Ik ga gewoon keihard uit mijn dak op de dansvloer en het maakt me niet uit of het er nou belachelijk uitziet of nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga wel eens voor de spiegel checken hoe het staat met m'n dancemovesnou, niet best kan ik je vertellen maar goed. Ik moet gewoon meer oefenen want om nou bij het stappen quasi nonchalant langs de kant te gaan staan met een pilsje vind ik maar niks.
Puuuurrrrrfect!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Muis006 het volgende:
Oh en voor als iemand zich af zou willen vragen hoe 63 kilo eruit ziet bij 1.74. Bij mij zo:
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde maten maar heb heel wat meer heupen dan jijquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Muis006 het volgende:
Oh en voor als iemand zich af zou willen vragen hoe 63 kilo eruit ziet bij 1.74. Bij mij zo:
[ afbeelding ]
Denk dat je met 63 al ruim tevreden kan zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:
[..]denk dat dat nog wel meevalt, da's nog 'maar' 8 kg verwijderd van nu en ik denk zelfs dat ik met dat gewicht proportioneel in orde ben
ongeveer
Ik heb stevige bovenbenen alleen zie je dat niet zo heel goed op die fotoquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maten maar heb heel wat meer heupen dan jij
Dat ziet mij er tamelijk smakelijk uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Nope! Dit was afgelopen zomer in Londen en ik zie er nu ook zo uit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ziet mij er tamelijk smakelijk uit. Ben je nu zwaarder?
Ietsje maar hoor Beesie!! Als je zo blijft is het ook prima, maar ik zou als ik jou was geen gram meer afvallen. Ik denk dat je je blind staart op je buikvelletje! Dat je alleen daar naar kijkt! Ga eens voor de spiegel staan en kijk door je oogharen. Zodat je je silhouet ziet en niet de details........quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
staat je goed Muis
en ik ben heeeeeulll niet te dun
lief doen!!!!
Flatterende kleren doen een hoop he! En ik ben ook niet perfectquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Muis, mooie meid. Ik heb ook ongeveer die lengte en dat gewicht, maar toch zie ik er volgens mij lang niet zo goed uit..
Helemaal goed, niks meer aan doen!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is idd een goeie stelregel. In elk geval die voor een gezond gewicht. Maar gezond is natuurlijk niet altijd even saxay.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef conleche het volgende:
Moblo moet zeker geen 60 gaan wegen. Dat is veel te dun. Eigenlijk vind ik de oude regel: je lengte min 110 over het algemeen wel een goeie. Dan klopt het ook dat ik Beessie nu iets te dun vind en dan zou Mo dus zo'n 65 moeten wegen (en buikspieren doen, vandaag nog mee beginnen, ik snap NIET waarom jij die niet doet!!)
Het gesprek ging naar mijn gevoel wel oke. Het is niet iets waar ik normaal gezien voor zou kiezen maar nu is niet het moment om kieskeurig te zijn dus ik wacht hun telefoontje wel af.quote:
Als je dat moet eens vervangt door wil? Dan leg je jezelf niet zoveel druk op.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:03 schreef Faithy het volgende:
ik zou 't gewoon wel eens willen zienis 't te dun, dan eet/sport ik het er wel weer aan, zeg maar
zou ook nooit mijn 'zachtheid' willen verliezen, maar vind mezelf ook nog steeds te vadsig
en buikspieren ben ik mee begonnen, iig 3 keer in de sportschool en nu ook 's avonds nog zien te doen op de overige dagen
Hardlopen wil ik gaan doen om mn vet te verminderen.. ik moet en zal het naar mijn smaak perfect krijgen, anders had ik net zo goed niet kunnen gaan afvallen, zeg maar
Ik denk dat jij gekrompen bent!! Ik schat jou in op 1m72quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is idd een goeie stelregel. In elk geval die voor een gezond gewicht. Maar gezond is natuurlijk niet altijd even saxay.
In mijn modellentijd woog ik 58kg bij 176, mijn maten waren 94-53-98 en ik vond het niet te dun. Ik had nog genoeg vetjes her en der. Naja, behalve mijn borsten dan, die waren er zeg maar niet. Ik had een kleine B.
En iedereen moet er eens in zijn leven als een model hebben uitgezien. Punt.
Bj vind ik ook niet te dun en Mo ook niet.
En die extra kilo's die je er alvast af hebt, heb je dan maar mooi als extra speelruimte.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga gewoon keihard uit mijn dak op de dansvloer en het maakt me niet uit of het er nou belachelijk uitziet of nietCome on, ik ga uit voor mijn eigen lol, niet om te bedenken wat anderen van mij of mijn dansmoves vinden
Als je daar de tijd voor zou willen nemen, heel graagquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Kis, ik reageer later nog even op je post.
dat was op modellenhakkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gekrompen bent!! Ik schat jou in op 1m72![]()
Ga je eens meten!
dat is heel moeilijk...quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ietsje maar hoor Beesie!! Als je zo blijft is het ook prima, maar ik zou als ik jou was geen gram meer afvallen. Ik denk dat je je blind staart op je buikvelletje! Dat je alleen daar naar kijkt! Ga eens voor de spiegel staan en kijk door je oogharen. Zodat je je silhouet ziet en niet de details........
Niet 89 heup?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is idd een goeie stelregel. In elk geval die voor een gezond gewicht. Maar gezond is natuurlijk niet altijd even saxay.
In mijn modellentijd woog ik 58kg bij 176, mijn maten waren 94-53-98 en ik vond het niet te dun. Ik had nog genoeg vetjes her en der. Naja, behalve mijn borsten dan, die waren er zeg maar niet.
Die kende ik nog niet!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef conleche het volgende:
Dat is veel te dun. Eigenlijk vind ik de oude regel: je lengte min 110 over het algemeen wel een goeie.
Ik zou zelf ook geen 55 kg willen wegen, al was dat zo'n 15 jaar geleden wel mijn droom.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
lengte min 110? Dan moet ik 58 kilo wegen. Huu. Dan ben ik eigenlijk best veel te zwaarIk ga eerst maar eens onder de 70 komen (bijna! woeiiii) en dan richting de 65! En als ik daar eenmaal ben zie ik verder.
Muis you sexay thing![]()
*eet appel + kaneel*
Nou ja, het is een algemene regel, dus het heeft ook wel wat te maken met je bouw, dus sommigen zijn mooier, een paar kilo eronder en sommigen een paar kilo erboven. Maar bij mij klopt het wel zo'n beetje. Als ik 58 zou wegen zou dat heel goed zijn. Maar ik kan me voorstellen, als je bv heel zware borsten hebt, of heel brede heupen, dat je dan iets erboven moet gaan zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:11 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet!
Dan zou ik dus af kunnen vallen naar 57 kilo
Idemquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met die stelregel ben ik 1 kg te licht. Ik kan er dus wel mee leven.
Zowel jij als Ewelina hebben nogal flinke borsten, dus dan geldt het niet helemaal voor jullie!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook geen 55 kg willen wegen, al was dat zo'n 15 jaar geleden wel mijn droom.
Ik ben net zo lang als jij maar ik moet nu wel tevreden zijn met 72 (of iets minder)quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik had dat nooit gedacht. Ik had met mijn 1.68 m en 72 helemaal niet eens overgewicht, maar op de een of andere manier ben ik met dat gewicht toch echt best wel dik.
Nu, met 66/67 kilo ben ik al een maatje minder. Dit was ook mijn streefgewicht, maar nu wil ik eigenlijk wel door voor de 60.
Dan ben ik echt réteslank: ik woog dat tot mijn 20ste.
Maar dat betekent niet dat ik dat 10 jaar later niet ook weer kan wegen!
It's all about willpower.
Ik heb minder taille en heup dan jij, denk ik. Ik ben wat rechter, jij bent mooi gevormd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:
(en stiekem ga ik er vanuit dat ik sowieso wel weer ga afvallen als ik ga samenwonen)
Ik denk dat je dat laatste idee moet laten varen. Veel vrouwen komen juist aan als ze gaan samenwonen (en de man valt af).quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:
(en stiekem ga ik er vanuit dat ik sowieso wel weer ga afvallen als ik ga samenwonen)
oeee samenwonen is juist vaak funest voor je lijntjequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je juist dán aan gaat komen. Dat zie je zo vaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |