abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2008 @ 12:17:57 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64003286

Het vorige deel: Slank op z'n gezelligst #374 Met vers mannelijk schoon

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door Vivi op 14-12-2008 12:37:11 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64003295
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik vind het wel gezellig hoor! Kom zeg, ga nu niet doen alsof het hier ineens over slank worden gaat dames .
I second that!

Oh en Viev, je hebt ook dat artikel in de Viva gelezen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64003297
's kijken of ik er nu wel tussen kom
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 12:19:53 #4
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64003309
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

I second that!

Oh en Viev, je hebt ook dat artikel in de Viva gelezen?
Ja, maar ik wist het al .
pi_64003310
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
's kijken of ik er nu wel tussen kom
Ja, wat heb je gedaan op je werk vrijdag? Nu ben ik benieuwd
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64003311
De merel was misschien tegen het raam gevlogen? Zat voor het raam op de grond en vloog niet weg toen ik op 'm afliep, en ook niet toen ik 'm oppakte. Hij leek niks gebroken te hebben. Ik heb 'm een end verderop (ivm katten) op het dak van een laag schuurtje gezet.

Iets later liep ik de deel op, hoorde een ijselijke gil. Een inspectie leerde dat de kat een klein rovertje had gevangen. Kat weggebonjourd, rovertje gepakt, opgerold paste het in de palm van mijn hand en het hield zich dood maar was dat duidelijk niet. Ook die naar dat schuurtje gebracht op de grond naast een stapel hout van de hand gerold - zoef zei het en foetsjie was het.

Vanochtend te laat gaan hardlopen, normaal doen we dat bij zonsopgang, nu ergens tussen 9 en 10 ofzo - maar liefst 9 mensen tegengekomen onderweg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64003317
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, maar ik wist het al .
Ik niet Gelukkig eet ik vrijwel alleen brood van de bakker!
  Vis een optie? zondag 14 december 2008 @ 12:20:40 #8
70532 loveli
N
pi_64003318
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik rommel nogal met mijn bloedsuikerspiegel, waardoor ik chronisch honger heb.
[..]
Het (heel erg) goede nieuws is dat ik daarmee mijn bloedsuikerspiegel redlijk onder controle heb; ik kan er een paar uur op doorgaan en loop niet de hele dag te trillen en te shaken.
[..]
Om ff to the point te komen: ik verwachte eigenlijk dat ik met de overstap van cruesli naar havermout wel wat gewicht zou kwijtraken. Maar het tegendeel lijkt aan de hand

Ik maak me er niet echt druk over. Ik heb bijna 15 jaar lopen kutten met mijn gezondheid (maag / darmen / bloedsuikerspiegel) en nu ik dat onder controle heb, is het gewicht voor mij van ondergeschikt belang.
Begrijpelijk dat je gezondheid op 1 staat! Wat is de oorzaak van je problemen? Tarwegluten al uitgeschakeld als boosdoener? Die dingen kunnen zo slecht zijn voor je darmen, dat je daardoor je voedingsstoffen niet opneemt. Suiker is ook geen beste voor je darmen.
Nu laat je de suikers en tarwe-producten (tenminste, dat gok ik) weg, je darmen herstellen en nemen veel meer op dan eerst. Ik weet niet of dit bij jou het geval is, maar mij lijkt het een mogelijkheid. Ook omdat je wel witbrood eet, maar geen bruin: in bruin zitten meer gluten dan in wit. Soms weet je lijf automatisch wat goed voor je is.

Als je denkt dat het aan de yoghurt ligt kun je havermout ook een tijdje in water gekookt eten. Klinkt misschien niet lekker (geen idee, nooit geprobeerd), maar is een optie. En hoe regelmatig eet je?
crap in = crap out
  zondag 14 december 2008 @ 12:21:12 #9
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64003324
Hallo,

Ik heb iets te veel gedronken gister.

.
  zondag 14 december 2008 @ 12:22:55 #10
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64003352
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:15 schreef SHE het volgende:
Blue band goede start is dat...maar dan kan je beter niks eten. Dat brood is echt heel beroerd.

Elisa, probeer eerst eens bij de bakker wat brood te proeven en geef aan dat je bruinbrood lastig wegkrijgt.
Je moet het leren eten. Er zijn zooooveel mooie soorten brood! Er zit er vast wel 1 tussen die je lekker vind en die ook gezond is.
Wij zijn echt verwend wat brood betreft; geen periode zo fantastisch als deze met het aanbod van brood wat er is.

Brood uit de supermarkt sowieso laten liggen.
Ik heb - vanwege de chronische honger - jarenlang heel veel bruin brood gegeten (een heel donkerbruin per dag naast de gewone avondprak ). Het staat me tegen.

Misschien moet ik inderdaad maar weer eens wat bruine varianten gaan proberen. Moet eerlijk bekennen dat het nemen van wit ook wel een beetje gemakzuchtig is; dan weet ik zeker dat ik het wel wegkrijg...
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64003360
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:15 schreef SHE het volgende:
Blue band goede start is dat...maar dan kan je beter niks eten. Dat brood is echt heel beroerd.
Beroerd qua smaak of voedingswaarde? Ik heb het nog nooit gekocht omdat ik graag volkoren brood eet.
quote:
Elisa, probeer eerst eens bij de bakker wat brood te proeven en geef aan dat je bruinbrood lastig wegkrijgt.
Je moet het leren eten. Er zijn zooooveel mooie soorten brood! Er zit er vast wel 1 tussen die je lekker vind en die ook gezond is.
Helemaal mee eens. Hoewel ik elk soort brood wel eet vind ik niet zoveel broden écht lekker (ookal komen ze van de bakker!). Tegenwoordig kopen we regelmatig brood bij de Hema. Het is een kwestie van zoeken en proberen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64003372
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 14 december 2008 @ 12:24:44 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64003388
@ Vief: sorry, topic was al dicht. Laatste post is nasi recept

@ Maria : niets mis met pannekoeken! mits je ze van volkorenmeel maakt Dan mag je ze net als brood goed hebben.
Ik maak ook weleens boekweit pannekoekjes, die verdraag ik beter. heerlijk met ahornsiroop en fruit o+ Ik vind dat echt een traktatie en het is nog gezond ook. Boekweit zit barstensvol mineralen en vitaminen.
pi_64003435
Ik vind dat echt ontspannend om te doen; pannenkoeken bakken
  zondag 14 december 2008 @ 12:27:51 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64003453
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Beroerd qua smaak of voedingswaarde? Ik heb het nog nooit gekocht omdat ik graag volkoren brood eet.
[..]

Helemaal mee eens. Hoewel ik elk soort brood wel eet vind ik niet zoveel broden écht lekker (ookal komen ze van de bakker!). Tegenwoordig kopen we regelmatig brood bij de Hema. Het is een kwestie van zoeken en proberen.
Beiden. Dat brood slaat echt nergens op.
Ik ben ook een kieskeurige brood eter. Maar sinds een jaar hebben wij een nieuwe italiaanse bakker in de straat die de meest fantastische broden bakt. Vooral zijn zuurdesemstokbrood is hier favoriet
En hij is elke zondag open om 08.00, dat is ook een zegen.
  zondag 14 december 2008 @ 12:29:18 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64003480
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:24 schreef SHE het volgende:

@ Maria : niets mis met pannekoeken! mits je ze van volkorenmeel maakt Dan mag je ze net als brood goed hebben.
Ik maak ook weleens boekweit pannekoekjes, die verdraag ik beter. heerlijk met ahornsiroop en fruit o+ Ik vind dat echt een traktatie en het is nog gezond ook. Boekweit zit barstensvol mineralen en vitaminen.
Oe interessant! Mijn moeder maakt ze wel altijd met volkorenmeel, ik weet alleen niet uit mn hoofd hoe Maarten zn moeder het maakt (daar ben ik nu), ik dacht ook volkorenmeel! Ik ga zo eens kijken!

En yay, zo te zien heb ik nog een recept om toe te voegen aan SHErecept.doc (ik had je roti recept ook opgeslagen)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 14 december 2008 @ 12:29:44 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64003488
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat je gezondheid op 1 staat! Wat is de oorzaak van je problemen? Tarwegluten al uitgeschakeld als boosdoener? Die dingen kunnen zo slecht zijn voor je darmen, dat je daardoor je voedingsstoffen niet opneemt. Suiker is ook geen beste voor je darmen.
Nu laat je de suikers en tarwe-producten (tenminste, dat gok ik) weg, je darmen herstellen en nemen veel meer op dan eerst. Ik weet niet of dit bij jou het geval is, maar mij lijkt het een mogelijkheid. Ook omdat je wel witbrood eet, maar geen bruin: in bruin zitten meer gluten dan in wit. Soms weet je lijf automatisch wat goed voor je is.

Als je denkt dat het aan de yoghurt ligt kun je havermout ook een tijdje in water gekookt eten. Klinkt misschien niet lekker (geen idee, nooit geprobeerd), maar is een optie. En hoe regelmatig eet je?
Als ze een gluten intolerantie had, dan was ze ook gek geworden van havermout.
  zondag 14 december 2008 @ 12:30:49 #18
33954 ElisaB
pi_64003504
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:20 schreef loveli het volgende:

Eigenlijk is nooit vastgesteld wat het probleem is. Ik ben tussen mijn 17e en 23e verschillende keren volledig binnenstebuiten gekeerd (bloed onderzoeken, echo's, darmonderzoeken), maar er is nooit iets gevonden. Uiteindelijk besloot mijn huisarts dat ik maar gewoon moest gaan uitzoeken wat wel en wat niet lekker viel. Puur per toeval ben ik erachter gekomen dat suikers het eigenlijk nooit goed deden.

Een paar jaar terug kregen we een nieuwe huisarts. Die opperde hypoglycemie. Ik heb het voor kennisgeving aangenomen, maar nooit officieel laten testen. Ik hou me - grotendeels - aan de do's en don'ts die er voor de hypoglycemisten gelden en daar voel ik me - ten opzichte van eerder - geweldig bij.

Het is niet erg om iets te mankeren, maar ik weet wel graag zo ongeveer wat ik heb en hoe ik er zelf invloed op heb

Ik heb havermout op verschillende manieren geprobeerd, maar met water of melk krijg ik het echt niet weg.
  zondag 14 december 2008 @ 12:31:54 #19
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64003516
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik niet Gelukkig eet ik vrijwel alleen brood van de bakker!
Euh ja? Maar daar zit het ook in hoor, je moet biologisch brood nemen .
  zondag 14 december 2008 @ 12:32:55 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64003526
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo,

Ik heb iets te veel gedronken gister.

.
  zondag 14 december 2008 @ 12:32:59 #21
33954 ElisaB
pi_64003528
Ow, ik moest om de zoveel posts wel ff 'slank' posten. Bij dezen: Slank
pi_64003543
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Euh ja? Maar daar zit het ook in hoor, je moet biologisch brood nemen .
Oh, ik heb dat artikel ook maar half gelezen. Ik gebruik nog steeds kauwgom Biobrood dan maar. Rare zooi!
  zondag 14 december 2008 @ 12:34:37 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64003551
quote:

Thanks lief!

Zo, ik ben naar de knutselclub .

Maar goed ook, ik kom net terug uit de badkamer, is mijn volledige administratie door de kamer heen verspreidt.

Ik : "Dean, dat mag toch niet! ".

Dean: WEWWW!!! = "Wel"

Doei.
  zondag 14 december 2008 @ 12:35:35 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64003572
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, ik heb dat artikel ook maar half gelezen. Ik gebruik nog steeds kauwgom Biobrood dan maar. Rare zooi!
Eugh ja, varkenstalg! Ik vreet nog liever mijn eigen mee-eters . (niet dat ik die heb natuurlijk).
pi_64003578
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Thanks lief!

Zo, ik ben naar de knutselclub .

Maar goed ook, ik kom net terug uit de badkamer, is mijn volledige administratie door de kamer heen verspreidt.

Ik : "Dean, dat mag toch niet! ".

Dean: WEWWW!!! = "Wel"

Doei.
Leuk kind . Lijkt op z'n moeder ook

Ciao
  Vis een optie? zondag 14 december 2008 @ 12:36:08 #26
70532 loveli
N
pi_64003583
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Als ze een gluten intolerantie had, dan was ze ook gek geworden van havermout.
Ben geen expert op dat gebied, maar heb opgevangen dat tarwe erger is dan andere granen. Zelf vervang ik tarwe waar ik kan door bv gerst en ik heb de indruk dat het sindsdien een stuk beter gaat.
crap in = crap out
pi_64003584
Je nasi recept klinkt lekker SHE!! Kan je niet een apart topic maken in CUL met al jouw recepten? Nu ben ik van de week natuurlijk weer een uur aan het zoeken, voor ik het heb gevonden...

Die uitgebakken speklapstukjes van gisteren zouden het ook goed doen in die nasi, dan heb je wat knapperigs. Ik ga binnenkort weer eens nasi maken, wegens koolhydratenarm dieet de laatste tijd helemaal niet meer gedaan. Ik hink op het moment een beetje op 2 gedachten: ik eet niet meer koolhydratenarm, of tenminste niet echt, maar ik neem nog wel de vettere vleessoorten en veel eieren. Moet weer even een balans zien te vinden....

Ik zit nog steeds tussen de 59 en 60 en dit al máanden.....
  Vis een optie? zondag 14 december 2008 @ 12:38:05 #28
70532 loveli
N
pi_64003614
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eugh ja, varkenstalg! Ik vreet nog liever mijn eigen mee-eters . (niet dat ik die heb natuurlijk).
Dank u voor deze slank-post. Ik lust de komende vier uur even niets meer.
crap in = crap out
pi_64003704
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:36 schreef conleche het volgende:

Ik zit nog steeds tussen de 59 en 60 en dit al máanden.....
Nou, dat vind ik ontzettend bewonderenswaardig!
  zondag 14 december 2008 @ 12:43:54 #30
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64003728
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben geen expert op dat gebied, maar heb opgevangen dat tarwe erger is dan andere granen. Zelf vervang ik tarwe waar ik kan door bv gerst en ik heb de indruk dat het sindsdien een stuk beter gaat.
is ook waar hoor, het kan wel degelijk verschil uitmaken. Alleen spreek je dan niet echt meer van een gluten intolerantie.
pi_64003773
SHE, jij zit nu toch zo rond de 68kg? Dat is zo'n beetje mijn streefgewicht. Ik vind het heel moeilijk om me voor te stellen dat je daar ontevreden mee kunt zijn! Ik vraag me dan altijd of jij gewoon zulke andere eisen aan je lichaam stelt of dat we toch een andere vetopslag hebben. Vermoedelijk is het eerste het geval. Jij bent natuurlijk nog veel lichter geweest en weet hoe dat is.
  zondag 14 december 2008 @ 12:46:59 #32
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64003787
Godverdomme! Ik heb gisteren verzuimd naar de supermarkt te gaan voor mijn zaterdagse-5-minuten-voor-sluitingtijd-graaikoop en nu heb ik:
-geen brood
-geen melk (cappuccino of pancakes)
pi_64003799
vrijdag was de vrijdag middag borrel...

we gingen er lekker voor zitten en zaten zo lang te ouwehoeren dat we nog met een man of 5 waren en rond half 9 nog maar met 4.

Ik had 'ok... ik drink wel 2 glaasjes wijn mee' gezegd tegen de recetioniste, maar euh.. het is niet echt bij dat ene flesje gebleven

Ben zo kachel geworden omdat ik maar door bleef drinken omdat ik depressief werd van al die mensen daar (de andere 3 dus) die een ongelukkige relatie hadden

De receptioniste 'hoefde niet meer thuis te komen', een collega ging even naar huis om het nu echt uit te maken met zijn vriendin en de andere collega vond dat wel een goed idee en ging dat ook die avond nog maar doen..

En mijn René zat maar lekker thuis op mij te wachten

En toen heb ik heel veel gedronken, aan collega A het nummer van collega B gevraagd (die naar huis was om het uit te maken ) om 'm wat sterkte te wensen, maar was al redelijk zat

Ik had gesmsed offie al thuis was en of 't niet al te vervelend was? en wilde ook nog voorstellen om met dat groepje dat er nog zat zondag naar de kroeg te gaan, maar toen besefte ik dat ik vandaag helemaal niet kon, dus wilde ik het bericht annuleren, maar da's niet gelukt en hij is alsnog verstuurd, waardoor er alleen stond:

'zullen we trouwens vrijdag naar de Blauwe.'

waardoor hij misschien denkt dat ik 't alleen over hem had en dat ik dus wel met hém een drankje wilde gaan drinken

en vervolgens heb ik in al mijn dronkenheid hem nog 2 smsjes gestuurd waarin ik eigenlijk wilde checken of 'een ieder' veilig thuis was (receptioniste zou met taxi geloof ik? ) en of de boel wel goed afgesloten was maar kwam niet verder dan 2 keer iets in de richting van 'Veilig thuis?' terwijl ik zelf niet eens meer weet hoe ik thuis ben gekomen.

Ik hoop dat ze de rooklucht niet al te erg ruiken, dat de boel opgeruimd is maandag en dat ik naar het verkeerde nummer heb gesms-ed, want heb ook geen antwoord terug gehad

Heb de sms-jes gisterochtend uit schaamte gedelete, evenals het nummer van die collega

Was écht héél erg. René heeft me 100 keer hetzelfde horen zeggen en vragen en ik was écht ver heen

ben er niet blij mee en ben nu depressief omdat ik me daar echt voor schaam, terwijl hij het alleen maar schattig vond

ofzo
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 14 december 2008 @ 12:48:19 #34
70532 loveli
N
pi_64003811
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:46 schreef kaasplankje het volgende:
Godverdomme! Ik heb gisteren verzuimd naar de supermarkt te gaan voor mijn zaterdagse-5-minuten-voor-sluitingtijd-graaikoop en nu heb ik:
-geen brood
-geen melk (cappuccino of pancakes)

En dat is erg want je woont in een afgelegen gebied waar de eerstvolgende winkel in een straal van 25 km pas maandag weer opent?
crap in = crap out
pi_64003852
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Een paar jaar terug kregen we een nieuwe huisarts. Die opperde hypoglycemie. Ik heb het voor kennisgeving aangenomen, maar nooit officieel laten testen. Ik hou me - grotendeels - aan de do's en don'ts die er voor de hypoglycemisten gelden en daar voel ik me - ten opzichte van eerder - geweldig bij.
een paar jaar geleden kwam ik het GI dieet (GI =glycemische index) tegen, en daarna nooit meer anders gegeten. Was een openbaring. Ben wel ietjes minder streng geworden maar je voelt het snel genoeg als je teveel suiker binnen krijgt.

Ik eet havermout alleen koud: beetje havermout mengen met joghurt en nacht in de koelkast zetten, s' ochtens fruit erdoor (appel, blauwe bessen of banaan)
Deze is ook OK ter afwisseling, veel crunch maar niet zoet.
  zondag 14 december 2008 @ 12:52:10 #36
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64003867
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:46 schreef Claudia_x het volgende:
SHE, jij zit nu toch zo rond de 68kg? Dat is zo'n beetje mijn streefgewicht. Ik vind het heel moeilijk om me voor te stellen dat je daar ontevreden mee kunt zijn! Ik vraag me dan altijd of jij gewoon zulke andere eisen aan je lichaam stelt of dat we toch een andere vetopslag hebben. Vermoedelijk is het eerste het geval. Jij bent natuurlijk nog veel lichter geweest en weet hoe dat is.
Ik woog altijd 58/ confectie 32/34 en ben een beetje gewend aan het graatmager zijn. Ik voel me dan ook gewoon veel beter als ik iets ondergewicht heb.
En ik wil van die stomme borsten af

Ik weeg inmiddels 66 ; dus ik moet nog een flink stuk.
  zondag 14 december 2008 @ 12:52:16 #37
33954 ElisaB
pi_64003872
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
ofzo

Ligthen up; je hebt weer iets meegemaakt
  zondag 14 december 2008 @ 12:53:24 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64003885
Aaah moblo da is idd niet leuk! Ik zou me ook dood schamen, terwijl anderen het waarschijnlijk dan niet eens erg vinden Zeg hem maandag anders iets van, dude, sorry van die wazige smsjes, hoopte dat je niet te erg in de put zat en was nogal kachel!

Oe ik ga thee maken. Yay, thee.
pi_64003889
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:47 schreef motorbloempje het volgende:

we gingen er lekker voor zitten en zaten zo lang te ouwehoeren dat we nog met een man of 5 waren en rond half 9 nog maar met 4.

Ik had 'ok... ik drink wel 2 glaasjes wijn mee' gezegd tegen de recetioniste, maar euh.. het is niet echt bij dat ene flesje gebleven

Ben zo kachel geworden omdat ik maar door bleef drinken omdat ik depressief werd van al die mensen daar (de andere 3 dus) die een ongelukkige relatie hadden

De receptioniste 'hoefde niet meer thuis te komen', een collega ging even naar huis om het nu echt uit te maken met zijn vriendin en de andere collega vond dat wel een goed idee en ging dat ook die avond nog maar doen..

En mijn René zat maar lekker thuis op mij te wachten

En toen heb ik heel veel gedronken, aan collega A het nummer van collega B gevraagd (die naar huis was om het uit te maken ) om 'm wat sterkte te wensen, maar was al redelijk zat

Ik had gesmsed offie al thuis was en of 't niet al te vervelend was? en wilde ook nog voorstellen om met dat groepje dat er nog zat zondag naar de kroeg te gaan, maar toen besefte ik dat ik vandaag helemaal niet kon, dus wilde ik het bericht annuleren, maar da's niet gelukt en hij is alsnog verstuurd, waardoor er alleen stond:

'zullen we trouwens vrijdag naar de Blauwe.'

waardoor hij misschien denkt dat ik 't alleen over hem had en dat ik dus wel met hém een drankje wilde gaan drinken

en vervolgens heb ik in al mijn dronkenheid hem nog 2 smsjes gestuurd waarin ik eigenlijk wilde checken of 'een ieder' veilig thuis was (receptioniste zou met taxi geloof ik? ) en of de boel wel goed afgesloten was maar kwam niet verder dan 2 keer iets in de richting van 'Veilig thuis?' terwijl ik zelf niet eens meer weet hoe ik thuis ben gekomen.

Ik hoop dat ze de rooklucht niet al te erg ruiken, dat de boel opgeruimd is maandag en dat ik naar het verkeerde nummer heb gesms-ed, want heb ook geen antwoord terug gehad

Heb de sms-jes gisterochtend uit schaamte gedelete, evenals het nummer van die collega

Was écht héél erg. René heeft me 100 keer hetzelfde horen zeggen en vragen en ik was écht ver heen

ben er niet blij mee en ben nu depressief omdat ik me daar echt voor schaam, terwijl hij het alleen maar schattig vond

ofzo
Oh, wat een rotsituatie! Maar je zult zien dat het allemaal meevalt als je op je werk komt! Dan valt het allemaal wel weer mee. Maar de tijd tot je naar je werk gaat moet je nog even doorkomen in schaamte
  zondag 14 december 2008 @ 12:54:20 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64003906
TVP.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 december 2008 @ 12:54:48 #41
33954 ElisaB
pi_64003916
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:51 schreef computergirl het volgende:
Deze is ook OK ter afwisseling, veel crunch maar niet zoet.
Check, die ga ik maandag halen!
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:52 schreef SHE het volgende:

Ik ook
Lijkt wel of het bij mij allemaal daar gaat zitten
pi_64003929
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:48 schreef loveli het volgende:

[..]

En dat is erg want je woont in een afgelegen gebied waar de eerstvolgende winkel in een straal van 25 km pas maandag weer opent?
Ik zou niet 25 km gaan rijden voor een paar boodschapjes heurr
  zondag 14 december 2008 @ 12:56:48 #43
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64003946
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:54 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
dat dus...

en
* Abbadon roept "slank"
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 14 december 2008 @ 12:57:36 #44
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64003961
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:54 schreef ElisaB het volgende:

Ik ook
Lijkt wel of het bij mij allemaal daar gaat zitten
Ach, bij mannen gaat het allemaal in de buik zitten....da's ook niet alles
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64003981
Benny's back
  zondag 14 december 2008 @ 13:01:40 #46
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004045
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:58 schreef Goodbye het volgende:
Benny's back
Benny heeft even Wall-E gekeken....zo lief!
pi_64004047
en verder ben ik best blij vandaag

wasje zit erin, keuken is opgeruimd, zodirect even stofzuigen en het huis gezellig maken om te gaan studeren

opruimwoedes zijn fijn
Ja doei.
pi_64004091
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:01 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Benny heeft even Wall-E gekeken....zo lief!
Ohh, die moet ik ook nog zien! Zo even downloaden huren

En Moblo, het leert altijd fijner in een opgeruimd huis!
  zondag 14 december 2008 @ 13:05:12 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64004098
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:56 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat dus...

en
* Abbadon roept "slank"
Zie je wel dat je het kunt
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_64004102
Goodbye, mijn pm met linkjes nog gehad?
The way you rock'n'roll
pi_64004137
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goodbye, mijn pm met linkjes nog gehad?
Ohja, bedankt voor de moeite! Ik heb wel een ander inzicht gekregen ja En dan heb ik de topics over depressies/zelfmoordaankondigingen nog niet eens gezien!
pi_64004150
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ohja, bedankt voor de moeite! Ik heb wel een ander inzicht gekregen ja En dan heb ik de topics over depressies/zelfmoordaankondigingen nog niet eens gezien!
Heb je ook echt alles doorzitten lezen? Het was veel namelijk
The way you rock'n'roll
  zondag 14 december 2008 @ 13:08:58 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64004189
Wall-E is zo lief Ik heb nog dagen daarna "EEEE-VAAAAAH" geroepen

And that is aaaaaall.... That love's abouuuuut....

Betreft boobs: Ik hoop dat als ik ooit 'genoeg' af val, ik niet mn C-cupje kwijt raak, vinnik goed genoeg qua omvang!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:09:21 #54
163650 Greys
pi_64004202
Zeg, we gaan niet de mánnen de schuld geven van offtopic geblaat he?
Dan zou ik ook al maanden niet meer welkom zijn, als dat niet meer mag. Dus zeg het maar....

Maar serieus: we vliegen hier toch altijd door elkaar met posts over school, broccoli, what to wear, wat zit mijn haar kut, carmenset, mannen en weet ik veel wat? Het is nou niet zo dat het ineens met de aanwezigheid van mannen offtopic gaat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64004204
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Heb je ook echt alles doorzitten lezen? Het was veel namelijk
Nou ik heb alle OP's gelezen en dan de reacties op de eerste pagina en vervolgens die op de laatste pagina
  zondag 14 december 2008 @ 13:10:13 #56
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64004216
quote:

[..]

Ja ik woon in een village rustique in ´t coeur vert, dus ik ga zo maar even op rooftocht
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:10:28 #57
163650 Greys
pi_64004223
Oh enneh...

Bleekselderij!

Rabarber!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:11:14 #58
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004235
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zie je wel dat je het kunt
uiteraard....en om het te vieren neem ik een chocolade-koekje

of twee....
pi_64004259
Goedemorgen, allemaal. Heb niet alles gelezen sinds gister, dus niet helemaal bij. Heb ik veel gemist?

voor Kwak en haar peuter, voor Moblo en haar vrijdagmiddagborreldebacle en verder gewoon in het algemeen, vanwege de kerstgedachte.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:12:37 #60
163650 Greys
pi_64004265
quote:

[..]

Waar haal jij boodschappen op zondag dan?
Ik zou het hier in de regio ook niet weten hoor, waar ik op zondag terecht kan!
Ja, dan moet ik naar Rotterdam en daar in het centrum gaan parkeren voor de Appie.
Dat wordt wel een erg duur broodje dan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:14:06 #61
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004294
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:09 schreef Greys het volgende:
Dan zou ik ook al maanden niet meer welkom zijn, als dat niet meer mag. Dus zeg het maar....

Het is natuurlijk ook niet niks....zit je net lekker in je veilige haven van vrouwelijkheid uit te weiden over je onzekerheden en slechte zelfbeeld, komen er ineens heuze mannen over je schouder meekijken...da's natuurlijk niet de bedoeling
  zondag 14 december 2008 @ 13:14:24 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64004304
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:09 schreef Greys het volgende:

Maar serieus: we vliegen hier toch altijd door elkaar met posts over school, broccoli, what to wear, wat zit mijn haar kut, carmenset, mannen en weet ik veel wat? Het is nou niet zo dat het ineens met de aanwezigheid van mannen offtopic gaat
Toch zit er wel wát verschil in. Ik kan jou nog weleens betrappen op een slan-gerelateerde post. De heren waar ik mijn kritiek op richtte hebben niet eens een póging in die richting gedaan. En ja, ík heb daar moeite mee. Wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn voor alle anderen. Soit.
  zondag 14 december 2008 @ 13:14:57 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64004311
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:11 schreef Abbadon het volgende:

[..]

uiteraard....en om het te vieren neem ik een chocolade-koekje

of twee....
*schudt door elkaar* Noooooo, step awaaaay from the cookies. Step away. Slowly, carefully.
  zondag 14 december 2008 @ 13:15:09 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64004313
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:14 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook niet niks....zit je net lekker in je veilige haven van vrouwelijkheid uit te weiden over je onzekerheden en slechte zelfbeeld, komen er ineens heuze mannen over je schouder meekijken...da's natuurlijk niet de bedoeling
Ik heb geen onzekerheden en een slecht zelfbeeld. Hoogstens heb ik last van zelfoverschatting en arrogantie, ofzo.
pi_64004319
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*schudt door elkaar* Noooooo, step awaaaay from the cookies. Step away. Slowly, carefully.
pi_64004324
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Toch zit er wel wát verschil in. Ik kan jou nog weleens betrappen op een slan-gerelateerde post. De heren waar ik mijn kritiek op richtte hebben niet eens een póging in die richting gedaan. En ja, ík heb daar moeite mee. Wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn voor alle anderen. Soit.
Aangezien ze hier naar toe gevraagd zijn voor de gezelligheid is het een beetje lullig ze nu te beschuldigen van off topic geblaat.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:15:45 #67
163650 Greys
pi_64004326
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die zijn hier pas sinds gister, geef ze even de tijd en de kans!
En McAbba heeft toch echt serieus met Kwak gepraat over haar probleem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:16:13 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64004333
Maar nu moet ik me omkleden, want we gaan naar de Weihnachtsmarkt. Dochter moet zingen en dansen. Op een echt podium. Het arme kind.
  zondag 14 december 2008 @ 13:16:36 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64004341
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Aangezien ze hier naar toe gevraagd zijn voor de gezelligheid is het een beetje lullig ze nu te beschuldigen van off topic geblaat.
IQM ook?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:16:56 #70
163650 Greys
pi_64004359
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb geen onzekerheden en een slecht zelfbeeld. Hoogstens heb ik last van zelfoverschatting en arrogantie, ofzo.
En toch ben je een moppie. Of je nou wilt of niet.
So there!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64004366
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:52 schreef SHE het volgende:

Dan hoop ik heel erg dat je een andere vetverdeling hebt dan ik, want sinds ik afgevallen ben, zijn mn borsten juist gegroeid in verhouding .

En Moblo: met een beetje geluk waren zij ook flink zat en hebben ze de vage smsjes niet gemerkt, of ze ook weer gewist. Normaal doen en ze vergeten het wel weer?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64004377
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

IQM ook?
Nee die kwam voor Bob en vroeg of ie slank gerelateerd moest posten en wij zeiden heel heerlijk dat wij dat ook vrij weinig doen.
The way you rock'n'roll
  zondag 14 december 2008 @ 13:18:04 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64004388
1x is genoeg
  zondag 14 december 2008 @ 13:18:05 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64004391
Nou, flirt ze dan met z'n allen. Ik ben weg (voor nu).
  zondag 14 december 2008 @ 13:18:34 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64004409
Chicooooo, hoe gaat het met jouuuu
  zondag 14 december 2008 @ 13:19:14 #76
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004418
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*snik* toen ik nog jong was, kon ik alles nog eten...
  zondag 14 december 2008 @ 13:19:54 #77
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004434
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

dan is er voor jou geen enkele reden om te reageren op mijn, enigzins sarcastische, post toch?
pi_64004480
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chicooooo, hoe gaat het met jouuuu
Goed . Ik ben weer op mn oude vertrouwde 63, sport fanatiek (heb dinsdag examens), studeer te weinig (tentamenweek) en krijg mijn pc vandaag terug . En volgens mij ga ik afvallen komende week ... de hoeveelheid voedsel die ik in mn mond prop neemt af. Oh en ik had een klein kerstkransje . Dat laatste heb je niet gezien

Met jou?
  zondag 14 december 2008 @ 13:22:41 #79
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004513
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Die zijn hier pas sinds gister, geef ze even de tijd en de kans!
En McAbba heeft toch echt serieus met Kwak gepraat over haar probleem.
precies...ik doe m'n best wel

maar pas 2 topics nadat ik hier meetypte kwam er daadwerkelijk een post die op de TT sloeg...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:23:09 #80
163650 Greys
pi_64004528
Ik heb trouwens wel met gezond eten (het is ontopic! ) dat ik me er wel béter door voel. Tenminste, als ik dagen slecht gegeten heb dan voel ik me sloom en heb ik nergens zin in. Als ik dan een paar dagen in de weer ga met kiwi's en rosbief en eitjes dan word ik weer helemaal hyper-de-pieper.
Misschien dat het grotendeels tussen mijn oren zit hoor. Misschien moet je wel veel langer achter elkaar streng gezond eten om je daadwerkelijk lichamelijk beter te voelen, maar geestelijk werkt het in elk geval wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:23:44 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64004540
Tink heeft ergens gelijk. Gisteravond was er geen doorkomen aan en we moeten idd proberen om het offtopic geneuzel wel ietsje in te dammen.
Tenminste, in die mate dat mensen met serieuze vragen/opmerkingen zich niet bezwaard voelen te reageren.
Het gros zit hier voor tips en dagboeken, niet voor mcarmy, mijn visie op haar en andere onzin

Neemt niet weg dat de mannen meer dan welkom zijn. Ik laf jullie allemaal. En Mcabba in het bijzonder.. *wink wink*
pi_64004569
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens wel met gezond eten (het is ontopic! ) dat ik me er wel béter door voel. Tenminste, als ik dagen slecht gegeten heb dan voel ik me sloom en heb ik nergens zin in. Als ik dan een paar dagen in de weer ga met kiwi's en rosbief en eitjes dan word ik weer helemaal hyper-de-pieper.
Misschien dat het grotendeels tussen mijn oren zit hoor. Misschien moet je wel veel langer achter elkaar streng gezond eten om je daadwerkelijk lichamelijk beter te voelen, maar geestelijk werkt het in elk geval wel.
Heb ik ook . Ik word doodongelukkig en moet/suffig van veel zooi (suiker en vet!!) eten. Dagen dat ik slecht eet, krijg ik minder vitamientjes en essentiele voedingsstoffen binnen, en ben dus ook slomer. En gerotzooi met je bloedsuiker (niet voor niets dat ik afgelopen weken 2x bijna flauwviel), heb ik allemaal niet als ik gezond eet.

Dus, gezond eten loont .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:26:13 #83
163650 Greys
pi_64004585
Wat mij betreft komt er dan een apart topic waar wel SC in mag?
Elk subforum heeft toch een slowchat? Is die er hier ook? Dan verhuis ik daar wel heen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:27:04 #84
163650 Greys
pi_64004606
Oh en SHE, ik vind eigenlijk dat er hier altijd hártstikke serieus op problemen wordt gereageerd!
Als voorbeeld Kwak gisteravond, we hebben daar allemaal hartstikke ons best voor gedaan, me dunkt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:27:14 #85
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64004612
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:23 schreef Greys het volgende:
Nee hoor, dat werkt meteen. Ons lichaam zit ingenieus in elkaar en reageert vrijwel direct op zowel gezonde, als ongezonde dingen.

Daarom, zeker voor kwak, nothing is lost!

Wat voor mij altijd helpt is het rekken van het ontbijt. Als ik pas laat ontbijt voel ik me beter. Ik drink dan s' ochtends alleen wat water en citroensap en begin pas 2 uurtjes later met een stevig ontbijt.
Grappig genoeg las ik eergisteren adt Gwyneth daar ook fan van is, ( en eet ook boekweit pannekoekies!! )
Dit nav de link die PF postte over de nieuwe site van Gwyneth, die overigens de moeite van het lezen waard is.

Het is zo'n mooi mens

(www.goop.com)
  zondag 14 december 2008 @ 13:27:39 #86
236335 neen
schone schijn
pi_64004621
Ik heb net ontbeten met 1.5 gekookt eitje, koffie en melk. Gisteren feestje van m'n ouwelui en dus heb ik wel een biertje enzo gedronken.
het lijkt niet wat het is
  zondag 14 december 2008 @ 13:28:03 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64004625
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Goed . Ik ben weer op mn oude vertrouwde 63, sport fanatiek (heb dinsdag examens), studeer te weinig (tentamenweek) en krijg mijn pc vandaag terug . En volgens mij ga ik afvallen komende week ... de hoeveelheid voedsel die ik in mn mond prop neemt af. Oh en ik had een klein kerstkransje . Dat laatste heb je niet gezien

Met jou?
Yay, superChico 1 klein kerstkransje verstoort denk ik niet je patroon van awesomeness, hoor! Ik ga wel okee, heb gisteren wel wat bugles gesnaaid, maar dat was dan ook wel de eerste keer in een maand ofzo dat ik chipjes op had. Verder loop ik veel langere stukken en gaat de lijn nog steeds downwards: sinds ons hernieuwd enthousiasme (samen met Neen en Kwakkie) ben ik al ruim 2 kilo afgevallen *blij* Moet zeggen, met het zien van resultaat ben ik ook enthousiaster om netter te eten!

En arme Abba. Vroegah he, toen de visjes nog achteruit zwommen. (nouja ik kan er niet over meepraten want ik was altijd al chubby )
  zondag 14 december 2008 @ 13:28:18 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64004632
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef Greys het volgende:
Elk subforum heeft toch een slowchat? Is die er hier ook? Dan verhuis ik daar wel heen.
Niks ervan. Slank blijft zoals ie is. Het is nooit een probleem geweest. En we zijn prima in staat tot zelfregulering.

Zo nu en dan wordt iemand pissig omdat er teveel sc is, of dat er gescholden wordt en dan doet iedereen weer braaf tot de volgende bagger periode.

Werkt prima
pi_64004633
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef Greys het volgende:
Die is ooit opgeheven omdat het er niet bepaald leuk aan toe ging daar.
The way you rock'n'roll
  zondag 14 december 2008 @ 13:28:45 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64004638
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:27 schreef neen het volgende:
Ik heb net ontbeten met 1.5 gekookt eitje, koffie en melk. Gisteren feestje van m'n ouwelui en dus heb ik wel een biertje enzo gedronken.
Wat voor feestje?
  zondag 14 december 2008 @ 13:30:19 #91
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64004677
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:27 schreef Greys het volgende:
Oh en SHE, ik vind eigenlijk dat er hier altijd hártstikke serieus op problemen wordt gereageerd!
Als voorbeeld Kwak gisteravond, we hebben daar allemaal hartstikke ons best voor gedaan, me dunkt.
Is ook zo.
Daarom hoeft er ook niets te veranderen.

Tinkie is gewoon een beetje knorrig. Komt omdat d'r kroost moet optreden, dan is ze helemaal zenuwappig enzo
  zondag 14 december 2008 @ 13:31:28 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64004703
Ik pis echt in mijn broek van die posts van Maria

Jij wordt mijn nieuwe zusje. Want jij bent ms. Awesome.
  zondag 14 december 2008 @ 13:31:47 #93
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004709
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:23 schreef SHE het volgende:
Neemt niet weg dat de mannen meer dan welkom zijn. Ik laf jullie allemaal. En Mcabba in het bijzonder.. *wink wink*
ik ook van jou hoor, lekker ding...

en om ook eens iets ontopics te roepen: hoe kan het dat ik nog geen 2 weken 30 was, of ik was ineens een aantal kilo zwaarder? ik was al 10 jaar op hetzelfde gewicht, en kon eten wat ik wilde...en nu....ineens....

zo beter, dames?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:33:16 #94
163650 Greys
pi_64004730
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Niks ervan. Slank blijft zoals ie is. Het is nooit een probleem geweest. En we zijn prima in staat tot zelfregulering.

Zo nu en dan wordt iemand pissig omdat er teveel sc is, of dat er gescholden wordt en dan doet iedereen weer braaf tot de volgende bagger periode.

Werkt prima
Hm. Ik voel me nu toch enigszins bezwaard om te gaan zitten slowchatten.
En ik heb er eigenlijk helemaal geen trek in om op mijn tenen te moeten gaan lopen
Dus vandaar dat ik dan liever een SC opzoek.

EDIT: het is alweer achterhaald geloof ik?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:34:35 #95
163650 Greys
pi_64004759
Oh nu snap ik het helemaal niet meer. Nu hoeft er dus weer niets te veranderen?
Maar dat vind ik dan weer sneu (jahaaaaaaaaa, zo ben ik nou eenmaal, don't hate me) voor Tink en Clau die er toch duidelijk problemen mee hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64004761
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:33 schreef Greys het volgende:

[..]

En ik heb er eigenlijk helemaal geen trek in om op mijn tenen te moeten gaan lopen
Alsjeblieft Greys, voel je niet bezwaard! Jij bent toch ook veel te lief! En dit is de LIF SC volgensmij!
  zondag 14 december 2008 @ 13:36:37 #97
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004794
quote:

[..]

EDIT: het is alweer achterhaald geloof ik?
ga nou niet op je tenen lopen....dan ben je nl langer dan ik, en da's niet de bedoeling
  zondag 14 december 2008 @ 13:36:37 #98
236335 neen
schone schijn
pi_64004796
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat voor feestje?
M'n ouwelui zijn beide deze week jarig, dus vandaar.

December wat een kutmaand he
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:36:56 #99
163650 Greys
pi_64004802
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik ook van jou hoor, lekker ding...

en om ook eens iets ontopics te roepen: hoe kan het dat ik nog geen 2 weken 30 was, of ik was ineens een aantal kilo zwaarder? ik was al 10 jaar op hetzelfde gewicht, en kon eten wat ik wilde...en nu....ineens....

zo beter, dames?
En vanaf nu gaat het alleen nog maar bergafwaarts!

Grapjuh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:37:24 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64004818
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:31 schreef SHE het volgende:
Ik pis echt in mijn broek van die posts van Maria

Jij wordt mijn nieuwe zusje. Want jij bent ms. Awesome.
Jeuj, een tweede grote zus *sentimenteel*

Oh en Greysje: ik denk dat het meer was dat sommigen dachten dat de nieuwe dudes hier helemaaaaal niet bezig waren met gezonder eten / afvallen / oids! Maarja, zolang er hier hulp is voor die mensen die het nodig hebben (zoals Kwakje laatst) maakt het niet uit wie die hulp biedt, en kan er tussendoor gewoon geslowchat worden! Dat houdt dit topic denk ik leuk! Iedereen zn sores / blijheid meekrijgen, en ondertussen van elkaar leren *Zennnnnn*
Wat mij betreft hoeft er dus geen ander topic!

Oh en Abba: zodra ik 30 gepasseerd ben zal ik je antwoord geven Nu heb ik nog 8 jaar om af te vallen zodat het gewicht er tegen die tijd op mysterieuze wijze weer bij kan komen
pi_64004822
quote:

[..]

Daarvoor is het slanke tips topic geopend, voor mensen die de slowchat totaal zat waren . En de LIF SC was inderdaad niet veel aan. Klein vast groepje dat continue liep te schelden, blijf toch hier Greys .

En superMaria . Maar wie ben jij in het lijstje? Kom, ook bijdragen aan ons enorme afvalgetal .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:37:41 #102
163650 Greys
pi_64004824
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:36 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ga nou niet op je tenen lopen....dan ben je nl langer dan ik, en da's niet de bedoeling

McLummel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:38:39 #103
163650 Greys
pi_64004840
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Daarvoor is het slanke tips topic geopend, voor mensen die de slowchat totaal zat waren . En de LIF SC was inderdaad niet veel aan. Klein vast groepje dat continue liep te schelden, blijf toch hier Greys .
Ja, graag zelfs
Maar ik vind het dan wel een beetje lullig voor degenen die er echt van balen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:39:03 #104
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004846
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:36 schreef Greys het volgende:

[..]

En vanaf nu gaat het alleen nog maar bergafwaarts!

Grapjuh.
ach, gelukkig ben ik een man, en word ik er alleen maar knapper op....die paar verdwaalde kilootjes veranderen daar niks aan
  zondag 14 december 2008 @ 13:39:03 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64004848
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:34 schreef Greys het volgende:
Maar dat vind ik dan weer sneu (jahaaaaaaaaa, zo ben ik nou eenmaal, don't hate me) voor Tink en Clau die er toch duidelijk problemen mee hebben.
Van claudia weet ik 100% zeker dat ze alleen even opmerkt dat ze graag ziet dat de heren ook ontopic meeposten en niet vanaf de zijlijn gaan zitten roepen.
En van Tink, weet ik 100% zeker dat ze precies hetzelfde bedoelt.
En ze hebben gewoon allebei een beetje gelijk, vind ik.
Niks aan de hand, muil houden jij en hier blijven. Je hoeft niet op je tenen te lopen.

We kunnen elkaar prima aanspreken op hetgeen ons dwars zit.
  zondag 14 december 2008 @ 13:41:29 #106
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64004906
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

Oh en Abba: zodra ik 30 gepasseerd ben zal ik je antwoord geven Nu heb ik nog 8 jaar om af te vallen zodat het gewicht er tegen die tijd op mysterieuze wijze weer bij kan komen
Zeg, ben jij het type meisje dat anderen plaagt omdat ze niet hardop kan zeggen hoe leuk ze ze eigenlijk vindt?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:43:00 #107
163650 Greys
pi_64004939
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:39 schreef SHE het volgende:

muil houden jij
Misschien moet jij er ook even een carmenset in proppen

Can you feel the laf?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64004969
Ik doe er net zo hard aan mee hoor, maar soms, heel soms vind ik het ook wel iets te off topic gaan Dat je je bijna bezwaard voelt als je je lijstje d'r ingooit Maar wat SHE zegt is wel waar: het reguleert zichzelf wel. Als het te gortig wordt is er altijd wel iemand die aan de bel trekt.
  zondag 14 december 2008 @ 13:46:01 #109
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64005000
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef Greys het volgende:

[..]

McLummel
...en ze lacht alweer
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:46:15 #110
163650 Greys
pi_64005009
Maar wáárom is er dan geen SC waar je wel gewoon ongegeneerd over alles-behalve-worstels mag praten? Dan is helemaal iedereen happy toch? Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:46:23 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64005010
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En superMaria . Maar wie ben jij in het lijstje? Kom, ook bijdragen aan ons enorme afvalgetal .
Ik sta niet in het lijstje! Ik heb me toen ik hier kwam er niet voor opgegeven omdat ik bang was dat ik op onlogische wijze zomaar zou aankomen en dan jullie totaalscore zou vernaggelen

Maar hierbij mijn stats op dit moment, uit mn hoofd:

Lengte: 1.68
BMI: shit moet ik mn Wii voor aanzetten. 25,nogwat!
Startgewicht: ik was op een gegeven moment 74,nogwat kilo, dus dat zetten we daar maar voor neer.
Huidig gewicht: 71,nogwat. (ik dacht 71,1)
Streven: eerst onder de 70, en dan naar 65, and then, to the staaaars!

Okee ik moet mn Wii-grafiekje erop naslaan, kennelijk weet ik niet alles zo goed als ik dacht
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:47:42 #112
163650 Greys
pi_64005042
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:46 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en ze lacht alweer
Daar ben ik nooit mee gestopt hoor
Ik voel me alleen nogal snel ergens bezwaard over en er lijkt me een simpele oplossing voor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 13:47:57 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64005054
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Zeg, ben jij het type meisje dat anderen plaagt omdat ze niet hardop kan zeggen hoe leuk ze ze eigenlijk vindt?
Ik plaag niet! Ik vind iedereen in het topic leuk, nice until proven nasty enzo! Waar ik wel aan doe, is Ongegeneerd Geiten.
pi_64005066
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:46 schreef Greys het volgende:
Maar wáárom is er dan geen SC waar je wel gewoon ongegeneerd over alles-behalve-worstels mag praten? Dan is helemaal iedereen happy toch? Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Ik denk dat als er LIF SC komt en wij er allemaal heen gaan er zal worden gezeken over het feit dat we dan twee topics hebben Maargoed, je kan het altijd voorstellen in het FB topic toch?
  zondag 14 december 2008 @ 13:49:16 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64005087
Nope, is achter de schermen al besproken en gebeurt niet.
  zondag 14 december 2008 @ 13:50:28 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64005122
quote:
Zie eerdere post. Dat is in het verleden al gedaan en echt totaal misgelopen.

We gaan nu neit ineens van alles op de schop gooien omdat 2 mensen een zinnige opmerking maken.
pi_64005141
Maria, jij komt niet meer aan, daar zorgen Neen, Kwak en ik wel voor . Dus kom ook in het lijstje . Is leuk (voor ons om af te kijken of je wel echt je best doet ghehe).

Ik bedacht me van de week ... het lijkt alsof ik totaal niet meer afval, rommel een beetje rond de 63 ... maar andrehalf jaar geleden, zat ik altijd rond de 65. Ik ben gewoon permanent afgevallen . Als ik dit nou nog andehalf jaar volhou, dit ik standaard op mn streef . Om er even een mini-succesje tegenaan te gooien.

En ik voel me opeens zo jong, als iedereen het heeft over 30 jaar enzo . Al vergeet ik steeds dat ik al een jaartje ouder ben geworden. Toch ... waar blijven die 17-jarigen met een eetprobleem? Ik was ook 17 toen ik hier kwam!

Easy on teh smileys Chico ...

Edit: hoe krijg ik het voor elkaar om op 2 verschillende (foute) manieren anderhalf te schrijven
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 13:51:26 #118
163650 Greys
pi_64005165
EDIT

Nou ja. Ik voel enige irritatie opkomen, ik haat onlogische regels, dus ik ga even wat anders doen.
Tot later
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64005224
quote:
Nou die was er dus wel, maar is gesloten, omdat er een kliekje was of zo, geen idee precies waarom eiks. Begrijp me niet verkeerd hè, ik vind SC ook heel erg gezellig, maar sommigen hebben serieus de behoefte om gewicht te verliezen, of om gewicht te blijven (daar ben ik er een van) en daar wordt gelukkig meestal nog wel op gereageerd, maar soms sneeuwt het onder en dat vind ik wat jammer. Nu is het zo dat als ik echt iets wil weten, ik het nog wel een keer gil, maar ik kan me voorstellen dat nieuwkomers of verlegen mensen dat niet durven. Nogmaals: voel je nu niet direct aangevallen en je moet ook niet wegwillen, want dat bedoel ik niet en Tink en Claudia ook niet, dat weet ik wel zeker!!
  zondag 14 december 2008 @ 13:59:11 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64005362
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:51 schreef Greys het volgende:
EDIT

Nou ja. Ik voel enige irritatie opkomen, ik haat onlogische regels, dus ik ga even wat anders doen.
Tot later

Het enige wat onlogisch is, is dat jij nu een hele grote verandering wilt doorzetten omdat iemand een opmerking maakt.
Een opmerking die al eens eerder is gemaakt.
Toen was er ook niets aan de hand, net als nu.

Je maakt er een veel groter probleem van dan het is.
We zijn volwassen mensen, en er kan heus wel normaal over gepraat worden, zonder dat er ineens allerlei rare constructies bedacht worden.

Iedereen gaat hier offtopic, ook Tink en ook Claudia. Wat ze bedoelden met die opmerkingen heb ik hierboven al uitgelegd in een andere post.
En dat begrijp ik en de heren ook wel. Iedereen weer ff wakker en klaar.

En gezien de snelheid waarmee nieuwkomers zich bij ons voegen, hoeven we ons ook geen zorgen te maken om kliekgedrag, blijkbaar valt dat dus enorm mee.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 14:00:48 #121
163650 Greys
pi_64005405
EDIT.

Tot later.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64005572
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:00 schreef Greys het volgende:
En tóch he Co, is er dan dus geen plek voor gewone platte ongegeneerde slowchat hier.
En dat vind ik razend irritant. Ik voel me trouwens totaal niet aangevallen, dat zie je verkeerd, want er zijn mensen die honderd keer zoveel slowchatten als ik. Alleen laat jij dus nu ook blijken dat je vindt dat er teveel geslowchat wordt, laten we eerlijk zijn, en moet er dus WEL iets veranderen. En SHE zegt net dat er niets hoeft te veranderen (maar dan blijven die irritaties toch, of ben ik nou gek?).
Ik zal wel een zeikerd zijn die er over doorgaat, maar echt duidelijk is het niet, wat er nou wel of niet de bedoeling is. De een roept dit, de ander dat. Ik heb eerlijk gezegd vanaf het begin begrepen dat dit gewoon een slowchat topic is dat toevallig het woord Slank in de titel had. Omdat het daar ooit van afgeleid was en de slowchat hierheen was verhuisd. Als we dan hier ook weer op de slowchat moeten gaan letten...

Maar ik ga nu echt even met het hondje naar het bos, want ik zit me er mateloos over op te winden en da's zonde van mijn zondag!

Daar wijkt mijn uitgangspunt wel af ja. Bij mij is het toch andersom. Het is een Slanktopic, waar het toevallig ook nog erg gezellig is. En dat gezellige moet ook zo blijven. Ik vind ook niet dat er teveel SC is. Ik zeg alleen dat soms de slankgerelateerde posts dreigen onder te sneeuwen. Maar dat dat zichzelf reguleert. (en meestal iets ongemerkter dan nu ). Met aangevallen bedoelde ik ook niet dat jij het meeste zou slowchatten, maar jij trekt je het wel het meeste aan en dat is toch niet nodig??
  zondag 14 december 2008 @ 14:07:38 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64005583
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef Chicolate het volgende:
Maria, jij komt niet meer aan, daar zorgen Neen, Kwak en ik wel voor . Dus kom ook in het lijstje . Is leuk (voor ons om af te kijken of je wel echt je best doet ghehe).

Ik bedacht me van de week ... het lijkt alsof ik totaal niet meer afval, rommel een beetje rond de 63 ... maar andrehalf jaar geleden, zat ik altijd rond de 65. Ik ben gewoon permanent afgevallen . Als ik dit nou nog andehalf jaar volhou, dit ik standaard op mn streef . Om er even een mini-succesje tegenaan te gooien.
Okee omdat je het vraagt dan Heb me aangemeld en Troel een PM gestuurd. Heb ook gekeken op mn Wii, volgens mn graph was ik op mn zwaarst in juli, toen was ik ineens 75 kilo Dat had ik kennelijk alweer uitgeblokt Mijn huidige gewicht is 71.2 Dus ik doe er wel een half jaar over, maar dan ben ik ook wel bijna 4 kilo kwijt. Waarvan 2 in de laatste maand ofzo. *giggles*

En wat goed Chico Blijvend afvallen is de shizzle!
  zondag 14 december 2008 @ 14:09:28 #124
33954 ElisaB
pi_64005633
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:59 schreef SHE het volgende:
En gezien de snelheid waarmee nieuwkomers zich bij ons voegen, hoeven we ons ook geen zorgen te maken om kliekgedrag, blijkbaar valt dat dus enorm mee.
Jullie zijn zelfs vrij toegankelijk.
pi_64005678
O Elisa, heb jij geen baat bij een lowcarb dieet?? Ik loop ook altijd te rotzooien met m'n suikerspiegel en als ik low carb doe heb ik nergens last van!
  zondag 14 december 2008 @ 14:11:26 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64005687
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jullie zijn zelfs vrij toegankelijk.
Ben ik het mee eens! Ik ben hier zelf pas sinds september of oktober, maar het is hier leuk en heb niet het idee dat er te erg een kliekje is ofzo!

ElisaB, wilkommen hier trouwens! Als jij dat bent op je avatar heb je een lief gezicht!
  zondag 14 december 2008 @ 14:12:46 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64005717
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

ElisaB, wilkommen hier trouwens! Als jij dat bent op je avatar heb je een lief gezicht!
.

Dat is Jennifer Beals .
Ik schat zo in dat ElisaB een fan van The L Word is? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 december 2008 @ 14:15:11 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64005776
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Dat is Jennifer Beals .
Oh het leek een eigen-foto Ik ken dat hele L Word dan ook niet, in my defense

Dan heeft Jennifer Beals een lief gezicht!
  zondag 14 december 2008 @ 14:16:27 #129
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64005803
Muhahahaha, ik kan je edits lezen

En je hebt gelijk hoor, zo serieus was het topic niet to begin with en de SC is gewoon toegestaan.
Tink & Clau doelden dan ook op iets anders.

Het onderwerp is idd toch een beetje gewichtsverlies, maar sc is gewoon done hier.
  zondag 14 december 2008 @ 14:17:45 #130
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64005837
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh het leek een eigen-foto Ik ken dat hele L Word dan ook niet, in my defense

Dan heeft Jennifer Beals een lief gezicht!
Elisa is sexier.
pi_64005846
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Dat is Jennifer Beals .
En daar is de ultieme tip voor Kim!
pi_64005867
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:16 schreef SHE het volgende:
Muhahahaha, ik kan je edits lezen

En je hebt gelijk hoor, zo serieus was het topic niet to begin with en de SC is gewoon toegestaan.
Tink & Clau doelden dan ook op iets anders.

Het onderwerp is idd toch een beetje gewichtsverlies, maar sc is gewoon done hier.
Iedereen, want ik had al gequote

Greyssie: I laf joe still vely much, dat weet je toch wel hè?? We hoeven het toch niet over álles eens te zijn???

Puppels forever
  zondag 14 december 2008 @ 14:20:13 #133
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64005897
Ik verlies gewicht, ik heb alleen fruit en zachte crackers in huis
pi_64005913
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:20 schreef kaasplankje het volgende:
Ik verlies gewicht, ik heb alleen fruit en zachte crackers in huis
So very ontopic
pi_64005920
hè, gezellig
Ja doei.
pi_64005938
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
hè, gezellig
Ah joh, dit was meer een discussie toch? Ik zie er geen kwaad in in ieder geval
  zondag 14 december 2008 @ 14:23:11 #137
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64005980
quote:
Ik voel me een beetje bezwaard dat Greys zich sneu voelt dat Tink & Clau problemen hebben dat de slankpiem0ls offtopic gaan.
  zondag 14 december 2008 @ 14:24:16 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64006005
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:17 schreef SHE het volgende:

[..]

Elisa is sexier.
Een opmerking die pleit voor het posten van een foto van ElisaB!

En Greys is lief! *start een campagne voor Blije Greysjes in het Slank-SC-en-Tips-Topic-Waar-Iedereen-Blij-Is*

Oh en nog een tip voor Kim (of dr buurvrouw dr neef dr mondhygieniste): Dr Who! Ik ga daar zelf aan beginnen, laatst een aflevering gezien en het lijkt me vrij geniaal
  zondag 14 december 2008 @ 14:26:05 #139
33954 ElisaB
pi_64006045
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank je!

En wat dat lieve gezicht betreft: Ik mocht het willen
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:17 schreef SHE het volgende:
Elisa is sexier.
Ja, inderdaad

quote:
Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef conleche het volgende:
O Elisa, heb jij geen baat bij een lowcarb dieet?? Ik loop ook altijd te rotzooien met m'n suikerspiegel en als ik low carb doe heb ik nergens last van!
Dat denk ik wel. Eigenlijk doe ik het al, zou alleen nog wat strikter moeten.
pi_64006050
Ik ga nu toch maar eens leren voor mijn tentamen . Heb het al de hele ochtend uitgesteld, maar het moet toch een keer gebeuren he.

En ik heb op wonderlijke wijze honger . Nog een (half)uurtje wachten, dan krijg ik weer voer: avondeten.
  zondag 14 december 2008 @ 14:28:48 #141
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64006101
Nog even om de mensen die series posten niet helemaal offtopic te laten zijn .

Dank voor het posten, maar alle RTL5 series kijk ik bij voorbaat al niet, en de rest wat men aandraagt heb ik zelf al gecheckt en vind ik ook stom. Maar; vreselijk bedankt voor het meedenken, dat dan weer wel .

En dan nu mijn lijstje;

o: 2 croissantjes
L: bak fruit

en de rest geen idee.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 14 december 2008 @ 14:31:50 #142
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64006163
Waarom croissantjes?
pi_64006198
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ah joh, dit was meer een discussie toch? Ik zie er geen kwaad in in ieder geval
hmjah... maar ik vind zelf ook wel dat 't inmiddels meer de LIF SC ís eigenlijk

en daar is niets mis mee, maar stiekem is 't een beetje uit de hand gelopen qua snelheid en omvang
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 14:34:40 #144
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64006228
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Waarom croissantjes?
Ik eet ze ook teveel, zoooo slecht maar ook zoooo lekker
  zondag 14 december 2008 @ 14:36:08 #145
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64006265
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:34 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik eet ze ook teveel, zoooo slecht maar ook zoooo lekker
een warm, vers ham-kaas croissantje op station Utrecht, voordat ik bij mijn werk binnen loop
pi_64006279
ik eet ze nooit, ondanks dat ik ze wel lekker vind.. discipline
Ja doei.
pi_64006345
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
wat is hier slecht aan?
Witbrood, kaas en te weinig groen.
Maar het brood is gemaakt door mijn vader, dus ik kan het niet zomaar weggooien.
Ik heb er nog een beetje een slanke wending aan proberen te geven door zelf een (overigens verrukkelijke) tomatensaus te maken.
Die gaat samen met de mozarella op het af te bakken brood en dan strooi er nog rucola over.
Niet slank, maar wel lekker.
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:10 schreef Greys het volgende:
Bleekselderij!

Bah.
De enige groente die ik echt niet lust.

En SC vind ik wel gezellig, maar dat Mc-gedoe hangt me inmiddels wel een beetje de keel uit.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 december 2008 @ 14:40:43 #148
163650 Greys
pi_64006387
Plank, voel je niet bezwaard, het is mijn probleem.

* Greys op oranje/roze bloemetjeslaarzen nu echt het modderige bos inholt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 december 2008 @ 14:47:35 #149
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64006530
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet ze nooit, ondanks dat ik ze wel lekker vind.. discipline
respect ik kan niet geweldig goed nee zeggen tegen lekkere dingen....
  zondag 14 december 2008 @ 14:51:45 #150
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64006624
quote:
Op zondag 14 december 2008 @ 14:40 schreef Greys het volgende:
Plank, voel je niet bezwaard, het is mijn probleem.

* Greys op oranje/roze bloemetjeslaarzen nu echt het modderige bos inholt
Greysie! Wel weer terugkomen he?

Ik ben zelf ook niet vaak ontopic bezig, ik zie het eigenlijk ook als een slowchat hier Hoewel ik wel af en toe tips hier vandaan haal, om wat gezonder te leven Afvallen hoef ik niet, dus daar post ik ook nooit over.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 14 december 2008 @ 14:57:11 #151
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64006762
Feest was geweldig. Foto's volgen zodra ik ze gemaild heb gekregen.
Nu verder uitbrakken op de bank.
Fok!bejaarde
  zondag 14 december 2008 @ 15:03:03 #152
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64006901
Lijstje van gisteren & vandaag
O: 2 geroosterde bammetjes 20+kaas O: 1 bammetje & 1 bolletje kaas, water, koffie, water..
D: bruin stokbrood & Boeuf B. L: 2 geroosterde bammetjes kaas
T: Champie & wijn *hips* D: Groente, vleesch & meergranenrijst
Fok!bejaarde
pi_64007010
Mijn lijstje van gister

O: boterham met hagelslag
T: een appel en een mandarijntje
L: popcorn
T: een kerstkransje
D: burritos
T: een apfelstrudeltje. machtig spul
  zondag 14 december 2008 @ 15:18:04 #154
236335 neen
schone schijn
pi_64007243
Ik
O:Koffie, beker halfvolle melk, 2 bruine kadetjes met 1 gekookt ei en een half gekookt ei met wat zout
T:Koffie
A:nog geen idee, moet even bij iemand op bezoek die ook jarig is dus daar blijf ik eten. Ik rij dus geen bier
pi_64007249
Dan maar weer SC?
pi_64007314
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:18 schreef Goodbye het volgende:
Dan maar weer SC?
Zeg, dochtertje lief. (ik hoop wel dat Greyysie terugkomt, want anders zit ik ineens met een éénouderschap en dat is me wat te zwaar) Wat doe jij eigenlijk aan sport??
  zondag 14 december 2008 @ 15:23:06 #157
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64007354
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:08 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstje van gister

O: boterham met hagelslag
T: een appel en een mandarijntje
L: popcorn
T: een kerstkransje
D: burritos
T: een apfelstrudeltje. machtig spul
Zeg mini puppel, wat is dit nou weer voor kut lijstje?
  zondag 14 december 2008 @ 15:23:37 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64007361
Mama Co was me al voor.
pi_64007484
Ja hee, ik doe toch niet voor niets een Het is natuurlijk een zeer belabberd lijstje.

En sport, tsja, géén op dit moment. Sportscholen in mijn woonplaats hebben absurd dure abonnementen, maar ik zit toch te overwegen dat maar te gaan doen. Daarnaast zat ik te twijfelen over Curves in Utrecht, maar ik heb geen idee of dat een beetje leuk is en werkt. Hardlopen vind ik heerlijk, maar niet met deze kou! Dat voelt heel onprettig met mijn ademhaling..
pi_64007561
Mijn lijstje van vandaag tot nog toe:

10u00 O: eitje, cracker met 30+ kaas en 1 met filet A.
12u45 L: 1 cracker met ossenworst en sjalot en komkommer
14u00 T: 1 cracker met pindakaas, sambal en komkommer
15u15 T: Idem

In het kader van het knierten ben ik mijn vriezer aan het leegeten. Dus voor vanavond weet ik het nog niet.

Ik heb nog maar 2x boodschappen gedaan deze maand (oké, ik ben een week in Belgie geweest en daar doet de meneer de boodschappen, maar toch ben ik er trots op!)
pi_64007621
Ik vind dat geslowchat trouwens wel leuk, ik ben zelf een beetje post-verlegen, maar het is niet alsof je er echt niet tussen door komt.
En ik heb wel een paar keer iets slank-gerelateerds gevraagd en daar kreeg ik altijd gewoon antwoord op.

Maar ik ben nu dan ook helemaal zen, gesport, gesauna'd en gezonnebankt, dus ik vind alles goehoed.
pi_64007630
Zen

Ja doei.
pi_64007632
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:28 schreef Goodbye het volgende:
Ja hee, ik doe toch niet voor niets een Het is natuurlijk een zeer belabberd lijstje.

En sport, tsja, géén op dit moment. Sportscholen in mijn woonplaats hebben absurd dure abonnementen, maar ik zit toch te overwegen dat maar te gaan doen. Daarnaast zat ik te twijfelen over Curves in Utrecht, maar ik heb geen idee of dat een beetje leuk is en werkt. Hardlopen vind ik heerlijk, maar niet met deze kou! Dat voelt heel onprettig met mijn ademhaling..
Daar schijnen meer mensen last van te hebben, die ademhaling bij kou! Ik heb weleens gelezen dat je dan met een dunne sjaal om zou moeten rennen, maar daar kan ik me eerlijk gezegd ook niet direct een voorstelling bij maken.

Curves, wasda?

Je moeder (ikke dus) heeft zich net gesneden aan papier, bij het enveloppe dichtlikken en dat doet mij erge pijn.
  zondag 14 december 2008 @ 15:40:51 #164
14746 k_i_m
pi_64007765
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Waarom croissantjes?
Omdat we family breakfast hadden. 9 van de 10 zondagen moet mijn wederhelft werken en vandaag dus niet. En daarom had ie ze bij de bakker gehaald gisteren .
In my life
Why do I smile
  zondag 14 december 2008 @ 15:41:16 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64007773
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:59 schreef SHE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het enige wat onlogisch is, is dat jij nu een hele grote verandering wilt doorzetten omdat iemand een opmerking maakt.
Een opmerking die al eens eerder is gemaakt.
Toen was er ook niets aan de hand, net als nu.

Je maakt er een veel groter probleem van dan het is.
We zijn volwassen mensen, en er kan heus wel normaal over gepraat worden, zonder dat er ineens allerlei rare constructies bedacht worden.

Iedereen gaat hier offtopic, ook Tink en ook Claudia. Wat ze bedoelden met die opmerkingen heb ik hierboven al uitgelegd in een andere post.
En dat begrijp ik en de heren ook wel. Iedereen weer ff wakker en klaar.

Ik stel me dit soort situaties altijd graag irl voor. Dat je ergens zit te borrelen en dat iemand dan dan ineens keihard "Maar dat is haske offtopic!" begint te roepen en kwaad wegloopt .
  zondag 14 december 2008 @ 15:41:24 #166
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64007778
Ik heb vandaagd heerlijk gezondigd met een broodje van de buurtjes.
Een ovenwarme ciabatta met beenham, rode ui , rucola en notenkaas dressing.

Ik heb ervan genoten!
pi_64007811
Ik zeg alleen nog maar haske en niemand zegt er wat van
  zondag 14 december 2008 @ 15:42:52 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64007814
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:40 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Omdat we family breakfast hadden. 9 van de 10 zondagen moet mijn wederhelft werken en vandaag dus niet. En daarom had ie ze bij de bakker gehaald gisteren .
Da's lief

Maar beter vertel je die papzak dat croissantjes stout zijn.

Family breakfast DO's :

verse fruitsalade
pannekoekjes met ahornsiroop
wafeltjes
verse meergranenbroodjes
rosbief, gekookte eitjes
  zondag 14 december 2008 @ 15:43:39 #169
14746 k_i_m
pi_64007833
Normaal gesproken bestaat ons breakfast uit meergranen broodjes met ei, dus dat zit wel goed dan .
In my life
Why do I smile
  zondag 14 december 2008 @ 15:43:46 #170
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64007837
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:42 schreef conleche het volgende:
Helpt het als ik zeg dat mijn nekharen overeind gaan staan als ik lees dat je 'eik' in een zin propt?
  zondag 14 december 2008 @ 15:43:57 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64007841
Ik heb net twee knackebrotjes (wasa vezelrijk ) met rosbief en gekookte gelderse worst op, terwijl vriend een koek at meestal snaaien we samen, dus ik ben trots!
  zondag 14 december 2008 @ 15:44:14 #172
14746 k_i_m
pi_64007850
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:42 schreef conleche het volgende:
Wat is er mis mee dan? .
In my life
Why do I smile
  zondag 14 december 2008 @ 15:44:51 #173
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64007858
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik stel me dit soort situaties altijd graag irl voor. Dat je ergens zit te borrelen en dat iemand dan dan ineens keihard "Maar dat is haske offtopic!" begint te roepen en kwaad wegloopt .
" jonguuuhh!!! de sc-bar is even verderop hoor!!! "
  zondag 14 december 2008 @ 15:45:36 #174
14746 k_i_m
pi_64007873
*ROFL*
"Wat? moet je hoesten?"
In my life
Why do I smile
pi_64007884
de lichtval is zo mooi in de kamer nu

krijg zin om een wandeling te maken buiten, maar 't is koud

dus zit ik maar met een kop thee te genieten van het mooie licht en mn mooie katje die daar op de stoel in dat licht zo lekker ligt te slapen op de net gestofzuigde stoel

Stofzuigen is therapeutisch, net als koken, zo toch maar nog 's wat nuttigs proberen te doen
Ja doei.
pi_64007889
Even nog mijn 2 eurocents: ik had altijd begrepen dat dit wel echt een Slank-topic was, voor ervaringen, tips en stokken achter de deur. En dat het geslowchat wel gewoon werd toegestaan, omdat het hier nu eenmaal zo gezellig was . Maar dat het een 'gewoon' slowchattopic zou zijn, onder de dekmantel van Slank, was volgens mij meer ironisch bedoeld.

Ikzelf, en volgens mij de meesten hier, doen het qua posts in de verhouding 50-50. (Slank-uithuilen over werkliefdeseriesbuurmanvanKim) En dan gaat het prima. Maar ik merk bij mezelf, dat als de insteek van iedereen hier is op gewicht komen of blijven is, het mij toch een ander gevoel geeft dan wanneer mensen puur voor de gezelligheid mee komen kletsen. Verhouding 0-100 dus.

Want dat gezamenlijk doel van die gezonde levensstijl, plaatst de R&P verhalen, de kledingproblemen, de liefdes- en werkperikelen van iedereen in een bepaalde context. Als je dat algemene 'slank' verhaal helemaal weglaat, kan je natuurlijk best alléén over dat alles posten, en dan wordt het voor veel mensen vast nog gezelliger, maar raak ik na 5 topics over ??? een beetje het spoor bijster. Maar dat is vast de leeftijd
pi_64007890
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:43 schreef SHE het volgende:

[..]

Helpt het als ik zeg dat mijn nekharen overeind gaan staan als ik lees dat je 'eik' in een zin propt?
Eiks niet nee. Met mijn typeskills is dat een behoorlijke afkorting en dus tijdwinst!! Man, als je eens zou weten hoeveel ik denk, terwijl die kleine vingertjes als een sloom slakje over dat toetsenbord gaan. Maar goed. Als je helemaal op me afknapt wil ik wel een poging doen om het voluit te typen

Maar ik beloof niks.
pi_64007922
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:45 schreef k_i_m het volgende:
*ROFL*
"Wat? moet je hoesten?"
Als je dan ROFL zegt hè, (wat betekent dat trouwens?) zeg je dan Rofful??
  zondag 14 december 2008 @ 15:48:12 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64007924
Ik moet wel bekennen dat ik een kinderachtige bui ( wanneer Ollie gaat preken ) nog weleens ' kut topic, slotje! ' roep.
  zondag 14 december 2008 @ 15:49:01 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64007943
Ja dat ja! Of dat je keihard "Maar ik had toch al ge-edit! Trrrut! roept"

Of alles gaat quoten.

* Denkt *

Daar kan je iemand wel goed gek mee maken, denk ik *interessant concept vindt*
pi_64007950
Ik denk niet dat dat werkt met sjaal Co.. but it's worth a try!

En kusje op je hand!
  zondag 14 december 2008 @ 15:51:31 #182
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64007986
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:46 schreef Laureline het volgende:
Even nog mijn 2 eurocents: ik had altijd begrepen dat dit wel echt een Slank-topic was, voor ervaringen, tips en stokken achter de deur. En dat het geslowchat wel gewoon werd toegestaan, omdat het hier nu eenmaal zo gezellig was . Maar dat het een 'gewoon' slowchattopic zou zijn, onder de dekmantel van Slank, was volgens mij meer ironisch bedoeld.

Ikzelf, en volgens mij de meesten hier, doen het qua posts in de verhouding 50-50. (Slank-uithuilen over werkliefdeseriesbuurmanvanKim) En dan gaat het prima. Maar ik merk bij mezelf, dat als de insteek van iedereen hier is op gewicht komen of blijven is, het mij toch een ander gevoel geeft dan wanneer mensen puur voor de gezelligheid mee komen kletsen. Verhouding 0-100 dus.

Want dat gezamenlijk doel van die gezonde levensstijl, plaatst de R&P verhalen, de kledingproblemen, de liefdes- en werkperikelen van iedereen in een bepaalde context. Als je dat algemene 'slank' verhaal helemaal weglaat, kan je natuurlijk best alléén over dat alles posten, en dan wordt het voor veel mensen vast nog gezelliger, maar raak ik na 5 topics over ??? een beetje het spoor bijster. Maar dat is vast de leeftijd
Maar vergis ik me als ik zeg dat er nog niet zo lang geleden ook al een discussie was hierover en dat met dát doel juist "Slanke tips"-etc is geopend?
  zondag 14 december 2008 @ 15:51:43 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64007991
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
de lichtval is zo mooi in de kamer nu

krijg zin om een wandeling te maken buiten, maar 't is koud

Wat fijn dat je zo blij met met je huisje

En lopen in de kou is, mits goed aangekleed, best wel fijn vind ik! Vooral als je na een tijdje dan thuis komt en helemaal rozig bent van de kou en je handen en voeten tintelen van blijdschap dat ze weer binnen zijn En DAN thee maken!

Ik heb gisteren naar de stad gelopen (plus minus 50 minuten lopen) en dan daar nog een paar uur rondgebanjerd en bij mensen in winkels langs geweest (van 12.30 tot ongeveer 17.15, dus nog 4 uur en drie kwartier ofzo) en daarna nog een stuk gelopen naar huis omdat de bus pas na 20 minuten bij de stad-halte zou komen en we geen zin hadden om in de kou te wachten Toen ik thuis kwam was ik duffig, voldaan en in hang-modus
  zondag 14 december 2008 @ 15:52:10 #184
14746 k_i_m
pi_64008000
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je dan ROFL zegt hè, (wat betekent dat trouwens?) zeg je dan Rofful??
Volgens mij maakt het hetzelfde geluid als een binnensmondse nies ofzo .
In my life
Why do I smile
  zondag 14 december 2008 @ 15:54:06 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64008041
Ja, Glühwein!
pi_64008062
Lekker door de stad gewandeld net. . Voel me altijd zo heerlijk gezond, als je thuiskomt met rode wangetjes en tintelende bovenbenen.

't Eten is niets vandaag:
O: Brinta
L: banaan en een klein stukje chocolade
D: we gaan iets afhalen bij Lekkel Lekkel (ja, zo heet het echt . Je kiest een basis (nasi, witte rijst, mie, enz en daar voeg je een saus aan toe. Ik neem meestal die met pangasiusfilet en vruchten. En je krijgt het in van die bakjes zoals je die in films ziet als ze take-away eten. .).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64008063
Mamsie, ROFL = rolling over (the) floor laughing
  zondag 14 december 2008 @ 15:56:43 #188
236335 neen
schone schijn
pi_64008097
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:48 schreef SHE het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik een kinderachtige bui ( wanneer Ollie gaat preken ) nog weleens ' kut topic, slotje! ' roep.
wanneer ik met vrienden iets oplos zegt er altijd wel iemand als conclusie: "Opgelost" gevolgd door een niet te missen slotje natuurlijk

O en Co, die verzamelshizzle van de Stereophonics is echt fantastisch wat een helden zijn het ook
  zondag 14 december 2008 @ 15:57:04 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008105
Overigens werd ik laatst in Utrecht bijna overreden door een labiele fietser die kennelijk haast had, en toen riep ik heel hard "SRSLY " Da's best erg eigenlijk, dat het zo erg in mn systeem zit dat het een reflex-uitroep wordt.
pi_64008174
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens werd ik laatst in Utrecht bijna overreden door een labiele fietser die kennelijk haast had, en toen riep ik heel hard "SRSLY " Da's best erg eigenlijk, dat het zo erg in mn systeem zit dat het een reflex-uitroep wordt.
Maar zeg je dsn srsly of seriously? In het eerste geval is dat best erg ja
pi_64008194
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:49 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk niet dat dat werkt met sjaal Co.. but it's worth a try!

En kusje op je hand!
IK LIK DE ENVELOPPE DICHT MET M'N TONG HOOR!! Snee zit in mijn lip.

Sorry voor de kapitalen. Ben ook aan het werk intussen...
  zondag 14 december 2008 @ 16:02:05 #192
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008199
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Maar zeg je dsn srsly of seriously? In het eerste geval is dat best erg ja
het eerste Dat roepen we in mijn vriendengroep van geeky people namelijk wel vaker! Dat klinkt ongeveer als 'sursli"
pi_64008231
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:01 schreef conleche het volgende:

[..]

IK LIK DE ENVELOPPE DICHT MET M'N TONG HOOR!! Snee zit in mijn lip.

Sorry voor de kapitalen. Ben ook aan het werk intussen...
Oh, sorry niet goed gelezen

Maar een kusje op je tong gaat me dan weer net iets te ver!
pi_64008241
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar vergis ik me als ik zeg dat er nog niet zo lang geleden ook al een discussie was hierover en dat met dát doel juist "Slanke tips"-etc is geopend?
In Slanke Tips mag je het echt alleen 100% over slank-eten-training hebben. Dus echt geen 1 post over groenkraagparkieten, galajurken of puppels. Dat gaat mij dan ook weer te ver.
pi_64008332
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:51 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja maar daar is geen fuck aan dat topic, heel erg saai. Ik ben het wel een beetje eens met de post van Laureline! Het is net als met koken, it's all about the verschillende ingredienten en de verhoudingen daarvan.
pi_64008352
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

het eerste Dat roepen we in mijn vriendengroep van geeky people namelijk wel vaker! Dat klinkt ongeveer als 'sursli"
\dat zeg ik ook altijd
Ja doei.
pi_64008354
@SHE;

Je had het een paar dagen geleden over een stukje kip als tussendoortje. Nu heb ik kipfiletjes in de vriezer liggen, hoe kan ik die gezond klaarmaken en evt. in de koelkast leggen voor later? En hoelang kan ik het dan bewaren? Kan ik het ook meenemen naar werk (= geen koelkast)?
Smoke City - Underwater love
pi_64008372
Weet je wat ik me voorstelde bij ROFL?? Dat iemand heel hard met z'n handen op de tafel roffelde van plezier.

Nou ja, de strékking had ik door iig!!
  zondag 14 december 2008 @ 16:13:48 #199
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64008410
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:11 schreef HunnY het volgende:
@SHE;

Je had het een paar dagen geleden over een stukje kip als tussendoortje. Nu heb ik kipfiletjes in de vriezer liggen, hoe kan ik die gezond klaarmaken en evt. in de koelkast leggen voor later? En hoelang kan ik het dan bewaren? Kan ik het ook meenemen naar werk (= geen koelkast)?
pocheren! of als je geen tijd hebt, grillen ( maar dan wel zo goed dat alles door en door gaar is.
Pocheren in bouillion is het lekkerst, kun je ook lang bewaren. Vlees van de filet uit elkaar plukken en op een btroodje kwakken. Of gewoon zo eten, met een likje mayo of mosterd ofzo.
pi_64008431
Op mijn nieuwe werk is het niet zo gebruikelijk om uitgebreid tussendoortjes te gaan zitten, dus ik werk meestal snel een plakje ontbijtkoek of een mandarijntje weg. Heeft er iemand betere/andere tips?
pi_64008444
oh, en zoals vrijdag beloofd een snelle wazige foto van mijn eventuele 'proudt to be faudt' outfit

denk er zwarte make-up en netpanty bij alleen de schoenen worden nog een probleem alhoewel, het is proudt to be faudt, dus kan mn allstars er vast wel onder doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:16:28 #202
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64008458
hmmm zal ik de buren bellen om te vragen of ze me een pak melk willen brengen? Dan kan ik pancakes bakken
  zondag 14 december 2008 @ 16:16:46 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64008466
Oh Mo...wat vreselijk.
pi_64008475
Ja doei.
pi_64008481
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:16 schreef kaasplankje het volgende:
hmmm zal ik de buren bellen om te vragen of ze me een pak melk willen brengen? Dan kan ik pancakes bakken
Dan pak je ze een pak melk af, moeten ze het ook nog zelf komen brengen! Je kan toch ook zelf even aanbellen
  zondag 14 december 2008 @ 16:17:58 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008492
Moblo -> geek-high-five!
Oh en dat is idd een heel faudt pakje! gifgroene net-panty met Allstars eronder en een haarband met konijneoortjes erboven zeg ik.
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef Goodbye het volgende:
Op mijn nieuwe werk is het niet zo gebruikelijk om uitgebreid tussendoortjes te gaan zitten, dus ik werk meestal snel een plakje ontbijtkoek of een mandarijntje weg. Heeft er iemand betere/andere tips?
Ehm... Een fruitsalade misschien? Of anders cup-a-soup of kippenbouillon (opkikker), dat kan je nemen zoals anderen hun koffie/thee nemen
pi_64008496
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

Hoe kom je aan die jurk?
pi_64008517
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef Goodbye het volgende:
Wortels, appel, vruchtenkwark, zo'n soort zogenaamd gezonde reep? Maar kijken ze je raar aan dan, als je dat doet, of is er gewoon helemaal geen tijd voor eten tussendoor?
pi_64008529
Zeg SHE, kipkerriesalade hoe goddelijk ik het ook vind is toch helemaal niet zo goed? Waarom prijkt er dan een 'ik kies bewust' logo op?
pi_64008530
'vroeger' pastte hij nog prima, nu is hij veel te groot

is een rok met een topje, maar die rok zit nu vast met ducttape

en ja, uit mijn wildere sm-tijdperken
Ja doei.
pi_64008537
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en zoals vrijdag beloofd een snelle wazige foto van mijn eventuele 'proudt to be faudt' outfit

denk er zwarte make-up en netpanty bij alleen de schoenen worden nog een probleem alhoewel, het is proudt to be faudt, dus kan mn allstars er vast wel onder doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

I am lost hier; jij moest toch als kerstvrouw?? Ik wacht nog steeds op die foto's!!
pi_64008543
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:13 schreef SHE het volgende:

[..]

pocheren! of als je geen tijd hebt, grillen ( maar dan wel zo goed dat alles door en door gaar is.
Pocheren in bouillion is het lekkerst, kun je ook lang bewaren. Vlees van de filet uit elkaar plukken en op een btroodje kwakken. Of gewoon zo eten, met een likje mayo of mosterd ofzo.
Heb het even opgezocht; pocheren is toch de kipfilets in kokend water leggen met een bouillionblokje, en dat 10 minuten lang? Dan is het gaar en klaar om gegeten te worden?

En bij grillen leg je de kipfilet op de grill in de oven? Hoelang moet dat ongeveer, en op welke stand? En is het dan handig de kipfilets door de helft te snijden zodat ze sneller gaar zijn?
Sorry, maar ik ben echt een n00b wat dit betreft
Smoke City - Underwater love
pi_64008552
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:19 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wortels, appel, vruchtenkwark, zo'n soort zogenaamd gezonde reep? Maar kijken ze je raar aan dan, als je dat doet, of is er gewoon helemaal geen tijd voor eten tussendoor?
Nouja, ik word niet raar aangekeken, maar bijna niemand neemt een tussendoortje! Het zijn wel voornamelijk mannen, misschien ligt het daar aan
pi_64008559

er was geen kerstvrouwenpak te vinden, en toen bedacht ik dat ik dit nog had liggen.. heb ook nog een kerstmuts die je hierbij kunt denken
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:21:33 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64008567
Ganz geil, MoBlo! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 december 2008 @ 16:21:42 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64008570
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:19 schreef Goodbye het volgende:
Zeg SHE, kipkerriesalade hoe goddelijk ik het ook vind is toch helemaal niet zo goed? Waarom prijkt er dan een 'ik kies bewust' logo op?
  zondag 14 december 2008 @ 16:22:00 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008571
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

er was geen kerstvrouwenpak te vinden, en toen bedacht ik dat ik dit nog had liggen.. heb ook nog een kerstmuts die je hierbij kunt denken
Oehja! Een kerstmuts EN bunny-oren-haarband! Da's nog fouter dan mijn suggestie!
Ik ben zo trots!
pi_64008586
maar misschien skip ik het rokje bedenk ik me net en doe ik het topije gewoon aan op mn zwarte broek is ook niet zo koud
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:23:42 #219
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64008602
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:20 schreef HunnY het volgende:

[..]

Heb het even opgezocht; pocheren is toch de kipfilets in kokend water leggen met een bouillionblokje, en dat 10 minuten lang? Dan is het gaar en klaar om gegeten te worden?

En bij grillen leg je de kipfilet op de grill in de oven? Hoelang moet dat ongeveer, en op welke stand? En is het dan handig de kipfilets door de helft te snijden zodat ze sneller gaar zijn?
Sorry, maar ik ben echt een n00b wat dit betreft
ja en ja!
pi_64008612
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nouja, ik word niet raar aangekeken, maar bijna niemand neemt een tussendoortje! Het zijn wel voornamelijk mannen, misschien ligt het daar aan
Ja, dan moet je je aanpassen en biertjes gaan drinken ernà
Wat voor werk doe je dan dat er bijna alleen maar mannen werken? Iets in de computerhoek? Of het BankWezen?
  zondag 14 december 2008 @ 16:24:46 #221
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64008622
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
maar misschien skip ik het rokje bedenk ik me net en doe ik het topije gewoon aan op mn zwarte broek is ook niet zo koud
Beter plan, die rok staat alsof je een vuilniszak hebt omgeknoopt
pi_64008623
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:21 schreef Vivi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja echt he?! Te belachelijk voor woorden!
pi_64008635
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dan moet je je aanpassen en biertjes gaan drinken ernà
Wat voor werk doe je dan dat er bijna alleen maar mannen werken? Iets in de computerhoek? Of het BankWezen?
Oh er werken ook wel vrouwen hoor, maar in mijn hoek zitten voornamelijk mannen, da's toeval!

En bier mag ik niet van moeders.
pi_64008636
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Beter plan, die rok staat alsof je een vuilniszak hebt omgeknoopt
ja, het is een XL die nu doormiddel van ducttape vast zat en hij is gekreukeld

dus ik denk dat ik die gewoon maar sowieso skip
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:28:41 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64008696
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja echt he?! Te belachelijk voor woorden!
dat kies bewust logo is zo dubieus als de pest. Negeren.
Zeker kipkerrie salade van de super heeft neits zinnigs. Als je'm zelf maakt wordt het wel interessant en dat kan vrij simpel door kip te pocheren, in kleine stukjes te scheuren, masala kerrie met suikervrije mayo mengen, evt nog beetje peper/zout, en wat mandarijntjes toevoegen of juist ananas.
YuM!
pi_64008761
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:28 schreef SHE het volgende:

[..]

dat kies bewust logo is zo dubieus als de pest. Negeren.
Zeker kipkerrie salade van de super heeft neits zinnigs. Als je'm zelf maakt wordt het wel interessant en dat kan vrij simpel door kip te pocheren, in kleine stukjes te scheuren, masala kerrie met suikervrije mayo mengen, evt nog beetje peper/zout, en wat mandarijntjes toevoegen of juist ananas.
YuM!
Sounds very good! Maar waar haal ik masala kerrie?
  zondag 14 december 2008 @ 16:34:02 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008821
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

iedere zichzelf respecterende toko verkoopt masala of supers het hebben weetiknie.
pi_64008828
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

toko
Ja doei.
pi_64008844
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

iedere zichzelf respecterende toko verkoopt masala of supers het hebben weetiknie.
Ik woon in een durrep, daar hebben ze geen toko's Dus wanneer het in de super te verkrijgen is, is dat makkelijker
pi_64008864
ik kan 't zelfs anders wel ff opsturen hoor, kleine moeite
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:40:04 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64008944
Zeg, moeten we met de slank-boos-kijk-ploeg* langs in het user-nominatie-topic ofzo, ze doen lelijk tegen mijn zus

* vredelievende variatie op knokploeg
  zondag 14 december 2008 @ 16:42:15 #232
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64008996
Ja, nu ben ik ineens een slet

Ik zit al ruim 3 jr onder de plak.
Stelletje jaloerse no no 's
  zondag 14 december 2008 @ 16:43:40 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64009024
Als je mandarijntjes toevoegt dan wel die uit blik! Niet de verse, die hebben fiese felletjes!
pi_64009037
ach, ik ben ook fab, geweldig en aanbidbaar, maar ik heb 1 stem ofzo
Ja doei.
pi_64009049
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan 't zelfs anders wel ff opsturen hoor, kleine moeite
Oh, dat vind ik lief van je!
pi_64009059
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:43 schreef SHE het volgende:
Als je mandarijntjes toevoegt dan wel die uit blik! Niet de verse, die hebben fiese felletjes!
Ik ga voor ananas denk ik!
pi_64009065
Ik zal vandeweek nog wel in de stad komen, dus dan kan ik wel even langs de toko hobbelen
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 16:45:46 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64009067
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik ben ook fab, geweldig en aanbidbaar, maar ik heb 1 stem ofzo
I voted for you! Nerd-galore!

*laf*
pi_64009080
ja, jij was die ene geloof ik
Ja doei.
pi_64009366
quote:

Ik heb er geen problemen mee. Ben jij mal! Zoals anderen al zeiden doe ik net zo lief mee. Bovendien denk ik dat je zelf een grotere bijdrage aan het slankgehalte van dit topic levert dan je zelf vermoedt. Verander aub niets! Ik wilde alleen één heer er even op wijzen dat het wel in essentie een slankreeks is. Het is een beetje vreemd om te benadrukken dat je daar he-le-maal niets mee hebt terwijl dat wel de bindende factor is.
pi_64009640
Jeetje, één dag niet online en zoveeeeel topics verder.
Ik hoop dat ik het allemaal kan bijhouden hier :S

Mijn eetlijstje van vandaag tot nu toe:
O: niets (was pas om 11.15 uur wakker)
L: 2 boterhammen met kaas

verder nog niets
D: wordt rijst met kip en een groentemix

Toch maar proberen bij te houden hier, want zoals ik eerder zei, ik eet veel te weinig.

Nu ga ik eerst eens wat topics teruglezen
  zondag 14 december 2008 @ 17:27:47 #242
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64009843
quote:
En KWAK, als je al wakker bent. Nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe ballen!
Maak me trots!
ola! ik heb heerlijk geslapen, de kerstboom van mn ouders versierd en twee en een half uur vernikkelend van de kou kerstliedjes gezongen in t centrum van Leiden (ingehuurd dor de winkeliersvereniging met klein koortje)

eten is best goed vandaag denk ik, op ontbijt en vlees bij avondeten na (maar: t is geen ongecontroleerde zooi, het is een kwestie van "aanbod" en opmaken van de vriezer)

O- twee witte boterhammen (papa had zelf brood gebakken, er was geen bruin in huis) met twee sausages en een klein plakje bacon (ze aten engels ontbijt...ik heb me ingehouden...echt ingehouden. er was verder alleen kaas in huis, en dat eet ik niet.)
T- niks
L- twee broodrolletjes met gepocheerde kipfilet, komkommer
T- beetje kipfilet, 15 amandelen, augurkjes (gierende honger, werkelijk waar)
D-boerenkool met een speklapje
T- ik denk nog een paar amandelen en wat augurkjes ofzo mocht ik nog honger krijgen

is dat een voorzetje voor een betere toekomst?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 14 december 2008 @ 17:28:13 #243
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64009853
quote:

oeh, lekkah! die ga ik ook weer vaker maken!! heb volkorenmeel en boekweit in huis, ik neem meestal ee verhouding 3:1 van beiden....
pi_64009863

bijlezen, dapper

ik heb net de kipfiletjes in reepjes gesneden en in de shoarma kruiden gezet.
Die ga ik zo grillen en die eten we dan met een magere-yoghurt met een soort van tzaziki-achtige dipmix van Duyvis, mn laatste zakje en dat dan in een pitabroodje!

erbij staat nu een groente/krieltjesschotel in de oven
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 17:34:05 #245
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64009978
jumjum Motorbloempje, klinkt lekker die ovenschotel

* zwahiel zag gisteren een vriend weer sinds lange tijd...

Eerste opmerking: Wat ben jij dik geworden!

Ook hallo! De laatste keer dat ik hem zag was idd toen ik 75 woog ja, maar zo extreem is 't ook niet, ook al weeg ik dan nu 7 kg meer. Bah!

Heeft iemand nog wat tips om uit een dipje te komen, want ik word het langzaam wel moe, nog steeds lusteloos, geen zin, geen fut terwijl ik wel dingen zou moeten doen (lees studeren en hard!) lukt het me niet om maar aan dingen te beginnen. Zelfs sporten is zo regelmatig teveel.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64010051
is niet eens de lekkerste variant want hadden voorgekookte krieltjes gehaald voor bij de hamburgers, maar die hoefden we niet meer vrijdagavond

Normaal maak ik 'm zo:

Krieltjes in schil even voorkoken
Afgieten en in partjes/door de helft snijden

In een kom gooien met allerlei groente, zoals rode ui, paprika, champignons, courgette, broccoli, etc.

Marinade maken van citroen of limoensap, wat olijfolie en verse rozemarijn en tijm en geperste knoflook

Dit eroverheen gooien, even laten staan en dan in een voorverwarmde oven op een graadje of 180
goddelijk
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 17:39:08 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64010081
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:27 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ola! ik heb heerlijk geslapen, de kerstboom van mn ouders versierd en twee en een half uur vernikkelend van de kou kerstliedjes gezongen in t centrum van Leiden (ingehuurd dor de winkeliersvereniging met klein koortje)

eten is best goed vandaag denk ik, op ontbijt en vlees bij avondeten na (maar: t is geen ongecontroleerde zooi, het is een kwestie van "aanbod" en opmaken van de vriezer)

O- twee witte boterhammen (papa had zelf brood gebakken, er was geen bruin in huis) met twee sausages en een klein plakje bacon (ze aten engels ontbijt...ik heb me ingehouden...echt ingehouden. er was verder alleen kaas in huis, en dat eet ik niet.)
T- niks
L- twee broodrolletjes met gepocheerde kipfilet, komkommer
T- beetje kipfilet, 15 amandelen, augurkjes (gierende honger, werkelijk waar)
D-boerenkool met een speklapje
T- ik denk nog een paar amandelen en wat augurkjes ofzo mocht ik nog honger krijgen

is dat een voorzetje voor een betere toekomst?
Yes, de keuzes zijn al veel beter, maar je eet nog steeds te rijk en te gevarieerd.

oh rly? yeah rlY!

Als je die pannekoekjes toch lekker vind; ga dan voor volgende week een HELE grote berg bakken.
Zoveel je kan.
Dan ga je overdag, echt elk uur pannekoekjes zitten eten. Dan weer met een beetje ham, of met een beetje ahornsiroop etc.
Suikervrije jam mag ook.

Wat jij nodig hebt is voorspelbaarheid en regelmaat, om uit die verleidingen te komen.
Ga dus iets zoeken wat je ELKE dag kunt eten ( overdag ) en wat gezond is. Als dat pannekoekjes zijn, dan graag die pannekoekjes!

Dan hoef je ook niet te gaan zoeken naar dingen die je wel / niet mag en weet je dat je dat mag en niets anders.
Sa' vonds kun je eten wat de pot schaft, maar wel met goede keuzes!
  zondag 14 december 2008 @ 17:40:16 #248
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64010113
Oh en je ouders moeten er voortaan maar rekening mee houden dat jij mee eet.
Vertel ze maar wat je wel en niet mag. Willen ze, of kunnen ze dat niet, dan neem je mooi je eigen eten mee.
Jij bepaalt. Punt.
pi_64010126
doen jouw ouders ook Engels ontbijt Kwak?

de mijne ook elke zondag, al sinds mn geboorte

ben wel blij dat ik 't niet meer elk weekend hoef te eten... nu is het die 2 keer per jaar best leuk, afgezien van de keren dat we zelf naar Engeland gaan en daar dus zo ontbijten

Heerlijk ontbijt! Want je kunt er de hele dag op vooruit!
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 17:42:06 #250
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64010147
Het is helaas een ontzettend slecht begin van je dag
  zondag 14 december 2008 @ 17:43:45 #251
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64010172
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Yes, de keuzes zijn al veel beter, maar je eet nog steeds te rijk en te gevarieerd.

oh rly? yeah rlY!

Als je die pannekoekjes toch lekker vind; ga dan voor volgende week een HELE grote berg bakken.
Zoveel je kan.
Dan ga je overdag, echt elk uur pannekoekjes zitten eten. Dan weer met een beetje ham, of met een beetje ahornsiroop etc.
Suikervrije jam mag ook.

Wat jij nodig hebt is voorspelbaarheid en regelmaat, om uit die verleidingen te komen.
Ga dus iets zoeken wat je ELKE dag kunt eten ( overdag ) en wat gezond is. Als dat pannekoekjes zijn, dan graag die pannekoekjes!

Dan hoef je ook niet te gaan zoeken naar dingen die je wel / niet mag en weet je dat je dat mag en niets anders.
Sa' vonds kun je eten wat de pot schaft, maar wel met goede keuzes!
ik ben helemaal verslingerd aan de kipfilet broodrolletjes (zonder mayo, mat sla) dat wilde ik maandag nog meer gaan maken voor de rest van de week. en dan de week daarna pannenkoekjes, want na een week ben ik dingen meestal echt zat...

en tussendoor? mag dat wel amandelen en augurkjes enzo?
pi_64010175
nah, die twee weken in Schotland heb ik 't totaal niet als echt slecht ervaren.
Ja, het is vet maar vervolgens de hele dag motorrijden, pas rond 4 uur weer trek, dan ergens een klein broodje ofzo halen, 's avonds avondeten.. was na die vakantie 2kg kwijt

maar moet er niet aan denken om daar altijd mee te ontbijten

vind zo eens in de zoveel tijd goddelijk! Kijk dan ook uit naar onze twee weken Engeland komende zomer
Ja doei.
  zondag 14 december 2008 @ 17:46:16 #253
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64010228
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:43 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik ben helemaal verslingerd aan de kipfilet broodrolletjes (zonder mayo, mat sla) dat wilde ik maandag nog meer gaan maken voor de rest van de week. en dan de week daarna pannenkoekjes, want na een week ben ik dingen meestal echt zat...

en tussendoor? mag dat wel amandelen en augurkjes enzo?
Wat zit er precies in die broodrolletjes?

En dat is prima, een week lang die rolletjes ( overdag tot je avondeten! en echt elke 2 uur, geen smoesjes )
Daarna een week pannekoekjes
Week erop weer iets anders.

Truuk is de hele dag door hetzelfde te blijven eten. Je metabolisme gaat dan lekker omhoog en je geeft cheaterij geen ruimte. )
Tussendoortjes zijn prima
pi_64010304
Zo, ik ben weer bijgelezen.
Het is nog wel lastig om op iedereen te reageren als je nieuw bent dus dat laat ik nu even achterwege.
pi_64010347
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:34 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel zag gisteren een vriend weer sinds lange tijd...

Eerste opmerking: Wat ben jij dik geworden!
Dat is nog niets, aan mij vraagt soms nog iemand: "Oooo, ben je zwanger?"

Volgens mijn man komt het omdat ik er best dun uitzie maar wel een buikje heb. "JA, dat is juist het contrast!"riep hij vergenoegd.
pi_64010456
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:52 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet letterlijk gehoord, maar ik weet zeker dat het af en toe van mij ook wel eens gedacht wordt.
Bij mij zitten de meeste kilo's dan ook op mijn buik...zelfs ik zelf vind dat ik af en toe zwanger lijk
pi_64010462
Wat zijn die broodrolletjes waar je het de hele tijd over hebt Kwak?

Ik ben blij dat ik ook een keer kan zeggen dat ik een ongezond iets echt niet lekker vind, want meestal vind ik dat heerlijk, maar een Engels ontbijt: l'horreur!! Echt heel vies. Ik eet rustig een restje pizza hoor, of een restje Chinees als ontbijt, dus dat is het niet. Maar die zoute vettigheid.Én worst én eieren én bacon én bonen Huu!
pi_64010487
O en Kwak: pas op met de amandelen he, ze mogen wel, maar niet de hele dag door, wegens extreem calorierijk
[/SHE]
  zondag 14 december 2008 @ 18:00:41 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64010520
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat zit er precies in die broodrolletjes?

En dat is prima, een week lang die rolletjes ( overdag tot je avondeten! en echt elke 2 uur, geen smoesjes )
Daarna een week pannekoekjes
Week erop weer iets anders.

Truuk is de hele dag door hetzelfde te blijven eten. Je metabolisme gaat dan lekker omhoog en je geeft cheaterij geen ruimte. )
Tussendoortjes zijn prima
een boterham zonder korstjes, opgerold met sla en een plukje gepocheerde kip ertusen, in een stukje alufolie gerold zodat ie niet uit elkaar knalt. mayo vind ik vies, dus die gebruik ik niet. ohja, beetje peper erop ook.

ben nu een oud inulnevezelwit aan t opmaken, wordt van de week hopelijk vervangen door een mooi volkoren meergranen pitjesbrood waar een lekke korstje opzit...
  zondag 14 december 2008 @ 18:02:08 #260
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64010548
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
O en Kwak: pas op met de amandelen he, ze mogen wel, maar niet de hele dag door, wegens extreem calorierijk
[/SHE]
nee, max. 10 per keer, en liefst maar 1 keer per dag. als ik werkelijk uit elkaar klap van de trek en nog niet mag koken bijvoorbeeld. goed plan?
pi_64010633
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:02 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee, max. 10 per keer, en liefst maar 1 keer per dag. als ik werkelijk uit elkaar klap van de trek en nog niet mag koken bijvoorbeeld. goed plan?
Ik zou het bij 1x per dag houden en het afwisselen met gekookte eitjes. Of vind je dat vies? Het vult namelijk echt goed en het is ook warm en troostrijk voer. En het verveelt nooit. Tenminste mij niet.
  zondag 14 december 2008 @ 18:18:24 #262
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64010859
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou het bij 1x per dag houden en het afwisselen met gekookte eitjes. Of vind je dat vies? Het vult namelijk echt goed en het is ook warm en troostrijk voer. En het verveelt nooit. Tenminste mij niet.
ik lust geen ei in welke vorm dan ook, behalve als t door een baksel heen zit...

ik wissel wel af met een plakje rauwe ham of een stukje kip ofzo...
pi_64010882
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:02 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Of je neemt dan een enorme kop bouillon, wat Maria volgens mij ook al adviseerde. Mij helpt dat altijd erg goed! Ik vind sowieso dat er geen momenten in een dag moeten zitten dat je uit elkaar klapt van de honger, dat zorgt er alleen maar voor dat je het moeilijker volhoudt.

En gekookte eitjes ben ik nu ook regelmatig aan het eten, vult inderdaad prima, wel altijd met 1 geroosterde boterham Had wel een tijd 'wennen' nodig met veel roer- en gebakken ei, maar nu word ik een echte die-hard. Straks kan ik het net als Conleche zonder toast!
pi_64010891
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:18 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik lust geen ei in welke vorm dan ook, behalve als t door een baksel heen zit...

ik wissel wel af met een plakje rauwe ham of een stukje kip ofzo...
Stukjes kip: ook goed!!

Ik geloof dat ik samen met ui, ei het lekkerste voedingsmiddel vind!!
  zondag 14 december 2008 @ 18:24:19 #265
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64010961
Ik ga frieten halen
pi_64011029
Ik heb in de vriezer nog:

Röstirondjes, ovenfriet, lamsbiefstukjes, spinazie a la creme, een excellent pizza, rundvleeskroketten, broodjes, speklapjes. In de koelkast heb ik nog: puntpaprika's en een restje spruitjes van gister..

Ik denk dat ik 2 röstirondjes ga nemen en dat ik de spruitjes nog even opbak met paprika en ui en daarbij een lamsbiefstukje.

Weer geen boodschappen vandaag!! Het enige wat ik een beetje mis is de Fanta-light, maar ach, een groot glas water met ijsblokjes is ook lekker.

Morgen ga ik wel weer boodschappen doen, want dan komt de meneer thuis en die kan ik niet afschepen met
m'n vriezerinhoud.
  zondag 14 december 2008 @ 18:28:36 #267
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64011037
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:52 schreef Laureline het volgende:

[..]

Volgens mijn man komt het omdat ik er best dun uitzie maar wel een buikje heb. "JA, dat is juist het contrast!"riep hij vergenoegd.
Lekkere opmerkingen zijn dat. Blerg!
Maar ja 't geeft ook weer een impuls om dingen te gaan doen stiekempjes. Zo maar 's een soepje klaar maken met wat verse groente erin mikken en 's kijken wat 't wordt.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 14 december 2008 @ 18:32:42 #268
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64011095
Ik heb echt helemaal niets uitgevoerd vandaag.. Ja, de afwas gedaan. En dan ben ik nog trots ook . Nu maar even douchen (voor het eerst vandaag!) en dan straks weer wat gaan doen. Wel lekker, zo'n nutteloze middag. Voel me alleen niet zo lekker.

Lijstje:
O: Dubbele boterham (1 kaas, 1 pindakaas)
L: Falafelbapaobroodje .
D: Penne met bloemkool en pesto rosso.
  zondag 14 december 2008 @ 18:32:55 #269
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64011099
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:00 schreef kwakveense het volgende:

[..]

een boterham zonder korstjes, opgerold met sla en een plukje gepocheerde kip ertusen, in een stukje alufolie gerold zodat ie niet uit elkaar knalt. mayo vind ik vies, dus die gebruik ik niet. ohja, beetje peper erop ook.

ben nu een oud inulnevezelwit aan t opmaken, wordt van de week hopelijk vervangen door een mooi volkoren meergranen pitjesbrood waar een lekke korstje opzit...

Klinkt fantastisch.
En iets anders, hoe ben je opgestaan vandaag? Voel je je nog een beetje gelukkig? Heb je er zin in?
  zondag 14 december 2008 @ 18:33:37 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64011117
Mijn moeder dacht 10 kg geleden dat ik zwanger was Ik had alleen een dikke buik van het brood dat ik nu niet meer eet.
Daarentegen heb ik vandaag een Adidastrainigspak cadeau gekregen van mijn man omdat hij me zo mooi vindt en trots op me is. Maat 164 en het staat geweldig

Verder wilde ik nog even melden dat ik Greys een pm geschreven heb met de vraag rap weer terug te komen
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 14-12-2008 18:48:06 ]
pi_64011146
Oeh Engels ontbijt is echt zo niets voor mij. Sowieso alles wat zout/hartig is. 's Morgens blief ik alleen maar zoet (dus zoetstof door de brinta, anders moet ik het niet) en kan ik echt over mijn nek gaan van een hartige geur. Mij doe je dus ook echt geen lol met een gekookt eitje ofzo, word er 's morgens misselijk van .

Oh ja, mn PC is weer thuis en nu leer ik dus nog steeds niet voor mn tentamens ... ben al 1 hoofdstuk verder ...

Lijstje:
O: 3 bruine boterhammen met speculoospasta
T: glas cola light en kerstkransje
L: 2 tosti's met 30+ kaas (ja, 4 boterhammen)
T: glas cola light
D: Wortel/spitskool ovenschotel met zelfgemaakt puree . Toetje: chocolade-iets met slagroom

T: Fruit ofzo
pi_64011168
Tink, foto?? Zonder hoofd mag hoor!!

En bij je moeder was het misschien meer de wens dat ze nog een kleinkind zou krijgen??
  zondag 14 december 2008 @ 18:40:54 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64011229
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Klinkt fantastisch.
En iets anders, hoe ben je opgestaan vandaag? Voel je je nog een beetje gelukkig? Heb je er zin in?
ik heb kut geslapen, gedroomd over nare dingen en gewoeld en onrustig, maar ben blij opgestaan. heb ook echt een hele fijne dag gehad!

morgen weer werken, kijken of t dan ook lukt om blij te zijn en goed mn werk te doen. ik vermoed van wel, want mijn taken zijn de komende weken heeeeel duidelijk.
pi_64011238
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:33 schreef Tinkepink het volgende:

Daarentegen heb ik vandaag een Adidastrainigspak cadeau gekregen van mijn man omdat hij me zo mooi vind en trots op me is. Maat 164 en het staat geweldig
Wat lief! Foto?
  zondag 14 december 2008 @ 18:42:31 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64011252
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:37 schreef conleche het volgende:
Tink, foto?? Zonder hoofd mag hoor!!

En bij je moeder was het misschien meer de wens dat ze nog een kleinkind zou krijgen??
Gewoon zwart, strak, witte strepen, polyester/katoen mix. Eigenlijk precies waar ik 2 maanden geleden naar op zoek was. Ik heb toen alleen niet bij de kindermaatjes gekeken. Wist ik veel. Maar de mevrouw in de sportwinkel wist me te vertellen dat zelfs de kleinste volwassenenmaten me te groot zouden zijn omdat die te breed zijn op de heupen.
Foto vind ik teveel werk

En ik geloof dat mijn moeder vindt dat ik het nu al te druk heb, dus ik denk niet dat de wens de vader van de gedachte was Of wel natuurlijk, maar dat zal ik nooit zeker weten want er komt hier ab-so-luut geen nummer 3. Ben zo blij dat ik uit de luiers ben.
  zondag 14 december 2008 @ 18:43:30 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64011262
Ik heb een dt-fout gemaakt!
pi_64011288
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een dt-fout gemaakt!
Mja. Hij vind ipv hij vindt . Snel editten .
pi_64011495
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef neen het volgende:

[..]

wanneer ik met vrienden iets oplos zegt er altijd wel iemand als conclusie: "Opgelost" gevolgd door een niet te missen slotje natuurlijk

O en Co, die verzamelshizzle van de Stereophonics is echt fantastisch wat een helden zijn het ook
Nou had ik toch helemaal over deze post heengelezen!! Heb je gekocht, of via de tante van de zuster van de dochter van de oma van Kim?

Hoe heet die shizzle? (Er zíjn grenzen.) Neen, hoe heet die verzamel CD??
  zondag 14 december 2008 @ 18:57:05 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64011500
Chica, wat een rommelig lijstje
pi_64011541
Oh dat is wel handig Tink, als je in een kindermaat past, da's veel goedkoper. En lief van je man!

Heeft iemand hier nog tips voor ontbijt/lunch dingen als je juist helemaal niet van zoet houdt?
Vooral qua brood is dat lastig omdat ik ook geen vlees eet. Ik ben echt compleet kaas gek, dus dat at ik altijd, maar daar moet dus mee geminderd worden door al dat stomme vet wat er in zit.
pi_64011623
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
Chica, wat een rommelig lijstje
Ja en nu kan ik natuurlijk niet met stomme excuses aankomen he . Ik was dr eigenlijk nog relatief trots op, vergeleken met mijn 'normale' zondag-lijstjes .

Morgen ga ik zoveel beter eten en vanavond gaat er ook geen troep bij mij naar binnen .
pi_64011694
Bob, die valess dingen, die zijn koud misschien ook best lekker op een boterham en daar doe je dan sla, ui en light mayo of ketchup op. Of een boterham met een gebakken eitje of omelet. Of een boterham met mayo sambal en rauwkost en/of avocado

Nu neem ik aan dat je het mee moet nemen naar je werk. Als je thuis bent is er keus te over! Salades, soepjes etc.
  zondag 14 december 2008 @ 19:09:20 #283
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64011734
Valess, brrr. Ik ben als vega blij dat er nog genoeg andere vleesvervangers/alternatieven bestaan. Wat een ontzettend smerige prut is dat . Nee, geef mij maar quorn of AH huismerk.
pi_64011763
eten was lekker

Mijn lijstje eindigt hiermee definitief met:

Brunch: 3 afbakbroodjes
T: een knackebrodje
D: Gegrilde kipshoarma met parikastukjes met magereyoghurtsaus in een pita (2 stuks) en daarbij wat groente met krieltjes en wat aïoli

Verder heel veel thee op

Vanavond weer wat buikspieroefeningen doen (ja, heus!!! ) en dan vind ik 't welletjes

elk onsje dat ik nu tot 31 december kwijtraak is mooi meegenomen, het echte werk gaat op 1 januari weer beginnen
Ja doei.
pi_64011783
O die vond ik altijd wel lekker als basis! Ik bakte het dan heel krokant. Best lekker! Maar nu moet ik wel toegeven dat ik alles met een korstje al snel lekker vind
  zondag 14 december 2008 @ 19:13:27 #286
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64011808
Er zijn mensen die het heerlijk vinden, maar hier komt het huis niet in . Ik ben op dit moment gek op die desblokjes van Quorn. Die lijken op kip (volgens m'n vriend) en kunnen echt in allerlei lekkere Oosterse gerechten .
  zondag 14 december 2008 @ 19:13:36 #287
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64011814
ik heb ook een achterlijk lijstje vandaag:

O: 4 boterham + confituur + zwarte koffie
T: 3 crackers met kaas
T: 8 mandarijnen + appel
T: stukkie kaas
T: stukkie kaas
D: hamburger, fritten, boontjes
T: milkshake
T: verse jus 'd orange
ik had ook helemaal geen zin om gezond te doen vandaag
pi_64011855
quote:
Op zondag 14 december 2008 18:58 schreef Bob. het volgende:
Oh dat is wel handig Tink, als je in een kindermaat past, da's veel goedkoper. En lief van je man!

Heeft iemand hier nog tips voor ontbijt/lunch dingen als je juist helemaal niet van zoet houdt?
Vooral qua brood is dat lastig omdat ik ook geen vlees eet. Ik ben echt compleet kaas gek, dus dat at ik altijd, maar daar moet dus mee geminderd worden door al dat stomme vet wat er in zit.
Radijsjes op brood?
Vind ik zelf erg lekker (eventueel klein snufje zout erover)
pi_64011887
Buiten de deur eet ik eigenlijk meestal gewoon niks, ik ben echt een moeilijke eter qua koud eten. Dus het was wel meer voor thuis, daar ben ik nu tegenwoordig trouwens ook al wel aan de salades, dat bevalt goed.
Soepen is ook een goed idee trouwens! Al weet ik niet zo goed hoe ik die zelf moet maken, en pakjes soep is vast minder gezond. Even aan het uittesten gaan!

Maar eitjes kan ik inderdaad wel weer eens proberen, en avocado is ook een goede al is dat wel best vet toch?

En idd Blaatschaap, Valess is niet best. AH huismerk burgers daarentegen.
  zondag 14 december 2008 @ 19:17:00 #290
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64011897
Ik heb dat probleem trouwens ook, Bob. Bij mij is het altijd kaas, pindakaas of toast met wat roomboter. Ik hoef 's ochtends en 's middags geen zoetigheid, vooral niet op m'n brood. Ik zoek gewoon iets direct smeerbaars wat lekker en vegetarisch is. Maar dan is er niet veel keus meer.
  zondag 14 december 2008 @ 19:17:16 #291
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64011905
quote:

humus; aubergine spread, tartex, slankie met sambal, komkommersalade, toffuti ( bij de reformzaak ) lijkt op roomkaas, is gemaakt van soja, pindakaas + sambal, gegrilde groenten, ei
pi_64011915
quote:

Omelet met tomaat en melk etc, evt op brood? Tonijn (evt aanmaken met mayo)? 30+ kaas .
  zondag 14 december 2008 @ 19:19:08 #293
331 Merel
Be here now.
pi_64011936
Ik vind het zo stom dat Oprah en Dr.Phil altijd gelijk hebben over hoe eten en emoties samenhangen. Ik hou er niet van om in hun hokjes te passen Ik heb de afgelopen twee weken chaos in m'n kop en ik kan meteen niet meer normaal eten en sporten. Eten en sporten hangt ook samen, het lukt me ook niet om één van de twee goed te doen, het gaat of allebei geweldig of allebei helemaal niet. De weegschaal is nog wel lief voor me hoor, ik blijf tussen de 66 en de 67, maar vanaf morgen moet de knop weer om. Al ben ik wel gewoon van plan om me met Kerst vol te vreten en met Oud & Nieuw klem te zuipen, dus het decemberstreven is om gewoon niet zwaarder te worden, en in januari dan weer verder afvallen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64011944
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb dat probleem trouwens ook, Bob. Bij mij is het altijd kaas, pindakaas of toast met wat roomboter. Ik hoef 's ochtends en 's middags geen zoetigheid, vooral niet op m'n brood. Ik zoek gewoon iets direct smeerbaars wat lekker en vegetarisch is. Maar dan is er niet veel keus meer.
Ik heb ook zelf een tijdje tapenade's op brood gesmeerd, lekker! Maar dat zal ook wel niet heel gezond zijn.
  zondag 14 december 2008 @ 19:21:45 #295
331 Merel
Be here now.
pi_64012000
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:19 schreef Bob. het volgende:

Ik heb ook zelf een tijdje tapenade's op brood gesmeerd, lekker! Maar dat zal ook wel niet heel gezond zijn.
Ik heb me vandaag volgevreten met bruine afbakstokbroodjes met de aller-aller-aller-lekkerste biologisch pesto van de hele wijde wereld
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 december 2008 @ 19:21:54 #296
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64012003
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:19 schreef Merel het volgende:
Ik vind het zo stom dat Oprah en Dr.Phil altijd gelijk hebben over hoe eten en emoties samenhangen. Ik hou er niet van om in hun hokjes te passen Ik heb de afgelopen twee weken chaos in m'n kop en ik kan meteen niet meer normaal eten en sporten. Eten en sporten hangt ook samen, het lukt me ook niet om één van de twee goed te doen, het gaat of allebei geweldig of allebei helemaal niet. De weegschaal is nog wel lief voor me hoor, ik blijf tussen de 66 en de 67, maar vanaf morgen moet de knop weer om. Al ben ik wel gewoon van plan om me met Kerst vol te vreten en met Oud & Nieuw klem te zuipen, dus het decemberstreven is om gewoon niet zwaarder te worden, en in januari dan weer verder afvallen!
Zelfs ik, het boegbeeld van ijzeren discipline, ga helemaal stuk als mijn koppie niet ok is. Zorgen of verdriet kunnen me dan helemaal uit mijn routine halen. En bij mij is het alles of niets. Ik doe OF iets perfect, OF ik gooi er met de pet naar

Gewoon genieten van december en in Januari weer met frisse moed verder.
  zondag 14 december 2008 @ 19:23:49 #297
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64012047
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:19 schreef Bob. het volgende:

[..]

Als je ze zelf maakt dan kun je de schade redelijk beperken. In de supermarkt variant zit helaas een hoop onzin.
pi_64012060
En wat duurt die kerst nou helemaal? 2 dagen?? Hoeveel kan je erbij eten in 2 dagen?? Niets wat een balansdagje in de eerste week van januari niet kan verhelpen!!
  zondag 14 december 2008 @ 19:25:48 #299
331 Merel
Be here now.
pi_64012096
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:21 schreef SHE het volgende:

Gewoon genieten van december en in Januari weer met frisse moed verder.

Ik dacht dat je me zou gaan schoppen!

Want ik ben nog steeds echt heel blij met de schema's, dus ik ben niet van plan bij de pakken neer te gaan zitten, het werkt echt goed voor me. Merel 2.0 zit nog steeds in de planning
  zondag 14 december 2008 @ 19:26:54 #300
331 Merel
Be here now.
pi_64012106
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:24 schreef conleche het volgende:
En wat duurt die kerst nou helemaal? 2 dagen?? Hoeveel kan je erbij eten in 2 dagen?? Niets wat een balansdagje in de eerste week van januari niet kan verhelpen!!
Kerst vind ik ook minder erg dan Oud & Nieuw. Appelbeignets! En dan vooral op 1 januari, als ze al een tijdje liggen en lekker zompig zijn
  zondag 14 december 2008 @ 19:28:15 #301
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_64012143
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:24 schreef conleche het volgende:
Precies! btw, ik eet met kerst meestal minder dan op een gewone dag, omdat je dan toch maar een beetje loopt te hangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')