Elia speelt toch niet op een positie dat hij de balcirculatie moet doen verhogen? Elia is 1 op 1 erg sterk en kan eenvoudig een mannetje passeren met zijn snelheid en techniek. Maar dat kan Sulejmani ook allemaal. Ik zou het een slechte zet vinden van Ajax als ze hun geld aan een speler uitgeven waarvan we er meer hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Probleem bij Ajax is de bal snelheid. Dat gaat soms zo traag.. speler krijgt de bal gaat iemand aan statren van is het wel goed wil je hem?? nee schat ok.. draai nog wel een pirouette .
Zie je een man vrij gewoon inspelen want dan heeft hij weer tijd en een invalshoek die dreigend kan zijn en kan hij misschien wel een speler aanspelen die zich dan voor hem wel bereikbaart opstelt.
Ik heb het niet over Elia.. Elia is ook niet de oplossing. Oplossing zit hem in de balsnelheid en in onze verdediging. Je wil positioneel een man meer dan moet je die balsnelheid verhogen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef toma het volgende:
[..]
Elia speelt toch niet op een positie dat hij de balcirculatie moet doen verhogen? Elia is 1 op 1 erg sterk en kan eenvoudig een mannetje passeren met zijn snelheid en techniek. Maar dat kan Sulejmani ook allemaal. Ik zou het een slechte zet vinden van Ajax als ze hun geld aan een speler uitgeven waarvan we er meer hebben.
Ik vind dat je niet kunt zeggen dat El Hamdaoui beter is dan Suarez of andersom. Het is trouwens ook totaal niet relevant want het gaat om de teamprestatie. Maar als je beiden spelers vergelijkt dan vind ik dat El Hamdaoui sneller is en dat Suarez beter kan dribbelen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want die zijn gewoon beter, dat klopt. El Hamdaoui is technisch beter vind ik en hij heeft ook een beter schot.²
Helemaal mee eens. Ik zie ze liever 20 miljoen neerleggen voor Alex, ook al zal ie dan nog onhaalbaar blijvenquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:07 schreef toma het volgende:
[..]
Elia speelt toch niet op een positie dat hij de balcirculatie moet doen verhogen? Elia is 1 op 1 erg sterk en kan eenvoudig een mannetje passeren met zijn snelheid en techniek. Maar dat kan Sulejmani ook allemaal. Ik zou het een slechte zet vinden van Ajax als ze hun geld aan een speler uitgeven waarvan we er meer hebben.
Precies.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik zie ze liever 20 miljoen neerleggen voor Alex, ook al zal ie dan nog onhaalbaar blijven. Of een 10 miljoen voor Douglas. In ieder geval een sterke verdediger.
Klopt. Paul Kellermanquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies.
Die gozer in je avatar is toch die special agent uit Prison Break?
NAC Breda.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tegen welke ploeg werd hij dan onlangs gewisseld?²
quote:'Van Basten al in gesprek met Elia'
dinsdag 16 december, door ajaxdroom, apeldoorn, 07:43u, telesport
ENSCHEDE - Ajax wil een deel van de miljoenen euro's die de club van Real Madrid incasseerde voor Klaas-Jan Huntelaar, gebruiken om Eljero Elia (21) los te weken bij FC Twente. De Amsterdammers hebben de jeugdinternational laten weten serieus werk te maken van de transfer en Marco van Basten voerde al een informatief gesprek met hem. "Je overvalt me hiermee", zegt de Hagenaar. "Maar ik kan er niks over zeggen." Elia kreeg te horen dat Ajax zich een dezer dagen bij FC Twente meldt
De ophef over een mogelijke deal komt Elia ongelegen. "Ik wil eigenlijk volledig op FC Twente focussen", zei de uitblinker na FC Groningen-FC Twente. "Zolang ik hier onder contract sta, zal ik me voor driehonderd procent inzetten. Dat verdienen mijn medespelers, de staf, alle andere mensen binnen de club en de supporters. Ik heb het hier ook enorm naar mijn zin en voel dat er dit seizoen iets moois kan gebeuren."
Het is echter aannemelijk dat hij in het korte onderhoud met Van Basten liet weten positief tegenover een overstap naar de Amsterdam ArenA te staan. "Het lijkt me mooi om voor Ajax te spelen", zei hij in de Euroborg. "Elke voetballer streeft naar het hoogst haalbare, er is concrete belangstelling uit Engeland, maar voor mijn ontwikkeling is het beter om nog niet naar het buitenland te gaan. En eerlijk is eerlijk, dan is Ajax weer een stapje hoger dan FC Twente. Vraag op vakantie aan iemand wat de grootste club van Nederland is en iedereen zal Ajax zeggen
Hij vond alleen dat Ajax laf gespeeld had die wedstrijd, en dat mag ie best vinden, zo geweldig is het natuurlijk vaak niet.quote:
Beerens ruilen voor Backircioglu en Elia ruilen voor Rommedahl oid. Dan pas mogen ze van mij komen, anders niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:23 schreef Loserkid het volgende:
Ik zie liever Beerens komen dan Elia eigenlijk
Al denk ik dat Elia een toegevoegde waarde zal zijn, momenteel is hij inderdaad overbodig. Het probleem is Sulejmani. Waar zet je hem neer? De wedstrijden die ik hem op links heb zien spelen vind ik zeer mager; hij was vrijwel niet betrokken in het spel. Zelf geeft hij aan het liefst achter de spitsen te spelen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat moet je in godsnaam met Elia?
Voor wie gaat ie spelen?
Omdat hij zich rijp acht voor de volgende stap misschien?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:24 schreef RayMania het volgende:
Ik snap niet dat Elia nu wél naar Ajax lijkt willen te gaan.
Jamaar Twente is wel een Europese topclub he, dat moet je niet onderschatten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:40 schreef Nashje het volgende:
10 miljoen voor Elia![]()
! Kut toch op Twente. Huntelaar was als topscorer 'maar' 9 mil.
Haal eens een verdediger gvd.
quote:15/12/2008 - Ajax wil Silva wel behouden
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
In het Algemeen Dagblad laat danny Blind weten dat Ajax niet actief op zoek gaat naar een nieuwe club voor Silva. "Silva hebben we gewoon nodig. Met Oleguer en Van der Wiel vormt hij een blokje van drie rechtsbenige verdedigers voor twee posities. Maar het is uiteraard wel zo dat ook Silva zijn prijs heeft. We zullen ons er ook weer niet voor afsluiten, mocht er een miljoenenbod op Silva worden gedaan."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |