abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64050668
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

hond kopen?
Dus volgens jou zijn Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen echt schandalig eredivsieonwaardig?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_64050687
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:41 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Jamaar Twente is wel een Europese topclub he, dat moet je niet onderschatten.
.
.
.
.
.
.

Als je zo de reacties leest op telegraaf.nl zou je haast denken van wel Hoogmoed komt voor de val zullen we maar zeggen. Die achterlijken denken nu al beter te zijn dan Ajax; ondertussen vergeten ze dat Ajax B ze in eigen huis heeft verslagen met 0-2.
pi_64050756
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:59 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dus volgens jou zijn Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen echt schandalig eredivsieonwaardig?
HeatWave houdt van overdrijven. Verder kun je het er niet mee oneens zijn dat de huidige verdediging zo wankel als wat is.
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:07:07 #129
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64050824
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Kapitaal hoort op het veld was het niet? Spenderen met die hap!
Koop liever een verdediger.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:07:08 #130
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64050825
Oleguer is inderdaad eredivisie onwaardig. Dat durf ik wel te stellen.

pi_64050845
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

HeatWave houdt van overdrijven. Verder kun je het er niet mee oneens zijn dat de huidige verdediging zo wankel als wat is.
Ik vind het overdreven hoor. Niet voor niks hadden we dit seizoen een streak van weet ik niet hoeveel minuten zonder tegendoelpunt. Ten opzichte van de laatste jaren staat het achterin best aardig.

Ik vind eigenlijk alleen Oleguer niet echt voldoen, die maakt gewoon teveel fouten, vooral opbouwend.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:08:07 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64050849
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:59 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Van der Wiel en Vermaelen opzich niet, op dit moment beide hopeloos uit vorm of erg zelfoverschattend, Oleguer is Jupilerleague onwaardig. Vertonghen is een prima speler.

Dus op dit moment hebben we 1 goede verdediger, van der Wiel en Vermaelen heb ik beide heel goed zien spelen, maar zijn op dit moment echt kwetsbaar ja.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64050909
En waarom is de verdediging kwetsbaar?

Omdat we voetballend niet sterk genoeg zijn op het middenveld.
pi_64050912
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Van der Wiel en Vermaelen opzich niet, op dit moment beide hopeloos uit vorm of erg zelfoverschattend, Oleguer is Jupilerleague onwaardig. Vertonghen is een prima speler.

Dus op dit moment hebben we 1 goede verdediger, van der Wiel en Vermaelen heb ik beide heel goed zien spelen, maar zijn op dit moment echt kwetsbaar ja.
Dat is dus niet schandalig eredivisieonwaadig hč? Het is ook zeker niet onze sterkste linie, maar ik vind de kritiek overdreven.

Desalniettemin hoop ik dat ze in de winterstop een verdediger aantrekken, want die linie is mijns inziens onderbezet.
pi_64050933
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:24 schreef RayMania het volgende:
Ik snap niet dat Elia nu wél naar Ajax lijkt willen te gaan.
Nu zittie niet meer bij Den Haag dus kan hij het wel maken tegenover de suppoters, dat was zijn grootste reden om niet te gaan.
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:18:34 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64051068
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:11 schreef Jasza het volgende:
En waarom is de verdediging kwetsbaar?

Omdat we voetballend niet sterk genoeg zijn op het middenveld.
Ook dat, maar dan moet MvB Gabri maar opstellen .

En nou ja, je snapt best dat ik idd een tikje overdrijf, maar op dit moment is de verdediging echt dramatisch. Het is achterlijk dat je bij een 1-1 stand tegen Utrecht nog met je billensamengeknepen zit te kijken aan het einde omdat het zomaar 1-2 kan worden.

Er zitten gewoon teveel zwakke plekken in het elftal, dat ook nog eens te statisch is, daar word je geen kampioen mee.
Get woke, go broke!
pi_64051087
Alsof Gabri voetballend zo sterk is.
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:20:44 #138
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:21:00 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64051115
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:19 schreef sjimz het volgende:
Sterker dan Lindgren, en zekerder dan Enoh op het moment.
Get woke, go broke!
pi_64051120
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:18 schreef HeatWave het volgende:
En nou ja, je snapt best dat ik idd een tikje overdrijf, maar op dit moment is de verdediging echt dramatisch. Het is achterlijk dat je bij een 1-1 stand tegen Utrecht nog met je billensamengeknepen zit te kijken aan het einde omdat het zomaar 1-2 kan worden.
Dit vind ik dan ook weer erg overdreven, aangezien Utrecht in de tweede helft maar 1 keer ofzo bij Vermeer in de buurt is geweest.
pi_64051128
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:19 schreef sjimz het volgende:
Die kan wel voetballen hoor, kijk vorig jaar maar die actie tegen feyenoord
pi_64051136
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:12 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nu zittie niet meer bij Den Haag dus kan hij het wel maken tegenover de suppoters, dat was zijn grootste reden om niet te gaan.
ja?

Heitinga kan nu dus ook overstappen naar Feyenoord?
- verwijderd door admin -
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:22:13 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64051153
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dit vind ik dan ook weer erg overdreven, aangezien Utrecht in de tweede helft maar 1 keer ofzo bij Vermeer in de buurt is geweest.
Desondanks is Ajax zo kwetsbaar, hoevaak zie je niet dat Ajax voorin een beetje loopt te kloten, er komt 1 uitbraak van toch een middelmatige ploeg (m.a.r) en die ene kans hangt...
Get woke, go broke!
pi_64051210
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:21 schreef Jasza het volgende:

[..]

Die kan wel voetballen hoor, kijk vorig jaar maar die actie tegen feyenoord
Tuurlijk kan hij wel voetballen maar ik vind hem nou niet de meest voetballende speler van Ajax.
Hij is vooral geschikt als balafpakker en aanjager en dat zegt al genoeg.

Een Lindgren in goede doen is voetballend beter dan een Gabri in goede doen.
Ik vind namelijk dat Lindgren meer inzicht heeft en opbouwend ook beter is (mits in goede doen)
pi_64051222
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:21 schreef groenen het volgende:

[..]

ja?

Heitinga kan nu dus ook overstappen naar Feyenoord?
Lekkere vergelijking
pi_64051421
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik vind het overdreven hoor. Niet voor niks hadden we dit seizoen een streak van weet ik niet hoeveel minuten zonder tegendoelpunt. Ten opzichte van de laatste jaren staat het achterin best aardig.
-> scorebordjournalistiek.
pi_64051440
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Lekkere vergelijking
Die onzin van jou sloeg ook nergens op, dat je na wat tussenjaren bij een andere club opeens wel kunt overstappen naar de rivaal.

Als Elia veel gevoel heeft bij Den Haag stapt hij nog steeds niet over, maar daar reken ik bij hem inderdaad ook niet op.
- verwijderd door admin -
pi_64051453
Tegen HSV stond alles toch best aardig, het probleem ligt vooral in de concentratie tegen de iets kleinere tegenstanders heb ik het gevoel.
pi_64051467
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:36 schreef groenen het volgende:

[..]

Die onzin van jou sloeg ook nergens op, dat je na wat tussenjaren bij een andere club opeens wel kunt overstappen naar de rivaal.

Als Elia veel gevoel heeft bij Den Haag stapt hij nog steeds niet over, maar daar reken ik bij hem inderdaad ook niet op.
Ik had het over de persoon Elia nu he
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:40:41 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64051531
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tuurlijk kan hij wel voetballen maar ik vind hem nou niet de meest voetballende speler van Ajax.
Hij is vooral geschikt als balafpakker en aanjager en dat zegt al genoeg.

Een Lindgren in goede doen is voetballend beter dan een Gabri in goede doen.
Ik vind namelijk dat Lindgren meer inzicht heeft en opbouwend ook beter is (mits in goede doen)
Ik vind dat je daar een beetje de vinger op de zere plek legt: "In goede doen".

Waarom zijn dit seizoen zoveel spelers die vorig jaar WEL goed speelden opeens zo zwak? Silva, vd Wiel (ok, niet het hele seizoen) Lindgren, Vermaelen.

Je hoort alleen maar verhalen dat het zo rustig is bij Ajax, de sfeer zou zo goed zijn etc. Dat vertaalt zich in mijn ogen totaal niet naar goed spel op het veld. Ik snap het niet...
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')