Nu moet je niet opeens gaan doen alsof je bescheiden bent hè.quote:Op zondag 14 december 2008 02:11 schreef IQM het volgende:
Vers mannelijk schoon meldt zich weer.
Of nou ja, in elk geval vers en mannelijk.
Vijf woorden: How I Met Your Motherquote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb morgen 4 afleveringen nieuwe Beverly Hills om te kijken.
Ik zit een beetje in een serie impasse. Ik moet overal op wachten inmiddels en er zijn geen toffe series die me aanspreken op het moment.
Je gaat niet menen dat BVO hier ook post?quote:
Jamaar ik trek slechte dingen aan als ik series..koop. Zit ik me tijden te verheugen op iets leuks en dan is het opeens weer in het Fins nagesynchroniseerd. Of beginnen de spelers opeens dingen te doen waarvan ik vrij zeker weet dat het niet hoort in een nette serie.quote:
Bob. = Bob.quote:Op zondag 14 december 2008 02:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je gaat niet menen dat BVO hier ook post?\
Godver wat gaat deze reeks toch snelJe gaat 1 avondje tv kijken met je lover en je bent 2 topics verder!
Fins is van zichzelf al grappig.quote:Op zondag 14 december 2008 02:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jamaar ik trek slechte dingen aan als ik series..koop. Zit ik me tijden te verheugen op iets leuks en dan is het opeens weer in het Fins nagesynchroniseerd. Of beginnen de spelers opeens dingen te doen waarvan ik vrij zeker weet dat het niet hoort in een nette serie.
Durf niet meer.
quote:
Ik zou het zelf gewoon opruimen, maar dan luid mopperend zodat hij wakker zou worden en het wel uit zijn hoofd zou laten om zich weer om te draaien en in slaap te vallen. Maar dat is natuurlijk ontzettend dom, want:quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, ik ben pissig.. Vriend heeft de hele dag geen fuck uitgevoerd, zodat ik na m'n werk (was half 7 thuis) nog de bende kon gaan opruimen, koken en was ophangen. Heb hem gevraagd om na het eten de tafel af te ruimen, maar alles staat er nog net zo en meneer ligt op de bank te slapen. Ik laat het staan, al duurt het tot morgenmiddag.
quote:Dit topics gaat toch niet zo zeer om 'slanke' tips, maar meer hoe je een mooi, afgetraind, atletisch lichaam krijgt?
De overgewicht reeks bestaat, de slank reeks bestaat, de hardcore bodybuilding reeks bestaat...
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:18 schreef sigme het volgende:
Daar verzuipen de tips in de slowchat. Daar is dit topic toch juist uit voortgekomen - zie op enzo, hier de tips-zonder-kusjekroelkroelwatismcarmytochsexy.
Dat is leuk! Maar kan het thuis nooit kijken (tv bezet, en teveel seksquote:
Ik krijg geen kerstpakket van de baas, maar geldbedrag(je) extra bij salaris. Vind ik toch jammer, vooral als ik deze inhoud lees.quote:Op zondag 14 december 2008 01:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Na een paar jaar stomme themapakketten te hebben gekregen, weten ze eindelijk wat ik wil. Chocola. Veel chocola. Verder luxe browniemix met choco-toping, ambachtelijke handgeschepte chips van eersteklas boerenaardappelen (dat je het even weet), kaasstengels, kaasbatons, chocola met noten, chocola met sinaasappel, choco met stroopwafel, gepimpte ontbijtkoek, koffie uit guatemala, choco kerstfiguurtjes, bodymilk, haargel and then some. Alleen de gel kan ik niets mee.
Lijkt me geen goed idee om hiervan de calorien te gaan tellen. Choco met karamel wordt momenteel afgewisseld met wat chips tijdens het bijlezen.
Ik ook niet. Daarvoor is het als freelancer/zelfstandige iedere dag feestquote:Op zondag 14 december 2008 09:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik krijg geen kerstpakket van de baas, maar geldbedrag(je) extra bij salaris. Vind ik toch jammer, vooral als ik deze inhoud lees.
Als IT-er kom ik bij veel organisaties over de vloer, bij ministerie van OC&W kon je bijvoorbeeld je eigen pakket kiezen. En de belastingdienst waar ik jaren gezeten heb had ook altijd een leuk pakket (ontbijservies herinner ik me nog)
En dan krijg jij niets
Ik krijg met krantenlopen ook een kerstpakket, maar vind het eigenlijk niet zo nodig. Gebeurt zelden dat je er wat aan hebt, en voor de rest staat het een beetje in de weg. En tegenwoordig zit er niet eens een doos meer omheen, maar mag je het zelf van de stapel bij elkaar plukken.quote:Op zondag 14 december 2008 09:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik krijg geen kerstpakket van de baas, maar geldbedrag(je) extra bij salaris. Vind ik toch jammer, vooral als ik deze inhoud lees.
Als IT-er kom ik bij veel organisaties over de vloer, bij ministerie van OC&W kon je bijvoorbeeld je eigen pakket kiezen. En de belastingdienst waar ik jaren gezeten heb had ook altijd een leuk pakket (ontbijservies herinner ik me nog)
En dan krijg jij niets
Ge-edit?quote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef loveli het volgende:
Computergirl en Tink, als jullie je adres PM-en, stuur ik een reep 500ckal op.
en dat maak je dan aan mij over?quote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik krijg met krantenlopen ook een kerstpakket, maar vind het eigenlijk niet zo nodig. Gebeurt zelden dat je er wat aan hebt, en voor de rest staat het een beetje in de weg. En tegenwoordig zit er niet eens een doos meer omheen, maar mag je het zelf van de stapel bij elkaar plukken.
Dit jaar krijg ik misschien/waarschijnlijk niet meer. Bedrijf is overgenomen en de nieuwe zijn wat ... zuiniger. Ach, ik heb mijn kaartjes voor langs de deuren nog, leuk bedragje hou je daar aan over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |