'Vermoedelijke opstellingen' kloppen wel vaker niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niets over. Maar het zou logischer zijn als Blind een basisplaats zou hebben, niet?
Haha, Anita hoeft niet rustig gebracht te worden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik maak me er niet zo druk over. Blind moet rustig gebracht worden en hoeft echt nog niet in de basis te starten bij deze wedstrijd.
Anita wordt al 3 jaar rustig gebrachtquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, Anita hoeft niet rustig gebracht te worden?
Die proberen ze al 3 jaar rustig te brengenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, Anita hoeft niet rustig gebracht te worden?
Hij lijkt er meer op dat Kennedy zo veel mocht spelen om hem in de etalage te zetten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef koningdavid het volgende:
Kennedy mocht aan het begin van het seizoen weg en meetrainen met het tweede, toen kreeg hij opeens een basisplaats en nu mag hij weer weg. Van Basten weet af en toe niet echt wat hij wil heb ik het idee...
Aan de andere kant zegt Van Basten trouwens dat ie groepswinnaar wil worden omdat hij de ambitie heeft ver te komen en op die manier grotere kans daarop heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Ach, deze wedstrijd is niet van wereldbelang, van mij mag ie beginnen met mensen als Rommedahl, Oleguer, Schilder etc. Hou de echte selectie maar heel. Natuurlijk wil ik wel winnen, maar niet ten koste van alles. We zijn al door, en als je de UEFA-cup wil winnen moet je ook niet "bang" zijn voor een groepswinnaar oid.
Dat geldt voor meer spelers, Schilder was al bijna rond, maar die moest ook perse blijven. En idd Kennedy en Rommedahl moesten niet op minuten rekenen, maar die hebben toch ook wel vrij vaak gespeeld, relatief gezien dan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Van Basten af en toe wel wat raar.
Kennedy mocht aan het begin van het seizoen weg en meetrainen met het tweede, toen kreeg hij opeens een basisplaats in het eerste en nu mag hij weer weg. Van Basten weet af en toe niet echt wat hij wil heb ik het idee...
Ja, maar die nemen we niet meer serieusquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zegt Van Basten trouwens dat ie groepswinnaar wil worden omdat hij de ambitie heeft ver te komen en op die manier grotere kans daarop heeft.
Heb het ook niet over de kwaliteiten. Deze keuze is gewoon vreemd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Anita tegen Arsenal wasin ieder geval.
Over de grond was ie Adebayor in ieder geval de baas.
Rommedahl heeft geen toekomst bij Ajax... dan zie ik liever Martina of Leo in de basis.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:45 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat Rommedahl weer eens in de basis gaat beginnen.
Onbelangrijke wedstrijd, Dennis ook tevreden.
Altijd leuke wedstrijdenquote:Jong Ajax treft Jong Feyenoord in beker
Jong Ajax treft in de achtste finale van de KNVB Beker voor Beloftenteams Jong Feyenoord. De wedstrijd wordt waarschijnlijk op 29 januari in de Kuip gespeeld. ,,We kunnen na de winterstop meteen aan de bak", aldus Jong Ajax-coach Adrie Koster.
Waar Koster aanvankelijk hoopte op een wat mindere tegenstander kwamen de Rotterdammers uit de koker rollen. ,,We willen die beker dolgraag winnen zodat we komend seizoen in de grote KNVB Beker uit mogen komen. Dan zullen we ook van teams als Jong Feyenoord moeten winnen." De loting zorgt ervoor dat de beloften na de winterstop direct flink aan de bak moeten. De eerste competitiewedstrijd, op 19 januari, spelen de Ajacieden tegen Jong Feyenoord. Een week later wacht Jong AZ op jeugdcomplex de Toekomst waarna diezelfde week wederom een uitwedstrijd in Rotterdam wacht. ,,We kunnen dus meteen vol aan de bak. Dan weten we direct waar we staan na de winterstop
Ja Dennis moet je tevreden houden. Zo'n sterspeler kun je niet missen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:45 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat Rommedahl weer eens in de basis gaat beginnen.
Onbelangrijke wedstrijd, Dennis ook tevreden.
Dan waren Ajax en NAC niet rondquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:46 schreef _Mike_ het volgende:
Schilder was helemaal niet "bijna" rondNAC wilde niet eens de helft van de vraagprijs betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |