Wat denk je van de ontwikkeling die deze spelers in alle rust bij de subtoppers mee maken? Als zo'n speler erbij ajax niet meteen staat wordt hij overal af geschoten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En wat is een paar ton voor Ajax? Nu hebben ze meer dan 16 miljoen betaald voor Sulejmani en als ze Douglas willen halen kost dat weer miljoenen. En over druk... daar wennen ze wel aan, zo niet, dat zullen ze nooit slagen bij Ajax, onafhankelijk van de prijs. Daarnaast kunnen ze ook nog verhuurd worden.
Kheb nou niet echt het idee dat iemand bij Ajax dat ook denkt.quote:
He Willem, ga es aan het werk gek!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Verdedigers aub!
Alhoewel Elia natuurlijk een goede spelert is!
Precies. En dan zul je zien dat degenen die altijd willen dat Ajax zo'n spelers scout meteen weer beginnen te zeiken over miskoop dit en dat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat denk je van de ontwikkeling die deze spelers in alle rust bij de subtoppers mee maken? Als zo'n speler erbij ajax niet meteen staat wordt hij overal af geschoten.
Ik snap er ook geen reet meer van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Nashje het volgende:
10 miljoen voor Elia![]()
! Kut toch op Twente. Huntelaar was als topscorer 'maar' 9 mil.
Haal eens een verdediger gvd.
Een kweekvijver is de oplossing.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat denk je van de ontwikkeling die deze spelers in alle rust bij de subtoppers mee maken? Als zo'n speler erbij ajax niet meteen staat wordt hij overal af geschoten.
Een beetje sinds Ajax geen kampioen meer kan worden zeg maar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dat is niet iets van de laaste tijd imo, daar heeft Ajax al jaren last van.
Zoals ik al zei, je kunt ze in eerste instantie voor een tot meerdere seizoenen verhuren aan een subtopper. En reken er maar op dat als de kwaliteiten van Sulejmani en Douglas bezitten, dat de subtoppers geintereseerd zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef Jasza het volgende:
Wat is het marokkaanse woord voor swaffelen?
Swaffelay
Als Ajax iedere aangeboden speler met potentie voor een paar ton gaat halen die nog niet eens basisspeler is bij z'n club in de 3e divisie van Brazilië, dan heb je zo weer een man of 60 onder contract staan en gaat het natuurlijk over veel meer dan een paar ton. Lijkt me niet echt een verstandig beleid.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En wat is een paar ton voor Ajax? Nu hebben ze meer dan 16 miljoen betaald voor Sulejmani en als ze Douglas willen halen kost dat weer miljoenen. En over druk... daar wennen ze wel aan, zo niet, dat zullen ze nooit slagen bij Ajax, onafhankelijk van de prijs. Daarnaast kunnen ze ook nog verhuurd worden.
Krijgen we nog meer haat onder de subtoppers tegen Ajaxquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef Blawh het volgende:
De vraag is of Twente wel verstandig is om zoveel te vragen. Elia speelt daar nog op zijn eerste contract, aangezien hij voor de toekomst werd gehaald lijkt me niet dat hij tot de best betaalde spelers van FC Twente behoort. Als hij gaat lopen kutten en er komt eventueel een arbitragezaak, dan kan het best zo zijn dat er een bedrag onder de 10 miljoen komt uitrollen.
Arbitragezaak wint hij nooit van zijn leven natuurlijk. In punten staan Ajax en Twente zo goed als gelijk, en beiden zitten ze nog in Europa. Dat is het enige waar ze naar kijken daar. Zie Suarez zaak.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:14 schreef Blawh het volgende:
Als hij gaat lopen kutten en er komt eventueel een arbitragezaak, dan kan het best zo zijn dat er een bedrag onder de 10 miljoen komt uitrollen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom ga jij een speler beoordelen die nooit speelt? Hoe kun en durf je Silva te beoordelen? Doe toch eens niet zo triest man. En Vermaelen speelde vorig jaar ook niet SUPER goed. Hij is nooit echt een topverdediger geweest.
Dat is ook voor het eerst dat je iets aanneemt van Van Basten of niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Hoe durf ik nog wel. Nou, gewoon door het hier te tikken. En je snapt me in deze ook nog eens verkeerd. IK doel in deze op het feit dat MvB hem blijkbaar te slecht vindt, niet dat IK hem nu te slecht vind nee, want hij heeft geen seconde gespeeld. terwijl hij vorig jaar echt een prima speler was.
Je vraagt je af waarom spelers die vorig jaar wel goed speelden dit jaar zo zwak zijn. Vermaelen is misschien zwakker omdat ie nu Oleguer naast zich heeft, en geen Heitinga. Verder is ie gewoon precies hetzelfde als vorig jaar.quote:En Vermaelen is dit jaar gewoon zwakker dan vorig jaar, zeg ik dan ergens dat hij vorig jaar werelds was?
Ik heb weinig keuze in deze he? HIj speelt niet. En ja, ik snap dus idd niet waarom niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst dat je iets aanneemt van Van Basten of niet?
[..]
Je vraagt je af waarom spelers die vorig jaar wel goed speelden dit jaar zo zwak zijn. Vermaelen is misschien zwakker omdat ie nu Oleguer naast zich heeft, en geen Heitinga. Verder is ie gewoon precies hetzelfde als vorig jaar.
Zullen ze echt alleen daar naar kijken? Twente speelt nu een paar jaar aardig, Ajax speelt al Decennia Europees voetbal. Bovendien is Ajax, zelfs als het minder presteert dan ze willen, een betere springplank. Bij Twente ging alleen Engelaar naar een Europese (sub)topclub, bij Ajax vertrokken Sneijder, Huntelaar en Babel naar een Europese topclub.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Arbitragezaak wint hij nooit van zijn leven natuurlijk. In punten staan Ajax en Twente zo goed als gelijk, en beiden zitten ze nog in Europa. Dat is het enige waar ze naar kijken daar. Zie Suarez zaak.
Tja, toch kijken ze daar niet naar.. Bij de Suarez zaak was het precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zullen ze echt alleen daar naar kijken? Twente speelt nu een paar jaar aardig, Ajax speelt al Decennia Europees voetbal. Bovendien is Ajax, zelfs als het minder presteert dan ze willen, een betere springplank. Bij Twente ging alleen Engelaar naar een Europese (sub)topclub, bij Ajax vertrokken Sneijder, Huntelaar en Babel naar een Europese topclub.
Bovendien verdiende Suareze wel een niet EU-salaris, ik denk dat Elia's contract wel een stuk lager ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |