2 maanden geleden had ik hem er persoonlijk uitgeschopt, maar opportunistisch als ik ben moet ik zeggen dat hij een goede indruk maakt in zijn invalbeurten en dat hij niet verkocht hoeft te worden.quote:
Mannen als Rommedahl, Sno en Colin kwamen ook uit het niets!quote:Op maandag 15 december 2008 22:46 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het raar om te lezen dat Ajax alleen maar met aanvallers bezig is. Vermaelen is nooit een echte wereldverdediger geweest, en ook Oleguer blijkt niet super te zijn (ja ik vind zijn prestaties de laatste tijd ook tegenvallen). Waar blijven de geruchten over een verdediger?
Sowieso pas nadat hij een schorsing van een wedstrijdje of drie, vier heeft uitgezeten, vrees ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:18 schreef toma het volgende:
Wanneer zal Bodul zijn debuut gaan maken?
Natuurlijk heel leuk dat ze al geplaatst zijn. Maar nu heb ik weer kaartjes voor een wedstrijd van jan lul.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zo woensdag wordt een geweldig spektakelHopelijk zit het stadion toch een beetje vol.
Ik heb de afgelopen jaren gewild dat we ons om dit soort zaken druk konden maken. Beter volgend seizoen hetzelfde probleem voor de laatste groepswedstrijd van de CL.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
Natuurlijk heel leuk dat ze al geplaatst zijn. Maar nu heb ik weer kaartjes voor een wedstrijd van jan lul.
Hier ook. Gekocht met de gedachte dat deze wedstrijd beslissend zou zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
Natuurlijk heel leuk dat ze al geplaatst zijn. Maar nu heb ik weer kaartjes voor een wedstrijd van jan lul.
Tuurlijk wel. Maar de komende wedstrijd zou toch leuker zijn als het nog ergens om ging. Nu is het ook maar een verplichte wedstrijd. Maar dan zul je altijd zien dat bijv. Suarez z'n hamstring verrekt ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:30 schreef Houniet het volgende:
Dus omdat het niet beslissend is gaan jullie niet?
Als die gast 30 cm. langer was had ie het ver kunnen schoppen.quote:Anita kan op huurbasis ArenA verlaten
Geschreven op maandag, 15 december om 23:46
Evenals Kennedy Bakircioglu, Dennis Rommedahl en Javier Martina heeft ook Vurnon Anita te horen gekregen dat hij in de winterstop op zoek kan gaan naar een nieuwe werkgever. In tegenstelling tot het eerder genoemde trio hoopt Ajax de kleine middenvelder echter nog terug te zien. Anita kan verhuurd worden.
Technisch manager Danny Blind benadrukt in AD/Sportwereld dat de technische staf het nog ziet zitten in de jeugdinternational. Op een basisplek hoeft hij voorlopig echter nog niet te rekenen. “De technische staf is tevreden over de ontwikkeling van Anita in de eerste seizoenhelft. Nu zou het goed zijn als hij die ontwikkeling wekelijks in de Eredivisie kan laten zien”, zegt Blind.
De negentienjarige Anita zit voor het tweede jaar op rij bij het vlaggenschip van Ajax, maar de middenvelder (die ook in de defensie uit de voeten kan) slaagde er nog niet in om een basisplaats te veroveren. In de Eredivisie speelde het talent tot dusver slechts vijftien minuten. Als invaller mocht hij een kwartier meespelen tegen SC Heerenveen.
hoezo dat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk om te zien dat de spelers in de eredivisie Mounir beter vinden dan Suarez.²
Op dit moment is hij ook gewoon beter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk om te zien dat de spelers in de eredivisie Mounir beter vinden dan Suarez.²
Hij speelt in een beter draaiend team, maar Suarez gaat het veel verder schoppen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op dit moment is hij ook gewoon beter.
Nou, omdat ik fan ben van de stijl van El Hamdaoui, en hij is fysiek supersterk. Van Suarez kan ik ook heel erg genieten, hij speelt voetbalt zoals ik dat vroeger ook deed: hoofd naar beneden en op goed geluk pinbgelen c.q. rommelen.quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:30 schreef Houniet het volgende:
Dus omdat het niet beslissend is gaan jullie niet?
Ow, ik dacht dat er een enquete gehouden was ofzo. Maar ik vind Mounir en Luis twee verschillende spelers. El Hamdaoui moet het vooral hebben van zijn loopvermogen en handelingssnelheid. Terwijl Luis het moet hebben van z'n dribbels / gefrommel. Wat beide spelers nog missen is wat overzicht want ze nemen regelmatig verkeerde beslissingen. Ik zou eigenlijk niet weten wie beter is. Suarez is een fenomeen bij Ajax en de beste speler. Terwijl ik bij AZ meer het gevoel heb dat ze een hecht team zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, omdat ik fan ben van de stijl van El Hamdaoui, en hij is fysiek supersterk. Van Suarez kan ik ook heel erg genieten, hij speelt voetbalt zoals ik dat vroeger ook deed: hoofd naar beneden en op goed geluk pinbgelen c.q. rommelen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |