2 maanden geleden had ik hem er persoonlijk uitgeschopt, maar opportunistisch als ik ben moet ik zeggen dat hij een goede indruk maakt in zijn invalbeurten en dat hij niet verkocht hoeft te worden.quote:
Mannen als Rommedahl, Sno en Colin kwamen ook uit het niets!quote:Op maandag 15 december 2008 22:46 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het raar om te lezen dat Ajax alleen maar met aanvallers bezig is. Vermaelen is nooit een echte wereldverdediger geweest, en ook Oleguer blijkt niet super te zijn (ja ik vind zijn prestaties de laatste tijd ook tegenvallen). Waar blijven de geruchten over een verdediger?
Sowieso pas nadat hij een schorsing van een wedstrijdje of drie, vier heeft uitgezeten, vrees ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:18 schreef toma het volgende:
Wanneer zal Bodul zijn debuut gaan maken?
Natuurlijk heel leuk dat ze al geplaatst zijn. Maar nu heb ik weer kaartjes voor een wedstrijd van jan lul.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zo woensdag wordt een geweldig spektakelHopelijk zit het stadion toch een beetje vol.
Ik heb de afgelopen jaren gewild dat we ons om dit soort zaken druk konden maken. Beter volgend seizoen hetzelfde probleem voor de laatste groepswedstrijd van de CL.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
Natuurlijk heel leuk dat ze al geplaatst zijn. Maar nu heb ik weer kaartjes voor een wedstrijd van jan lul.
Hier ook. Gekocht met de gedachte dat deze wedstrijd beslissend zou zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
Natuurlijk heel leuk dat ze al geplaatst zijn. Maar nu heb ik weer kaartjes voor een wedstrijd van jan lul.
Tuurlijk wel. Maar de komende wedstrijd zou toch leuker zijn als het nog ergens om ging. Nu is het ook maar een verplichte wedstrijd. Maar dan zul je altijd zien dat bijv. Suarez z'n hamstring verrekt ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:30 schreef Houniet het volgende:
Dus omdat het niet beslissend is gaan jullie niet?
Als die gast 30 cm. langer was had ie het ver kunnen schoppen.quote:Anita kan op huurbasis ArenA verlaten
Geschreven op maandag, 15 december om 23:46
Evenals Kennedy Bakircioglu, Dennis Rommedahl en Javier Martina heeft ook Vurnon Anita te horen gekregen dat hij in de winterstop op zoek kan gaan naar een nieuwe werkgever. In tegenstelling tot het eerder genoemde trio hoopt Ajax de kleine middenvelder echter nog terug te zien. Anita kan verhuurd worden.
Technisch manager Danny Blind benadrukt in AD/Sportwereld dat de technische staf het nog ziet zitten in de jeugdinternational. Op een basisplek hoeft hij voorlopig echter nog niet te rekenen. “De technische staf is tevreden over de ontwikkeling van Anita in de eerste seizoenhelft. Nu zou het goed zijn als hij die ontwikkeling wekelijks in de Eredivisie kan laten zien”, zegt Blind.
De negentienjarige Anita zit voor het tweede jaar op rij bij het vlaggenschip van Ajax, maar de middenvelder (die ook in de defensie uit de voeten kan) slaagde er nog niet in om een basisplaats te veroveren. In de Eredivisie speelde het talent tot dusver slechts vijftien minuten. Als invaller mocht hij een kwartier meespelen tegen SC Heerenveen.
hoezo dat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk om te zien dat de spelers in de eredivisie Mounir beter vinden dan Suarez.²
Op dit moment is hij ook gewoon beter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk om te zien dat de spelers in de eredivisie Mounir beter vinden dan Suarez.²
Hij speelt in een beter draaiend team, maar Suarez gaat het veel verder schoppen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op dit moment is hij ook gewoon beter.
Nou, omdat ik fan ben van de stijl van El Hamdaoui, en hij is fysiek supersterk. Van Suarez kan ik ook heel erg genieten, hij speelt voetbalt zoals ik dat vroeger ook deed: hoofd naar beneden en op goed geluk pinbgelen c.q. rommelen.quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:30 schreef Houniet het volgende:
Dus omdat het niet beslissend is gaan jullie niet?
Ow, ik dacht dat er een enquete gehouden was ofzo. Maar ik vind Mounir en Luis twee verschillende spelers. El Hamdaoui moet het vooral hebben van zijn loopvermogen en handelingssnelheid. Terwijl Luis het moet hebben van z'n dribbels / gefrommel. Wat beide spelers nog missen is wat overzicht want ze nemen regelmatig verkeerde beslissingen. Ik zou eigenlijk niet weten wie beter is. Suarez is een fenomeen bij Ajax en de beste speler. Terwijl ik bij AZ meer het gevoel heb dat ze een hecht team zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, omdat ik fan ben van de stijl van El Hamdaoui, en hij is fysiek supersterk. Van Suarez kan ik ook heel erg genieten, hij speelt voetbalt zoals ik dat vroeger ook deed: hoofd naar beneden en op goed geluk pinbgelen c.q. rommelen.²
Rij 4!quote:
Kan het moeilijk ontkennen hequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:50 schreef Chadi het volgende:
Ajax heeft op het middenveld momenteel de creativiteit van een arbeider aan de lopende band in een oude Sovjet-fabriek.
Volkskrant
Waarom hoop je op Elia? Die gast komt nooit aan spelen toe zolang Emanuelson en Sulejmani er zijn. Je gaat toch geen 10 mil. betalen voor een bankzitter?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:53 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Kan het moeilijk ontkennen he
Hopen op Elia en een verdediger en natuurlijk Assati
Maar AZ wel van Ajaxquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:56 schreef _Mike_ het volgende:
Ach wat moet ik over El Hamdaoui zeggen, hij kon het niet winnen van Oleguer tijdens Ajax - AZ zegt genoeg lijkt me
Deze is ook gehouden, onder alle spelers van de Eredivisie. Zij hebben er wel kijk op neem ik aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:50 schreef toma het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat er een enquete gehouden was ofzo.
Volg hem nu een tijdje en in deze vorm is hij beter dan beide spelers. In potentie is natuurlijk Sulejmani beter maar hij kan op 10 en dan Elia linksbuitenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:54 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom hoop je op Elia? Die gast komt nooit aan spelen toe zolang Emanuelson en Sulejmani er zijn. Je gaat toch geen 10 mil. betalen voor een bankzitter?
Staat los van de kwaliteiten van El Hamdaoui.quote:
Probleem bij Ajax is de bal snelheid. Dat gaat soms zo traag.. speler krijgt de bal gaat iemand aan staren van is het wel goed wil je hem?? nee schat ok.. draai nog wel een pirouette .quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:54 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom hoop je op Elia? Die gast komt nooit aan spelen toe zolang Emanuelson en Sulejmani er zijn. Je gaat toch geen 10 mil. betalen voor een bankzitter?
Dat lijkt me vrij logisch. Spelers die in vorm zijn, zijn meestal beter dan spelers die niet in vorm zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:59 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Volg hem nu een tijdje en in deze vorm is hij beter dan beide spelers.
Oleguer is gewisseld tijdens de wedstrijd, Mounir maakte de 90 minuten vol. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:56 schreef _Mike_ het volgende:
Ach wat moet ik over El Hamdaoui zeggen, hij kon het niet winnen van Oleguer tijdens Ajax - AZ zegt genoeg lijkt me
Nee hoor hij heeft ook 90 minuten volgemaakt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oleguer is gewisseld tijdens de wedstrijd, Mounir maakte de 90 minuten vol. Zegt genoeg.²
quote:Opstelling Ajax
Kenneth Vermeer, Gregory van der Wiel, Oleguer, Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen, Eyong Enoh, Miralem Sulejmani (’62 Leonardo), Rasmus Lindgren (’81 Evander Sno), Kennedy Bakircioglu (’68 Gabri), Luis Suarez, Urby Emanuelson
Opstelling AZ
Romero, Swerts, Moisander, Moreno, Pocognoli, Mendes da Silva, Martens, De Zeeuw, Schaars, El Hamdaoui, Ari (’73 Holman)
Tegen welke ploeg werd hij dan onlangs gewisseld?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:03 schreef _Mike_ het volgende:
Nee hoor hij heeft ook 90 minuten volgemaakt.
Ja, want die zijn gewoon beter, dat klopt. El Hamdaoui is technisch beter vind ik en hij heeft ook een beter schot.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Staat los van de kwaliteiten van El Hamdaoui.
Elia speelt toch niet op een positie dat hij de balcirculatie moet doen verhogen? Elia is 1 op 1 erg sterk en kan eenvoudig een mannetje passeren met zijn snelheid en techniek. Maar dat kan Sulejmani ook allemaal. Ik zou het een slechte zet vinden van Ajax als ze hun geld aan een speler uitgeven waarvan we er meer hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Probleem bij Ajax is de bal snelheid. Dat gaat soms zo traag.. speler krijgt de bal gaat iemand aan statren van is het wel goed wil je hem?? nee schat ok.. draai nog wel een pirouette .
Zie je een man vrij gewoon inspelen want dan heeft hij weer tijd en een invalshoek die dreigend kan zijn en kan hij misschien wel een speler aanspelen die zich dan voor hem wel bereikbaart opstelt.
Ik heb het niet over Elia.. Elia is ook niet de oplossing. Oplossing zit hem in de balsnelheid en in onze verdediging. Je wil positioneel een man meer dan moet je die balsnelheid verhogen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef toma het volgende:
[..]
Elia speelt toch niet op een positie dat hij de balcirculatie moet doen verhogen? Elia is 1 op 1 erg sterk en kan eenvoudig een mannetje passeren met zijn snelheid en techniek. Maar dat kan Sulejmani ook allemaal. Ik zou het een slechte zet vinden van Ajax als ze hun geld aan een speler uitgeven waarvan we er meer hebben.
Ik vind dat je niet kunt zeggen dat El Hamdaoui beter is dan Suarez of andersom. Het is trouwens ook totaal niet relevant want het gaat om de teamprestatie. Maar als je beiden spelers vergelijkt dan vind ik dat El Hamdaoui sneller is en dat Suarez beter kan dribbelen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want die zijn gewoon beter, dat klopt. El Hamdaoui is technisch beter vind ik en hij heeft ook een beter schot.²
Helemaal mee eens. Ik zie ze liever 20 miljoen neerleggen voor Alex, ook al zal ie dan nog onhaalbaar blijvenquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef toma het volgende:
[..]
Elia speelt toch niet op een positie dat hij de balcirculatie moet doen verhogen? Elia is 1 op 1 erg sterk en kan eenvoudig een mannetje passeren met zijn snelheid en techniek. Maar dat kan Sulejmani ook allemaal. Ik zou het een slechte zet vinden van Ajax als ze hun geld aan een speler uitgeven waarvan we er meer hebben.
Precies.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik zie ze liever 20 miljoen neerleggen voor Alex, ook al zal ie dan nog onhaalbaar blijven. Of een 10 miljoen voor Douglas. In ieder geval een sterke verdediger.
Klopt. Paul Kellermanquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies.
Die gozer in je avatar is toch die special agent uit Prison Break?
NAC Breda.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tegen welke ploeg werd hij dan onlangs gewisseld?²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |