Ik wel hoor, ik onderbreek er speciaal Greys even voor (Za serie).quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat heeft elk topic van Djeez/Ingrid. Ik lees ook expres niet mee, voordat ik nare dingen ga zeggen die ik wel meen, maar niemand wil horen.
touren?quote:
Welk subforum, nu ben ik ook nieuwsgierig!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik onderbreek er speciaal Greys even voor (Za serie).![]()
OUD uiteraardquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Welk subforum, nu ben ik ook nieuwsgierig!!
ja,ik kan internetpeoplz nooit zo goed scheiden van echte mensenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
Kwak, moet je daar dan nog lang blijven? Ga anders morgen gewoon naar je eigen knusse huisje en kook gewoon gezond en haal plenty snaaidingen in huis die gezond zijn. Als leidraad, kan je SHE's dieet toch gebruiken? Volgens mij eet je dan vrij lekker en gevarieerd, of zie ik dat verkeerd?
Kijk, ons stel je niet teleur, wij zijn maar internet peoplz. Klinkt heel hard, maar ik lig er niet echt van wakker zeg maar, als jij 2 saucijzenbroodjes hebt gegeten, maar jij wel en daar is waar het om draait. Je moet gezond eten leuk gaan vinden, net zoals je laatst dat hardlopen leuk vond. Ben je nog geweest daarna trouwens?
OUDquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Welk subforum, nu ben ik ook nieuwsgierig!!
ABBA Christmas reunie tour? Ben jij Benny en ik Agnethaquote:
Baas boven baasquote:
ja, soms ben ik net een echt mensquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef kwakveense het volgende:
ja,ik kan internetpeoplz nooit zo goed scheiden van echte mensen![]()
oh en mcabba is lief
Echte mensen hebben een minder vierkante gezichtsvorm en geen zwarte lettertjes op hun gezicht.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja,ik kan internetpeoplz nooit zo goed scheiden van echte mensen![]()
Please, do tellquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
OUD.
En je moet de voorgeschiedenis kennen, zeg maar. Maar als je dat jezelf in een avond toedient wil je je wrs verhangen, dus ik raad het je ten strengste af!
Dat is niet zo samen te vatten, dat moet je lezen. Misschien als ik morgen zin heb dat ik wel even wat linkjes voor je bij elkaar sprokkel.quote:
ik heb nu al zin in de after partyquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
ABBA Christmas reunie tour? Ben jij Benny en ik Agnetha
Zonder Abba muziek?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb nu al zin in de after party
Ja sorry. Ik zei dat ik een wat drukker sociaal leven hadquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou ja zeg DizMissLiz (ofzo) we hebben niet zoveel dames in de crew en dan ga jij ook nog eens weg
Oh jammer! Lees het morgen dan misschien welquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is niet zo samen te vatten, dat moet je lezen. Misschien als ik morgen zin heb dat ik wel even wat linkjes voor je bij elkaar sprokkel.
graagquote:
Iets tegen Zweedse muziek? Of Zweden in general?quote:
Oww balen! Dat lijkt me ook knap tegenvallen ja.. Maar ja, positieve is dat jij in ieder geval goed hebt gespeeld!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeee verkeerd onderwerp haha
we stonden 2-0 voor en hebben met 3-2 verloren... mooi klote dus..
maar moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf WEL heel ok heb gespeeld....
dus erg gefrustreerd nu....
(vooral omdat het absoluut niet nodig was om van hen te verliezen.....)
dat is t nou juist. t kan me alleen zoveel chelen omdat jullie t stom vinden en zwak dat ik t toch eet. (projectie, i know, zo voelt t voormij)quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:51 schreef Vivi het volgende:
@ kwak, mensjelief, houdt eens op met janken en stop wat peper in je reet. Echt. Wie is er nu de baas, jij of die banketstaaf? En als het die banketstaaf is, houdt dan op met erover te zemelen. Schrijf er een lied over, dan haal je er nog wat positiefs uit!
Kus op je blubbertjes.
k antwoord zo thuis. FF stukkie reizenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zei dat ik een wat drukker sociaal leven haden niet elk weekend kon schrijven en toen werd mij verteld dat het schaatsseizoen niet lang duurt dus dat ik dan niet zo nuttig was. Ik vind persoonlijk van november t/m maart nog best lang om elk weekend op te offeren maar goed. Het zij zo, ik vind het best zo.
Zweden is prachtigquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iets tegen Zweedse muziek? Of Zweden in general?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Echte mensen hebben een minder vierkante gezichtsvorm en geen zwarte lettertjes op hun gezicht.
Pfff, nee, dat is echt te veel om zo ff te typenquote:
Hee, de Abba christmas reunie tour is wél met Abba muziek heurr. Alleen de afterparty nietquote:
interessant beeld van afterparties heb jequote:
Ik ben wel enórm nieuwsgierig nu!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Pfff, nee, dat is echt te veel om zo ff te typenSowwy
Waarheid is hard, maar jij voelt je hoe dan ook kut.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat is t nou juist. t kan me alleen zoveel chelen omdat jullie t stom vinden en zwak dat ik t toch eet. (projectie, i know, zo voelt t voormij)
seriously, tot ik in dit topic kwam vanmiddag dacht ik echt "schijt, morgen beter, steker nog,ik neem nóg iets!"
daarom schreef ik "jullie krijge geen lijstje"
zelfsabotage FTW!!
vervolgens hoor ik allerlei "smokkelaar, waar ben je mee bezig, je had donderdag al patat gegeten" etc. etc. etc. en dán pas, ja dán voel ik me echt kut.
mijninnerlijke peuter gilt: "ik wil geen peper in mn reet, hou opmet kritiek op me leveren, het is niet leuk het is niet makkelijk, en ik weet niet eens of ikt er voor over heb" "ik ben lelijk en zwak en dom"
daarom kan ik t dus niet alleen...en voel ik me tegelijkertijd kloterig door de hulp die ik krijg,omdat t gewoon zo'n kutproces is.
daarom jank ik.
Ik vind je wel een lekker ding hoor Kwakskequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:59 schreef kwakveense het volgende:
*knip*
klaag zever zwelg
*/knip*
daarom jank ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |