abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:30:28 #176
51286 w00h00
Digital man!
pi_64052859
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

En wat is een paar ton voor Ajax? Nu hebben ze meer dan 16 miljoen betaald voor Sulejmani en als ze Douglas willen halen kost dat weer miljoenen. En over druk... daar wennen ze wel aan, zo niet, dat zullen ze nooit slagen bij Ajax, onafhankelijk van de prijs. Daarnaast kunnen ze ook nog verhuurd worden.
Wat denk je van de ontwikkeling die deze spelers in alle rust bij de subtoppers mee maken? Als zo'n speler erbij ajax niet meteen staat wordt hij overal af geschoten.
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:31:03 #177
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64052863
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:10 schreef Nashje het volgende:

[..]

Goh.
Kheb nou niet echt het idee dat iemand bij Ajax dat ook denkt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64052909
Verdedigers aub !

Alhoewel Elia natuurlijk een goede spelert is !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:33:36 #179
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64052931
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Verdedigers aub !

Alhoewel Elia natuurlijk een goede spelert is !
He Willem, ga es aan het werk gek!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64052947
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:30 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Wat denk je van de ontwikkeling die deze spelers in alle rust bij de subtoppers mee maken? Als zo'n speler erbij ajax niet meteen staat wordt hij overal af geschoten.
Precies. En dan zul je zien dat degenen die altijd willen dat Ajax zo'n spelers scout meteen weer beginnen te zeiken over miskoop dit en dat.

Het is nooit goed.
pi_64053038
Vrijdag gaat spannender dan morgen worden. Vandaag voorlopig voor het laatst online. 2 weken geen internet.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:38:12 #182
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64053042
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Nashje het volgende:
10 miljoen voor Elia ! Kut toch op Twente. Huntelaar was als topscorer 'maar' 9 mil.

Haal eens een verdediger gvd.
Ik snap er ook geen reet meer van.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64053184
quote:

[..]

Een kweekvijver is de oplossing.
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:44:28 #184
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64053210
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Pritt het volgende:

[..]

Dat is niet iets van de laaste tijd imo, daar heeft Ajax al jaren last van.
Een beetje sinds Ajax geen kampioen meer kan worden zeg maar.
Maar gewoon door blijven kopen!
pi_64053373
Elia zou een goede aankoop zijn

En ik vind 7-10 miljoen niet eens zo overdreven veel, je weet gewoon dat Twente de hoofdprijs wil...

De rest van de opbrengst van Huntelaar maar besteden aan een verdedigende versterking...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_64053417
Wat is het marokkaanse woord voor swaffelen?

Swaffelay
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:57:29 #187
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64053541
Die is wel erg flauw hoor .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64053552
quote:

[..]

Zoals ik al zei, je kunt ze in eerste instantie voor een tot meerdere seizoenen verhuren aan een subtopper. En reken er maar op dat als de kwaliteiten van Sulejmani en Douglas bezitten, dat de subtoppers geintereseerd zijn.
pi_64053559
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef Jasza het volgende:
Wat is het marokkaanse woord voor swaffelen?

Swaffelay

Woord van het jaar noemen ze dat. Mafkezen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64053916
De vraag is of Twente wel verstandig is om zoveel te vragen. Elia speelt daar nog op zijn eerste contract, aangezien hij voor de toekomst werd gehaald lijkt me niet dat hij tot de best betaalde spelers van FC Twente behoort. Als hij gaat lopen kutten en er komt eventueel een arbitragezaak, dan kan het best zo zijn dat er een bedrag onder de 10 miljoen komt uitrollen.
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

En wat is een paar ton voor Ajax? Nu hebben ze meer dan 16 miljoen betaald voor Sulejmani en als ze Douglas willen halen kost dat weer miljoenen. En over druk... daar wennen ze wel aan, zo niet, dat zullen ze nooit slagen bij Ajax, onafhankelijk van de prijs. Daarnaast kunnen ze ook nog verhuurd worden.
Als Ajax iedere aangeboden speler met potentie voor een paar ton gaat halen die nog niet eens basisspeler is bij z'n club in de 3e divisie van Brazilië, dan heb je zo weer een man of 60 onder contract staan en gaat het natuurlijk over veel meer dan een paar ton. Lijkt me niet echt een verstandig beleid.

Bij clubs worden zo veel spelers aangeboden, je kunt ze bij lange na niet allemaal scouten, een testperiode aanbieden en al helemaal niet allemaal kopen. En dan heb ik het nog niet eens over de ontwikkelmogelijkheden bij de subtoppers, daar krijgen ze rustig de tijd om te rijpen en mogen ze af en toe een foutje maken. Bij Ajax staat er toch veel meer druk op.

[ Bericht 63% gewijzigd door Blawh op 16-12-2008 12:19:24 ]
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:16:39 #191
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64053967
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef Blawh het volgende:
De vraag is of Twente wel verstandig is om zoveel te vragen. Elia speelt daar nog op zijn eerste contract, aangezien hij voor de toekomst werd gehaald lijkt me niet dat hij tot de best betaalde spelers van FC Twente behoort. Als hij gaat lopen kutten en er komt eventueel een arbitragezaak, dan kan het best zo zijn dat er een bedrag onder de 10 miljoen komt uitrollen.
Krijgen we nog meer haat onder de subtoppers tegen Ajax
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64054249
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef Blawh het volgende:
Als hij gaat lopen kutten en er komt eventueel een arbitragezaak, dan kan het best zo zijn dat er een bedrag onder de 10 miljoen komt uitrollen.
Arbitragezaak wint hij nooit van zijn leven natuurlijk. In punten staan Ajax en Twente zo goed als gelijk, en beiden zitten ze nog in Europa. Dat is het enige waar ze naar kijken daar. Zie Suarez zaak.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:36:11 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64054385
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

Waarom ga jij een speler beoordelen die nooit speelt? Hoe kun en durf je Silva te beoordelen? Doe toch eens niet zo triest man. En Vermaelen speelde vorig jaar ook niet SUPER goed. Hij is nooit echt een topverdediger geweest.
.

Hoe durf ik nog wel . Nou, gewoon door het hier te tikken. En je snapt me in deze ook nog eens verkeerd. IK doel in deze op het feit dat MvB hem blijkbaar te slecht vindt, niet dat IK hem nu te slecht vind nee, want hij heeft geen seconde gespeeld. terwijl hij vorig jaar echt een prima speler was.

En Vermaelen is dit jaar gewoon zwakker dan vorig jaar, zeg ik dan ergens dat hij vorig jaar werelds was?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64054496
Shit he, wat gaan deze topics snoel. Verdediger eerst jah.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64054498
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.

Hoe durf ik nog wel . Nou, gewoon door het hier te tikken. En je snapt me in deze ook nog eens verkeerd. IK doel in deze op het feit dat MvB hem blijkbaar te slecht vindt, niet dat IK hem nu te slecht vind nee, want hij heeft geen seconde gespeeld. terwijl hij vorig jaar echt een prima speler was.
Dat is ook voor het eerst dat je iets aanneemt van Van Basten of niet?
quote:
En Vermaelen is dit jaar gewoon zwakker dan vorig jaar, zeg ik dan ergens dat hij vorig jaar werelds was?
Je vraagt je af waarom spelers die vorig jaar wel goed speelden dit jaar zo zwak zijn. Vermaelen is misschien zwakker omdat ie nu Oleguer naast zich heeft, en geen Heitinga. Verder is ie gewoon precies hetzelfde als vorig jaar.
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:43:43 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64054575
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is ook voor het eerst dat je iets aanneemt van Van Basten of niet?
[..]

Je vraagt je af waarom spelers die vorig jaar wel goed speelden dit jaar zo zwak zijn. Vermaelen is misschien zwakker omdat ie nu Oleguer naast zich heeft, en geen Heitinga. Verder is ie gewoon precies hetzelfde als vorig jaar.
Ik heb weinig keuze in deze he? HIj speelt niet. En ja, ik snap dus idd niet waarom niet.

Nou ja, dat kan je dan toch ook zeggen als dat jouw mening is? . Ik vraag het me gewoon af, meer niet... Dat zou idd best kunnen ja. Oleguer lijkt me echt een hele nare speler om naast je (of voor je als keeper) te hebben, je weet dat ie eigenlijk nutteloos is, maar hij staat er wel. Was echt genant om te zien dat NAC hem expres vrij liet, zo opzichtig ook...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64054606
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Arbitragezaak wint hij nooit van zijn leven natuurlijk. In punten staan Ajax en Twente zo goed als gelijk, en beiden zitten ze nog in Europa. Dat is het enige waar ze naar kijken daar. Zie Suarez zaak.
Zullen ze echt alleen daar naar kijken? Twente speelt nu een paar jaar aardig, Ajax speelt al Decennia Europees voetbal. Bovendien is Ajax, zelfs als het minder presteert dan ze willen, een betere springplank. Bij Twente ging alleen Engelaar naar een Europese (sub)topclub, bij Ajax vertrokken Sneijder, Huntelaar en Babel naar een Europese topclub.

Bovendien verdiende Suareze wel een niet EU-salaris, ik denk dat Elia's contract wel een stuk lager ligt.
pi_64054710
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:45 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zullen ze echt alleen daar naar kijken? Twente speelt nu een paar jaar aardig, Ajax speelt al Decennia Europees voetbal. Bovendien is Ajax, zelfs als het minder presteert dan ze willen, een betere springplank. Bij Twente ging alleen Engelaar naar een Europese (sub)topclub, bij Ajax vertrokken Sneijder, Huntelaar en Babel naar een Europese topclub.

Bovendien verdiende Suareze wel een niet EU-salaris, ik denk dat Elia's contract wel een stuk lager ligt.
Tja, toch kijken ze daar niet naar.. Bij de Suarez zaak was het precies hetzelfde.
Twente heeft het vorig seizoen zelfs beter gedaan door CL voetbal te halen.

Het argument van ze is dat beide clubs tegen dezelfde tegenstanders spelen, biede clubs ongeveer evenveel kans maken op europees voetbal en dus vinden ze het sportief geen grote stap vooruit. ook financieel zijn de verschillen te klein volgens hun.

Als Arsenal bijvoorbeeld aan de deur klopt is het wat anders. Dan gaat hij tegen betere tegenstanders spelen, hij gaat in een grotere competitie spelen en financieel zal hij een ENORME stap maken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:52:54 #199
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_64054757
Je moet spelers kopen die een extra klasse hebben, en ik vraag mij af of Elia dat heeft.
Wat mij betreft kopen ze niemand in de winterstop; geen aanvaller, geen verdediger geen middenvelder. Tenzij het duidelijk is dat die persoon een directe versterking op die plek is; dus beter is dan de persoon die er nu vast speelt.

En doen alsof Oleguer een of andere clown is ("nog te slecht voor de Jupiler league) is echt te triest voor woorden.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_64054762
Huh, hoezo speelt Vermaelen nu weer ondermaats?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')