Ik wel hoor, ik onderbreek er speciaal Greys even voor (Za serie).quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heeft elk topic van Djeez/Ingrid. Ik lees ook expres niet mee, voordat ik nare dingen ga zeggen die ik wel meen, maar niemand wil horen.
touren?quote:
Welk subforum, nu ben ik ook nieuwsgierig!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik onderbreek er speciaal Greys even voor (Za serie).![]()
OUD uiteraardquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Welk subforum, nu ben ik ook nieuwsgierig!!
ja,ik kan internetpeoplz nooit zo goed scheiden van echte mensenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
Kwak, moet je daar dan nog lang blijven? Ga anders morgen gewoon naar je eigen knusse huisje en kook gewoon gezond en haal plenty snaaidingen in huis die gezond zijn. Als leidraad, kan je SHE's dieet toch gebruiken? Volgens mij eet je dan vrij lekker en gevarieerd, of zie ik dat verkeerd?
Kijk, ons stel je niet teleur, wij zijn maar internet peoplz. Klinkt heel hard, maar ik lig er niet echt van wakker zeg maar, als jij 2 saucijzenbroodjes hebt gegeten, maar jij wel en daar is waar het om draait. Je moet gezond eten leuk gaan vinden, net zoals je laatst dat hardlopen leuk vond. Ben je nog geweest daarna trouwens?
OUDquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Welk subforum, nu ben ik ook nieuwsgierig!!
ABBA Christmas reunie tour? Ben jij Benny en ik Agnethaquote:
Baas boven baasquote:
ja, soms ben ik net een echt mensquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef kwakveense het volgende:
ja,ik kan internetpeoplz nooit zo goed scheiden van echte mensen![]()
oh en mcabba is lief
Echte mensen hebben een minder vierkante gezichtsvorm en geen zwarte lettertjes op hun gezicht.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja,ik kan internetpeoplz nooit zo goed scheiden van echte mensen![]()
Please, do tellquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
OUD.
En je moet de voorgeschiedenis kennen, zeg maar. Maar als je dat jezelf in een avond toedient wil je je wrs verhangen, dus ik raad het je ten strengste af!
Dat is niet zo samen te vatten, dat moet je lezen. Misschien als ik morgen zin heb dat ik wel even wat linkjes voor je bij elkaar sprokkel.quote:
ik heb nu al zin in de after partyquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
ABBA Christmas reunie tour? Ben jij Benny en ik Agnetha
Zonder Abba muziek?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb nu al zin in de after party
Ja sorry. Ik zei dat ik een wat drukker sociaal leven hadquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou ja zeg DizMissLiz (ofzo) we hebben niet zoveel dames in de crew en dan ga jij ook nog eens weg
Oh jammer! Lees het morgen dan misschien welquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is niet zo samen te vatten, dat moet je lezen. Misschien als ik morgen zin heb dat ik wel even wat linkjes voor je bij elkaar sprokkel.
graagquote:
Iets tegen Zweedse muziek? Of Zweden in general?quote:
Oww balen! Dat lijkt me ook knap tegenvallen ja.. Maar ja, positieve is dat jij in ieder geval goed hebt gespeeld!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee verkeerd onderwerp haha
we stonden 2-0 voor en hebben met 3-2 verloren... mooi klote dus..
maar moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf WEL heel ok heb gespeeld....
dus erg gefrustreerd nu....
(vooral omdat het absoluut niet nodig was om van hen te verliezen.....)
dat is t nou juist. t kan me alleen zoveel chelen omdat jullie t stom vinden en zwak dat ik t toch eet. (projectie, i know, zo voelt t voormij)quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
@ kwak, mensjelief, houdt eens op met janken en stop wat peper in je reet. Echt. Wie is er nu de baas, jij of die banketstaaf? En als het die banketstaaf is, houdt dan op met erover te zemelen. Schrijf er een lied over, dan haal je er nog wat positiefs uit!
Kus op je blubbertjes.
k antwoord zo thuis. FF stukkie reizenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zei dat ik een wat drukker sociaal leven haden niet elk weekend kon schrijven en toen werd mij verteld dat het schaatsseizoen niet lang duurt dus dat ik dan niet zo nuttig was. Ik vind persoonlijk van november t/m maart nog best lang om elk weekend op te offeren maar goed. Het zij zo, ik vind het best zo.
Zweden is prachtigquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iets tegen Zweedse muziek? Of Zweden in general?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Echte mensen hebben een minder vierkante gezichtsvorm en geen zwarte lettertjes op hun gezicht.
Pfff, nee, dat is echt te veel om zo ff te typenquote:
Hee, de Abba christmas reunie tour is wél met Abba muziek heurr. Alleen de afterparty nietquote:
interessant beeld van afterparties heb jequote:
Ik ben wel enórm nieuwsgierig nu!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Pfff, nee, dat is echt te veel om zo ff te typenSowwy
Waarheid is hard, maar jij voelt je hoe dan ook kut.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is t nou juist. t kan me alleen zoveel chelen omdat jullie t stom vinden en zwak dat ik t toch eet. (projectie, i know, zo voelt t voormij)
seriously, tot ik in dit topic kwam vanmiddag dacht ik echt "schijt, morgen beter, steker nog,ik neem nóg iets!"
daarom schreef ik "jullie krijge geen lijstje"
zelfsabotage FTW!!
vervolgens hoor ik allerlei "smokkelaar, waar ben je mee bezig, je had donderdag al patat gegeten" etc. etc. etc. en dán pas, ja dán voel ik me echt kut.
mijninnerlijke peuter gilt: "ik wil geen peper in mn reet, hou opmet kritiek op me leveren, het is niet leuk het is niet makkelijk, en ik weet niet eens of ikt er voor over heb" "ik ben lelijk en zwak en dom"
daarom kan ik t dus niet alleen...en voel ik me tegelijkertijd kloterig door de hulp die ik krijg,omdat t gewoon zo'n kutproces is.
daarom jank ik.
Ik vind je wel een lekker ding hoor Kwakskequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:59 schreef kwakveense het volgende:
*knip*
klaag zever zwelg
*/knip*
daarom jank ik.
Honey honey, how you thrill me, ah-hah, honey honeyquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I'll cross the stream - I have a dream
*stil*
*mooi*
Oh, je zei het ook alquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Die peuter moet zijn muil houden, want het is wel leuk en eigenlijk supersimpel.
Je moet het willen. En je er eindelijk eens aan overgeven.
Geen POGING! DOEN!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:06 schreef kwakveense het volgende:
(ik schreef dat voor ik je antwoord zag, dat precies de spijkerop zn kop sloeg:@ )
trusten schemrpjes met lettertjes met mensen erachter.
morgen weer een poging om mezelf niet te saboteren en op te krabbelen enzo
Ja dat vond ik ook een leuk nummer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
Ik vind SOS het mooiste ABBA liedje
geen poging....gewoon doen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:06 schreef kwakveense het volgende:
(ik schreef dat voor ik je antwoord zag, dat precies de spijkerop zn kop sloeg:@ )
trusten schemrpjes met lettertjes met mensen erachter.
morgen weer een poging om mezelf niet te saboteren en op te krabbelen enzo
Nou echt he?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:05 schreef Vivi het volgende:
Kwakje. Bedenk ff dat als jij opstandig wordt en toch die voorraadkast leegschud in je opengesperde muil je alleen jezelf ermee hebt hoor, ons niet. En geef die inwendige peuter op voor een cursus bij supernanny. Of geef d'r gewoon een ouderwetse optatert, want het IS me een etter!
en een extra kusje voor kaas omdat ie het woord zwelg en het woord zever in 1 zin gebruiktquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind je wel een lekker ding hoor Kwakske
Komt ook door die leuke sample. Had madonna die nou niet gejat? Dat liedje vond ik ook meteen leuk daardoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
Ik vind SOS het mooiste ABBA liedje
Gewoon pletten met Dr. Spockquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou echt he?
Het is dat Kwak er omheen zit, anders had ik dat kutkind echt een optater gegeven waar ie weken scheel van zou zien!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook een leuk nummer.
Tótdat ik het Pierce Brosnan heb horen zingen
Ik kon mijn foon niet vindenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
SHE!
Over hakken in het zand gesproken ...
Zit ik je voor Jan Lul te smsen?
Uhm nee. Ik ben van de generatie die ABBA nog gewoon origineel heeft horen zingen. Ik ben er niet trots op, maar ik geloof dat mijn 1e elpee er eentje van Abba was.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Komt ook door die leuke sample. Had madonna die nou niet gejat? Dat liedje vond ik ook meteen leuk daardoor!![]()
Ik bedoel het liedje van Madonna. Ik kende SOS daarvoor al wel hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm nee. Ik ben van de generatie die ABBA nog gewoon origineel heeft horen zingen. Ik ben er niet trots op, maar ik geloof dat mijn 1e elpee er eentje van Abba was.
Zo'n rose schattige?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef kwakveense het volgende:
okok geen poging! ikdoe t.
en ik heb niet gezopen, als dat tegen mij was, ik probeer te tikken op de asus eeeeeee van mn moeder, echt, de hel...
en thnx mc abba voor de fije mannelijke invalshoek.
ik bied mn peuter wel aan op marktplaats anders...
Wat gaafquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm nee. Ik ben van de generatie die ABBA nog gewoon origineel heeft horen zingen. Ik ben er niet trots op, maar ik geloof dat mijn 1e elpee er eentje van Abba was.
Oh, daar door durf ik mama mia ook niet te kijken!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook een leuk nummer.
Tótdat ik het Pierce Brosnan heb horen zingen
alsof dun en tevreden hetzelfde isquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef cyclechick het volgende:
Kwak, Ik vraag me af, of jij jezelf wel een dun lijf gunt.
Dat klinkt misschien raar, maar denk er eens over na: vind jij jezelf genoeg waard om dun te mogen zijn/tevreden over jezelf te mogen zijn?
Welterusten,
Ik ga ook slapen!
nope, dat was en is t grootste probleem, maar daar wordt aan gewerkt. beter ga ik in de tussentijd de boel echter niet erger maken maar er gewoon alvast als een imbeciel aan werken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef cyclechick het volgende:
Kwak, Ik vraag me af, of jij jezelf wel een dun lijf gunt.
Dat klinkt misschien raar, maar denk er eens over na: vind jij jezelf genoeg waard om dun te mogen zijn/tevreden over jezelf te mogen zijn?
Welterusten,
Ik ga ook slapen!
en dat is ook Zweeds, en dus relevantquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat gaaf! ABBA is underrated tegenwoordig.
Ik ben iets jonger dus ik had geen elpeetjes, maar mijn eerste cassettebandje was Ace of Base met All that she wants
Die mogen in het voorprogrammaquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dat is ook Zweeds, en dus relevant
hij is wit,helaas...en typt zwaar kut...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo'n rose schattige?(Asus, niet peuter).
En misschien kan je het beter proberen bij stichting Martijn, dan Markplaats.
That'll teach her.
Maar dat is wel een reden waarom het dan steeds misgaat en je jezelf saboteert... Misschien moet je ook even bedenken of je motivatie NU wel hoog genoeg is, want ik krijg de indruk dat je twijfelt aan alles en misschien moet je even een tijdje niet lijnen, maar alleen stabiel blijven en genoeg motivatie opdoen en gaan oefenen met jezelf leuk en lief en mooi te gaan vinden. Ik weet namelijk nu al zeker dat je het WEL waard bent!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nope, dat was en is t grootste probleem, maar daar wordt aan gewerkt. beter ga ik in de tussentijd de boel echter niet erger maken maar er gewoon alvast als een imbeciel aan werken.
toch?
en nu trusten!!!
tja....doe je het omdat je het echt wil, of omdat je vindt dat je het zou moeten willen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nope, dat was en is t grootste probleem, maar daar wordt aan gewerkt. beter ga ik in de tussentijd de boel echter niet erger maken maar er gewoon alvast als een imbeciel aan werken.
toch?
en nu trusten!!!
Ook Robyn graagquote:
zie je op de afterpartyquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen! Tot morgen in een nieuw topic!![]()
Ik vind dat echt van die verschrikkelijke zeikliedjesquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:13 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind Alphabeat leuke vrolijke liedjes hebben, en dat klinkt ook alsof het al een heel oud bandje is van de jaren 80
Hoe oud was jij ook alweer Kaas?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt van die verschrikkelijke zeikliedjesAlphabeat brrrr
dan hoef je niet aan jezelf te twijfelen....het enige wat je nog hoeft te doen, is het daadwerkelijk te doen....eitjequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:19 schreef kwakveense het volgende:
@macabba: ik wil het nu ook wel, echt, ik wil gezond en fit zijn, ben verdorie nog steedsobees en er zit suiker, hartklachten, trombose en borstkanker in de familie.... als dat geen redenen zijn..
euh dat zeg ik toch ook?maar k wilwel eerst nog even slapen zo.... gegeten wordt er vandaag toch niet meerquote:
BINGO.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:14 schreef Vivi het volgende:
Vetjes kunnen ook fungeren als een buffer tussen jezelf en de rest van de wereld.
ja dus ben je vanaf NU op dieetquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euh dat zeg ik toch ook?maar k wilwel eerst nog even slapen zo.... gegeten wordt er vandaag toch niet meer
Ik denk dat je dat een beetje overschat, Kwakkie... Geef jezelf wat tijd, eis niet het hoogste van jezelf..quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:19 schreef kwakveense het volgende:
@macabba: ik wil het nu ook wel, echt, ik wil gezond en fit zijn, ben verdorie nog steedsobees en er zit suiker, hartklachten, trombose en borstkanker in de familie.... als dat geen redenen zijn...
ik blokkeer mezelf alleen, en daar kan ik best tegelijk aan werken met het afvallen zelf.
daar kom ik aleen achter door t u eerst eens echt te doen(ik beodelde met precious twenties trws. mn leeftijd,niet de kilośquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:20 schreef cyclechick het volgende:
Ik begrijp hoe je dat redeneert, maar dan is er nog wel de twijfel/motivatie kwestie: is die nu optimaal of niet? want als dat niet zo is, kun je elke dag een oorlog gaan voeren en er uiteindelijk een paar kilo mee verliezen, maar denk ik dat het verstandiger is om nu even stabiel te blijven zonder lijnen (dus die precious 20 blijven er wel af), anders ga je je NOG rotter voelen over jezelf, om elke dag dat je het gevecht verliest.
(en ik begrijp denk ik echt heel goed hoe je je voelt, ben zelf namelijk ook niet zo gedisciplineerd als de meeste dames hier, en heb vroegah de slechtste rotstreken uitgehaald om op welke wijze dan ook in godsnaam een paar kilo te verliezen. Trust me, daar werd ik echt doodongelukkig van)
En nu ga ik ECHT slapen!
Ghehe, wij hebben een vrij andere benaderingquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:21 schreef SHE het volgende:
[..]
BINGO.
Maar daar trappen wij dus niet in.
En niks stabiliseren; MOVEN. Nu! Voor je godverdomme oud bent. Straks heb je je hele juegd verneukt met EN labiel zijn, EN dik, EN ongelukkig.
Ben je helemaal belazerd! En je doet het jezelf aan!.
Je zegt maar tegen die peuter dat ie je dikke ballen kan kussen en dat als ie nog 1 keer zijn muil opentrekt, je die ballen tot aan zijn huig propt, tot ie blauw aanloopt.![]()
Je bent ook helemaal gek ook, met je inferieure banketstaaf. Voedsel voor plebs!
Oh en als je aan de pil zit, dan is dit een goed moment om die ook maar ff door de plee te spoelen.
Hahaha jong belegenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer Kaas?
ach, ik heb toch geen sex....quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Nou SHE, zwanger worden is ook niet echt de oplossing als je slanker wilt worden....
Verder:
Hoe poëtisch!
Misschien moet je gewoon eens een paar succesverhalen gaan lezen van lijnende mensen. Op de site van de mevrouw waar ik het Cambridge dieet gedaan heb staan er een heleboel. Niet dat ik je het Cambridge dieet aanraad, want dat hou je toch niet vol als SHE d'r schema's al te furrr gaan, maar lees gewoon eens dat mensen wél af kunnen vallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:17 schreef kwakveense het volgende:
hm,ik ben 18 kilo afgevallen in een periode dat ik me nog veel kloteriger voelde over mezelf dan nu, dus ikvind wahcten een beetje zonde van mn precious twenties... ik zou graag nog een keer dun én gelukkig (wellicht os van elkaar verkregen) willen zijn voor mn dertigste...
ik weet dat t invloed heeft, maar ik denk dat ik nu moet leren het niet ook als smoes te gebruiken om het uit te stellen...
Daaromquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ach, ik heb toch geen sex....
Nee sorry. Dat interesseert me echt geen ruk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:25 schreef kaasplankje het volgende:
owja over cycling gesproken: Lein's bike is af, heb ik ff gepimptwanna see piks?
Ja, doe maar....quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:25 schreef kaasplankje het volgende:
owja over cycling gesproken: Lein's bike is af, heb ik ff gepimptwanna see piks?
precies de reden dat ik niet aan de pil benquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarom
En er komende tijd ook helemaal geen tijd voor.
Dus weg met die pil. Van de pil word je labiel en onrustig en het is troep.
Het zal je helpen om je kracht te hervinden. ( ook weer controle! )
Je moet me even helpen wat het gepimpte gedeelte nu precies is hoorquote:
stoer stuur welquote:
Oh, maar waarom kóópt ze dan een rode met gele letters als ze geen rode met gele letters wilde?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:41 schreef kaasplankje het volgende:
Hahaha ze was eerst zo ongeveer, maar dan rood met gele letters.
[ afbeelding ]
Roze gespoten, ander stuur, wielen, zadel en betere remmen
Hij weet het weer wel hoor....quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
stoer stuur welen overgespoten, gok ik zo?
ik leef om jou te verbazenquote:
Oh ik zie het! Ik ging even Googlen op Leontien van Moorsel!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het is een racefiets, die hebben altijd een stang toch?
Heeft er iemand even een emmer?quote:
*proest*quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, maar waarom kóópt ze dan een rode met gele letters als ze geen rode met gele letters wilde?
Of is dat nou een heel onnozele vraag?
En waarom een mannenfiets idd?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry. Dat interesseert me echt geen ruk.
Grapjuh!
overdreef ik een beetje?quote:
In dat geval ben je gewoon een grote schat!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
*proest*das unisex n00b
![]()
Het was een gammel 2e hands karretje voor 30.- en ze heeft ze van mij gekregen. Alleen een paar weken geleden zag een automobilist haar over 't hoofd en toen had ze een krom wiel en een gekneusde enkel.Toen wilde ik ze repareren maar k heb meteen maar ff de rest ook gedaan met spullen van uit de roemelbak.
Tja ik ben er ook echt niet elke dag hoor en zit er ook alweer tijden in dus snap het niet zo best maargoed ben dan ook geen SportAdmin hahahaquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zei dat ik een wat drukker sociaal leven haden niet elk weekend kon schrijven en toen werd mij verteld dat het schaatsseizoen niet lang duurt dus dat ik dan niet zo nuttig was. Ik vind persoonlijk van november t/m maart nog best lang om elk weekend op te offeren maar goed. Het zij zo, ik vind het best zo.
DML vroeg of je haar even een PM er over wilde sturen geloof ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tja ik ben er ook echt niet elke dag hoor en zit er ook alweer tijden in dus snap het niet zo best maargoed ben dan ook geen SportAdmin hahaha
ik kan nog wel erger hoorquote:
lastige vrouwen altijdquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
DML vroeg of je haar even een PM er over wilde sturen geloof ik
Dan kon ze het morgen meteen lezen. Dus even kopiëren en plakken
quote:Op zondag 14 december 2008 00:19 schreef Claudia_x het volgende:
Lijstje!
O: 1 geroosterde volkoren boterham met 2 gekookte eitjes
T: niets, want bezig met een schoonmaakmarathon van een uur of 6![]()
L: idem
T: idem
T: 2 volkoren boterhammen pindakaas, 1 ministukje vlaai
D: gegrilde kip, ui, klein stukje naan, 2 happen saag paneer
T: wat cashews en 2 stukjes geitenkaas met parmaham
Zo, nu weer een jaar normaal eten
quote:Op zondag 14 december 2008 00:20 schreef SHE het volgende:
Ik zit gewoon te wachten tot iemand iets zegt.
Mevrouw B.quote:Op zondag 14 december 2008 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben klaarwakker hoor
Heb alleen niets te zeggen
MrAquote:
Ik ben net een duracelkonijntje. (Hmpf, er is geen smiley met trommeltje.)quote:
Ik bedoelde meer: weer een verjaardag overleefd. Nu kan ik tenminste weer eten zoals ik gewoon ben.quote:En je lijstje is toch niet zó erg? Of bedoel je 'tot het eind van het jaar'?
Heb je een dikke bips Elisa?quote:
Besnuffelen? Werkt dat bij vrouwen?quote:Op zondag 14 december 2008 00:22 schreef Greys het volgende:
Ga je d'r dan bij thuiskomst besnuffelen op vreemde luchtjes Adelante?
Ik heb morgen 4 afleveringen nieuwe Beverly Hills om te kijkenquote:Op zondag 14 december 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
Ik zit Shaving Ryan's Privates te kijken.
Bloody!
Ik ben rondom / allround een beetje beter gevuldgeraaktquote:Op zondag 14 december 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
Heb je een dikke bips Elisa?
Ook zonder dikke bips mag je hier meeposten heur. Doen wij ook![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 00:26 schreef conleche het volgende:
Nou dat is te zeggen, hij heeft samen met de bovenbuurman een bod gedaan op het huis waar hij woont (jeweetz, Da Puppelhouse) en het is geaccepteerd. Dus ik geloof dat hij een half grachtenpand heeft gekocht!! Ik weet niet precies hoe en wat en ik wist er natuurlijk wel een beetje van, maar ik dacht dat ie dat over een paar jaar of zo ging doen. Nu moet er wel eerst nog gekeken worden naar de financieen enzo, dus het is nog onder voorbehoud, maar het ziet er nu toch wel naar uit dus.......
Wat heb je al gezien?quote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb morgen 4 afleveringen nieuwe Beverly Hills om te kijken.
Ik zit een beetje in een serie impasse. Ik moet overal op wachten inmiddels en er zijn geen toffe series die me aanspreken op het moment.
Nou volgens mij was het dit keer voor hem ook een verrassing, want de bovenbuurman had een afspraak met de makelaar en wij wisten niet dat hij dat bod ging doen. Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 14 december 2008 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof! Geweldig!
Maar eigenlijk ook wel een beetje gek dat ie dat soort dingen toch een beetje in zijn uppie doet![]()
Nee, ik i-net op de iphone en da's niet met knippen/plakken enzo, plus dat er alleen gare foto's op staanquote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef Greys het volgende:
McToastje, heb je nou al een foto van jezelf voor ons?
Ow wow, wat is het toch een schitterende kat!quote:Op zondag 14 december 2008 00:31 schreef Greys het volgende:
Elisa, nu ik je zie móet ik gewoon even showen met Borie de asiel-Bengaal
Het gaat zó goed!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2008 00:32 schreef SHE het volgende:
De puppelhouse is gered!
[ afbeelding ]
De puppelhouse is saaaaaaaaaaaaaaaaveeeeed!
[ afbeelding ]
The joy!
[ afbeelding ]
Ben blij dat jij het vraagt; ik durfde nietquote:Op zondag 14 december 2008 00:35 schreef Adelante het volgende:
Wat zijn puppelts? Of kan ik dat beter niet weten?
Greys Anatomyquote:
Nou he?quote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij zijn er zelf beduidend enthousiaster over
Wat spannend!quote:Op zondag 14 december 2008 00:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou volgens mij was het dit keer voor hem ook een verrassing, want de bovenbuurman had een afspraak met de makelaar en wij wisten niet dat hij dat bod ging doen. Ik in ieder geval niet.Maar heel veel beranderd er dan niet hoor, want het is gewoon verhuurd. Alleen op termijn is het wel interessant, als de benedenburen weggaan, dan kan je dat erbijtrekken en dan wil ik er wel wonen, want dan kan ik eindelijk mijn droomkeuken hebben en is er ook een tuintje voor Koekie
Dan zou ik zeggen:quote:Op zondag 14 december 2008 00:43 schreef k_i_m het volgende:
Greys Anatomy
Dexter
Battlestar Galactica
True Blood
Six Feet Under
Dead Like me
Prison Break (afgehaakt)
The Sopranos
Gooische Vrouwen
24
En vast nog veel meer wat ik vergeten ben.
Ze zijn briljantquote:Op zondag 14 december 2008 00:38 schreef conleche het volgende:
Dat zijn wij!!
[ afbeelding ]
En die dingen onder aan deze sokjes.(zodat je niet uitglijdt)
Ik vind politieseries stom en ik haat politiekquote:Op zondag 14 december 2008 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen:
The Wire
The Corner
West Wing
The Shield
Ben jij weer een paar weken onder de pannen
quote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind politieseries stom en ik haat politiek. Sorry, maar thnx
.
Doe dan Californication, doos!quote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind politieseries stom en ik haat politiek. Sorry, maar thnx
.
Na een paar jaar stomme themapakketten te hebben gekregen, weten ze eindelijk wat ik wil. Chocola. Veel chocola. Verder luxe browniemix met choco-toping, ambachtelijke handgeschepte chips van eersteklas boerenaardappelen (dat je het even weet), kaasstengels, kaasbatons, chocola met noten, chocola met sinaasappel, choco met stroopwafel, gepimpte ontbijtkoek, koffie uit guatemala, choco kerstfiguurtjes, bodymilk, haargel and then some. Alleen de gel kan ik niets mee.quote:
Nu moet je niet opeens gaan doen alsof je bescheiden bent hè.quote:Op zondag 14 december 2008 02:11 schreef IQM het volgende:
Vers mannelijk schoon meldt zich weer.
Of nou ja, in elk geval vers en mannelijk.
Vijf woorden: How I Met Your Motherquote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb morgen 4 afleveringen nieuwe Beverly Hills om te kijken.
Ik zit een beetje in een serie impasse. Ik moet overal op wachten inmiddels en er zijn geen toffe series die me aanspreken op het moment.
Je gaat niet menen dat BVO hier ook post?quote:
Jamaar ik trek slechte dingen aan als ik series..koop. Zit ik me tijden te verheugen op iets leuks en dan is het opeens weer in het Fins nagesynchroniseerd. Of beginnen de spelers opeens dingen te doen waarvan ik vrij zeker weet dat het niet hoort in een nette serie.quote:
Bob. = Bob.quote:Op zondag 14 december 2008 02:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je gaat niet menen dat BVO hier ook post?\
Godver wat gaat deze reeks toch snelJe gaat 1 avondje tv kijken met je lover en je bent 2 topics verder!
Fins is van zichzelf al grappig.quote:Op zondag 14 december 2008 02:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jamaar ik trek slechte dingen aan als ik series..koop. Zit ik me tijden te verheugen op iets leuks en dan is het opeens weer in het Fins nagesynchroniseerd. Of beginnen de spelers opeens dingen te doen waarvan ik vrij zeker weet dat het niet hoort in een nette serie.
Durf niet meer.
quote:
Ik zou het zelf gewoon opruimen, maar dan luid mopperend zodat hij wakker zou worden en het wel uit zijn hoofd zou laten om zich weer om te draaien en in slaap te vallen. Maar dat is natuurlijk ontzettend dom, want:quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, ik ben pissig.. Vriend heeft de hele dag geen fuck uitgevoerd, zodat ik na m'n werk (was half 7 thuis) nog de bende kon gaan opruimen, koken en was ophangen. Heb hem gevraagd om na het eten de tafel af te ruimen, maar alles staat er nog net zo en meneer ligt op de bank te slapen. Ik laat het staan, al duurt het tot morgenmiddag.
quote:Dit topics gaat toch niet zo zeer om 'slanke' tips, maar meer hoe je een mooi, afgetraind, atletisch lichaam krijgt?
De overgewicht reeks bestaat, de slank reeks bestaat, de hardcore bodybuilding reeks bestaat...
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:18 schreef sigme het volgende:
Daar verzuipen de tips in de slowchat. Daar is dit topic toch juist uit voortgekomen - zie op enzo, hier de tips-zonder-kusjekroelkroelwatismcarmytochsexy.
Dat is leuk! Maar kan het thuis nooit kijken (tv bezet, en teveel seksquote:
Ik krijg geen kerstpakket van de baas, maar geldbedrag(je) extra bij salaris. Vind ik toch jammer, vooral als ik deze inhoud lees.quote:Op zondag 14 december 2008 01:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Na een paar jaar stomme themapakketten te hebben gekregen, weten ze eindelijk wat ik wil. Chocola. Veel chocola. Verder luxe browniemix met choco-toping, ambachtelijke handgeschepte chips van eersteklas boerenaardappelen (dat je het even weet), kaasstengels, kaasbatons, chocola met noten, chocola met sinaasappel, choco met stroopwafel, gepimpte ontbijtkoek, koffie uit guatemala, choco kerstfiguurtjes, bodymilk, haargel and then some. Alleen de gel kan ik niets mee.
Lijkt me geen goed idee om hiervan de calorien te gaan tellen. Choco met karamel wordt momenteel afgewisseld met wat chips tijdens het bijlezen.
Ik ook niet. Daarvoor is het als freelancer/zelfstandige iedere dag feestquote:Op zondag 14 december 2008 09:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik krijg geen kerstpakket van de baas, maar geldbedrag(je) extra bij salaris. Vind ik toch jammer, vooral als ik deze inhoud lees.
Als IT-er kom ik bij veel organisaties over de vloer, bij ministerie van OC&W kon je bijvoorbeeld je eigen pakket kiezen. En de belastingdienst waar ik jaren gezeten heb had ook altijd een leuk pakket (ontbijservies herinner ik me nog)
En dan krijg jij niets
Ik krijg met krantenlopen ook een kerstpakket, maar vind het eigenlijk niet zo nodig. Gebeurt zelden dat je er wat aan hebt, en voor de rest staat het een beetje in de weg. En tegenwoordig zit er niet eens een doos meer omheen, maar mag je het zelf van de stapel bij elkaar plukken.quote:Op zondag 14 december 2008 09:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik krijg geen kerstpakket van de baas, maar geldbedrag(je) extra bij salaris. Vind ik toch jammer, vooral als ik deze inhoud lees.
Als IT-er kom ik bij veel organisaties over de vloer, bij ministerie van OC&W kon je bijvoorbeeld je eigen pakket kiezen. En de belastingdienst waar ik jaren gezeten heb had ook altijd een leuk pakket (ontbijservies herinner ik me nog)
En dan krijg jij niets
Ge-edit?quote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef loveli het volgende:
Computergirl en Tink, als jullie je adres PM-en, stuur ik een reep 500ckal op.
en dat maak je dan aan mij over?quote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik krijg met krantenlopen ook een kerstpakket, maar vind het eigenlijk niet zo nodig. Gebeurt zelden dat je er wat aan hebt, en voor de rest staat het een beetje in de weg. En tegenwoordig zit er niet eens een doos meer omheen, maar mag je het zelf van de stapel bij elkaar plukken.
Dit jaar krijg ik misschien/waarschijnlijk niet meer. Bedrijf is overgenomen en de nieuwe zijn wat ... zuiniger. Ach, ik heb mijn kaartjes voor langs de deuren nog, leuk bedragje hou je daar aan over.
Nee dat geef ik aan mijn schoonouders zodat ik meekan op wintersportquote:Op zondag 14 december 2008 10:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en dat maak je dan aan mij over?
quote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef loveli het volgende:
Computergirl en Tink, als jullie je adres PM-en, stuur ik een reep 500 kcal op.
Dat is het stomme! Meestal zit er bagger in, maar toch ben ik jaloers op die mensen met grote spannende dozen in de trein aan het einde van het jaarquote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik krijg met krantenlopen ook een kerstpakket, maar vind het eigenlijk niet zo nodig. Gebeurt zelden dat je er wat aan hebt, en voor de rest staat het een beetje in de weg.
Ohhhquote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef loveli het volgende:
Computergirl en Tink, als jullie je adres PM-en, stuur ik een reep 500 kcal op.
Ik vind de paketten die mijn vader en moeder kregen ook geweldig hoor. Het plezier van zo'n grote doos openmaken en kijken wat erin zit ... daar zaten vaak best leuke dingen in ...quote:Op zondag 14 december 2008 10:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is het stomme! Meestal zit er bagger in, maar toch ben ik jaloers op die mensen met grote spannende dozen in de trein aan het einde van het jaar![]()
Heb ook eens gewerkt voor een klein bedrijfje dat standaard twee flessen wijn gaf, die gaf ik aan een collega in ruil voor chocola.
Dat is nou net de enige chocolade die ik wél lust.quote:Op zondag 14 december 2008 10:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ohhhwat lievvvvvv
Maar ik eet tegenwoordig alleen maar extra-pure chocolade (zelfbescheming)
Oh, als hij het zegt wel, hè.quote:Op zondag 14 december 2008 03:10 schreef MissBliss het volgende:
Oh, how I met your mother... Ja, ik geloof dat Zhenar het ook leuk vindt dus ik ga het maar downloaden!![]()
Heb jij überhaupt weleens iets gewichtsgerelateerds gepost hier? En die Abbaman? Leuk hoor, een beetje testosteron in dit topic, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een bééétje ontopic blijftquote:Op zondag 14 december 2008 10:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, als hij het zegt wel, hè.
Nou ja, ik maak mezelf maar wijs dat ik voor 50 procent heb bijgedragen aan de tip.
quote:Op zondag 14 december 2008 10:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ohhhwat lievvvvvv
Maar ik eet tegenwoordig alleen maar extra-pure chocolade (zelfbescheming)
Ik lust alle chocolade maar kan slecht tegen suiker, dus ik ben overgestapt op 70% en hoger.quote:Op zondag 14 december 2008 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is nou net de enige chocolade die ik wél lust.
Ik ben duidelijk niet zo chocola-addicted als sommigen hier.quote:Op zondag 14 december 2008 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt weleens iets gewichtsgerelateerds gepost hier? En die Abbaman? Leuk hoor, een beetje testosteron in dit topic, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een bééétje ontopic blijft
die met thijm is goed he? Had ik ook al gehad, lavendel vond ikquote:Op zondag 14 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Hallo.
Over chocola gesproken; ik heb gisteren bij de Bijenkorf chocola met tijm gekocht. Goddelijk! Ook nog een paar andere smaken gekocht: met gember, met lavendel en met citroen. Maar die tijm is mijn favoriet. Wel ¤ 3,25 per reep.
Aliasquote:Op zondag 14 december 2008 00:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Greys Anatomy
Dexter
Battlestar Galactica
True Blood
Six Feet Under
Dead Like me
Prison Break (afgehaakt)
The Sopranos
Gooische Vrouwen
24
En vast nog veel meer wat ik vergeten ben.
Die met lavendel wilde mijn zusje hebben. Ik vind lavendel smerig, zowel qua geur als qua smaak.quote:Op zondag 14 december 2008 10:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
die met thijm is goed he? Had ik ook al gehad, lavendel vond ik
Ik ben een pure-chocolade verzamelaar, alles minsten een keer proberen. De laatste keer parijs kwam ik thuis met 6 repen, de keer daarvoor met meer dan een kilo![]()
Scrubsquote:Op zondag 14 december 2008 10:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Alias
Supernatural
Entourage
How I Met Your Mother
Fringe
Nip/Tuck
...
quote:Op zondag 14 december 2008 10:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Chocola met roze peper ook heerlijk.
quote:Op zondag 14 december 2008 10:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Scrubs
Private Practice
Bones
Gossip Girl
Slowchatten is natuurlijk leuk en aardig, maar ik begrijp het nut van dit topic niet zo goed als het element met gewicht/conditie/gezond eten bezig zijn geheel afwezig is.quote:Op zondag 14 december 2008 10:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet zo chocola-addicted als sommigen hier.![]()
En verder maak ik me niet zo'n zorgen om m'n gewicht.Sorry.
Moet ik nu weg?
Ja, waarom is Veronica Mars gestopt verdeuriequote:Op zondag 14 december 2008 10:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
House
Veronica Mars
Smallville
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Heroes
Daar zijn jullie toch voor?quote:Op zondag 14 december 2008 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Slowchatten is natuurlijk leuk en aardig, maar ik begrijp het nut van dit topic niet zo goed als het element met gewicht/conditie/gezond eten bezig zijn geheel afwezig is.
Maw: ik begrijp niet zo goed wat je hier doet behalve over series praten. Je kunt op z'n minst doen alsof je ons tips geeft ofzo.quote:
Nouuu Abba heeft Kwak toch geholpen gister?quote:Op zondag 14 december 2008 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maw: ik begrijp niet zo goed wat je hier doet behalve over series praten. Je kunt op z'n minst doen alsof je ons tips geeft ofzo.
Ik gaf k_i_m en tegelijk de rest van deze reeks een uiterst geniale serietip.quote:Op zondag 14 december 2008 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maw: ik begrijp niet zo goed wat je hier doet behalve over series praten. Je kunt op z'n minst doen alsof je ons tips geeft ofzo.
tussen de regels doorlezen, Claudiaquote:Op zondag 14 december 2008 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zondag 14 december 2008 11:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuu Abba heeft Kwak toch geholpen gister?![]()
Nouuu, volgensmij is dit meer dat je in het park aan het hardlopen bent en dat ze dan fluiten of zeggen 'goedzo knappe deernequote:Op zondag 14 december 2008 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Dit heeft een hoog 'mannen staan aan de zijlijn en geven commentaar'-gehalte. Ergo, het is net alsof ik in het park aan het hardlopen ben.
Nou, eh, eigenlijk snap ik dan niet zo goed wat je hier doet.quote:Op zondag 14 december 2008 10:39 schreef IQM het volgende:
En verder maak ik me niet zo'n zorgen om m'n gewicht.Sorry.
Moet ik nu weg?
D'r wordt hier constant geslowchat.quote:Op zondag 14 december 2008 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eh, eigenlijk snap ik dan niet zo goed wat je hier doet.
En hierbij kan ik me volmondig aansluiten.quote:Op zondag 14 december 2008 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Slowchatten is natuurlijk leuk en aardig, maar ik begrijp het nut van dit topic niet zo goed als het element met gewicht/conditie/gezond eten bezig zijn geheel afwezig is.
Ik zal eens even OT gaan, want je hebt gelijk...quote:Op zondag 14 december 2008 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, eh, we hebben hier wel één ding gemeen: we willen graag allemaal wat afvallen of zijn net heel veel afgevallen en proberen nu te stabiliseren. Het échte, niet slankgerelateerde SC komt vooral bij de binnenkomende mannen vandaan. Verder gaat het vaak over slankgerelateerde zaken als koken, werk (stressfactor = eten), relaties (idem), kleding, maten en gewichten. En soms, heel soms over lelijke mannen. Maar persoonlijk mag van mij dat laatste onderwerp best achterwege blijven.quote:Op zondag 14 december 2008 11:18 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r wordt hier constant geslowchat.Is dat alleen maar gerechtvaardigd als je zo nu en dan over je dieet of eetpatroon praat?
Well, fine! Ik ga nu koffie drinken en een broodje gebakken ei eten.
Ik heb de mijne al gepost. Al worden de door mij geplande spruitjes vervangen door lasagne (mijn man kookt).quote:Op zondag 14 december 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
Lijstjes; wil ik zien. Van iedereen vandaag!
Oke, 3 op een rij,maar kan je vriendlief niet even je make-uptasje laten brengen. Haar in een staart/knot. Wat lipgloss/lippenstift en mascara en je ziet er alweer toonbaar uit. Al kan jij het volgens mij ook best hebben om ergens makeuploos te verschijnen.quote:Op zondag 14 december 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
Ik sta dus zonder make-up en ongedoucht te werken
Maar goed, ik kan er maar beter het beste van maken.
quote:Op zondag 14 december 2008 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Het échte, niet slankgerelateerde SC komt vooral bij de binnenkomende mannen vandaan.
Havermout is goed! Je hoort er alleen positieve gevolgen van te merken, dus van goede spijsvertering tot een gezondere huid. En het ligt eraan wat voor yoghurt je gebruikt, vol of mager. Door de yoghurt krijg je eiwitten binnen en da's ook goed voor je spieren en tegen hongergevoel.quote:Op zondag 14 december 2008 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal eens even OT gaan, want je hebt gelijk...
Wie weet wat het gevolg is van een meer dan gemiddelde hoeveelheid havermoput met yoghurt in je dieet?
Wat voor yoghurt eet je erbij? En wat is meer dan gemiddeld? Wat eet je verder nog op een dag?quote:Op zondag 14 december 2008 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal eens even OT gaan, want je hebt gelijk...
Wie weet wat het gevolg is van een meer dan gemiddelde hoeveelheid havermoput met yoghurt in je dieet?
Mag ik alsjeblieft een kopie van mijn Van Dale software naar je sturen?quote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef SHE het volgende:
Havermout rocks.
Kan iemand me helpen met het vervoegen van het woord ' douchen '![]()
Wat is het voltooid deelwoord?
Ach gossie, hoe komt dat zo?quote:Op zondag 14 december 2008 11:41 schreef sigme het volgende:
Uitgevoerde bezigheden: 1 merel gered, 1 wezeltje gered.
Ik rommel nogal met mijn bloedsuikerspiegel, waardoor ik chronisch honger heb. Brood bevalt me niet zo, dus een aantal jaar geleden ben ik begonnen met muesli / cruesli. Door de jaren heen is dit wat aangepast (kwa samenstelling).quote:Op zondag 14 december 2008 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor yoghurt eet je erbij? En wat is meer dan gemiddeld? Wat eet je verder nog op een dag?
"Healthy carbohydrates contained in whole grains keep your blood sugar and insulin levels from rising and may prevent the development of type 2 diabetes. Oatmeal, whole-wheat bread, and brown rice are the best source of whole-grain carbohydrates."
Bron
Inschrijven in het KAN-gebied is gratis en had je allang moeten doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
Maar als we over 2 jaar willen gaan samenwonen moeten we nu wel gaan inschrijven maar waar en hoe is het beste aangezien we niets van zijn werk weten?
Wow, mooi figuurtje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:40 schreef Aventura het volgende:
Dit *tromgeroffel* is het resultaat van een jaar 'Slank de...in'!
Heb ik voor je. Als je even je emailadres mailt (fjb (@) hetnet (punt nl), dan mail ik je zo even een scannetje.quote:Op zondag 14 december 2008 11:49 schreef Tinkepink het volgende:
ik ben nog op zoek naar een schema met pauzes. Kan nu nog niet langer dan 5 minuten achter elkaar rennen, dan móet ik even wandelen.
quote:Op zondag 14 december 2008 11:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Eetlijstje voor vandaag:
O: twee gekookt ei
L: geroosterd brood met hummus
T/D: Stokbrood uit de oven, met zelfgemaakte tomatensaus, mozzarella en rucola
T: iets met groente
Mijn eerste slechte lijstje dus.![]()
Ik heb nooit met Evy gelopen, maar ik heb juist begrepen dat serie 1 bedoeld is om mee te beginnen en serie 2 bedoeld is voor gevorderden.quote:Op zondag 14 december 2008 11:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach gossie, hoe komt dat zo?
En over Evy, zijn er twee series van? Ik heb van Moblo de tweede serie overgenomen, maar ik ben nog op zoek naar een schema met pauzes. Kan nu nog niet langer dan 5 minuten achter elkaar rennen, dan móet ik even wandelen.
Ik vind het wel gezellig hoor! Kom zeg, ga nu niet doen alsof het hier ineens over slank worden gaat damesquote:Op zondag 14 december 2008 11:22 schreef IQM het volgende:
Waar is die gepretendeerde gezelligheid, dames?
Maar... Ik ben al weg. [ afbeelding ]
Vaarwel.
*insert melodramatisch violengejengel*
*fade to black*
Ik rommel ook met mijn bloedsuikerspiegel! Het schema van SHE aanhouden werkt prima voor mij. Ik moet echt elke 2 uur eten en na een uur of 14.00 of 16.00 probeer ik geen koolhydraten meer te eten. Als ik vaker moet eten dan om de 2 uur, dan doe ik dat gewoon. Als ik mijn trek negeer, dan krijg ik gegarandeerd een rothumeur en word ik duizelig en misselijk.quote:Op zondag 14 december 2008 11:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik rommel nogal met mijn bloedsuikerspiegel, waardoor ik chronisch honger heb. Brood bevalt me niet zo, dus een aantal jaar geleden ben ik begonnen met muesli / cruesli. Door de jaren heen is dit wat aangepast (kwa samenstelling).
Ik zou zeggen: als dit voor jou werkt dan gewoon blijven doen! Vooral dat 's avonds net voor het slapen gaan nog wat eten begrijp ik goed. Je zou misschien nog kleine veranderingen door kunnen voeren. Ik heb bijvoorbeeld de aardappelen geschrapt, en ik let op wat voor soort vlees ik eet (rood vlees beperkt houden, vooral mager vlees eten, het liefst kip of vis). Ook eet ik zelf geen kaas meer, maar pindakaas of (relatief) mager vleesbeleg zoals rosbief of rauwe ham. En eitjes werken voor mij ook heel goed. Misschien zou je als vervanging voor wit brood dat witte brood kunnen kopen dat qua voedingswaarde in de buurt komt van volkoren brood (ik weet even niet meer hoe dat brood heet). Ook zou je eens op kunnen leten hoeveel uur je tussen 2 maaltijden in laat zitten.quote:Wat is bovengemiddeld: 4 juslepels (met kop) havermout (en dus met yoghurt) in de ochtend. Soms nog een klein hapje in de middag (als ik ga trillen) en 2-3 juslepels (met yoghurt) voor het slapengaan.
verder eet ik vrij normaal. Als lunch nog twee of drie boterhammetjes (meestal wit; bruin krijg ik maar heel moeilijk naar binnen) met kaas en 's avonds gewoon een prakje (heel basic; aardappels, groente en een klein stukje vlees).
Heel simpelquote:Op zondag 14 december 2008 12:14 schreef Vivi het volgende:
SHE, als je ooit tijd hebt..recept van de nasi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |