Mevrouw B.quote:Op zondag 14 december 2008 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben klaarwakker hoor
Heb alleen niets te zeggen
MrAquote:
Ik ben net een duracelkonijntje. (Hmpf, er is geen smiley met trommeltje.)quote:
Ik bedoelde meer: weer een verjaardag overleefd. Nu kan ik tenminste weer eten zoals ik gewoon ben.quote:En je lijstje is toch niet zó erg? Of bedoel je 'tot het eind van het jaar'?
Heb je een dikke bips Elisa?quote:
Besnuffelen? Werkt dat bij vrouwen?quote:Op zondag 14 december 2008 00:22 schreef Greys het volgende:
Ga je d'r dan bij thuiskomst besnuffelen op vreemde luchtjes Adelante?
Ik heb morgen 4 afleveringen nieuwe Beverly Hills om te kijkenquote:Op zondag 14 december 2008 00:23 schreef Greys het volgende:
Ik zit Shaving Ryan's Privates te kijken.
Bloody!
Ik ben rondom / allround een beetje beter gevuldgeraaktquote:Op zondag 14 december 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
Heb je een dikke bips Elisa?
Ook zonder dikke bips mag je hier meeposten heur. Doen wij ook![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 00:26 schreef conleche het volgende:
Nou dat is te zeggen, hij heeft samen met de bovenbuurman een bod gedaan op het huis waar hij woont (jeweetz, Da Puppelhouse) en het is geaccepteerd. Dus ik geloof dat hij een half grachtenpand heeft gekocht!! Ik weet niet precies hoe en wat en ik wist er natuurlijk wel een beetje van, maar ik dacht dat ie dat over een paar jaar of zo ging doen. Nu moet er wel eerst nog gekeken worden naar de financieen enzo, dus het is nog onder voorbehoud, maar het ziet er nu toch wel naar uit dus.......
Wat heb je al gezien?quote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb morgen 4 afleveringen nieuwe Beverly Hills om te kijken.
Ik zit een beetje in een serie impasse. Ik moet overal op wachten inmiddels en er zijn geen toffe series die me aanspreken op het moment.
Nou volgens mij was het dit keer voor hem ook een verrassing, want de bovenbuurman had een afspraak met de makelaar en wij wisten niet dat hij dat bod ging doen. Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 14 december 2008 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof! Geweldig!
Maar eigenlijk ook wel een beetje gek dat ie dat soort dingen toch een beetje in zijn uppie doet![]()
Nee, ik i-net op de iphone en da's niet met knippen/plakken enzo, plus dat er alleen gare foto's op staanquote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef Greys het volgende:
McToastje, heb je nou al een foto van jezelf voor ons?
Ow wow, wat is het toch een schitterende kat!quote:Op zondag 14 december 2008 00:31 schreef Greys het volgende:
Elisa, nu ik je zie móet ik gewoon even showen met Borie de asiel-Bengaal
Het gaat zó goed!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2008 00:32 schreef SHE het volgende:
De puppelhouse is gered!
[ afbeelding ]
De puppelhouse is saaaaaaaaaaaaaaaaveeeeed!
[ afbeelding ]
The joy!
[ afbeelding ]
Ben blij dat jij het vraagt; ik durfde nietquote:Op zondag 14 december 2008 00:35 schreef Adelante het volgende:
Wat zijn puppelts? Of kan ik dat beter niet weten?
Greys Anatomyquote:
Nou he?quote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wij zijn er zelf beduidend enthousiaster over
Wat spannend!quote:Op zondag 14 december 2008 00:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou volgens mij was het dit keer voor hem ook een verrassing, want de bovenbuurman had een afspraak met de makelaar en wij wisten niet dat hij dat bod ging doen. Ik in ieder geval niet.Maar heel veel beranderd er dan niet hoor, want het is gewoon verhuurd. Alleen op termijn is het wel interessant, als de benedenburen weggaan, dan kan je dat erbijtrekken en dan wil ik er wel wonen, want dan kan ik eindelijk mijn droomkeuken hebben en is er ook een tuintje voor Koekie
Dan zou ik zeggen:quote:Op zondag 14 december 2008 00:43 schreef k_i_m het volgende:
Greys Anatomy
Dexter
Battlestar Galactica
True Blood
Six Feet Under
Dead Like me
Prison Break (afgehaakt)
The Sopranos
Gooische Vrouwen
24
En vast nog veel meer wat ik vergeten ben.
Ze zijn briljantquote:Op zondag 14 december 2008 00:38 schreef conleche het volgende:
Dat zijn wij!!
[ afbeelding ]
En die dingen onder aan deze sokjes.(zodat je niet uitglijdt)
Ik vind politieseries stom en ik haat politiekquote:Op zondag 14 december 2008 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen:
The Wire
The Corner
West Wing
The Shield
Ben jij weer een paar weken onder de pannen
quote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind politieseries stom en ik haat politiek. Sorry, maar thnx
.
Doe dan Californication, doos!quote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind politieseries stom en ik haat politiek. Sorry, maar thnx
.
Na een paar jaar stomme themapakketten te hebben gekregen, weten ze eindelijk wat ik wil. Chocola. Veel chocola. Verder luxe browniemix met choco-toping, ambachtelijke handgeschepte chips van eersteklas boerenaardappelen (dat je het even weet), kaasstengels, kaasbatons, chocola met noten, chocola met sinaasappel, choco met stroopwafel, gepimpte ontbijtkoek, koffie uit guatemala, choco kerstfiguurtjes, bodymilk, haargel and then some. Alleen de gel kan ik niets mee.quote:
Nu moet je niet opeens gaan doen alsof je bescheiden bent hè.quote:Op zondag 14 december 2008 02:11 schreef IQM het volgende:
Vers mannelijk schoon meldt zich weer.
Of nou ja, in elk geval vers en mannelijk.
Vijf woorden: How I Met Your Motherquote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb morgen 4 afleveringen nieuwe Beverly Hills om te kijken.
Ik zit een beetje in een serie impasse. Ik moet overal op wachten inmiddels en er zijn geen toffe series die me aanspreken op het moment.
Je gaat niet menen dat BVO hier ook post?quote:
Jamaar ik trek slechte dingen aan als ik series..koop. Zit ik me tijden te verheugen op iets leuks en dan is het opeens weer in het Fins nagesynchroniseerd. Of beginnen de spelers opeens dingen te doen waarvan ik vrij zeker weet dat het niet hoort in een nette serie.quote:
Bob. = Bob.quote:Op zondag 14 december 2008 02:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je gaat niet menen dat BVO hier ook post?\
Godver wat gaat deze reeks toch snelJe gaat 1 avondje tv kijken met je lover en je bent 2 topics verder!
Fins is van zichzelf al grappig.quote:Op zondag 14 december 2008 02:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jamaar ik trek slechte dingen aan als ik series..koop. Zit ik me tijden te verheugen op iets leuks en dan is het opeens weer in het Fins nagesynchroniseerd. Of beginnen de spelers opeens dingen te doen waarvan ik vrij zeker weet dat het niet hoort in een nette serie.
Durf niet meer.
quote:
Ik zou het zelf gewoon opruimen, maar dan luid mopperend zodat hij wakker zou worden en het wel uit zijn hoofd zou laten om zich weer om te draaien en in slaap te vallen. Maar dat is natuurlijk ontzettend dom, want:quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, ik ben pissig.. Vriend heeft de hele dag geen fuck uitgevoerd, zodat ik na m'n werk (was half 7 thuis) nog de bende kon gaan opruimen, koken en was ophangen. Heb hem gevraagd om na het eten de tafel af te ruimen, maar alles staat er nog net zo en meneer ligt op de bank te slapen. Ik laat het staan, al duurt het tot morgenmiddag.
quote:Dit topics gaat toch niet zo zeer om 'slanke' tips, maar meer hoe je een mooi, afgetraind, atletisch lichaam krijgt?
De overgewicht reeks bestaat, de slank reeks bestaat, de hardcore bodybuilding reeks bestaat...
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:18 schreef sigme het volgende:
Daar verzuipen de tips in de slowchat. Daar is dit topic toch juist uit voortgekomen - zie op enzo, hier de tips-zonder-kusjekroelkroelwatismcarmytochsexy.
Dat is leuk! Maar kan het thuis nooit kijken (tv bezet, en teveel seksquote:
Ik krijg geen kerstpakket van de baas, maar geldbedrag(je) extra bij salaris. Vind ik toch jammer, vooral als ik deze inhoud lees.quote:Op zondag 14 december 2008 01:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Na een paar jaar stomme themapakketten te hebben gekregen, weten ze eindelijk wat ik wil. Chocola. Veel chocola. Verder luxe browniemix met choco-toping, ambachtelijke handgeschepte chips van eersteklas boerenaardappelen (dat je het even weet), kaasstengels, kaasbatons, chocola met noten, chocola met sinaasappel, choco met stroopwafel, gepimpte ontbijtkoek, koffie uit guatemala, choco kerstfiguurtjes, bodymilk, haargel and then some. Alleen de gel kan ik niets mee.
Lijkt me geen goed idee om hiervan de calorien te gaan tellen. Choco met karamel wordt momenteel afgewisseld met wat chips tijdens het bijlezen.
Ik ook niet. Daarvoor is het als freelancer/zelfstandige iedere dag feestquote:Op zondag 14 december 2008 09:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik krijg geen kerstpakket van de baas, maar geldbedrag(je) extra bij salaris. Vind ik toch jammer, vooral als ik deze inhoud lees.
Als IT-er kom ik bij veel organisaties over de vloer, bij ministerie van OC&W kon je bijvoorbeeld je eigen pakket kiezen. En de belastingdienst waar ik jaren gezeten heb had ook altijd een leuk pakket (ontbijservies herinner ik me nog)
En dan krijg jij niets
Ik krijg met krantenlopen ook een kerstpakket, maar vind het eigenlijk niet zo nodig. Gebeurt zelden dat je er wat aan hebt, en voor de rest staat het een beetje in de weg. En tegenwoordig zit er niet eens een doos meer omheen, maar mag je het zelf van de stapel bij elkaar plukken.quote:Op zondag 14 december 2008 09:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik krijg geen kerstpakket van de baas, maar geldbedrag(je) extra bij salaris. Vind ik toch jammer, vooral als ik deze inhoud lees.
Als IT-er kom ik bij veel organisaties over de vloer, bij ministerie van OC&W kon je bijvoorbeeld je eigen pakket kiezen. En de belastingdienst waar ik jaren gezeten heb had ook altijd een leuk pakket (ontbijservies herinner ik me nog)
En dan krijg jij niets
Ge-edit?quote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef loveli het volgende:
Computergirl en Tink, als jullie je adres PM-en, stuur ik een reep 500ckal op.
en dat maak je dan aan mij over?quote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik krijg met krantenlopen ook een kerstpakket, maar vind het eigenlijk niet zo nodig. Gebeurt zelden dat je er wat aan hebt, en voor de rest staat het een beetje in de weg. En tegenwoordig zit er niet eens een doos meer omheen, maar mag je het zelf van de stapel bij elkaar plukken.
Dit jaar krijg ik misschien/waarschijnlijk niet meer. Bedrijf is overgenomen en de nieuwe zijn wat ... zuiniger. Ach, ik heb mijn kaartjes voor langs de deuren nog, leuk bedragje hou je daar aan over.
Nee dat geef ik aan mijn schoonouders zodat ik meekan op wintersportquote:Op zondag 14 december 2008 10:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en dat maak je dan aan mij over?
quote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef loveli het volgende:
Computergirl en Tink, als jullie je adres PM-en, stuur ik een reep 500 kcal op.
Dat is het stomme! Meestal zit er bagger in, maar toch ben ik jaloers op die mensen met grote spannende dozen in de trein aan het einde van het jaarquote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik krijg met krantenlopen ook een kerstpakket, maar vind het eigenlijk niet zo nodig. Gebeurt zelden dat je er wat aan hebt, en voor de rest staat het een beetje in de weg.
Ohhhquote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef loveli het volgende:
Computergirl en Tink, als jullie je adres PM-en, stuur ik een reep 500 kcal op.
Ik vind de paketten die mijn vader en moeder kregen ook geweldig hoor. Het plezier van zo'n grote doos openmaken en kijken wat erin zit ... daar zaten vaak best leuke dingen in ...quote:Op zondag 14 december 2008 10:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is het stomme! Meestal zit er bagger in, maar toch ben ik jaloers op die mensen met grote spannende dozen in de trein aan het einde van het jaar![]()
Heb ook eens gewerkt voor een klein bedrijfje dat standaard twee flessen wijn gaf, die gaf ik aan een collega in ruil voor chocola.
Dat is nou net de enige chocolade die ik wél lust.quote:Op zondag 14 december 2008 10:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ohhhwat lievvvvvv
Maar ik eet tegenwoordig alleen maar extra-pure chocolade (zelfbescheming)
Oh, als hij het zegt wel, hè.quote:Op zondag 14 december 2008 03:10 schreef MissBliss het volgende:
Oh, how I met your mother... Ja, ik geloof dat Zhenar het ook leuk vindt dus ik ga het maar downloaden!![]()
Heb jij überhaupt weleens iets gewichtsgerelateerds gepost hier? En die Abbaman? Leuk hoor, een beetje testosteron in dit topic, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een bééétje ontopic blijftquote:Op zondag 14 december 2008 10:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, als hij het zegt wel, hè.
Nou ja, ik maak mezelf maar wijs dat ik voor 50 procent heb bijgedragen aan de tip.
quote:Op zondag 14 december 2008 10:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ohhhwat lievvvvvv
Maar ik eet tegenwoordig alleen maar extra-pure chocolade (zelfbescheming)
Ik lust alle chocolade maar kan slecht tegen suiker, dus ik ben overgestapt op 70% en hoger.quote:Op zondag 14 december 2008 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is nou net de enige chocolade die ik wél lust.
Ik ben duidelijk niet zo chocola-addicted als sommigen hier.quote:Op zondag 14 december 2008 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt weleens iets gewichtsgerelateerds gepost hier? En die Abbaman? Leuk hoor, een beetje testosteron in dit topic, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een bééétje ontopic blijft
die met thijm is goed he? Had ik ook al gehad, lavendel vond ikquote:Op zondag 14 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Hallo.
Over chocola gesproken; ik heb gisteren bij de Bijenkorf chocola met tijm gekocht. Goddelijk! Ook nog een paar andere smaken gekocht: met gember, met lavendel en met citroen. Maar die tijm is mijn favoriet. Wel ¤ 3,25 per reep.
Aliasquote:Op zondag 14 december 2008 00:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Greys Anatomy
Dexter
Battlestar Galactica
True Blood
Six Feet Under
Dead Like me
Prison Break (afgehaakt)
The Sopranos
Gooische Vrouwen
24
En vast nog veel meer wat ik vergeten ben.
Die met lavendel wilde mijn zusje hebben. Ik vind lavendel smerig, zowel qua geur als qua smaak.quote:Op zondag 14 december 2008 10:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
die met thijm is goed he? Had ik ook al gehad, lavendel vond ik
Ik ben een pure-chocolade verzamelaar, alles minsten een keer proberen. De laatste keer parijs kwam ik thuis met 6 repen, de keer daarvoor met meer dan een kilo![]()
Scrubsquote:Op zondag 14 december 2008 10:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Alias
Supernatural
Entourage
How I Met Your Mother
Fringe
Nip/Tuck
...
quote:Op zondag 14 december 2008 10:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Chocola met roze peper ook heerlijk.
quote:Op zondag 14 december 2008 10:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Scrubs
Private Practice
Bones
Gossip Girl
Slowchatten is natuurlijk leuk en aardig, maar ik begrijp het nut van dit topic niet zo goed als het element met gewicht/conditie/gezond eten bezig zijn geheel afwezig is.quote:Op zondag 14 december 2008 10:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet zo chocola-addicted als sommigen hier.![]()
En verder maak ik me niet zo'n zorgen om m'n gewicht.Sorry.
Moet ik nu weg?
Ja, waarom is Veronica Mars gestopt verdeuriequote:Op zondag 14 december 2008 10:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
House
Veronica Mars
Smallville
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Heroes
Daar zijn jullie toch voor?quote:Op zondag 14 december 2008 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Slowchatten is natuurlijk leuk en aardig, maar ik begrijp het nut van dit topic niet zo goed als het element met gewicht/conditie/gezond eten bezig zijn geheel afwezig is.
Maw: ik begrijp niet zo goed wat je hier doet behalve over series praten. Je kunt op z'n minst doen alsof je ons tips geeft ofzo.quote:
Nouuu Abba heeft Kwak toch geholpen gister?quote:Op zondag 14 december 2008 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maw: ik begrijp niet zo goed wat je hier doet behalve over series praten. Je kunt op z'n minst doen alsof je ons tips geeft ofzo.
Ik gaf k_i_m en tegelijk de rest van deze reeks een uiterst geniale serietip.quote:Op zondag 14 december 2008 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maw: ik begrijp niet zo goed wat je hier doet behalve over series praten. Je kunt op z'n minst doen alsof je ons tips geeft ofzo.
tussen de regels doorlezen, Claudiaquote:Op zondag 14 december 2008 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zondag 14 december 2008 11:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuu Abba heeft Kwak toch geholpen gister?![]()
Nouuu, volgensmij is dit meer dat je in het park aan het hardlopen bent en dat ze dan fluiten of zeggen 'goedzo knappe deernequote:Op zondag 14 december 2008 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Dit heeft een hoog 'mannen staan aan de zijlijn en geven commentaar'-gehalte. Ergo, het is net alsof ik in het park aan het hardlopen ben.
Nou, eh, eigenlijk snap ik dan niet zo goed wat je hier doet.quote:Op zondag 14 december 2008 10:39 schreef IQM het volgende:
En verder maak ik me niet zo'n zorgen om m'n gewicht.Sorry.
Moet ik nu weg?
D'r wordt hier constant geslowchat.quote:Op zondag 14 december 2008 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eh, eigenlijk snap ik dan niet zo goed wat je hier doet.
En hierbij kan ik me volmondig aansluiten.quote:Op zondag 14 december 2008 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Slowchatten is natuurlijk leuk en aardig, maar ik begrijp het nut van dit topic niet zo goed als het element met gewicht/conditie/gezond eten bezig zijn geheel afwezig is.
Ik zal eens even OT gaan, want je hebt gelijk...quote:Op zondag 14 december 2008 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, eh, we hebben hier wel één ding gemeen: we willen graag allemaal wat afvallen of zijn net heel veel afgevallen en proberen nu te stabiliseren. Het échte, niet slankgerelateerde SC komt vooral bij de binnenkomende mannen vandaan. Verder gaat het vaak over slankgerelateerde zaken als koken, werk (stressfactor = eten), relaties (idem), kleding, maten en gewichten. En soms, heel soms over lelijke mannen. Maar persoonlijk mag van mij dat laatste onderwerp best achterwege blijven.quote:Op zondag 14 december 2008 11:18 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r wordt hier constant geslowchat.Is dat alleen maar gerechtvaardigd als je zo nu en dan over je dieet of eetpatroon praat?
Well, fine! Ik ga nu koffie drinken en een broodje gebakken ei eten.
Ik heb de mijne al gepost. Al worden de door mij geplande spruitjes vervangen door lasagne (mijn man kookt).quote:Op zondag 14 december 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
Lijstjes; wil ik zien. Van iedereen vandaag!
Oke, 3 op een rij,maar kan je vriendlief niet even je make-uptasje laten brengen. Haar in een staart/knot. Wat lipgloss/lippenstift en mascara en je ziet er alweer toonbaar uit. Al kan jij het volgens mij ook best hebben om ergens makeuploos te verschijnen.quote:Op zondag 14 december 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
Ik sta dus zonder make-up en ongedoucht te werken
Maar goed, ik kan er maar beter het beste van maken.
quote:Op zondag 14 december 2008 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Het échte, niet slankgerelateerde SC komt vooral bij de binnenkomende mannen vandaan.
Havermout is goed! Je hoort er alleen positieve gevolgen van te merken, dus van goede spijsvertering tot een gezondere huid. En het ligt eraan wat voor yoghurt je gebruikt, vol of mager. Door de yoghurt krijg je eiwitten binnen en da's ook goed voor je spieren en tegen hongergevoel.quote:Op zondag 14 december 2008 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal eens even OT gaan, want je hebt gelijk...
Wie weet wat het gevolg is van een meer dan gemiddelde hoeveelheid havermoput met yoghurt in je dieet?
Wat voor yoghurt eet je erbij? En wat is meer dan gemiddeld? Wat eet je verder nog op een dag?quote:Op zondag 14 december 2008 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal eens even OT gaan, want je hebt gelijk...
Wie weet wat het gevolg is van een meer dan gemiddelde hoeveelheid havermoput met yoghurt in je dieet?
Mag ik alsjeblieft een kopie van mijn Van Dale software naar je sturen?quote:Op zondag 14 december 2008 11:31 schreef SHE het volgende:
Havermout rocks.
Kan iemand me helpen met het vervoegen van het woord ' douchen '![]()
Wat is het voltooid deelwoord?
Ach gossie, hoe komt dat zo?quote:Op zondag 14 december 2008 11:41 schreef sigme het volgende:
Uitgevoerde bezigheden: 1 merel gered, 1 wezeltje gered.
Ik rommel nogal met mijn bloedsuikerspiegel, waardoor ik chronisch honger heb. Brood bevalt me niet zo, dus een aantal jaar geleden ben ik begonnen met muesli / cruesli. Door de jaren heen is dit wat aangepast (kwa samenstelling).quote:Op zondag 14 december 2008 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor yoghurt eet je erbij? En wat is meer dan gemiddeld? Wat eet je verder nog op een dag?
"Healthy carbohydrates contained in whole grains keep your blood sugar and insulin levels from rising and may prevent the development of type 2 diabetes. Oatmeal, whole-wheat bread, and brown rice are the best source of whole-grain carbohydrates."
Bron
Inschrijven in het KAN-gebied is gratis en had je allang moeten doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
Maar als we over 2 jaar willen gaan samenwonen moeten we nu wel gaan inschrijven maar waar en hoe is het beste aangezien we niets van zijn werk weten?
Wow, mooi figuurtje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:40 schreef Aventura het volgende:
Dit *tromgeroffel* is het resultaat van een jaar 'Slank de...in'!
Heb ik voor je. Als je even je emailadres mailt (fjb (@) hetnet (punt nl), dan mail ik je zo even een scannetje.quote:Op zondag 14 december 2008 11:49 schreef Tinkepink het volgende:
ik ben nog op zoek naar een schema met pauzes. Kan nu nog niet langer dan 5 minuten achter elkaar rennen, dan móet ik even wandelen.
quote:Op zondag 14 december 2008 11:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Eetlijstje voor vandaag:
O: twee gekookt ei
L: geroosterd brood met hummus
T/D: Stokbrood uit de oven, met zelfgemaakte tomatensaus, mozzarella en rucola
T: iets met groente
Mijn eerste slechte lijstje dus.![]()
Ik heb nooit met Evy gelopen, maar ik heb juist begrepen dat serie 1 bedoeld is om mee te beginnen en serie 2 bedoeld is voor gevorderden.quote:Op zondag 14 december 2008 11:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach gossie, hoe komt dat zo?
En over Evy, zijn er twee series van? Ik heb van Moblo de tweede serie overgenomen, maar ik ben nog op zoek naar een schema met pauzes. Kan nu nog niet langer dan 5 minuten achter elkaar rennen, dan móet ik even wandelen.
Ik vind het wel gezellig hoor! Kom zeg, ga nu niet doen alsof het hier ineens over slank worden gaat damesquote:Op zondag 14 december 2008 11:22 schreef IQM het volgende:
Waar is die gepretendeerde gezelligheid, dames?
Maar... Ik ben al weg. [ afbeelding ]
Vaarwel.
*insert melodramatisch violengejengel*
*fade to black*
Ik rommel ook met mijn bloedsuikerspiegel! Het schema van SHE aanhouden werkt prima voor mij. Ik moet echt elke 2 uur eten en na een uur of 14.00 of 16.00 probeer ik geen koolhydraten meer te eten. Als ik vaker moet eten dan om de 2 uur, dan doe ik dat gewoon. Als ik mijn trek negeer, dan krijg ik gegarandeerd een rothumeur en word ik duizelig en misselijk.quote:Op zondag 14 december 2008 11:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik rommel nogal met mijn bloedsuikerspiegel, waardoor ik chronisch honger heb. Brood bevalt me niet zo, dus een aantal jaar geleden ben ik begonnen met muesli / cruesli. Door de jaren heen is dit wat aangepast (kwa samenstelling).
Ik zou zeggen: als dit voor jou werkt dan gewoon blijven doen! Vooral dat 's avonds net voor het slapen gaan nog wat eten begrijp ik goed. Je zou misschien nog kleine veranderingen door kunnen voeren. Ik heb bijvoorbeeld de aardappelen geschrapt, en ik let op wat voor soort vlees ik eet (rood vlees beperkt houden, vooral mager vlees eten, het liefst kip of vis). Ook eet ik zelf geen kaas meer, maar pindakaas of (relatief) mager vleesbeleg zoals rosbief of rauwe ham. En eitjes werken voor mij ook heel goed. Misschien zou je als vervanging voor wit brood dat witte brood kunnen kopen dat qua voedingswaarde in de buurt komt van volkoren brood (ik weet even niet meer hoe dat brood heet). Ook zou je eens op kunnen leten hoeveel uur je tussen 2 maaltijden in laat zitten.quote:Wat is bovengemiddeld: 4 juslepels (met kop) havermout (en dus met yoghurt) in de ochtend. Soms nog een klein hapje in de middag (als ik ga trillen) en 2-3 juslepels (met yoghurt) voor het slapengaan.
verder eet ik vrij normaal. Als lunch nog twee of drie boterhammetjes (meestal wit; bruin krijg ik maar heel moeilijk naar binnen) met kaas en 's avonds gewoon een prakje (heel basic; aardappels, groente en een klein stukje vlees).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |