quote:UPDATE: Ajax bevestigt interesse in Elia
Geschreven op dinsdag, 16 december om 14:05
Ondanks de hevige belangstelling voor Eljero Elia, gaat men er bij FC Twente van uit dat de vleugelaanvaller ook na de winterstop gewoon voor de Tukkers uit zal komen. Voorzitter Joop Munsterman is ervan overtuigd dat de selectie intact blijft.
Vanuit heel Europa kan Elia rekenen op verregaande belangstelling. De aanvaller is dit seizoen in bloedvorm en weet de meeste verdedigers tot waanzin te brengen met zijn snelheid en acties. Maandag werd bekend dat, naast teams als Manchester City en Espanyol, ook Ajax de revelatie van dit seizoen hoog op het lijstje heeft staan.
Munsterman kan zich er echter geen voorstelling bij maken dat Elia vertrekt uit De Grolsch Veste. "Er is toch een financiële crisis in de wereld? Dan vraag ik mij af wie hem denkt te kunnen betalen", reageerde de voorzitter tegenover de TC Tubantia. De preses kan, doordat het contract van Elia doorloopt tot 2010, een flink transferbedrag vragen.
Verder liet Munsterman weten dat het doel van FC Twente is dat de selectie intact blijft. "Ik ga er vanuit dat niemand in de winterstop vertrekt. Ik heb ook nog niets van Ajax gehoord wat betreft Elia." Nieuwe spelers zullen er ook niet komen. "Wij hebben momenteel een prima selectie, ook in de breedte. Wij gaan niets doen op de transfermarkt."
Terwijl de transferspeculaties rondom Elia oplopen, liet Munsterman weten dat de club in gesprek is met de vleugelaanvaller om het contract open te breken en te verlengen. Hetzelfde geldt voor aanvoerder Rob Wielaert, die ook in gesprek is met de club.
--------------------------------------------------------------------------------
Update 14:35 uur: Ajax heeft de interesse in Eljero Elia bevestigd. Trainer Marco van Basten heeft al met de 21-jarige aanvaller van FC Twente gesproken. De Amsterdamse club bereidt nu een bod voor op de smaakmaker van de club uit Enschede.
"Wij vinden Elia een hele goede voetballer'', verklaarde Van Basten dinsdag. "Daarom hebben we aan FC Twente gevraagd of we met hem mochten praten. We overleggen nu intern hoe we verder moeten handelen.''
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
KOM OP zeg. Waarom je miljoenen zo hard uitgeven aan al die aanvallersquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Donder op met Elia.
Gewoon:quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
KOM OP zeg. Waarom je miljoenen zo hard uitgeven aan al die aanvallers. Hoe wil Marco gaan spelen? Kutzooi zeg.
Precies, ik had Elia graag zien komen als we niet al zoveel opties voor die positie hadden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik snap dus ook weer niet waar MvB mee bezig is. Natuurlijk is er niets mis met interesse voor een goeie speler, maar het feit dat we verdedigers nodig hebben schijnt hem volledig te ontgaan. Hij kan toch serieus niet weer gewoon die baklap van een Oleguer op blijven stellen? Dan ben je toch totaal niet meer geloofwaardig?
Ik heb opzich niets tegen de komst van Elia, hoe meer goeie spelers hoe beter, maar dat geldt dan niet alleen voor de aanval Marco!
Lijkt me sterk aangezien er niet meer gerookt mag worden in de Arena.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef Silaz het volgende:![]()
Mss is het wel een 'rookscherm' en zijn ze stiekem bezig met douglas
Hoe doet Urby dat dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien er niet meer gerookt mag worden in de Arena.
quote:Middenlinie zorgenkindje van Ajax
Ajax-trainer Marco van Basten kan in het UEFA Cup-duel tegen Slavia Praag niet over Rasmus Lindgren beschikken. De Zweed blesseerde zich maandag op de training aan de enkel.
Ook de middenvelders Eyong Enoh, Gabri en Ismaïl Aissati ontbreken nog bij Ajax. Gabri oefende dinsdag pas voor de tweede keer sinds zijn enkelblessure met de selectie van de Amsterdamse club. "Hij moet nu eerst aansterken en ritme opdoen", aldus Van Basten, die Vurnon Anita waarschijnlijk een basisplaats tegen de koploper van Tsjechië gunt.
Ajax is al zeker van een ticket voor de volgende ronde van de UEFA Cup. De Amsterdamse club strijdt tegen Slavia Praag, dat al is uitgeschakeld, voor een zo hoog mogelijke klassering in de groep.
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen; Anita, De Jong en Emanuelson; Suarez, Cvitanich en Sulejmani
Truequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goed.
Die speelt een stuk beter sinds het rookverbod er is.
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef Silaz het volgende:![]()
Mss is het wel een 'rookscherm' en zijn ze stiekem bezig met douglas
Tja, dat riepen van aan het begin van het seizoen ook. Weinig van terecht gekomen. Je kan gewoon echt niet verwachten dat je elke pot maar 3-4 goals maak. Ook al heb je Sulejmani, Suarez en KJH lopen. En nu KJH weg is moet Cvita dat dus opvangen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef versteegrob het volgende:
Wat als Ajax Elia en een verdediger haalt, dan is iedereen wel blij lijkt mij. Ach met zon goede aanval kan de verdediging meer hebben. Dan wordt het 5-2 ipv 3-0
[..]
Hoe sterk is de Ajax-koffie tegenwoordig eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien er niet meer gerookt mag worden in de Arena.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:28 schreef versteegrob het volgende:
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)elersAlsKleuters.htm
Valt me nog mee. Van Slavia kan ik nergens aantallen vinden. Verwachtingen lopen uiteen van 500 tot 1500. Ik reken niet op meer dan 1000 eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ruim 30.000 kaarten verkocht voor morgen, mooie score voor een wedstrijd die eigenlijk nergens meer over gaat.
Ik snap er echt geen kut van. Hoezo Anita nu zo ineensquote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen en Vermaelen; Anita, De Jong en Emanuelson; Suarez, Cvitanich en Sulejmani
Niets mis mee om spelers te testen in dit soort wedstrijden en op dit niveau.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen kut van. Hoezo Anita nu zo ineens. Laatste tijd hoor je niets meer van hem en mag Blind meedoen, en nu zou ie ineens in de basis staan?
Right.
De meeste spelers waar ze 'achter de schermen' mee bezig zijn, zijn nou niet bepaald smaakmakers geweest. Ik noem een Sno, Colin, Urzaiz, Rommedahl etc.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat denk ik nietmaar het zou goed kunnen dat ze achter de schermen wel bezig zijn met een verdediger. Kijk dit van Elia is uitgelekt, misschien wel door iemand binnen Twente, betekent dus niet dat ze niet op zoek zijn naar een verdediger.
Overigens vraag ik me af naar welke ''Spielmacher'' ze op zoek zijn.... Van Basten heeft diverse keren aangegeven zo'n speler te willen.
Take a seat, relax gozer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:30 schreef Scorpie het volgende:
Teringkneus, die MvB. Haal goddomme eens verdedigers, klapmongool.
MvB's wegen zijn daadwerkelijk ondoorgrondelijk. Ik snap al jaren niets van hem. Wie wel?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen kut van. Hoezo Anita nu zo ineens. Laatste tijd hoor je niets meer van hem en mag Blind meedoen, en nu zou ie ineens in de basis staan?
Right.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef toma het volgende:
Morgen zo: ?
-------------------------Vermeer--------------------
Silva------Oleguer-------Vertonghen---Vermaelen
----------------vd Wiel--------Blind------------------
------------------------de Jong-----------------------
-------Suarez---------Cvitanich-------Sulejmani----
of:
Silva------vd Wiel-------Vertonghen---Vermaelen
----------------Blind------------Emanuelson-----------
Take a chillpill ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:30 schreef Scorpie het volgende:
We gaan gewoon met 11 aanvallers spelen blijkbaar. Teringkneus, die MvB. Haal goddomme eens verdedigers, klapmongool.
Daar zeg ik ook niets over. Maar het zou logischer zijn als Blind een basisplaats zou hebben, niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niets mis mee om spelers te testen in dit soort wedstrijden en op dit niveau.
Lijkt me een puike opstelling.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef toma het volgende:
Silva------vd Wiel-------Vertonghen---Vermaelen
----------------Blind------------Emanuelson-----------
Misschien wel, maar ik maak me er niet zo druk over. Blind moet rustig gebracht worden en hoeft echt nog niet in de basis te starten bij deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niets over. Maar het zou logischer zijn als Blind een basisplaats zou hebben, niet?
Anita mag zich in de picture spelen, i.v.m. eventueel verhuur.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |