Kleine lul, kleine lul, kleine lul!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:02 schreef conleche het volgende:
Ik zit Ranking the Stars te krijgen en Danny de Munck bekent net dat hij "Téring" gilt als hij klaarkomt
Dan wil ik eerst weten wie zijn moeder en vader zijn, en hij moet begrijpen dat ik zijn lekkere wijf niet ben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
Muizebabe, we moeten even snel een McNaam voor Abba bedenken!![]()
Sorry hoor, was even weg, moest even een punt cheesecake in mijn slanke snavel proppen
Abba/Co en het toetje
Ik ben wel iets meer dan alleen een lustobject hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
Muizebabe, we moeten even snel een McNaam voor Abba bedenken!![]()
Sorry hoor, was even weg, moest even een punt cheesecake in mijn slanke snavel proppen
Abba/Co en het toetje
Haantje!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben wel iets meer dan alleen een lustobject hoor
TS begintquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Dat van Paul de Leeuw hoef ik nou weer niet te horen![]()
Bekentenissen time, wat zeggen jullie?![]()
zeg het eens, kippetjequote:
Nou, ik zég eigenlijk niks. Als we het over gesproken taal hebbenquote:
Ik val op ongeslepen diamantenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Dubieus!! McArmy, die vadsige judoka.....
Joh, ze wil gewoon iemand die haar tegen de muur duwt en bruut neemt liefdevol bemint(d?t? mintje?)quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Dubieus!! McArmy, die vadsige judoka.....
Preferably McArmyquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joh, ze wil gewoon iemand die haar tegen de muur duwt en bruut neemt liefdevol bemint
dat mochten ze willenquote:
Is muis nu ook lesbies?!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Echt een schatje.
In dit liedje mogen ze zingen!quote:
Het gaat niet om het formaat, maar om wat je ermee doet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind dennis ook wel ok hoorlekker grote stoere man
*alstie dan maar niet zo'n onwijs klein pikkie heeft hahaaa*
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
McAbba, trek je het nog?
Hier in het topic, bedoel ik?
Voel je je al een beetje thuis?
Can you feeeeeeeeeeeeel the loooooooooovebitchyness?
maar het lijkt natuurlijke vreselijk... zo'n mooie stoere man en dan zo'n klein pierewormpje...quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar om wat je ermee doet.
(niet dat ik daar verstand van heb hoor)
Die foto is engquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem er een stuk beter uit zien met dit kapsel.
Haha, ja ik ook. Hij lacht zo liefquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik blijf ruben ook een schatje vinden
Als ik in Abba had gezeten, had ik altijd mogen zingenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In dit liedje mogen ze zingen!![]()
al playbacken ze hier, maargoed
![]()
Huuquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem er een stuk beter uit zien met dit kapsel.
pierewormpjequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
maar het lijkt natuurlijke vreselijk... zo'n mooie stoere man en dan zo'n klein pierewormpje...
Greys is de mama van Goodbye, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Hč, hč, ik ben weer bij, Wat hebben jullie belachelijk veel geschreven-
Weet je wat ik vandaag gedaan heb? Een aerobicles gegevenDegene die het normaal doet was ziek en ze hadden geen vervanger en toen vroegen ze mij.
Ergo: ik heb mijn roeping niet gemist. Wat een drama.
En jij bent zwanger Greys?Een Milf kan je toch alleen maar zijn als je er een koter uit hebt gewerkt? Anders ben je gewoon een lekker wijf.
Zoals ik zei: zeik niet. Kon geen betere foto vinden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HuuWat een criminele kop heeft hij daar.
Volgensmij staan ze in dat filmpje als setjes bij elkaar. Maar helaasch beschik niet over verdere kennisquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Als ik in Abba had gezeten, had ik altijd mogen zingen![]()
welke van de twee had ook alweer iets met het blondje?
Want we hadden nog niet genoeg McArmy gezien wil je zeggen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Omdat Vikje een plaatje van Dennis postte, vind ik dat erg wel een van McArmy bij mocht doen.
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want we hadden nog niet genoeg McArmy gezien wil je zeggen?.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Viking84 het volgende:
En je hoeft er niet per se een koter uit gewerkt te hebben om een milf te kunnen zijn. Elke goodlooking vrouw van 30+ is wmb een milf.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
En jij bent zwanger Greys?Een Milf kan je toch alleen maar zijn als je er een koter uit hebt gewerkt? Anders ben je gewoon een lekker wijf.
Daar ben ik het mee eens. Vik snapt het gewoon nietquote:
doe maar niet alsof je niet stiekem had gekeken voordat je vroeg welke van de twee ik wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij staan ze in dat filmpje als setjes bij elkaar. Maar helaasch beschik niet over verdere kennis
Annipatat!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:23 schreef conleche het volgende:
De lelijkste ging met de blonde (Bjřrn) en de iets minder lelijke met Annifriet. (Benny)
Nouja, Dennis vd Geest én McArmy zijn beide niet echt lekker. In het roddeltopic (geloof ik) in SHO, dáár stonden lekkere types in. In dit geval kijk ik liever naar een mooie vrouw dan naar die twee types hierboven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals ik zei: zeik niet. Kon geen betere foto vinden.
Doe niet zo wijsneuzerigquote:
Nou, dat kan jij wel zeggen maar dat ervaar ik dus heel andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe niet zo wijsneuzerig. In de praktijk worden ook niet-moeders van 30+ MILFS genoemd, hoor.
En moeders van 18 worden ook nooit MILF genoemd.
Samen met Greysquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Vivi het volgende:
Co is de mama van Goodbye heur!
Spreek je uit ervaring?quote:En een man kan betee Tering roepen dan Mama bij het arriveren.
Ja inderdaad, dan staan ze in dat filmpje dus goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:23 schreef conleche het volgende:
De lelijkste ging met de blonde (Bjřrn) en de iets minder lelijke met Annifriet. (Benny)
Nee, maar ik heb een levendig voorstellingsvermogen.quote:
jahquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zat nog steeds in je uppigste uppie in mijn topic te echoën?
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
In dit geval kijk ik liever naar een mooie vrouw dan naar die twee types hierboven.
Bwahahahaaaaaaaaa! Flauw, maar wel leuk!quote:
Heb ik van jou geleerdquote:
Ja, door types die hun filmklassiekers niet kennen en niet weten wat een echte MILF is.quote:In de praktijk worden ook niet-moeders van 30+ MILFS genoemd, hoor.
In de praktijk = Vikingquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe niet zo wijsneuzerig. In de praktijk worden ook niet-moeders van 30+ MILFS genoemd, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
American Pie een klassieker noemen:quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb ik van jou geleerd![]()
[..]
Ja, door types die hun filmklassiekers niet kennen en niet weten wat een echte MILF is.
She doe jij even het andere topic sluiten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
Ik vind Dennus ook heerlijk. Echt een lekkere grote teddybeer.
Ontzettend leuke vent![]()
Hoeveel topics gaan er in jozesnaam doorheen per dag? 3, 4 ?
Lulzieke wijfffe !!
Ik vind hem wel ok, maar vooral omdat 'ie zo'n mooie achternaam heeftquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit vinnik niks hoor. Sorry
Smaken verschillen, maar... ieks!
Dat haar is stom.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou nog eentje dan:
vind dennis hier nog veeeeuuuulll lekkerder...
[ afbeelding ]
Nou, in het genre wel. Net als Porky, Revenge of the Nerds etc.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
American Pie een klassieker noemen:!!
Ik vind hem wel leuk sinds ik dat programma heb gezien waar hij in zat (71 graden noord). Het is echt een súper aardige gozer volgensmij!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou nog eentje dan:
vind dennis hier nog veeeeuuuulll lekkerder...
[ afbeelding ]
Ja idd, alleen daarom zou je al met hem trouwen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok, maar vooral omdat 'ie zo'n mooie achternaam heeft. Van Koningsbrugge. Prachtig!
.
Jawel hoor. Ik vind namen heel belangrijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, alleen daarom zou je al met hem trouwen!
NOT!
neeej joh sexyy juistquote:
Teveel mensen thuis overdag. Wat zegt dat over ons?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:35 schreef Laureline het volgende:
Wacht even...ik kijk 1 dag niet en jullie zijn VIJF topics verder? Vrees dat ik dit niet meer bij ga houden...
in toom? ik vond het juist wel grappig....nogal zinloos, maar wel grappig...quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe lang kan je discussiëren over een woord?![]()
Waar is abba om de boel in toom te houden?
En ik was bezig met het schrijven van teksten. En daar doe ik altijd heel veel naast. Fok!ken enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Teveel mensen thuis overdag. Wat zegt dat over ons?
Ik heb vandaag de hele dag studie gehad andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
uhhh dat ik in elk geval ziek ben en me verveel :pquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in toom? ik vond het juist wel grappig....nogal zinloos, maar wel grappig...
Een MILF heeft een kind, anders is het geen MILF maar gewoon een lekker ding...
wat jij wil, milfquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef Viking84 het volgende:
Nou hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd. Kom op zeg, doe niet zo koppig. Jullie zijn zeker ook van die types die nooit hun hebben dat gedaan zullen zeggen, ook al raakt 'hun' ooit ingeburgerd als onderwerp v/e zin. Wat een woord betekent wordt nog altijd door mensen bepaald, niet door een woordenboek
.
* Viking84 is in een vet opstandige bui.
Goedzo!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in toom? ik vond het juist wel grappig....nogal zinloos, maar wel grappig...
Een MILF heeft een kind, anders is het geen MILF maar gewoon een lekker ding...
ik blijf vechten tegen de vooroordelen die kleven aan het feit dat ik enorm aantrekkelijk benquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Juist.
Naast dat je een leuk koppie hebt zeg je ook nog zinnige dingen
Mijn mister heeft kort haar en die is supersexy!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
Ik vind heel kort haar bij mannen bijna altijd stom. Boerenkoppen krijgen ze er van.
nee, maar hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd...quote:
picsquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn mister heeft kort haar en die is supersexy!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef Viking84 het volgende:
Nou hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd. Kom op zeg, doe niet zo koppig. Jullie zijn zeker ook van die types die nooit hun hebben dat gedaan zullen zeggen, ook al raakt 'hun' ooit ingeburgerd als onderwerp v/e zin. Wat een woord betekent wordt nog altijd door mensen bepaald, niet door een woordenboek
.
* Viking84 is in een vet opstandige bui.
En de Lama's vind ik 1 van de sneuste programma's die er te zien zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
O, van die Lama's vind ik Jeroen wel leuk, maar Ruben Nicolai vind ik daarvan toch wel de leukste.
Ja maar eerder zei ik ook dat moeders van < 30 toch geen milf worden genoemd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, maar hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd...
...ik citeer
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
En de Lama's vind ik 1 van de sneuste programma's die er te zien zijn
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
En de Lama's vind ik 1 van de sneuste programma's die er te zien zijn
Sla je in het echt mensen die het niet met je eens zijn ook meteen met een hamer op hun hoofd?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
![]()
ik vind het juist meeeeesterlijknet als draadstaal
* zingt "Rosanne!"*quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
* zingt "Rosanne!"*
Nee echt, ik vind het pijnlijk. Het geforceerde, het te platte, de herhaling, die presentator die werkelijk nooit iets komisch uitbrengt...iegh. Het doet me echt denken aan workshops voor VMBO-ers. Terwijl ik echt niet alleen van 'hoogstaande' humor geniet, ik kijk bijvoorbeeld graag naar Geer & Goor. Maar er is iets in dat programma, de zelfingenomenheid van die gasten...rubs me the wrong way.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
* zingt "Rosanne!"*
Nee echt, ik vind het pijnlijk. Het geforceerde, het te platte, de herhaling, die presentator die werkelijk nooit iets komisch uitbrengt...iegh. Het doet me echt denken aan workshops voor VMBO-ers. Terwijl ik echt niet alleen van 'hoogstaande' humor geniet, ik kijk bijvoorbeeld graag naar Geer & Goor. Maar er is iets in dat programma, de zelfingenomenheid van die gasten...rubs me the wrong way.
Welkequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier samen met een vriendin (die een Schot als lover heeft!!!! Een echte!!!) nog even HET filmpje van McArmy gekeken, dat heeeeeeerlijke filmpje. *kwijl*
Sorry, moest even. Last van onze hormonen
Die brute!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welke? Er zijn er zoveel!
Hoewel ik mijn geld op 1 bepaalde durf te zetten!
Ja echt wel type schatjequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik blijf ruben ook een schatje vinden
Groeienquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben trouwens nog aan het twijfelen over mijn haar... volgende week een afspraak bij de kapper....
wat vinden jullie;
zou ik een poging doen om het weer langer te laten groeien? met pony?
quote:
Nee doe maar geheim dan kunnen we radenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Oja, PF, is het bij die cadeautjelootje zooi ook de bedoeling dat je je naam er bij zet?
Ik zou zeggen sporten maar dat doet ze al heel veel.. Meer sportenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat MoBlo nog veel moet afvallen. Je verhoudingen zullen denk ik niet heel erg anders worden, als je pech hebt raak je het juist kwijt op plaatsen waar je het niet kwijt wil.
Nee, deze; Cheesecake !!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Kim, diezelfde cheesecake dus als die ik had?
En hij is al best bruin?Die ovens verschillen ook als dag en nacht he?
![]()
Maar dattie nog een beetje flubbert is niet erg, in de koelkast wordt ie heel stijf. Euhm... nou ja, je snapt wat ik bedoel
Ik en vloekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef Laureline het volgende:
*loopt nog steeds 6 topics achter* Aggos GreysEen treurwilg was mijn lievelingsboom vroeger
Ja wel goedquote:
Dan ga ik duimen dat deze ook gruwelijk lekker is en dan maak je volgende week die andere maarquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Omdat ik potjandosie nog an toe al de ingrediënten voor die andere in huis had gehaald!.
seizoen 5 ep 1!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:18 schreef Vivi het volgende:
In welke ep komt die McArmy nu eindelijk!?.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja wel goedMet jou ook?
Ik ben tof want ik ben
1, vandaag wezen fitnessen (2e keer deze week!)
2. onder de zonnebank geweest
3. Gister mijn outfit + zilveren legging gedragen!!
De 20e maar het mag ook eerder alleen is het zielig als iemand het morgen al heeft en zo lang moet wachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:15 schreef Chicolate het volgende:
Ja joehoe wanneer moet ik het kadootje opsturen? Dan ga ik even tijd maken. En ik maak het tevoren al open, ben de 27e wegggg (maar zal mn reactie aan PF PM'en, mag zij het posten op de 27e)
En nu weer wegggg. Druk leven enzo
hahaha....nee hoor....had alleen even een pauzequote:
Pauze!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hahaha....nee hoor....had alleen even een pauzeeven op de bank met een boek, een kop thee en een appelflap
Hahaha! Want ter see me pessy!?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
Muihuissss! Ik had net de Scottish lover van mijn vriendin aan de telefoon.
En ik verstond er echt geen reet van!![]()
Ze had hem verteld dat ik een Bengaalse kat heb en toen zei hij dat hij me wel eens wil ontmoeten en toen riep ik dat ie dan mijn pussy kon zien. En ik bedoelde het niet eens... zó... you know![]()
![]()
Is kopen geen optie dan? Regio Nijmegen zijn de huizen ook goedkoop t.o.v. de Randstad!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips voor deze situatie:
Ik woon in noord brabant en mijn vriend in leiden, hij is nog 1,5 jaar aan het studeren en daarna willen we gaan samenwonen.
We weten alleen natuurlijk niet waar hij werk gaat krijgen, wel moet het niet te ver zijn van Nijmegen waar ik studeer.
Maar als we over 2 jaar willen gaan samenwonen moeten we nu wel gaan inschrijven maar waar en hoe is het beste aangezien we niets van zijn werk weten?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
Ze had hem verteld dat ik een Bengaalse kat heb en toen zei hij dat hij me wel eens wil ontmoeten en toen riep ik dat ie dan mijn pussy kon zien. En ik bedoelde het niet eens... zó... you know![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan over 2 jaar kijken of moeten we nu dan al iets doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is kopen geen optie dan? Regio Nijmegen zijn de huizen ook goedkoop t.o.v. de Randstad!
Ha dat vind ik wel een goedequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
En iedereen moet er eens in zijn leven als een model hebben uitgezien. Punt.
90 cm? Dat is zo dun! Ik heb 102 en ik heb bijna geen heupen en een kleine maar mooie kont. Of ik heb een scheef zelfbeeldquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet 89 heup?
Overigens, mijn kleinste heupomtrek was ooit (jawel!) 75cm. Dat wil ik niet. M'n heupen zijn nu ongeveer 90cm, op z'n hoogst mogen die 85cm worden, maar echt niet minder. Anders worden m'n verhoudingen scheef en kan ik geen broeken meer kopen.
Maar ik wil wel ooit de omtrek van 60cm taille gehad hebben.
Nee, tha bloke van Sam! Maar die ken je (nog) niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
[..]
You didn't!!???
Is de man van Maes Schots?
Je hoeft dan nu nog niks te doen, sparen is altijd wel handig natuurlijk. En zorg dat je geen A-noteringen hebt bij het BKR, want dan kun je geen hypotheek krijgen! En zorg er ook voor dat creditcard- en andere schulden zijn afbetaald. Verder krijg je pas een geldlening als je een contract voor onbepaalde tijd hebt, óf een intentieverklaring van je baas kan krijgen indien je er geen hebt (even het zelfstandig ondernemerschap buiten beschouwing latend).quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dan over 2 jaar kijken of moeten we nu dan al iets doen?
McAppelflapquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hahaha....nee hoor....had alleen even een pauzeeven op de bank met een boek, een kop thee en een appelflap
je kunt je doorgaans lleen inschrijven in de regio waar je woont of een economische binding =wer of studie hebt.ik zou dus asl een razende me inschrijven in Nijmegen nu je er studeert. 2 jaar inschrijftijd is echt níks namelijk...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips voor deze situatie:
Ik woon in noord brabant en mijn vriend in leiden, hij is nog 1,5 jaar aan het studeren en daarna willen we gaan samenwonen.
We weten alleen natuurlijk niet waar hij werk gaat krijgen, wel moet het niet te ver zijn van Nijmegen waar ik studeer.
Maar als we over 2 jaar willen gaan samenwonen moeten we nu wel gaan inschrijven maar waar en hoe is het beste aangezien we niets van zijn werk weten?
IKquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Oh ja. En toen ik de telefoon maar weer gewoon aan haar terug gaf (heel aardig van mij, zonder gedag te zeggen) maar ik verstond er geen BAL van... toen zei ze tegen hem dat ik hem niet kon verstaan en toen zij hij She's a rrrracist man!
Rare jongens, die RomeinenSchotten
Ik las dat die pas weer in het nieuwe jaar komen!quote:
zal ik m'n kilt maar aandoen?quote:
Ja, helaas welquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las dat die pas weer in het nieuwe jaar komen!
Dat kan wel maar wie zegt dat hij in die buurt werk krijgt, misschien moeten we wel ergens tussenin gaan wonenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je kunt je doorgaans lleen inschrijven in de regio waar je woont of een economische binding =wer of studie hebt.ik zou dus asl een razende me inschrijven in Nijmegen nu je er studeert. 2 jaar inschrijftijd is echt níks namelijk...
Grinnik.quote:
Die zin he..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
McAbba, hoe lang en dik ben jij eigenlijk?? ('t blijft natuurlijk een slanktopic)
1m85 en iets van 80 kg....slank genoeg voor dit topic?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
McAbba, hoe lang en dik ben jij eigenlijk?? ('t blijft natuurlijk een slanktopic)
prima, dan schrijf je je toch nergens in en moet je sowiesó kopen of duur particulier gaan huren. wat jij wiltquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat kan wel maar wie zegt dat hij in die buurt werk krijgt, misschien moeten we wel ergens tussenin gaan wonen
En schulden hebben we niet dus voor dat lenen hoeven we niet echt iets aan te passen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
1m85 en iets van 80 kg....slank genoeg voor dit topic?
vrouwen....hormonen....wat doe je eraan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Grinnik.
Wat zijn we erg he, met onze McArmy obsessie
Ik vraag tips.... en je hebt al vaker gezegt dat ik op moet schieten maar daar heb ik zo weinig aan als we met dat plaats probleem zitten..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
prima, dan schrijf je je toch nergens in en moet je sowiesó kopen of duur particulier gaan huren. wat jij wilt
GMTAquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt vast aan onze dirty mind, want ik dacht ook gelijk ''
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Ja zeg we gaan niet weer rellen he!
Basta!
Nog 1 snappy remark en ik spam het hele topic vol met McArmy!
Is toch juist slim dat ze zich dat soort dingen afvraagt?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
prima, dan schrijf je je toch nergens in en moet je sowiesó kopen of duur particulier gaan huren. wat jij wilt
je kunt niks doen,of je in regio leiden en regio nijmegen en regio oss inschrijven...
merciquote:
Hee dat kan wel! Je weet toch hoe iedereen zegt omg PF wat een taille! Omg (etc etc ..) voor ik ging kickboksen (heb nu echt dodelijke buikspieren) had ik het figuur wat jij nu hebt en een nog een iets dikkere buik. Op een gegeven moment naar 61 kilo gegaan en wat er bij is gekomen kwam alleen op m'n heupen terug! Het kan dus wel!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Faithy het volgende:
en @BJ: ik kan helaas geen heupen kwekendus nee, zo zie ik er niet bijna uit en zo zal ik er ook nooit uitzien
Ik ken Co niet maar ik vond het ook een very suggestieve zinquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ken Co een beetje... enneh....
zo bedoelde ik t niet. maar wat ik editte was dat je de keus hebt tussen niks doen nu, of gokken op inschrijven in de regio's waar dat kan: leiden, oss en nijmegen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vraag tips.... en je hebt al vaker gezegt dat ik op moet schieten maar daar heb ik zo weinig aan als we met dat plaats probleem zitten..
Dat komt omdat er aan McDon gister wel gevraagd werd hoe lang zijn penis was. Onbewust associeer je mijn, op zich doodnormale vraag, dan met zoiets.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is altijd handig als je nog bij elkaar bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is toch juist slim dat ze zich dat soort dingen afvraagt?![]()
Anyway, Miss S, eerst nog maar eens zien of je dan nog bij elkaar bentMaargoed, daar moet je natuurlijk altijd van uitgaan, anders kan je gelijk wel stoppen
Ik heb geen advies voor je, ik woon in een koophuis
misschien word ik daar juist wel extreem snappy van.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Ja zeg we gaan niet weer rellen he!
Basta!
Nog 1 snappy remark en ik spam het hele topic vol met McArmy!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
footttoooo McAbba???
haha
en ik ga zo maar eens offline, Ajax heeft gewonnen, dus vriendlief is in opperbeste stemming
Ik voel me altijd zó hip ende happening he, dat ik ondanks mijn leeftijd gewoon weet wat GMTA betekent!quote:
Die van jou was niet genoeg gerezen en die van mij is de pan uitgerezenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Grinnik.
Wat zijn we erg he, met onze McArmy obsessie
Kim, wat een interessant gevormde ufo! Hij ziet er wel lekkah uit!
jij kan je ook alleen inschrijven en dan kun je er gewoon met zn tweeen gaan wonenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is altijd handig als je nog bij elkaar bentmaar daarom vraag ik me ook af of het nu echt al zo nodig is om iets te doen?
Ik weet er namelijk ook niets van...
hahaha....geef haar maar de schuldquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ken Co een beetje... enneh....
Ik wil juist wel iets doen maar weet niet wat/hoequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
zo bedoelde ik t niet. maar wat ik editte was dat je de keus hebt tussen niks doen nu, of gokken op inschrijven in de regio's waar dat kan: leiden, oss en nijmegen.
dat is een goeie tip. als je nergens gaat wonen in die regio kost t je in totaal wat geld ja, max een euro of 100, maar als je daar dan goedkoop kunt huren scheelt t jehonderden euro's huur per maand.
ik vind t zo gek dat je níks wilt doen omdat je tnog niet zeker eet. je kunt toch voor de zkerheid gewoon inschrijven??
Wie vroeg dat ook alweer?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat komt omdat er aan McDon gister wel gevraagd werd hoe lang zijn penis was. Onbewust associeer je mijn, op zich doodnormale vraag, dan met zoiets.
I warned you!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
misschien word ik daar juist wel extreem snappy van.![]()
ehmmm.....gezien de overige posts...waarvan precies?quote:
Hebbie de zwoele foto van Co al gezien?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hahaha....geef haar maar de schuld
haha nou gewoon, van jezelfquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmmm.....gezien de overige posts...waarvan precies?
Ik denk dat ik dat ook wel doequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jij kan je ook alleen inschrijven en dan kun je er gewoon met zn tweeen gaan wonen
Waarover!?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
moet ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerlijk zijn?
kijk gewoon even op de woningbouw sites regio leiden is www.woonzicht.nl oss en nijmegen weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wil juist wel iets doen maar weet niet wat/hoe
Maar je kan je bij meerder regio's inschrijven?
sommigen van julliequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Wie vroeg dat ook alweer?
Maar McAbba is een blijverdje, die laat zich niet door ons afschrikken, die heeft ons al láng in zijn hart gesloten, ik weet het zeker
die foto die jij net hebt gepost?quote:
Dus kopen kan altijd nog een optie zijn mocht huren niet lukkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Miss_s, als je gaat kopen, hoef je nu nog helemaal niets te doen....
huren heb ik geen ervaring mee, maar bovenstaande posters des te meer
Van je Benny!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmmm.....gezien de overige posts...waarvan precies?
natuurlijk heb ik die foto gezienquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie de zwoele foto van Co al gezien?
Dat is die blonde vamp die samen met moi op de foto staat in mijn fobo!
Dat blauw gele hart vervaagt wel weer als ze ergens in het tweede rijtje staanquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef neen het volgende:
Ik kom even het hoofd van McArmy laten zien
Hoi Abbadinges
Ik ben vroeg thuis en not amused, geen stem meer omdat die scheids het mij onmogelijk maakt normaal te doen tegen hem. Minimaal 8000 zijn het met me eens. Wat een klootzak is die Wiedemeijer zeg echt waar ik ben not amused
O ja, ik denk er ook aan heel kort haar te nemeneigenlijk wil ik langer haar maar ik denk niet dat dat staat + dat het meer werk is
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moest net heel hard lachen om jullie en vriendje: Wat is er![]()
?!
En toen mompelde ik maar iets over een emailtje![]()
vrouwen denken ook maar aan één dingquote:
McArmy is NIET mooi, laten we maar gewoon eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik zal het maar gewoon eerlijk zeggen.....
Ik ben 1.745!! Ik ben eigenlijk heel kleinquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:24 schreef SHE het volgende:
@ Co:
toch is het echt zoIk ben net zo lang als PF.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kijk gewoon even op de woningbouw sites regio leiden is www.woonzicht.nl oss en nijmegen weet ik niet.
somszijn er meerdere per regio, soms werken alle aanbieders samen, zoals in leiden.
in leiden is inschrijving een beetje voor de vorm, want daar maakte ik met 8 jaar nog niet eens echt kans...
bnij sommigen loont t om je samen in te schrijven, bij anderen niet, bij allemaal kun je volgens mij inschrijven zodra je er binding hebt. als je maar t inschrijfgeld (meestal 25) en daarna 5 euro per jaar (of 10) betaalt....
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik biecht op....
Ik vind McArmy helemaaaaaaal niet leuk...
sterker nog; ik vind het onaantrekkelijk....
*schaamt zich en trekt zich terug in een hoekje, wachtende op de reacties van de McArmy-aanbiddersssss*
hmmz....weet je....ik geloof niet dat ik zo'n foto heb...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou gewoon, van jezelfje figuur enzo
Klopt!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vrouwen denken ook maar aan één ding
Vivi is het grappigst van ons allemaal!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vivi is eigenlijk heel grappig dat ik dat nu pas zie![]()
!
ik wel (en die heb je natuurlijk net gemist haha)quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz....weet je....ik geloof niet dat ik zo'n foto heb...
het was ook meer een constatering dan een klacht hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klopt!![]()
mannen ook, dus dat is handig voor de voortplanting van ons ras endezo!
één of twee afleveringen in seizoen 1 geloof ik....ik vond het qua saaiheid geloof ik iets boven Ally McBeal en iets onder Desperate Housewives bivakeren...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
McAbba, heb je ooit Grey's Anatomy gezien eigenlijk?
Dan heb je ECHT niet op zitten letten!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vivi is eigenlijk heel grappig dat ik dat nu pas zie![]()
!
heb ik weerquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik wel (en die heb je natuurlijk net gemist haha)
Geen ge-'quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het was ook meer een constatering dan een klacht hoor
klinkt potentieel interessant....dan wacht ik wel even met je meequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
Ik wacht nog op het moment dat Viev McAbba even tegen haar borsten drukt!
je hebt gelijk...laat ik het maar gewoon accepteren...quote:
Hilarische film met een zingende James Bond en Mister Darcyquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef Muis006 het volgende:
Al dat ge-ABBA!
Ik heb voor mijn mams de Mammia Mia DVD gekocht voor kerst.
Met karaoke-ding!
En ik zing zelf natuurlijk het hardst mee.
That reminds me.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Heb je er eventueel een probleem mee om roze puppelslofjes aan te trekken, McAbba?
No reason, just checking
Ik heb hem nog niet gezien maar Mr.Darcyquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hilarische film met een zingende James Bond en Mister Darcy![]()
Exactly!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je hebt gelijk...laat ik het maar gewoon accepteren...
dat hangt van de situatie af, denk ik....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Heb je er eventueel een probleem mee om roze puppelslofjes aan te trekken, McAbba?
No reason, just checking
Ik dacht dat ze gemeen was maar ik heb het verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je ECHT niet op zitten letten!
Ik wacht nog op het moment dat Viev McAbba even tegen haar borsten drukt!
Ohh heb je ook de BBC Pride & Prejudice?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien maar Mr.Darcy![]()
How I most ardently adore him!
niet je tekst, maar wel wat er in je hoofd omgaat, begrijp ik?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Exactly!
I wanna get laid, I wanna get laid, I wanna go down the hitparade!![]()
niet mijn tekst heurr, zo origineel ben ik niet![]()
Hahaha ik zie nu voor me hoe Co achterna wordt gezeten door een woedende Dennis van der Geestquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef conleche het volgende:
Ik scheld eigenlijk alleen in het verkeer. Maar dan ook wel heel ordinair.De idioten en klootzakken en de Ben je blind of zo's? zijn niet van de lucht. Zonder aanziens des persoons, dus dat was wel slikken toen een kerel van 2 meter, die ineens overstak en ik nog maar net kon ontwijken en die ik had uitgemaakt voor blinde idioot, Een sprintje gingen trekken en die ik nog maar net voor kon blijven op mijn fietsje. Toen was ik toch wel een beetje geschrokken.
Jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohh heb je ook de BBC Pride & Prejudice?
Nou, onbewust wel volgensmij. Heb dat liedje extreem vaak geluisterd vandaag!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet je tekst, maar wel wat er in je hoofd omgaat, begrijp ik?
Die is zo geweldigquote:
Nee, niet Dennis, het was meer zoiets:quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha ik zie nu voor me hoe Co achterna wordt gezeten door een woedende Dennis van der Geest
Hahaha
En mag SHE dan ook oefenen met d'r Carmenset in je haar?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat hangt van de situatie af, denk ik....
Ok. Nu voel ik me oud.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, onbewust wel volgensmij. Heb dat liedje extreem vaak geluisterd vandaag!
Oeiquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, niet Dennis, het was meer zoiets:
[ afbeelding ]
Mét kleren, dat spreekt voor zich....brrr.
oh, hadden we het nog steeds over dat liedje?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, onbewust wel volgensmij. Heb dat liedje extreem vaak geluisterd vandaag!
Oh, maar het is ook helemaal niet zo´n bekend liedje volgensmij! En al een of twee jaar oud.. Geen reden om je oud te voelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Nu voel ik me oud.
Nog nooit van dat liedje gehoord!![]()
Valt het op?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef conleche het volgende:
Ben je Puppelfactor van McAbba aan het checken Greyssie?
ehmm....ik vermoed dat dit voor mij wel is waar ik de grens moet trekken....waarschijnlijk zelfs al iets hiervoor...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En mag SHE dan ook oefenen met d'r Carmenset in je haar?
(We hebben onlangs een Roze Puppelmeet gehouden met wat ladies uit dit topic en toen hadden we van Vivi allemaal roze puppelslofjes gekregen)
Ja, tuurlijk. Wat anders?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, hadden we het nog steeds over dat liedje?
Ik schrik ook soms van mezelf! Dan denk ik: jeutje, wat een verborgen agressie!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Co, ik kan me jou dus gewoon écht niet scheldend en vloekend en tierend voor me zien, met je prachtig nette stemmetje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |