Lijkt me sterk aangezien er niet meer gerookt mag worden in de Arena.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef Silaz het volgende:![]()
Mss is het wel een 'rookscherm' en zijn ze stiekem bezig met douglas
Hoe doet Urby dat dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien er niet meer gerookt mag worden in de Arena.
quote:Middenlinie zorgenkindje van Ajax
Ajax-trainer Marco van Basten kan in het UEFA Cup-duel tegen Slavia Praag niet over Rasmus Lindgren beschikken. De Zweed blesseerde zich maandag op de training aan de enkel.
Ook de middenvelders Eyong Enoh, Gabri en Ismaïl Aissati ontbreken nog bij Ajax. Gabri oefende dinsdag pas voor de tweede keer sinds zijn enkelblessure met de selectie van de Amsterdamse club. "Hij moet nu eerst aansterken en ritme opdoen", aldus Van Basten, die Vurnon Anita waarschijnlijk een basisplaats tegen de koploper van Tsjechië gunt.
Ajax is al zeker van een ticket voor de volgende ronde van de UEFA Cup. De Amsterdamse club strijdt tegen Slavia Praag, dat al is uitgeschakeld, voor een zo hoog mogelijke klassering in de groep.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen; Anita, De Jong en Emanuelson; Suarez, Cvitanich en Sulejmani
Truequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goed.
Die speelt een stuk beter sinds het rookverbod er is.
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef Silaz het volgende:![]()
Mss is het wel een 'rookscherm' en zijn ze stiekem bezig met douglas
Tja, dat riepen van aan het begin van het seizoen ook. Weinig van terecht gekomen. Je kan gewoon echt niet verwachten dat je elke pot maar 3-4 goals maak. Ook al heb je Sulejmani, Suarez en KJH lopen. En nu KJH weg is moet Cvita dat dus opvangen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef versteegrob het volgende:
Wat als Ajax Elia en een verdediger haalt, dan is iedereen wel blij lijkt mij. Ach met zon goede aanval kan de verdediging meer hebben. Dan wordt het 5-2 ipv 3-0
[..]
Hoe sterk is de Ajax-koffie tegenwoordig eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien er niet meer gerookt mag worden in de Arena.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:28 schreef versteegrob het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)elersAlsKleuters.htm
Valt me nog mee. Van Slavia kan ik nergens aantallen vinden. Verwachtingen lopen uiteen van 500 tot 1500. Ik reken niet op meer dan 1000 eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ruim 30.000 kaarten verkocht voor morgen, mooie score voor een wedstrijd die eigenlijk nergens meer over gaat.
Ik snap er echt geen kut van. Hoezo Anita nu zo ineensquote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen; Anita, De Jong en Emanuelson; Suarez, Cvitanich en Sulejmani
Niets mis mee om spelers te testen in dit soort wedstrijden en op dit niveau.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen kut van. Hoezo Anita nu zo ineens. Laatste tijd hoor je niets meer van hem en mag Blind meedoen, en nu zou ie ineens in de basis staan?
Right.
De meeste spelers waar ze 'achter de schermen' mee bezig zijn, zijn nou niet bepaald smaakmakers geweest. Ik noem een Sno, Colin, Urzaiz, Rommedahl etc.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat denk ik nietmaar het zou goed kunnen dat ze achter de schermen wel bezig zijn met een verdediger. Kijk dit van Elia is uitgelekt, misschien wel door iemand binnen Twente, betekent dus niet dat ze niet op zoek zijn naar een verdediger.
Overigens vraag ik me af naar welke ''Spielmacher'' ze op zoek zijn.... Van Basten heeft diverse keren aangegeven zo'n speler te willen.
Take a seat, relax gozer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:30 schreef Scorpie het volgende:
Teringkneus, die MvB. Haal goddomme eens verdedigers, klapmongool.
MvB's wegen zijn daadwerkelijk ondoorgrondelijk. Ik snap al jaren niets van hem. Wie wel?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen kut van. Hoezo Anita nu zo ineens. Laatste tijd hoor je niets meer van hem en mag Blind meedoen, en nu zou ie ineens in de basis staan?
Right.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef toma het volgende:
Morgen zo: ?
-------------------------Vermeer--------------------
Silva------Oleguer-------Vertonghen---Vermaelen
----------------vd Wiel--------Blind------------------
------------------------de Jong-----------------------
-------Suarez---------Cvitanich-------Sulejmani----
of:
Silva------vd Wiel-------Vertonghen---Vermaelen
----------------Blind------------Emanuelson-----------
Take a chillpill ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:30 schreef Scorpie het volgende:
We gaan gewoon met 11 aanvallers spelen blijkbaar. Teringkneus, die MvB. Haal goddomme eens verdedigers, klapmongool.
Daar zeg ik ook niets over. Maar het zou logischer zijn als Blind een basisplaats zou hebben, niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niets mis mee om spelers te testen in dit soort wedstrijden en op dit niveau.
Lijkt me een puike opstelling.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef toma het volgende:
Silva------vd Wiel-------Vertonghen---Vermaelen
----------------Blind------------Emanuelson-----------
Misschien wel, maar ik maak me er niet zo druk over. Blind moet rustig gebracht worden en hoeft echt nog niet in de basis te starten bij deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niets over. Maar het zou logischer zijn als Blind een basisplaats zou hebben, niet?
Anita mag zich in de picture spelen, i.v.m. eventueel verhuur.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Right.
'Vermoedelijke opstellingen' kloppen wel vaker niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niets over. Maar het zou logischer zijn als Blind een basisplaats zou hebben, niet?
Haha, Anita hoeft niet rustig gebracht te worden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik maak me er niet zo druk over. Blind moet rustig gebracht worden en hoeft echt nog niet in de basis te starten bij deze wedstrijd.
Anita wordt al 3 jaar rustig gebrachtquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, Anita hoeft niet rustig gebracht te worden?
Die proberen ze al 3 jaar rustig te brengenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, Anita hoeft niet rustig gebracht te worden?
Hij lijkt er meer op dat Kennedy zo veel mocht spelen om hem in de etalage te zetten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef koningdavid het volgende:
Kennedy mocht aan het begin van het seizoen weg en meetrainen met het tweede, toen kreeg hij opeens een basisplaats en nu mag hij weer weg. Van Basten weet af en toe niet echt wat hij wil heb ik het idee...
Aan de andere kant zegt Van Basten trouwens dat ie groepswinnaar wil worden omdat hij de ambitie heeft ver te komen en op die manier grotere kans daarop heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Ach, deze wedstrijd is niet van wereldbelang, van mij mag ie beginnen met mensen als Rommedahl, Oleguer, Schilder etc. Hou de echte selectie maar heel. Natuurlijk wil ik wel winnen, maar niet ten koste van alles. We zijn al door, en als je de UEFA-cup wil winnen moet je ook niet "bang" zijn voor een groepswinnaar oid.
Dat geldt voor meer spelers, Schilder was al bijna rond, maar die moest ook perse blijven. En idd Kennedy en Rommedahl moesten niet op minuten rekenen, maar die hebben toch ook wel vrij vaak gespeeld, relatief gezien dan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Van Basten af en toe wel wat raar.
Kennedy mocht aan het begin van het seizoen weg en meetrainen met het tweede, toen kreeg hij opeens een basisplaats in het eerste en nu mag hij weer weg. Van Basten weet af en toe niet echt wat hij wil heb ik het idee...
Ja, maar die nemen we niet meer serieusquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zegt Van Basten trouwens dat ie groepswinnaar wil worden omdat hij de ambitie heeft ver te komen en op die manier grotere kans daarop heeft.
Heb het ook niet over de kwaliteiten. Deze keuze is gewoon vreemd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Anita tegen Arsenal wasin ieder geval.
Over de grond was ie Adebayor in ieder geval de baas.
Rommedahl heeft geen toekomst bij Ajax... dan zie ik liever Martina of Leo in de basis.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:45 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat Rommedahl weer eens in de basis gaat beginnen.
Onbelangrijke wedstrijd, Dennis ook tevreden.
Altijd leuke wedstrijdenquote:Jong Ajax treft Jong Feyenoord in beker
Jong Ajax treft in de achtste finale van de KNVB Beker voor Beloftenteams Jong Feyenoord. De wedstrijd wordt waarschijnlijk op 29 januari in de Kuip gespeeld. ,,We kunnen na de winterstop meteen aan de bak", aldus Jong Ajax-coach Adrie Koster.
Waar Koster aanvankelijk hoopte op een wat mindere tegenstander kwamen de Rotterdammers uit de koker rollen. ,,We willen die beker dolgraag winnen zodat we komend seizoen in de grote KNVB Beker uit mogen komen. Dan zullen we ook van teams als Jong Feyenoord moeten winnen." De loting zorgt ervoor dat de beloften na de winterstop direct flink aan de bak moeten. De eerste competitiewedstrijd, op 19 januari, spelen de Ajacieden tegen Jong Feyenoord. Een week later wacht Jong AZ op jeugdcomplex de Toekomst waarna diezelfde week wederom een uitwedstrijd in Rotterdam wacht. ,,We kunnen dus meteen vol aan de bak. Dan weten we direct waar we staan na de winterstop
Ja Dennis moet je tevreden houden. Zo'n sterspeler kun je niet missen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:45 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat Rommedahl weer eens in de basis gaat beginnen.
Onbelangrijke wedstrijd, Dennis ook tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |