Nou ja, Twente heeft natuurlijk groot gelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Nashje het volgende:
10 miljoen voor Elia![]()
! Kut toch op Twente. Huntelaar was als topscorer 'maar' 9 mil.
Haal eens een verdediger gvd.
Waar heb je het in hemelsnaam weer over. Van der Wiel heeft 90% van de wedstrijden gewoon sterk gespeeld. Toevallig heeft hij afgelopen twee wedstrijden minder gespeeld en is onmiddellijk zwak. Zoals je zei, vorig jaar is hij vrijwel niet in actie gekomen. Lindgren speelt niet minder en ook niet beter dan vorig jaar. Vermaelen vind ik persoonlijk beter spelen (ook vind ik hem geen uitmuntende speler).quote:Waarom zijn dit seizoen zoveel spelers die vorig jaar WEL goed speelden opeens zo zwak? Silva, vd Wiel (ok, niet het hele seizoen) Lindgren, Vermaelen.
Daarnaast weet Twente ook dat Ajax genoeg centjes heeftquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou ja, Twente heeft natuurlijk groot gelijk.
Het is hun belangrijkste speler momenteel en die laat je niet graag gaan in de winter.
Bovendien is er allemaal buitenlandse interesse, en die zijn vaak wel bereid dergelijke bedragen op tafel te gooien.
Ik geloof niet dat Arsenal 10 miljoen gaat geven voor hem. Daarnaast is het nog maar afwachten of die belangstelling ook werkelijk concreet is. Gewoon wachten tot volgend seizoen en dan kunnen ze de hoofdprijs niet meer vragen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is hun belangrijkste speler momenteel en die laat je niet graag gaan in de winter.
Bovendien is er allemaal buitenlandse interesse, en die zijn vaak wel bereid dergelijke bedragen op tafel te gooien.
Elia belangrijkste speler?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vd Wiel is de minst opvallende van dit rijtje idd, daar heb je gelijk in, maar speelt op dit moment niet best.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam weer over. Van der Wiel heeft 90% van de wedstrijden gewoon sterk gespeeld. Toevallig heeft hij afgelopen twee wedstrijden minder gespeeld en is onmiddellijk zwak. Zoals je zei, vorig jaar is hij vrijwel niet in actie gekomen. Lindgren speelt niet minder en ook niet beter dan vorig jaar. Vermaelen vind ik persoonlijk beter spelen (ook vind ik hem geen uitmuntende speler).
Nou ja, gevaarlijkste speler dan..quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Elia belangrijkste speler?![]()
wat dacht je van dat centrale duo achterin?
Waarom ga jij een speler beoordelen die nooit speelt? Hoe kun en durf je Silva te beoordelen? Doe toch eens niet zo triest man. En Vermaelen speelde vorig jaar ook niet SUPER goed. Hij is nooit echt een topverdediger geweest.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zijn dit seizoen zoveel spelers die vorig jaar WEL goed speelden opeens zo zwak? Silva, vd Wiel (ok, niet het hele seizoen) Lindgren, Vermaelen.
Goh.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ze kunnen beter Douglas kopen, echt.
DAT DUS. En daar walg ik echt van. Ajax begint steeds meer te lijken op Real Madrid en Inter. Echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Wat iemand kost zal me worst wezen, als Ajax iemand nodig heeft moeten ze gewoon dokken, klaar.
Ik vraag me alleen af of Ajax wel eens kijkt of een speler in de groep past ipv gewoon de beste van club X te halen..
Ik heb Lindgren altijd een zeer beperkte speler gevonden en ben van mening dat hij enkel en alleen invaller zou moeten zijn. Die gast is niet agressief genoeg. Hij heeft zeker inzicht, maar vaak vind ik hem verdedigend zeer zwak. Met andere woorden: ik vind het geen meerwaarde voor het team.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind Lindgren absoluut veel minder dan vorig seizoen, ik kan me echt niet herinneren vorig jaar echt in negatieve zin over hem gesproken te hebben, dit seizoen komt zijn naam regelmatig voorbij tijdens de wedstrijden met iets als "Jezus, weer zo'n slappe pass rechtstreeks naar de tegenstander" oid.
Dacht meteen aan:quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:49 schreef versteegrob het volgende:
Is er een kans dat het dak morgen dicht zit ivm de kou? Nee he, dan maar een extra vest mee nemen
Dat is niet iets van de laaste tijd imo, daar heeft Ajax al jaren last van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
DAT DUS. En daar walg ik echt van. Ajax begint steeds meer te lijken op Real Madrid en Inter. Echt verschrikkelijk.
Inderdaad..quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dat is niet iets van de laaste tijd imo, daar heeft Ajax al jaren last van.
Ik ben van mening dat Ajax talent zelf moet scouten in Zuid-Amerika, Rusland, etc., in plaats van de miljoenen over de balk te gooien aan clubs als Groningen en Twente. Als ze dat doen, dan kunnen ze het grote geld besteden aan meer ervaren topspelers van andere clubs. Op die manier heb je een goede combinatie van jong goedkoop buitenlands talent, eigen instroming en topspelers.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Wat iemand kost zal me worst wezen, als Ajax iemand nodig heeft moeten ze gewoon dokken, klaar.
Dat vind ik altijd zo'n makkelijk gelul. Die jongens zouden bij ons waarschijnlijk veel minder hebben gespeeld, en sowieso is er veel meer druk bij Ajax dan bij een Heerenveen of Twente. Dat is gewoon niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Als ze Douglas en Sulejmani zelf hadden aangetrokken, dan hadden ze nu genoeg geld gehad om twee ervaren spelers uit het buitenland te laten komen.
En wat is een paar ton voor Ajax? Nu hebben ze meer dan 16 miljoen betaald voor Sulejmani en als ze Douglas willen halen kost dat weer miljoenen. En over druk... daar wennen ze wel aan, zo niet, dat zullen ze nooit slagen bij Ajax, onafhankelijk van de prijs. Daarnaast kunnen ze ook nog verhuurd worden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n makkelijk gelul. Die jongens zouden bij ons waarschijnlijk veel minder hebben gespeeld, en sowieso is er veel meer druk bij Ajax dan bij een Heerenveen of Twente. Dat is gewoon niet te vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |