende speler).
Nou ja, gevaarlijkste speler dan..quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Elia belangrijkste speler?![]()
wat dacht je van dat centrale duo achterin?
Waarom ga jij een speler beoordelen die nooit speelt? Hoe kun en durf je Silva te beoordelen? Doe toch eens niet zo triest man. En Vermaelen speelde vorig jaar ook niet SUPER goed. Hij is nooit echt een topverdediger geweest.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zijn dit seizoen zoveel spelers die vorig jaar WEL goed speelden opeens zo zwak? Silva, vd Wiel (ok, niet het hele seizoen) Lindgren, Vermaelen.
Goh.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ze kunnen beter Douglas kopen, echt.
DAT DUS. En daar walg ik echt van. Ajax begint steeds meer te lijken op Real Madrid en Inter. Echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Wat iemand kost zal me worst wezen, als Ajax iemand nodig heeft moeten ze gewoon dokken, klaar.
Ik vraag me alleen af of Ajax wel eens kijkt of een speler in de groep past ipv gewoon de beste van club X te halen..
Ik heb Lindgren altijd een zeer beperkte speler gevonden en ben van mening dat hij enkel en alleen invaller zou moeten zijn. Die gast is niet agressief genoeg. Hij heeft zeker inzicht, maar vaak vind ik hem verdedigend zeer zwak. Met andere woorden: ik vind het geen meerwaarde voor het team.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind Lindgren absoluut veel minder dan vorig seizoen, ik kan me echt niet herinneren vorig jaar echt in negatieve zin over hem gesproken te hebben, dit seizoen komt zijn naam regelmatig voorbij tijdens de wedstrijden met iets als "Jezus, weer zo'n slappe pass rechtstreeks naar de tegenstander" oid.
Dacht meteen aan:quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:49 schreef versteegrob het volgende:
Is er een kans dat het dak morgen dicht zit ivm de kou? Nee he, dan maar een extra vest mee nemen
Dat is niet iets van de laaste tijd imo, daar heeft Ajax al jaren last van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
DAT DUS. En daar walg ik echt van. Ajax begint steeds meer te lijken op Real Madrid en Inter. Echt verschrikkelijk.
Inderdaad..quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dat is niet iets van de laaste tijd imo, daar heeft Ajax al jaren last van.
Ik ben van mening dat Ajax talent zelf moet scouten in Zuid-Amerika, Rusland, etc., in plaats van de miljoenen over de balk te gooien aan clubs als Groningen en Twente. Als ze dat doen, dan kunnen ze het grote geld besteden aan meer ervaren topspelers van andere clubs. Op die manier heb je een goede combinatie van jong goedkoop buitenlands talent, eigen instroming en topspelers.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Wat iemand kost zal me worst wezen, als Ajax iemand nodig heeft moeten ze gewoon dokken, klaar.
Dat vind ik altijd zo'n makkelijk gelul. Die jongens zouden bij ons waarschijnlijk veel minder hebben gespeeld, en sowieso is er veel meer druk bij Ajax dan bij een Heerenveen of Twente. Dat is gewoon niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Als ze Douglas en Sulejmani zelf hadden aangetrokken, dan hadden ze nu genoeg geld gehad om twee ervaren spelers uit het buitenland te laten komen.
En wat is een paar ton voor Ajax? Nu hebben ze meer dan 16 miljoen betaald voor Sulejmani en als ze Douglas willen halen kost dat weer miljoenen. En over druk... daar wennen ze wel aan, zo niet, dat zullen ze nooit slagen bij Ajax, onafhankelijk van de prijs. Daarnaast kunnen ze ook nog verhuurd worden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n makkelijk gelul. Die jongens zouden bij ons waarschijnlijk veel minder hebben gespeeld, en sowieso is er veel meer druk bij Ajax dan bij een Heerenveen of Twente. Dat is gewoon niet te vergelijken.
Wat denk je van de ontwikkeling die deze spelers in alle rust bij de subtoppers mee maken? Als zo'n speler erbij ajax niet meteen staat wordt hij overal af geschoten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En wat is een paar ton voor Ajax? Nu hebben ze meer dan 16 miljoen betaald voor Sulejmani en als ze Douglas willen halen kost dat weer miljoenen. En over druk... daar wennen ze wel aan, zo niet, dat zullen ze nooit slagen bij Ajax, onafhankelijk van de prijs. Daarnaast kunnen ze ook nog verhuurd worden.
Kheb nou niet echt het idee dat iemand bij Ajax dat ook denkt.quote:
He Willem, ga es aan het werk gek!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Verdedigers aub!
Alhoewel Elia natuurlijk een goede spelert is!
Precies. En dan zul je zien dat degenen die altijd willen dat Ajax zo'n spelers scout meteen weer beginnen te zeiken over miskoop dit en dat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat denk je van de ontwikkeling die deze spelers in alle rust bij de subtoppers mee maken? Als zo'n speler erbij ajax niet meteen staat wordt hij overal af geschoten.
Ik snap er ook geen reet meer van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Nashje het volgende:
Een kweekvijver is de oplossing.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat denk je van de ontwikkeling die deze spelers in alle rust bij de subtoppers mee maken? Als zo'n speler erbij ajax niet meteen staat wordt hij overal af geschoten.
Een beetje sinds Ajax geen kampioen meer kan worden zeg maar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dat is niet iets van de laaste tijd imo, daar heeft Ajax al jaren last van.
Zoals ik al zei, je kunt ze in eerste instantie voor een tot meerdere seizoenen verhuren aan een subtopper. En reken er maar op dat als de kwaliteiten van Sulejmani en Douglas bezitten, dat de subtoppers geintereseerd zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef Jasza het volgende:
Wat is het marokkaanse woord voor swaffelen?
Swaffelay
Als Ajax iedere aangeboden speler met potentie voor een paar ton gaat halen die nog niet eens basisspeler is bij z'n club in de 3e divisie van Brazilië, dan heb je zo weer een man of 60 onder contract staan en gaat het natuurlijk over veel meer dan een paar ton. Lijkt me niet echt een verstandig beleid.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En wat is een paar ton voor Ajax? Nu hebben ze meer dan 16 miljoen betaald voor Sulejmani en als ze Douglas willen halen kost dat weer miljoenen. En over druk... daar wennen ze wel aan, zo niet, dat zullen ze nooit slagen bij Ajax, onafhankelijk van de prijs. Daarnaast kunnen ze ook nog verhuurd worden.
Krijgen we nog meer haat onder de subtoppers tegen Ajaxquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef Blawh het volgende:
De vraag is of Twente wel verstandig is om zoveel te vragen. Elia speelt daar nog op zijn eerste contract, aangezien hij voor de toekomst werd gehaald lijkt me niet dat hij tot de best betaalde spelers van FC Twente behoort. Als hij gaat lopen kutten en er komt eventueel een arbitragezaak, dan kan het best zo zijn dat er een bedrag onder de 10 miljoen komt uitrollen.
Arbitragezaak wint hij nooit van zijn leven natuurlijk. In punten staan Ajax en Twente zo goed als gelijk, en beiden zitten ze nog in Europa. Dat is het enige waar ze naar kijken daar. Zie Suarez zaak.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef Blawh het volgende:
Als hij gaat lopen kutten en er komt eventueel een arbitragezaak, dan kan het best zo zijn dat er een bedrag onder de 10 miljoen komt uitrollen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom ga jij een speler beoordelen die nooit speelt? Hoe kun en durf je Silva te beoordelen? Doe toch eens niet zo triest man. En Vermaelen speelde vorig jaar ook niet SUPER goed. Hij is nooit echt een topverdediger geweest.
Dat is ook voor het eerst dat je iets aanneemt van Van Basten of niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Hoe durf ik nog wel. Nou, gewoon door het hier te tikken. En je snapt me in deze ook nog eens verkeerd. IK doel in deze op het feit dat MvB hem blijkbaar te slecht vindt, niet dat IK hem nu te slecht vind nee, want hij heeft geen seconde gespeeld. terwijl hij vorig jaar echt een prima speler was.
Je vraagt je af waarom spelers die vorig jaar wel goed speelden dit jaar zo zwak zijn. Vermaelen is misschien zwakker omdat ie nu Oleguer naast zich heeft, en geen Heitinga. Verder is ie gewoon precies hetzelfde als vorig jaar.quote:En Vermaelen is dit jaar gewoon zwakker dan vorig jaar, zeg ik dan ergens dat hij vorig jaar werelds was?
Ik heb weinig keuze in deze he? HIj speelt niet. En ja, ik snap dus idd niet waarom niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst dat je iets aanneemt van Van Basten of niet?
[..]
Je vraagt je af waarom spelers die vorig jaar wel goed speelden dit jaar zo zwak zijn. Vermaelen is misschien zwakker omdat ie nu Oleguer naast zich heeft, en geen Heitinga. Verder is ie gewoon precies hetzelfde als vorig jaar.
Zullen ze echt alleen daar naar kijken? Twente speelt nu een paar jaar aardig, Ajax speelt al Decennia Europees voetbal. Bovendien is Ajax, zelfs als het minder presteert dan ze willen, een betere springplank. Bij Twente ging alleen Engelaar naar een Europese (sub)topclub, bij Ajax vertrokken Sneijder, Huntelaar en Babel naar een Europese topclub.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Arbitragezaak wint hij nooit van zijn leven natuurlijk. In punten staan Ajax en Twente zo goed als gelijk, en beiden zitten ze nog in Europa. Dat is het enige waar ze naar kijken daar. Zie Suarez zaak.
Tja, toch kijken ze daar niet naar.. Bij de Suarez zaak was het precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zullen ze echt alleen daar naar kijken? Twente speelt nu een paar jaar aardig, Ajax speelt al Decennia Europees voetbal. Bovendien is Ajax, zelfs als het minder presteert dan ze willen, een betere springplank. Bij Twente ging alleen Engelaar naar een Europese (sub)topclub, bij Ajax vertrokken Sneijder, Huntelaar en Babel naar een Europese topclub.
Bovendien verdiende Suareze wel een niet EU-salaris, ik denk dat Elia's contract wel een stuk lager ligt.
Begreep ik ook niet, hij is juist 1 van de weinige die nog geen grote fouten heeft gemaakt dit seizoen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:53 schreef kevin6188 het volgende:
Huh, hoezo speelt Vermaelen nu weer ondermaats?
Dat betekent niet meteen dat hij slecht speelt. Zeker verdedigend is het allemaal prima.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vermaelen speelt nu op de flank, vergeet dat niet.
Wat is dat voor onzin, Elia is net zoveel een buitenspeler als Beerens.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Fides het volgende:
Waarom Elia halen als je Suarez en Sulejmani hebt? Haal dan Beerens, een echte vleugelspeler.
Arme Aissatiquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:28 schreef koningdavid het volgende:
Elia---Cvitanich---Suarez
--------Sulejmani--------
![]()
![]()
![]()
Leo is als invaller vaak beter dan als starter (het 'Babel syndroom'). Aissati krijgt zijn kans nog wel maar hij moet eerst maar helemaal wedstrijdfit worden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Arme Aissati
En dan heb je ook nog leonardo..
An offer they can't refuse.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Rommedahl/Kennedy voor Douglas/Elia + 5 milj.
Ga ergens anders lopen spammen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef sergio81 het volgende:
ik hoop dat ajax slavia praag afslacht, ik ga ook toto spelen op ajax, ik denk dat ze deze keer gewoon gaan winnen en de 1e plaats pakken, zodat ze tegen een nummer 3 moeten voetballen, suarezzzz gaat ze killen
voetbalwedadvies heeft er ook vertrouwen in dat ajax gaat winnen.
voetbalwedadviesquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef sergio81 het volgende:
ik hoop dat ajax slavia praag afslacht, ik ga ook toto spelen op ajax, ik denk dat ze deze keer gewoon gaan winnen en de 1e plaats pakken, zodat ze tegen een nummer 3 moeten voetballen, suarezzzz gaat ze killen
Leo is toch juist op ramkoers in Polenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed nieuws omtrent Leo. Die jongen heeft zich voorbeeldig gedragen de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef sergio81 het volgende:
NARDOOOOOOOOO.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Leo is toch juist op ramkoers in Polen
EN is ook gewoon nuttig. Zou hem liefst nog wel iets vaker, of iig vroeger in de wedstrijd, willen zien spelen. Basisplaats is wat koningdavid zegt vaak geen goed plan idd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed nieuws omtrent Leo. Die jongen heeft zich voorbeeldig gedragen de laatste tijd.
Je weet wel, Leonardo. Dat troetelkind van Ajax die opgeleid is door Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Leo is toch juist op ramkoers in Polen
Hij is wat verstandiger geworden, lijkt het. Misschien door het vaderschap.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Doet pijn hé, nu weer snel naar je hol. Als je niet normaal kandoenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je weet wel, Leonardo. Dat troetelkind van Ajax die opgeleid is door Feyenoord.
Heeft er verstandig aan gedaan om zich bij Amoah te laten inlichten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij is wat verstandiger geworden, lijkt het. Misschien door het vaderschap.
quote:Rasmus Lindgren niet tegen Slavia Praag
Rasmus Lindgren is maandag tijdens de training geblesseerd geraakt aan z'n enkel. De blessure zorgt ervoor dat hij niet kan aantreden in het Uefa-Cupduel tegen Slavia Praag. Logische vervanger Gabri is nog niet voldoende hersteld om de plek van de Zweed over te nemen. De Spanjaard zitten morgen nog niet bij de selectie, meldde Van Basten zojuist bij persconferentie voorafgaand aan het Europese duel.
Lijst wordt korter
Naast Lindgren en Gabri staan alleen Maarten Stekelenburg, Jan-Arie van der Heijden, Eyong Enoh en Mitchell Donald op de blessurelijst.
Troetelkindquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daley Blind dus laten startenquote:
Basisplaats voor Blind denk ik?quote:
Anders reageer je effe serieusquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lees het bericht nog eensquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:24 schreef Dvm86 het volgende:
Prima, dan staat niets een basisplek voor Gabri in de weg
Denk dat je met een linksback al een heel eind bent zodat Vermaelen weer terug kan naar het centrum.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:20 schreef Urquhart het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op Elia, zeker niet voor 10 miljoenBeter kopen ze gewoon een hele goede verdediger, want met die gatenkaas achterin schiet je ook niet veel op.
Klopt, maar ik zie het in Oleguer ook niet echt meer zitten. Dan maar Silva weer op rechts en eventueel Van Der Wiel ook naar centrum.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Denk dat je met een linksback al een heel eind bent zodat Vermaelen weer terug kan naar het centrum.
Ik bedoelde inderdaad ten koste van Oleguer. Zo kan ook, maar een echte linksback is momenteel wel iets dat ontbreekt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie het in Oleguer ook niet echt meer zitten. Dan maar Silva weer op rechts en eventueel Van Der Wiel ook naar centrum.
Ik denk dat Van Basten gewoon met Oleguer start en Vertonghen op het middenveld.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Daley Blind dus laten starten!
Vermeer
Silva - Vd Wiel - Vertonghen - Vermaelen
Blind - ? - Emanuelson
Suarez - Dario - Sulejmani
Geen Enoh dus... Iemand anders?
Wie heeft het over zaterdag?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef versteegrob het volgende:
Positief als Blind begint zaterdag alleen moet moet er dan nog meer spelen ?? Misschien Sno? Is Gabri echt nog zo geblesseerd? Hij speelde gister toch voluit mee?
quote:UPDATE: Ajax bevestigt interesse in Elia
Geschreven op dinsdag, 16 december om 14:05
Ondanks de hevige belangstelling voor Eljero Elia, gaat men er bij FC Twente van uit dat de vleugelaanvaller ook na de winterstop gewoon voor de Tukkers uit zal komen. Voorzitter Joop Munsterman is ervan overtuigd dat de selectie intact blijft.
Vanuit heel Europa kan Elia rekenen op verregaande belangstelling. De aanvaller is dit seizoen in bloedvorm en weet de meeste verdedigers tot waanzin te brengen met zijn snelheid en acties. Maandag werd bekend dat, naast teams als Manchester City en Espanyol, ook Ajax de revelatie van dit seizoen hoog op het lijstje heeft staan.
Munsterman kan zich er echter geen voorstelling bij maken dat Elia vertrekt uit De Grolsch Veste. "Er is toch een financiële crisis in de wereld? Dan vraag ik mij af wie hem denkt te kunnen betalen", reageerde de voorzitter tegenover de TC Tubantia. De preses kan, doordat het contract van Elia doorloopt tot 2010, een flink transferbedrag vragen.
Verder liet Munsterman weten dat het doel van FC Twente is dat de selectie intact blijft. "Ik ga er vanuit dat niemand in de winterstop vertrekt. Ik heb ook nog niets van Ajax gehoord wat betreft Elia." Nieuwe spelers zullen er ook niet komen. "Wij hebben momenteel een prima selectie, ook in de breedte. Wij gaan niets doen op de transfermarkt."
Terwijl de transferspeculaties rondom Elia oplopen, liet Munsterman weten dat de club in gesprek is met de vleugelaanvaller om het contract open te breken en te verlengen. Hetzelfde geldt voor aanvoerder Rob Wielaert, die ook in gesprek is met de club.
--------------------------------------------------------------------------------
Update 14:35 uur: Ajax heeft de interesse in Eljero Elia bevestigd. Trainer Marco van Basten heeft al met de 21-jarige aanvaller van FC Twente gesproken. De Amsterdamse club bereidt nu een bod voor op de smaakmaker van de club uit Enschede.
"Wij vinden Elia een hele goede voetballer'', verklaarde Van Basten dinsdag. "Daarom hebben we aan FC Twente gevraagd of we met hem mochten praten. We overleggen nu intern hoe we verder moeten handelen.''
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
KOM OP zeg. Waarom je miljoenen zo hard uitgeven aan al die aanvallersquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Donder op met Elia.
Gewoon:quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
KOM OP zeg. Waarom je miljoenen zo hard uitgeven aan al die aanvallers. Hoe wil Marco gaan spelen? Kutzooi zeg.
Precies, ik had Elia graag zien komen als we niet al zoveel opties voor die positie hadden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik snap dus ook weer niet waar MvB mee bezig is. Natuurlijk is er niets mis met interesse voor een goeie speler, maar het feit dat we verdedigers nodig hebben schijnt hem volledig te ontgaan. Hij kan toch serieus niet weer gewoon die baklap van een Oleguer op blijven stellen? Dan ben je toch totaal niet meer geloofwaardig?
Ik heb opzich niets tegen de komst van Elia, hoe meer goeie spelers hoe beter, maar dat geldt dan niet alleen voor de aanval Marco!
Lijkt me sterk aangezien er niet meer gerookt mag worden in de Arena.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef Silaz het volgende:![]()
Mss is het wel een 'rookscherm' en zijn ze stiekem bezig met douglas
Hoe doet Urby dat dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien er niet meer gerookt mag worden in de Arena.
quote:Middenlinie zorgenkindje van Ajax
Ajax-trainer Marco van Basten kan in het UEFA Cup-duel tegen Slavia Praag niet over Rasmus Lindgren beschikken. De Zweed blesseerde zich maandag op de training aan de enkel.
Ook de middenvelders Eyong Enoh, Gabri en Ismaïl Aissati ontbreken nog bij Ajax. Gabri oefende dinsdag pas voor de tweede keer sinds zijn enkelblessure met de selectie van de Amsterdamse club. "Hij moet nu eerst aansterken en ritme opdoen", aldus Van Basten, die Vurnon Anita waarschijnlijk een basisplaats tegen de koploper van Tsjechië gunt.
Ajax is al zeker van een ticket voor de volgende ronde van de UEFA Cup. De Amsterdamse club strijdt tegen Slavia Praag, dat al is uitgeschakeld, voor een zo hoog mogelijke klassering in de groep.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen; Anita, De Jong en Emanuelson; Suarez, Cvitanich en Sulejmani
Truequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goed.
Die speelt een stuk beter sinds het rookverbod er is.
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef Silaz het volgende:![]()
Mss is het wel een 'rookscherm' en zijn ze stiekem bezig met douglas
Tja, dat riepen van aan het begin van het seizoen ook. Weinig van terecht gekomen. Je kan gewoon echt niet verwachten dat je elke pot maar 3-4 goals maak. Ook al heb je Sulejmani, Suarez en KJH lopen. En nu KJH weg is moet Cvita dat dus opvangen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef versteegrob het volgende:
Wat als Ajax Elia en een verdediger haalt, dan is iedereen wel blij lijkt mij. Ach met zon goede aanval kan de verdediging meer hebben. Dan wordt het 5-2 ipv 3-0
[..]
Hoe sterk is de Ajax-koffie tegenwoordig eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien er niet meer gerookt mag worden in de Arena.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:28 schreef versteegrob het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)elersAlsKleuters.htm
Valt me nog mee. Van Slavia kan ik nergens aantallen vinden. Verwachtingen lopen uiteen van 500 tot 1500. Ik reken niet op meer dan 1000 eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ruim 30.000 kaarten verkocht voor morgen, mooie score voor een wedstrijd die eigenlijk nergens meer over gaat.
Ik snap er echt geen kut van. Hoezo Anita nu zo ineensquote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen; Anita, De Jong en Emanuelson; Suarez, Cvitanich en Sulejmani
Niets mis mee om spelers te testen in dit soort wedstrijden en op dit niveau.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen kut van. Hoezo Anita nu zo ineens. Laatste tijd hoor je niets meer van hem en mag Blind meedoen, en nu zou ie ineens in de basis staan?
Right.
De meeste spelers waar ze 'achter de schermen' mee bezig zijn, zijn nou niet bepaald smaakmakers geweest. Ik noem een Sno, Colin, Urzaiz, Rommedahl etc.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat denk ik nietmaar het zou goed kunnen dat ze achter de schermen wel bezig zijn met een verdediger. Kijk dit van Elia is uitgelekt, misschien wel door iemand binnen Twente, betekent dus niet dat ze niet op zoek zijn naar een verdediger.
Overigens vraag ik me af naar welke ''Spielmacher'' ze op zoek zijn.... Van Basten heeft diverse keren aangegeven zo'n speler te willen.
Take a seat, relax gozer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:30 schreef Scorpie het volgende:
Teringkneus, die MvB. Haal goddomme eens verdedigers, klapmongool.
MvB's wegen zijn daadwerkelijk ondoorgrondelijk. Ik snap al jaren niets van hem. Wie wel?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen kut van. Hoezo Anita nu zo ineens. Laatste tijd hoor je niets meer van hem en mag Blind meedoen, en nu zou ie ineens in de basis staan?
Right.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef toma het volgende:
Morgen zo: ?
-------------------------Vermeer--------------------
Silva------Oleguer-------Vertonghen---Vermaelen
----------------vd Wiel--------Blind------------------
------------------------de Jong-----------------------
-------Suarez---------Cvitanich-------Sulejmani----
of:
Silva------vd Wiel-------Vertonghen---Vermaelen
----------------Blind------------Emanuelson-----------
Take a chillpill ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:30 schreef Scorpie het volgende:
We gaan gewoon met 11 aanvallers spelen blijkbaar. Teringkneus, die MvB. Haal goddomme eens verdedigers, klapmongool.
Daar zeg ik ook niets over. Maar het zou logischer zijn als Blind een basisplaats zou hebben, niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niets mis mee om spelers te testen in dit soort wedstrijden en op dit niveau.
Lijkt me een puike opstelling.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef toma het volgende:
Silva------vd Wiel-------Vertonghen---Vermaelen
----------------Blind------------Emanuelson-----------
Misschien wel, maar ik maak me er niet zo druk over. Blind moet rustig gebracht worden en hoeft echt nog niet in de basis te starten bij deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niets over. Maar het zou logischer zijn als Blind een basisplaats zou hebben, niet?
Anita mag zich in de picture spelen, i.v.m. eventueel verhuur.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Right.
'Vermoedelijke opstellingen' kloppen wel vaker niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niets over. Maar het zou logischer zijn als Blind een basisplaats zou hebben, niet?
Haha, Anita hoeft niet rustig gebracht te worden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik maak me er niet zo druk over. Blind moet rustig gebracht worden en hoeft echt nog niet in de basis te starten bij deze wedstrijd.
Anita wordt al 3 jaar rustig gebrachtquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, Anita hoeft niet rustig gebracht te worden?
Die proberen ze al 3 jaar rustig te brengenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, Anita hoeft niet rustig gebracht te worden?
Hij lijkt er meer op dat Kennedy zo veel mocht spelen om hem in de etalage te zetten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef koningdavid het volgende:
Kennedy mocht aan het begin van het seizoen weg en meetrainen met het tweede, toen kreeg hij opeens een basisplaats en nu mag hij weer weg. Van Basten weet af en toe niet echt wat hij wil heb ik het idee...
Aan de andere kant zegt Van Basten trouwens dat ie groepswinnaar wil worden omdat hij de ambitie heeft ver te komen en op die manier grotere kans daarop heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Ach, deze wedstrijd is niet van wereldbelang, van mij mag ie beginnen met mensen als Rommedahl, Oleguer, Schilder etc. Hou de echte selectie maar heel. Natuurlijk wil ik wel winnen, maar niet ten koste van alles. We zijn al door, en als je de UEFA-cup wil winnen moet je ook niet "bang" zijn voor een groepswinnaar oid.
Dat geldt voor meer spelers, Schilder was al bijna rond, maar die moest ook perse blijven. En idd Kennedy en Rommedahl moesten niet op minuten rekenen, maar die hebben toch ook wel vrij vaak gespeeld, relatief gezien dan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Van Basten af en toe wel wat raar.
Kennedy mocht aan het begin van het seizoen weg en meetrainen met het tweede, toen kreeg hij opeens een basisplaats in het eerste en nu mag hij weer weg. Van Basten weet af en toe niet echt wat hij wil heb ik het idee...
Ja, maar die nemen we niet meer serieusquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zegt Van Basten trouwens dat ie groepswinnaar wil worden omdat hij de ambitie heeft ver te komen en op die manier grotere kans daarop heeft.
Heb het ook niet over de kwaliteiten. Deze keuze is gewoon vreemd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Anita tegen Arsenal wasin ieder geval.
Over de grond was ie Adebayor in ieder geval de baas.
Rommedahl heeft geen toekomst bij Ajax... dan zie ik liever Martina of Leo in de basis.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:45 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat Rommedahl weer eens in de basis gaat beginnen.
Onbelangrijke wedstrijd, Dennis ook tevreden.
Altijd leuke wedstrijdenquote:Jong Ajax treft Jong Feyenoord in beker
Jong Ajax treft in de achtste finale van de KNVB Beker voor Beloftenteams Jong Feyenoord. De wedstrijd wordt waarschijnlijk op 29 januari in de Kuip gespeeld. ,,We kunnen na de winterstop meteen aan de bak", aldus Jong Ajax-coach Adrie Koster.
Waar Koster aanvankelijk hoopte op een wat mindere tegenstander kwamen de Rotterdammers uit de koker rollen. ,,We willen die beker dolgraag winnen zodat we komend seizoen in de grote KNVB Beker uit mogen komen. Dan zullen we ook van teams als Jong Feyenoord moeten winnen." De loting zorgt ervoor dat de beloften na de winterstop direct flink aan de bak moeten. De eerste competitiewedstrijd, op 19 januari, spelen de Ajacieden tegen Jong Feyenoord. Een week later wacht Jong AZ op jeugdcomplex de Toekomst waarna diezelfde week wederom een uitwedstrijd in Rotterdam wacht. ,,We kunnen dus meteen vol aan de bak. Dan weten we direct waar we staan na de winterstop
Ja Dennis moet je tevreden houden. Zo'n sterspeler kun je niet missen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:45 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat Rommedahl weer eens in de basis gaat beginnen.
Onbelangrijke wedstrijd, Dennis ook tevreden.
Dan waren Ajax en NAC niet rondquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:46 schreef _Mike_ het volgende:
Schilder was helemaal niet "bijna" rondNAC wilde niet eens de helft van de vraagprijs betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |