Begreep ik ook niet, hij is juist 1 van de weinige die nog geen grote fouten heeft gemaakt dit seizoen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:53 schreef kevin6188 het volgende:
Huh, hoezo speelt Vermaelen nu weer ondermaats?
Dat betekent niet meteen dat hij slecht speelt. Zeker verdedigend is het allemaal prima.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vermaelen speelt nu op de flank, vergeet dat niet.
Wat is dat voor onzin, Elia is net zoveel een buitenspeler als Beerens.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:12 schreef Fides het volgende:
Waarom Elia halen als je Suarez en Sulejmani hebt? Haal dan Beerens, een echte vleugelspeler.
Arme Aissatiquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:28 schreef koningdavid het volgende:
Elia---Cvitanich---Suarez
--------Sulejmani--------
![]()
![]()
![]()
Leo is als invaller vaak beter dan als starter (het 'Babel syndroom'). Aissati krijgt zijn kans nog wel maar hij moet eerst maar helemaal wedstrijdfit worden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Arme Aissati
En dan heb je ook nog leonardo..
An offer they can't refuse.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Rommedahl/Kennedy voor Douglas/Elia + 5 milj.
Ga ergens anders lopen spammen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef sergio81 het volgende:
ik hoop dat ajax slavia praag afslacht, ik ga ook toto spelen op ajax, ik denk dat ze deze keer gewoon gaan winnen en de 1e plaats pakken, zodat ze tegen een nummer 3 moeten voetballen, suarezzzz gaat ze killen
voetbalwedadvies heeft er ook vertrouwen in dat ajax gaat winnen.
voetbalwedadviesquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef sergio81 het volgende:
ik hoop dat ajax slavia praag afslacht, ik ga ook toto spelen op ajax, ik denk dat ze deze keer gewoon gaan winnen en de 1e plaats pakken, zodat ze tegen een nummer 3 moeten voetballen, suarezzzz gaat ze killen
Leo is toch juist op ramkoers in Polenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed nieuws omtrent Leo. Die jongen heeft zich voorbeeldig gedragen de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:51 schreef sergio81 het volgende:
NARDOOOOOOOOO.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Leo is toch juist op ramkoers in Polen
EN is ook gewoon nuttig. Zou hem liefst nog wel iets vaker, of iig vroeger in de wedstrijd, willen zien spelen. Basisplaats is wat koningdavid zegt vaak geen goed plan idd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed nieuws omtrent Leo. Die jongen heeft zich voorbeeldig gedragen de laatste tijd.
Je weet wel, Leonardo. Dat troetelkind van Ajax die opgeleid is door Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Leo is toch juist op ramkoers in Polen
Hij is wat verstandiger geworden, lijkt het. Misschien door het vaderschap.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Doet pijn hé, nu weer snel naar je hol. Als je niet normaal kandoenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je weet wel, Leonardo. Dat troetelkind van Ajax die opgeleid is door Feyenoord.
Heeft er verstandig aan gedaan om zich bij Amoah te laten inlichten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij is wat verstandiger geworden, lijkt het. Misschien door het vaderschap.
quote:Rasmus Lindgren niet tegen Slavia Praag
Rasmus Lindgren is maandag tijdens de training geblesseerd geraakt aan z'n enkel. De blessure zorgt ervoor dat hij niet kan aantreden in het Uefa-Cupduel tegen Slavia Praag. Logische vervanger Gabri is nog niet voldoende hersteld om de plek van de Zweed over te nemen. De Spanjaard zitten morgen nog niet bij de selectie, meldde Van Basten zojuist bij persconferentie voorafgaand aan het Europese duel.
Lijst wordt korter
Naast Lindgren en Gabri staan alleen Maarten Stekelenburg, Jan-Arie van der Heijden, Eyong Enoh en Mitchell Donald op de blessurelijst.
Troetelkindquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je weet wel, Leonardo. Dat troetelkind van Ajax die opgeleid is door Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |