abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64058010
quote:
UPDATE: Ajax bevestigt interesse in Elia
Geschreven op dinsdag, 16 december om 14:05

Ondanks de hevige belangstelling voor Eljero Elia, gaat men er bij FC Twente van uit dat de vleugelaanvaller ook na de winterstop gewoon voor de Tukkers uit zal komen. Voorzitter Joop Munsterman is ervan overtuigd dat de selectie intact blijft.
Vanuit heel Europa kan Elia rekenen op verregaande belangstelling. De aanvaller is dit seizoen in bloedvorm en weet de meeste verdedigers tot waanzin te brengen met zijn snelheid en acties. Maandag werd bekend dat, naast teams als Manchester City en Espanyol, ook Ajax de revelatie van dit seizoen hoog op het lijstje heeft staan.

Munsterman kan zich er echter geen voorstelling bij maken dat Elia vertrekt uit De Grolsch Veste. "Er is toch een financiële crisis in de wereld? Dan vraag ik mij af wie hem denkt te kunnen betalen", reageerde de voorzitter tegenover de TC Tubantia. De preses kan, doordat het contract van Elia doorloopt tot 2010, een flink transferbedrag vragen.

Verder liet Munsterman weten dat het doel van FC Twente is dat de selectie intact blijft. "Ik ga er vanuit dat niemand in de winterstop vertrekt. Ik heb ook nog niets van Ajax gehoord wat betreft Elia." Nieuwe spelers zullen er ook niet komen. "Wij hebben momenteel een prima selectie, ook in de breedte. Wij gaan niets doen op de transfermarkt."

Terwijl de transferspeculaties rondom Elia oplopen, liet Munsterman weten dat de club in gesprek is met de vleugelaanvaller om het contract open te breken en te verlengen. Hetzelfde geldt voor aanvoerder Rob Wielaert, die ook in gesprek is met de club.
--------------------------------------------------------------------------------
Update 14:35 uur: Ajax heeft de interesse in Eljero Elia bevestigd. Trainer Marco van Basten heeft al met de 21-jarige aanvaller van FC Twente gesproken. De Amsterdamse club bereidt nu een bod voor op de smaakmaker van de club uit Enschede.

"Wij vinden Elia een hele goede voetballer'', verklaarde Van Basten dinsdag. "Daarom hebben we aan FC Twente gevraagd of we met hem mochten praten. We overleggen nu intern hoe we verder moeten handelen.'
'
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64058070
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Donder op met Elia.
quote:
Donder op met Elia.
quote:
Donder op met Elia.
quote:
Donder op met Elia.
quote:
Donder op met Elia.
quote:
Donder op met Elia.
quote:
Donder op met Elia.
quote:
Donder op met Elia.
quote:
Donder op met Elia.
KOM OP zeg. Waarom je miljoenen zo hard uitgeven aan al die aanvallers . Hoe wil Marco gaan spelen? Kutzooi zeg.
pi_64058118
Alsjeblieft niet Elia.. ik hoef die gozer niet, ook niet als hij doelpunten gaat maken. Ik wil een goede verdediger, geef daar maar flink wat miljoenen aan uit.

En nee deze mening veranderd ook niet als Elia straks in de tweede helft van het jaar 10 doelpunten heeft gemaakt voor Ajax. Hebben we namelijk geen flikker aan als Olieboluer achterin blijft spelen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:08:08 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64058177
Sja, ik snap dus ook weer niet waar MvB mee bezig is. Natuurlijk is er niets mis met interesse voor een goeie speler, maar het feit dat we verdedigers nodig hebben schijnt hem volledig te ontgaan. Hij kan toch serieus niet weer gewoon die baklap van een Oleguer op blijven stellen? Dan ben je toch totaal niet meer geloofwaardig?

Ik heb opzich niets tegen de komst van Elia, hoe meer goeie spelers hoe beter, maar dat geldt dan niet alleen voor de aanval Marco!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:09:48 #245
164283 Luco
Buongiorno!
pi_64058217
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

KOM OP zeg. Waarom je miljoenen zo hard uitgeven aan al die aanvallers . Hoe wil Marco gaan spelen? Kutzooi zeg.
Gewoon:
3-2-5
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_64058291
Zou Van Basten tevreden zijn over Oleguer? Ik denk het eigenlijk niet, want vrijdag werd Oleguer nog vroegtijdig naar de kant gehaald..
pi_64058319
Ik denk het niet nee, de enige degelijke wedstrijd van Oleguer was tegen AZ
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:15:59 #248
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64058415
Ruim 30.000 kaarten verkocht voor morgen, mooie score voor een wedstrijd die eigenlijk nergens meer over gaat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64058422
Mss is het wel een 'rookscherm' en zijn ze stiekem bezig met douglas
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64058457
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik snap dus ook weer niet waar MvB mee bezig is. Natuurlijk is er niets mis met interesse voor een goeie speler, maar het feit dat we verdedigers nodig hebben schijnt hem volledig te ontgaan. Hij kan toch serieus niet weer gewoon die baklap van een Oleguer op blijven stellen? Dan ben je toch totaal niet meer geloofwaardig?

Ik heb opzich niets tegen de komst van Elia, hoe meer goeie spelers hoe beter, maar dat geldt dan niet alleen voor de aanval Marco!
Precies, ik had Elia graag zien komen als we niet al zoveel opties voor die positie hadden.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64058478
Één woord: Verdediger!

Maar ik heb niks tegen Elia, het lijkt me een goede opvolger voor Suarez als die misschien komende zomer vertrekt. Maar er moet ook nog een verdediger komen!
Koning.
pi_64058501
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef Silaz het volgende:
Lijkt me sterk aangezien er niet meer gerookt mag worden in de Arena.
Koning.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:19:42 #253
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64058534
Elia
Daarnaast nog een versterking achterin en dan hebben we een goede selectie waarmee je eventuele blessures goed op kunt vangen.
#FreeHat
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:19:50 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64058538
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Hoe doet Urby dat dan? .
Get woke, go broke!
pi_64058558
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoe doet Urby dat dan? .
Goed.

Die speelt een stuk beter sinds het rookverbod er is .
pi_64058631
Wat als Ajax Elia en een verdediger haalt, dan is iedereen wel blij lijkt mij. Ach met zon goede aanval kan de verdediging meer hebben. Dan wordt het 5-2 ipv 3-0
quote:
Middenlinie zorgenkindje van Ajax

Ajax-trainer Marco van Basten kan in het UEFA Cup-duel tegen Slavia Praag niet over Rasmus Lindgren beschikken. De Zweed blesseerde zich maandag op de training aan de enkel.

Ook de middenvelders Eyong Enoh, Gabri en Ismaïl Aissati ontbreken nog bij Ajax. Gabri oefende dinsdag pas voor de tweede keer sinds zijn enkelblessure met de selectie van de Amsterdamse club. "Hij moet nu eerst aansterken en ritme opdoen", aldus Van Basten, die Vurnon Anita waarschijnlijk een basisplaats tegen de koploper van Tsjechië gunt.

Ajax is al zeker van een ticket voor de volgende ronde van de UEFA Cup. De Amsterdamse club strijdt tegen Slavia Praag, dat al is uitgeschakeld, voor een zo hoog mogelijke klassering in de groep.

Vermoedelijke opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen; Anita, De Jong en Emanuelson; Suarez, Cvitanich en Sulejmani
pi_64058685
Leuk om Anita weer eens te zien spelen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:24:54 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64058705
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Goed.

Die speelt een stuk beter sinds het rookverbod er is .
True .

Urby moet gewoon zo weinig verdedigende taken hoeven uitvoeren, dat is hij op zijn best.
Get woke, go broke!
pi_64058763
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef Silaz het volgende:
Dat denk ik niet maar het zou goed kunnen dat ze achter de schermen wel bezig zijn met een verdediger. Kijk dit van Elia is uitgelekt, misschien wel door iemand binnen Twente, betekent dus niet dat ze niet op zoek zijn naar een verdediger.

Overigens vraag ik me af naar welke ''Spielmacher'' ze op zoek zijn.... Van Basten heeft diverse keren aangegeven zo'n speler te willen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:26:47 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64058772
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef versteegrob het volgende:
Wat als Ajax Elia en een verdediger haalt, dan is iedereen wel blij lijkt mij. Ach met zon goede aanval kan de verdediging meer hebben. Dan wordt het 5-2 ipv 3-0
[..]
Tja, dat riepen van aan het begin van het seizoen ook. Weinig van terecht gekomen. Je kan gewoon echt niet verwachten dat je elke pot maar 3-4 goals maak. Ook al heb je Sulejmani, Suarez en KJH lopen. En nu KJH weg is moet Cvita dat dus opvangen.

Nee, het klinkt leuk op papier, maar in de praktijk is het een taktiek van lik mijn vestje. Ajax moet gewoon op elke linie goeie spelers hebben, en dat is nu gewoon niet zo.
Get woke, go broke!
pi_64058869
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Hoe sterk is de Ajax-koffie tegenwoordig eigenlijk?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64058871
Morgen zo: ?
-------------------------Vermeer--------------------
Silva------Oleguer-------Vertonghen---Vermaelen
----------------vd Wiel--------Blind------------------
------------------------de Jong-----------------------
-------Suarez---------Cvitanich-------Sulejmani----

of:

Silva------vd Wiel-------Vertonghen---Vermaelen
----------------Blind------------Emanuelson-----------
pi_64058893
We gaan gewoon met 11 aanvallers spelen blijkbaar. Teringkneus, die MvB. Haal goddomme eens verdedigers, klapmongool.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:30:15 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64058901
Dat laatste ajb .
Get woke, go broke!
pi_64058912
Ik lees net dat de trainer van Slavia, Karel Jarolim, niet aanwezig zal zijn op de bank morgen. Kennelijk heeft hij rood ofzo gehad de vorige wedstrijd tegen HSV.

Las het net op de site van Slavia. En ze spelen niet met Martin Vaniak, 1e doelman en plaag van Ajax vorig jaar.

Als we dit niet winnen....
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64058945
pi_64058965
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ruim 30.000 kaarten verkocht voor morgen, mooie score voor een wedstrijd die eigenlijk nergens meer over gaat.
Valt me nog mee. Van Slavia kan ik nergens aantallen vinden. Verwachtingen lopen uiteen van 500 tot 1500. Ik reken niet op meer dan 1000 eerlijk gezegd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64058995
quote:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen; Anita, De Jong en Emanuelson; Suarez, Cvitanich en Sulejmani
Ik snap er echt geen kut van. Hoezo Anita nu zo ineens . Laatste tijd hoor je niets meer van hem en mag Blind meedoen, en nu zou ie ineens in de basis staan?

Right.
pi_64059043
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik snap er echt geen kut van. Hoezo Anita nu zo ineens . Laatste tijd hoor je niets meer van hem en mag Blind meedoen, en nu zou ie ineens in de basis staan?

Right.
Niets mis mee om spelers te testen in dit soort wedstrijden en op dit niveau.
pi_64059065
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet maar het zou goed kunnen dat ze achter de schermen wel bezig zijn met een verdediger. Kijk dit van Elia is uitgelekt, misschien wel door iemand binnen Twente, betekent dus niet dat ze niet op zoek zijn naar een verdediger.

Overigens vraag ik me af naar welke ''Spielmacher'' ze op zoek zijn.... Van Basten heeft diverse keren aangegeven zo'n speler te willen.
De meeste spelers waar ze 'achter de schermen' mee bezig zijn, zijn nou niet bepaald smaakmakers geweest. Ik noem een Sno, Colin, Urzaiz, Rommedahl etc.
pi_64059074
Ik snap die Marco soms ook niet he.. Anita - Blind ; Oleguer - Alderweireld
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64059076
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:30 schreef Scorpie het volgende:
Teringkneus, die MvB. Haal goddomme eens verdedigers, klapmongool.
Take a seat, relax gozer.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:35:27 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64059083
quote:

[..]

Right.
MvB's wegen zijn daadwerkelijk ondoorgrondelijk. Ik snap al jaren niets van hem. Wie wel?
Get woke, go broke!
pi_64059089
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef toma het volgende:
Morgen zo: ?
Silva------Oleguer-------Vertonghen---Vermaelen
----------------vd Wiel--------Blind------------------

of:

---------------Vermeer--------------
Silva - Oleguer - Vertonghen - Vermaelen
------Vd Wiel--------Blind--------
------------Sulejmani-------------
Suarez - Cvitanich - Emanuelson
pi_64059096
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:30 schreef Scorpie het volgende:
We gaan gewoon met 11 aanvallers spelen blijkbaar. Teringkneus, die MvB. Haal goddomme eens verdedigers, klapmongool.
Take a chillpill ofzo !
pi_64059103
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Niets mis mee om spelers te testen in dit soort wedstrijden en op dit niveau.
Daar zeg ik ook niets over. Maar het zou logischer zijn als Blind een basisplaats zou hebben, niet?
pi_64059118
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef toma het volgende:
Lijkt me een puike opstelling.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64059134
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Daar zeg ik ook niets over. Maar het zou logischer zijn als Blind een basisplaats zou hebben, niet?
Misschien wel, maar ik maak me er niet zo druk over. Blind moet rustig gebracht worden en hoeft echt nog niet in de basis te starten bij deze wedstrijd.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:37:35 #280
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64059147
quote:

[..]

Right.
Anita mag zich in de picture spelen, i.v.m. eventueel verhuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')