Begreep ik ook niet, hij is juist 1 van de weinige die nog geen grote fouten heeft gemaakt dit seizoen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:53 schreef kevin6188 het volgende:
Huh, hoezo speelt Vermaelen nu weer ondermaats?
Dat betekent niet meteen dat hij slecht speelt. Zeker verdedigend is het allemaal prima.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vermaelen speelt nu op de flank, vergeet dat niet.
Wat is dat voor onzin, Elia is net zoveel een buitenspeler als Beerens.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Fides het volgende:
Waarom Elia halen als je Suarez en Sulejmani hebt? Haal dan Beerens, een echte vleugelspeler.
Arme Aissatiquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:28 schreef koningdavid het volgende:
Elia---Cvitanich---Suarez
--------Sulejmani--------
![]()
![]()
![]()
Leo is als invaller vaak beter dan als starter (het 'Babel syndroom'). Aissati krijgt zijn kans nog wel maar hij moet eerst maar helemaal wedstrijdfit worden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Arme Aissati
En dan heb je ook nog leonardo..
An offer they can't refuse.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Rommedahl/Kennedy voor Douglas/Elia + 5 milj.
Ga ergens anders lopen spammen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef sergio81 het volgende:
ik hoop dat ajax slavia praag afslacht, ik ga ook toto spelen op ajax, ik denk dat ze deze keer gewoon gaan winnen en de 1e plaats pakken, zodat ze tegen een nummer 3 moeten voetballen, suarezzzz gaat ze killen
voetbalwedadvies heeft er ook vertrouwen in dat ajax gaat winnen.
voetbalwedadviesquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef sergio81 het volgende:
ik hoop dat ajax slavia praag afslacht, ik ga ook toto spelen op ajax, ik denk dat ze deze keer gewoon gaan winnen en de 1e plaats pakken, zodat ze tegen een nummer 3 moeten voetballen, suarezzzz gaat ze killen
Leo is toch juist op ramkoers in Polenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed nieuws omtrent Leo. Die jongen heeft zich voorbeeldig gedragen de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef sergio81 het volgende:
NARDOOOOOOOOO.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Leo is toch juist op ramkoers in Polen
EN is ook gewoon nuttig. Zou hem liefst nog wel iets vaker, of iig vroeger in de wedstrijd, willen zien spelen. Basisplaats is wat koningdavid zegt vaak geen goed plan idd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed nieuws omtrent Leo. Die jongen heeft zich voorbeeldig gedragen de laatste tijd.
Je weet wel, Leonardo. Dat troetelkind van Ajax die opgeleid is door Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Leo is toch juist op ramkoers in Polen
Hij is wat verstandiger geworden, lijkt het. Misschien door het vaderschap.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Doet pijn hé, nu weer snel naar je hol. Als je niet normaal kandoenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je weet wel, Leonardo. Dat troetelkind van Ajax die opgeleid is door Feyenoord.
Heeft er verstandig aan gedaan om zich bij Amoah te laten inlichten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij is wat verstandiger geworden, lijkt het. Misschien door het vaderschap.
quote:Rasmus Lindgren niet tegen Slavia Praag
Rasmus Lindgren is maandag tijdens de training geblesseerd geraakt aan z'n enkel. De blessure zorgt ervoor dat hij niet kan aantreden in het Uefa-Cupduel tegen Slavia Praag. Logische vervanger Gabri is nog niet voldoende hersteld om de plek van de Zweed over te nemen. De Spanjaard zitten morgen nog niet bij de selectie, meldde Van Basten zojuist bij persconferentie voorafgaand aan het Europese duel.
Lijst wordt korter
Naast Lindgren en Gabri staan alleen Maarten Stekelenburg, Jan-Arie van der Heijden, Eyong Enoh en Mitchell Donald op de blessurelijst.
Troetelkindquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daley Blind dus laten startenquote:
Basisplaats voor Blind denk ik?quote:
Anders reageer je effe serieusquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lees het bericht nog eensquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:24 schreef Dvm86 het volgende:
Prima, dan staat niets een basisplek voor Gabri in de weg
Denk dat je met een linksback al een heel eind bent zodat Vermaelen weer terug kan naar het centrum.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:20 schreef Urquhart het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op Elia, zeker niet voor 10 miljoenBeter kopen ze gewoon een hele goede verdediger, want met die gatenkaas achterin schiet je ook niet veel op.
Klopt, maar ik zie het in Oleguer ook niet echt meer zitten. Dan maar Silva weer op rechts en eventueel Van Der Wiel ook naar centrum.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Denk dat je met een linksback al een heel eind bent zodat Vermaelen weer terug kan naar het centrum.
Ik bedoelde inderdaad ten koste van Oleguer. Zo kan ook, maar een echte linksback is momenteel wel iets dat ontbreekt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie het in Oleguer ook niet echt meer zitten. Dan maar Silva weer op rechts en eventueel Van Der Wiel ook naar centrum.
Ik denk dat Van Basten gewoon met Oleguer start en Vertonghen op het middenveld.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Daley Blind dus laten starten!
Vermeer
Silva - Vd Wiel - Vertonghen - Vermaelen
Blind - ? - Emanuelson
Suarez - Dario - Sulejmani
Geen Enoh dus... Iemand anders?
Wie heeft het over zaterdag?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef versteegrob het volgende:
Positief als Blind begint zaterdag alleen moet moet er dan nog meer spelen ?? Misschien Sno? Is Gabri echt nog zo geblesseerd? Hij speelde gister toch voluit mee?
quote:UPDATE: Ajax bevestigt interesse in Elia
Geschreven op dinsdag, 16 december om 14:05
Ondanks de hevige belangstelling voor Eljero Elia, gaat men er bij FC Twente van uit dat de vleugelaanvaller ook na de winterstop gewoon voor de Tukkers uit zal komen. Voorzitter Joop Munsterman is ervan overtuigd dat de selectie intact blijft.
Vanuit heel Europa kan Elia rekenen op verregaande belangstelling. De aanvaller is dit seizoen in bloedvorm en weet de meeste verdedigers tot waanzin te brengen met zijn snelheid en acties. Maandag werd bekend dat, naast teams als Manchester City en Espanyol, ook Ajax de revelatie van dit seizoen hoog op het lijstje heeft staan.
Munsterman kan zich er echter geen voorstelling bij maken dat Elia vertrekt uit De Grolsch Veste. "Er is toch een financiėle crisis in de wereld? Dan vraag ik mij af wie hem denkt te kunnen betalen", reageerde de voorzitter tegenover de TC Tubantia. De preses kan, doordat het contract van Elia doorloopt tot 2010, een flink transferbedrag vragen.
Verder liet Munsterman weten dat het doel van FC Twente is dat de selectie intact blijft. "Ik ga er vanuit dat niemand in de winterstop vertrekt. Ik heb ook nog niets van Ajax gehoord wat betreft Elia." Nieuwe spelers zullen er ook niet komen. "Wij hebben momenteel een prima selectie, ook in de breedte. Wij gaan niets doen op de transfermarkt."
Terwijl de transferspeculaties rondom Elia oplopen, liet Munsterman weten dat de club in gesprek is met de vleugelaanvaller om het contract open te breken en te verlengen. Hetzelfde geldt voor aanvoerder Rob Wielaert, die ook in gesprek is met de club.
--------------------------------------------------------------------------------
Update 14:35 uur: Ajax heeft de interesse in Eljero Elia bevestigd. Trainer Marco van Basten heeft al met de 21-jarige aanvaller van FC Twente gesproken. De Amsterdamse club bereidt nu een bod voor op de smaakmaker van de club uit Enschede.
"Wij vinden Elia een hele goede voetballer'', verklaarde Van Basten dinsdag. "Daarom hebben we aan FC Twente gevraagd of we met hem mochten praten. We overleggen nu intern hoe we verder moeten handelen.''
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
Donder op met Elia.
KOM OP zeg. Waarom je miljoenen zo hard uitgeven aan al die aanvallersquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Donder op met Elia.
Gewoon:quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
KOM OP zeg. Waarom je miljoenen zo hard uitgeven aan al die aanvallers. Hoe wil Marco gaan spelen? Kutzooi zeg.
Precies, ik had Elia graag zien komen als we niet al zoveel opties voor die positie hadden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik snap dus ook weer niet waar MvB mee bezig is. Natuurlijk is er niets mis met interesse voor een goeie speler, maar het feit dat we verdedigers nodig hebben schijnt hem volledig te ontgaan. Hij kan toch serieus niet weer gewoon die baklap van een Oleguer op blijven stellen? Dan ben je toch totaal niet meer geloofwaardig?
Ik heb opzich niets tegen de komst van Elia, hoe meer goeie spelers hoe beter, maar dat geldt dan niet alleen voor de aanval Marco!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |