Ohja, bedankt voor de moeite!quote:Op zondag 14 december 2008 13:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goodbye, mijn pm met linkjes nog gehad?
Heb je ook echt alles doorzitten lezen? Het was veel namelijkquote:Op zondag 14 december 2008 13:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, bedankt voor de moeite!![]()
Ik heb wel een ander inzicht gekregen ja
En dan heb ik de topics over depressies/zelfmoordaankondigingen nog niet eens gezien!
Nou ik heb alle OP's gelezen en dan de reacties op de eerste pagina en vervolgens die op de laatste paginaquote:Op zondag 14 december 2008 13:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je ook echt alles doorzitten lezen? Het was veel namelijk
Ja ik woon in een village rustique in ´t coeur vert, dus ik ga zo maar even op rooftochtquote:Op zondag 14 december 2008 12:48 schreef loveli het volgende:
[..]
En dat is erg want je woont in een afgelegen gebied waar de eerstvolgende winkel in een straal van 25 km pas maandag weer opent?
uiteraard....en om het te vieren neem ik een chocolade-koekjequote:
Waar haal jij boodschappen op zondag dan?quote:Op zondag 14 december 2008 12:48 schreef loveli het volgende:
[..]
En dat is erg want je woont in een afgelegen gebied waar de eerstvolgende winkel in een straal van 25 km pas maandag weer opent?
Het is natuurlijk ook niet niks....zit je net lekker in je veilige haven van vrouwelijkheid uit te weiden over je onzekerheden en slechte zelfbeeld, komen er ineens heuze mannen over je schouder meekijken...da's natuurlijk niet de bedoelingquote:Op zondag 14 december 2008 13:09 schreef Greys het volgende:
Zeg, we gaan niet de mánnen de schuld geven van offtopic geblaat he?
Dan zou ik ook al maanden niet meer welkom zijn, als dat niet meer mag. Dus zeg het maar....![]()
Toch zit er wel wát verschil in. Ik kan jou nog weleens betrappen op een slan-gerelateerde post. De heren waar ik mijn kritiek op richtte hebben niet eens een póging in die richting gedaan. En ja, ík heb daar moeite mee. Wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn voor alle anderen. Soit.quote:Op zondag 14 december 2008 13:09 schreef Greys het volgende:
Zeg, we gaan niet de mánnen de schuld geven van offtopic geblaat he?
Dan zou ik ook al maanden niet meer welkom zijn, als dat niet meer mag. Dus zeg het maar....![]()
Maar serieus: we vliegen hier toch altijd door elkaar met posts over school, broccoli, what to wear, wat zit mijn haar kut, carmenset, mannen en weet ik veel wat? Het is nou niet zo dat het ineens met de aanwezigheid van mannen offtopic gaat
*schudt door elkaar* Noooooo, step awaaaay from the cookies. Step away. Slowly, carefully.quote:Op zondag 14 december 2008 13:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
uiteraard....en om het te vieren neem ik een chocolade-koekje![]()
of twee....
Ik heb geen onzekerheden en een slecht zelfbeeld. Hoogstens heb ik last van zelfoverschatting en arrogantie, ofzo.quote:Op zondag 14 december 2008 13:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet niks....zit je net lekker in je veilige haven van vrouwelijkheid uit te weiden over je onzekerheden en slechte zelfbeeld, komen er ineens heuze mannen over je schouder meekijken...da's natuurlijk niet de bedoeling
quote:Op zondag 14 december 2008 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*schudt door elkaar* Noooooo, step awaaaay from the cookies. Step away. Slowly, carefully.
Aangezien ze hier naar toe gevraagd zijn voor de gezelligheid is het een beetje lullig ze nu te beschuldigen van off topic geblaat.quote:Op zondag 14 december 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toch zit er wel wát verschil in. Ik kan jou nog weleens betrappen op een slan-gerelateerde post. De heren waar ik mijn kritiek op richtte hebben niet eens een póging in die richting gedaan. En ja, ík heb daar moeite mee. Wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn voor alle anderen. Soit.
Die zijn hier pas sinds gister, geef ze even de tijd en de kans!quote:Op zondag 14 december 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toch zit er wel wát verschil in. Ik kan jou nog weleens betrappen op een slan-gerelateerde post. De heren waar ik mijn kritiek op richtte hebben niet eens een póging in die richting gedaan. En ja, ík heb daar moeite mee. Wat natuurlijk niet zo hoeft te zijn voor alle anderen. Soit.
IQM ook?quote:Op zondag 14 december 2008 13:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Aangezien ze hier naar toe gevraagd zijn voor de gezelligheid is het een beetje lullig ze nu te beschuldigen van off topic geblaat.
En toch ben je een moppie. Of je nou wilt of niet.quote:Op zondag 14 december 2008 13:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb geen onzekerheden en een slecht zelfbeeld. Hoogstens heb ik last van zelfoverschatting en arrogantie, ofzo.
Dan hoop ik heel erg dat je een andere vetverdeling hebt dan ik, want sinds ik afgevallen ben, zijn mn borsten juist gegroeid in verhoudingquote:
Nee die kwam voor Bob en vroeg of ie slank gerelateerd moest posten en wij zeiden heel heerlijk dat wij dat ook vrij weinig doen.quote:
*snik* toen ik nog jong was, kon ik alles nog eten...quote:Op zondag 14 december 2008 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*schudt door elkaar* Noooooo, step awaaaay from the cookies. Step away. Slowly, carefully.
dan is er voor jou geen enkele reden om te reageren op mijn, enigzins sarcastische, postquote:Op zondag 14 december 2008 13:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb geen onzekerheden en een slecht zelfbeeld. Hoogstens heb ik last van zelfoverschatting en arrogantie, ofzo.
Goedquote:Op zondag 14 december 2008 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chicooooo, hoe gaat het met jouuuu
quote:Op zondag 14 december 2008 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn hier pas sinds gister, geef ze even de tijd en de kans!
En McAbba heeft toch echt serieus met Kwak gepraat over haar probleem.
Heb ik ookquote:Op zondag 14 december 2008 13:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens wel met gezond eten (het is ontopic!) dat ik me er wel béter door voel. Tenminste, als ik dagen slecht gegeten heb dan voel ik me sloom en heb ik nergens zin in. Als ik dan een paar dagen in de weer ga met kiwi's en rosbief en eitjes dan word ik weer helemaal hyper-de-pieper.
Misschien dat het grotendeels tussen mijn oren zit hoor. Misschien moet je wel veel langer achter elkaar streng gezond eten om je daadwerkelijk lichamelijk beter te voelen, maar geestelijk werkt het in elk geval wel.
Nee hoor, dat werkt meteen. Ons lichaam zit ingenieus in elkaar en reageert vrijwel direct op zowel gezonde, als ongezonde dingen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens wel met gezond eten (het is ontopic!) dat ik me er wel béter door voel. Tenminste, als ik dagen slecht gegeten heb dan voel ik me sloom en heb ik nergens zin in. Als ik dan een paar dagen in de weer ga met kiwi's en rosbief en eitjes dan word ik weer helemaal hyper-de-pieper.
Misschien dat het grotendeels tussen mijn oren zit hoor. Misschien moet je wel veel langer achter elkaar streng gezond eten om je daadwerkelijk lichamelijk beter te voelen, maar geestelijk werkt het in elk geval wel.
Yay, superChicoquote:Op zondag 14 december 2008 13:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goed. Ik ben weer op mn oude vertrouwde 63, sport fanatiek (heb dinsdag examens), studeer te weinig (tentamenweek) en krijg mijn pc vandaag terug
. En volgens mij ga ik afvallen komende week ... de hoeveelheid voedsel die ik in mn mond prop neemt af. Oh en ik had een klein kerstkransje
. Dat laatste heb je niet gezien
Met jou?
Niks ervan. Slank blijft zoals ie is. Het is nooit een probleem geweest. En we zijn prima in staat tot zelfregulering.quote:Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef Greys het volgende:
Wat mij betreft komt er dan een apart topic waar wel SC in mag?
Elk subforum heeft toch een slowchat? Is die er hier ook? Dan verhuis ik daar wel heen.
Die is ooit opgeheven omdat het er niet bepaald leuk aan toe ging daar.quote:Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef Greys het volgende:
Wat mij betreft komt er dan een apart topic waar wel SC in mag?
Elk subforum heeft toch een slowchat? Is die er hier ook? Dan verhuis ik daar wel heen.
Wat voor feestje?quote:Op zondag 14 december 2008 13:27 schreef neen het volgende:
Ik heb net ontbeten met 1.5 gekookt eitje, koffie en melk. Gisteren feestje van m'n ouwelui en dus heb ik wel een biertje enzo gedronken.
Is ook zo.quote:Op zondag 14 december 2008 13:27 schreef Greys het volgende:
Oh en SHE, ik vind eigenlijk dat er hier altijd hártstikke serieus op problemen wordt gereageerd!
Als voorbeeld Kwak gisteravond, we hebben daar allemaal hartstikke ons best voor gedaan, me dunkt.
ikquote:Op zondag 14 december 2008 13:23 schreef SHE het volgende:
Neemt niet weg dat de mannen meer dan welkom zijn. Ik laf jullie allemaal. En Mcabba in het bijzonder.. *wink wink*
Hm. Ik voel me nu toch enigszins bezwaard om te gaan zitten slowchatten.quote:Op zondag 14 december 2008 13:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Niks ervan. Slank blijft zoals ie is. Het is nooit een probleem geweest. En we zijn prima in staat tot zelfregulering.
Zo nu en dan wordt iemand pissig omdat er teveel sc is, of dat er gescholden wordt en dan doet iedereen weer braaf tot de volgende bagger periode.
Werkt prima
Alsjeblieft Greys, voel je niet bezwaard! Jij bent toch ook veel te lief!quote:Op zondag 14 december 2008 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Ik voel me nu toch enigszins bezwaard om te gaan zitten slowchatten.
En ik heb er eigenlijk helemaal geen trek in om op mijn tenen te moeten gaan lopen
Dus vandaar dat ik dan liever een SC opzoek.
ga nou niet op je tenen lopen....dan ben je nl langer dan ik, en da's niet de bedoelingquote:Op zondag 14 december 2008 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Ik voel me nu toch enigszins bezwaard om te gaan zitten slowchatten.
En ik heb er eigenlijk helemaal geen trek in om op mijn tenen te moeten gaan lopen
Dus vandaar dat ik dan liever een SC opzoek.
EDIT: het is alweer achterhaald geloof ik?
M'n ouwelui zijn beide deze week jarig, dus vandaar.quote:
En vanaf nu gaat het alleen nog maar bergafwaarts!quote:Op zondag 14 december 2008 13:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ikook van jou hoor, lekker ding...
en om ook eens iets ontopics te roepen: hoe kan het dat ik nog geen 2 weken 30 was, of ik was ineens een aantal kilo zwaarder? ik was al 10 jaar op hetzelfde gewicht, en kon eten wat ik wilde...en nu....ineens....![]()
zo beter, dames?
Jeuj, een tweede grote zusquote:Op zondag 14 december 2008 13:31 schreef SHE het volgende:
Ik pis echt in mijn broek van die posts van Maria
Jij wordt mijn nieuwe zusje. Want jij bent ms. Awesome.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |