abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63962044

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door Ewelina op 12-12-2008 15:13:10 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63962064
Hm. Laten we deze maar gebruiken, hier zit geen spelfout in de titel
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:07:29 #3
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962068
whah! twee naamtopics!

I would like to dedicate this honour to she....*snif*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63962093
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63962106
quote:
:
Op vrijdag 12 december 2008 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

+10 herkenbaar! Wat goed dat je het nu wel doet
Ik had dat nooit gedacht. Ik had met mijn 1.68 m en 72 helemaal niet eens overgewicht, maar op de een of andere manier ben ik met dat gewicht toch echt best wel dik.
Nu, met 66/67 kilo ben ik al een maatje minder. Dit was ook mijn streefgewicht, maar nu wil ik eigenlijk wel door voor de 60.
Dan ben ik echt réteslank: ik woog dat tot mijn 20ste.
Maar dat betekent niet dat ik dat 10 jaar later niet ook weer kan wegen!
It's all about willpower.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:09:33 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63962112
tvp

Is brandduur eigenlijk een normaal Nederlands woord? (ik schrijf een artikel over energiebesparing met behulp van een bepaald systeem TL-lampen).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63962128
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:10:35 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962134
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had dat nooit gedacht. Ik had met mijn 1.68 m en 72 helemaal niet eens overgewicht, maar op de een of andere manier ben ik met dat gewicht toch echt best wel dik.
Nu, met 66/67 kilo ben ik al een maatje minder. Dit was ook mijn streefgewicht, maar nu wil ik eigenlijk wel door voor de 60.
Tuurlijk! En je moet absoluut voor die 60 gaan!
En daarna graag iedereen hier de ogen uitsteken plz met veel sexy pics.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:10:37 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962135
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
tvp

Is brandduur eigenlijk een normaal Nederlands woord? (ik schrijf een artikel over energiebesparing met behulp van een bepaald systeem TL-lampen).
Yep .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:11:21 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962161
Lief naamtopic! En goed dat je niet huilend voor ons wegrent, Kwak! Volgens mij bedoelen we het allemaal goed, en snappen we ook best goed dat het moeilijk voor je is! Heck, het is voor mij ook moeilijk

Cinnamon: ik ben ook 1.68! En zit nu op 71 kilo (en op mn moeder dr weegschaal dus 69, maar die klopt helaas niet ) Dr is al wat van af, maar heb een behoorlijk stuk te gaan. 60 kilo heb ik met deze lengte nog nooit gewogen, het lijkt me wel erg tof Ik heb op mn lichtst 62.5 gewogen en toen voelde ik me heul dik Maarja toen at ik ook nauwelijks. En dat gewicht was ook op mn moeder dr weegschaal dus dat zal ook eigenlijk wel 64.5 geweest zijn
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:11:43 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962168
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het was niet als belediging bedoeld. Ik vind die vrouwtjes altijd zo lief En Kwak ook En ze ziet er nou eenmaal (nog) niet uit als een bijna doorzichtig elfje
hier heb ik trws wel een redelijk doorzichtig hoofd/bekkie

maar deze foto is van een week later en dan snap ik t kaboutervrouwtje wel hoor! (de muts vraagt er ook om)
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:11:45 #12
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962170
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
tvp

Volgens mij noemen we dat hier brandtijd.
pi_63962174
Woh, twee topique's

Kwak> Dat wat jij hebt had ik ook, diep vanbinnen vond ik mezelf zwaar waardeloos etc etc. Dat heb ik met therapie opgelost goddank. Alleen de stampende kleuter is er nog wel merk ik. Ik ben ook niet goed in emoties en gevoelens en al helemaal niet in zeggen wat ik denk, zeker niet als daar nare consequenties aan zitten zoals ruzie of het einde van een relatie of mensen kwetsen. En daar zijn we in de therapie niet aan toegekomen het voornaamste doel was m'n scriptie, op mezelf wonen en me realiseren dat ik niet waardeloos ben. En dat was al een enorme opluchting.

Misschien ga ik nog eens terug voor die emoties enzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63962192
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Je moet het jezelf gunnen. En dat is dubbel, want jezelf lekkers ontzeggen voelt als een straf.
Dit heb ik eigenlijk nooit écht 'gezien', tot nu toe dus.
pi_63962199
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:

[..]

*herkent hier iets in *

ik voel me trouwens wel wat beter vandaag. Mijn stem is nog prut, maar mijn keel en holtes voelen wel iets beter...
hoest alleen nu wel die vieze bagger uit mijn longen... bleeeghhh
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:13:21 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962226
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Volgens mij noemen we dat hier brandtijd.
Nee hoor, brandduur.
Van 'brandtijd' heb ik nog nooit gehoord.

* Viking84 wijst SHE even op haar bul Ned taal en cultuur .
Niet meer actief op Fok!
pi_63962239
Lijstje:

O 1 bruin pistoletje met eiersalade
T niks was op gesprek
L 2 boterhammen met pindakaas
T 1 empanada
D SHE's carbonara
T yoghurt
The way you rock'n'roll
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:14:10 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962246
Hihi mijn hoofd is veel dikker dan dat van Kwak Als je Kwak dr hoofd ziet zou je niet zeggen dat ze te zwaar is!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:14:47 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962268
Hoe ging je gesprek DML!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:15:42 #20
236335 neen
schone schijn
pi_63962291
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi mijn hoofd is veel dikker dan dat van Kwak Als je Kwak dr hoofd ziet zou je niet zeggen dat ze te zwaar is!
Ik weet niet of jij een dik hoofd hebt maar Kwak iig niet nee!

Lijstje:

O: slaap
T: 2 koppen koffie
L: 5 volkoren boterhammen (2 met pure hagelslag) en de rest gedompelt in m'n cup-a-soup chicken

Vanavond boerenkool en koffie bij het voetbal + misschien een pilsje
het lijkt niet wat het is
pi_63962293
Ik ben ook 1.68 (en een hallef!) en ik weeg nu tussen de 62-63.5. Op mijn dunst woog ik 52, maar dat was op de middelbare school. Toen had ik geen tietjes. Bij mij is het gewicht niet heel erg het probleem, al wil ik graag 60 wegen, maar meer de strakheid. Of in mijn geval, de lubberigheid

En ik weet gewoon dat als ik twee dagen zou sporten, ik heus wel eens een halve kwarktaart mag wegkanen. Maar ik heb geen sportknop Ik haat het echt zo verschrikkelijk erg. Het was zelfs een therapiedoel, ooit, maar dat hebben we laten schieten.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63962329
O, en wbt gewicht: geen idee hoeveel ik nu weeg... ik gok op 62 ofzo. Bij 1.60m.

Veel meer wil ik eigenlijk niet veranderen; ik moet gewoon gaan sporten en dan gaat dat kleine buikje vanzelf wel weg. Maar dat roep ik al maanden

Iemand nog een tip mbt goedkoop sporten?
pi_63962344
Hoi allemaal,
ik lees hier al een poosje mee, vooral om inspiratie op te doen...

Nu had ik eigenlijk een klein vraagje voor SHE.

Hoe denk jij over de video's van Billy Blanks, en dan met name bootcamp.
Helpt dat op strakker te worden en/of af te vallen?
pi_63962347
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:15 schreef neen het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij een dik hoofd hebt maar Kwak iig niet nee!
Die heeft een keischetig hoofd. En een mooie huid Ik ben scheef Er zijn ook weinig foto's van mij die recht van voor zijn gemaakt. Behalvde de officiele dan (ARGH )
pi_63962358
185 cm en 71,9 kg

blij mee

ennuh ik ben bij de ritualsshop geweest. Leuke winkel hoor!!
pi_63962365
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:
Net het vorige topic doorgelezen
PF hoe gaat het nu met je?
En Moblo zoals je weet ben ik wel van de foute kleding
Ja gaat wel goed! En ik las dat van jouw ouders, wel jammer maar niets aan te doen.
Leuk dat je zo veel interesse toont!

tevens hoi!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:18:30 #27
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962380
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor, brandduur.
Van 'brandtijd' heb ik nog nooit gehoord.

* Viking84 wijst SHE even op haar bul Ned taal en cultuur .
Het staat op zo'n beetje elke verpakking lampen of kaarsen.
Misschien moet ik die mensen even bellen en zeggen dat jij ze slaat?

ik ken brandduur ook, volgens mij zijn het allebei gangbare termen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:18:59 #28
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962392
hier dan even heel kort een snapshot van mij op mn dikst, zomer 2006, kilo of 100...

en voor maria, ik moest even zoeken, maar ik heb wel een representative picture gevonden...dan kan je zien dat er nog genoeg af kan (ik zit links voor de duidelijkheid )

pi_63962438
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:43 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Je kunt alleen gezond eten als je lief er is? Of neem je de moeite niet voor jezelf iets fraais te maken?
Met lief in de buurt eten we samen, en dan eten we gewoon nette maaltijden volgens een redelijk vast patroon. Als hij er niet is doe ik maar wat. Ik vind brood eten in m'n eentje niks aan.

Eigelijk eet ik het liefste soep. Ik maak wel een goed voornemen, ok? Vanaf nu: vrijdag & zaterdag overdag linzensoep.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63962452
kwak, ik geloof dat jij ongeveer een vergelijkbaar figuur hebt als ik toendertijd (volgens mij zijn we ook ongeveer even lang). Is het niet een optie om lekker 1 á 2 keer per week te gaan zwemmen (trainen?)

Dat hielp mij enorm
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:21:59 #31
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962469
Oh wacht, tijd geeft een tijdstip aan en duur een periode. Dus moet het brandduur zijn.

Vik, waarom staat er brandtijd op verpakkingen? En waarom kan ik beide woorden niet vinden in Van Dale?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:22:42 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962488
Da's al een groot verschil Kwak! Op die bovenste foto heb je ook een boller gezichtje dan nu!

Ter illustratie, Maria's bolle gezichtje I has knijpwangen. Let niet op de scheve mond en de groene muren van mn vriend zn kamer Oh en: nep-Space-Invaders shirtje!

EDIT: okee de foto is toch eigenlijk best groter dan ik dacht, dus hij mag onder een spoilert
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63962506
een voor kwak

ik ga dan ook maar voor de 60 ben benieuwd hoe ik er dan uitzie
Doei.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:23:51 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962518
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
Oh wacht, tijd geeft een tijdstip aan en duur een periode. Dus moet het brandduur zijn.

Vik, waarom staat er brandtijd op verpakkingen? En waarom kan ik beide woorden niet vinden in Van Dale?
Ja hoi, ik maak die verpakkingen niet en ik zit niet in de redactie van de Van Dale .
Maar om Tinks vraag te beantwoorden: brandduur is gewoon correct Nederlands . Het staat ook op mijn zak waxinelichtjes.
Niet meer actief op Fok!
pi_63962519
Soep is goed. Het vult enorm; ik eet daarna echt minder. Werkt ook goed in restaurants.
pi_63962522
Wat een lief naamtopic!
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:09 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hm ik eet als rauwkost idd meestal ofwel een hele komkommer, ofwel 2 paprika's, of een hele winterpeen ofzo... dus dat vult wel...

ohja en t gaat natuurlijk nook beter sinds ik met jou en chico en neen meedoe.

alleen die verdomde kerstkrans slap excuus voor ene kerstpakket die ik ghisteren kreeg....toen ik met een kater @ office zat. gelukkig een heel groot stuk aan een brak vriendinnetje gevoerd er is al niet zoveel meer over...
Ja hey, het was de afspraak dat ik de enige zou zijn die van ons loopt te kloten met dr eten ja! Hup, normaal eten jij, doe ik sinds vandaag ook weer . Werkt het?

Hoe evil is speculoospasta trouwens?

Hap 1: Wtf is dit, dit is vies en blijft tussen mn tanden kleven
Hap 2: Proef ik daar speculaas
Hap 3: Speculoospasta

Claudia . Wat was je lief op dat flimpje! Best veel jarigen in December.

@Moblo: als alternatief voor de kerstboom een kerststuk neerzetten is ook geen optie. Tenminste, de mijne probeert het kerststuk op te eten ofzo.
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vond Co's tip om 2 maten te bestellen toch wel goed......
Maar anders volgens mij kan jij echt wel een XS aan....een S heb ik vaak
Ik wilde geen gedoe met terugsturen en tegoedbonnen in winkel etc ... en toen ik ging bestellen was de S alweer uitverkocht, dus heb hem nu in XS besteld . En als het niet past, ja, alsnog terugbrengen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:24:44 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962547
Ik heb ook knijpwangen, vooral als ik lach. Mark maakt me altijd aan het lachen en dan knijpt hij erin . Ik vind knijpwangen niet sexy, maar wel schattig. Bij een ander dan .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:24:52 #38
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962554
praktisch vraagje: als ik broodrolletjes met sla en kipfilet maak, she, mag ik dan de korstjes van t brood snijden ik vind kortjes van rbood niet zo lekker... t voelt als n echte traktatie als ik brood zonder korstjes eet.

tenzij t brood met lekkere pitjes op de kortsjes is.
pi_63962595
@maria, jij hebt zulke mooie donkere ogen en wenkbrauwen nicccceeeee

ik ben trouwens nog aan het twijfelen over mijn haar... volgende week een afspraak bij de kapper....
wat vinden jullie;
zou ik een poging doen om het weer langer te laten groeien? met pony?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:26:09 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63962599
quote:
Dat is zo kut. De laatste tijd ben ik bijna dag en nacht bezig met vertaalklusjes (al zou ik nu eigenlijk een analyserapport moeten schrijven) en sommige woorden staan gewoon niet in het woordenboek . En dan heb ik toch best veel vertaalwoordenboeken.

Ik heb hier trouwens een überranzige komkommer liggen. Dat kreng smaakt zuur!
Toch heb ik 3/4 opgegeten om te voorkomen dat ik me vergrijp aan de evil-sterren-koekjes.
pi_63962603
quote:

Omdat de meeste mensen nu eenmaal niet een bul Nederlands hebben En omdat de meeste mensen het Nederlands uberhaupt niet zo goed beheersen.
pi_63962638
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
@maria, jij hebt zulke mooie donkere ogen en wenkbrauwen nicccceeeee

ik ben trouwens nog aan het twijfelen over mijn haar... volgende week een afspraak bij de kapper....
wat vinden jullie;
zou ik een poging doen om het weer langer te laten groeien? met pony?
Ja, langer laten groeien! Je hebt mooie krullen

Maar een pony... icm een bril wordt het denk ik niet zo mooi... en volgens mij is een pony met krullend haar een ramp om in model te brengen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:28:02 #43
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962649
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef Ewelina het volgende:
kwak, ik geloof dat jij ongeveer een vergelijkbaar figuur hebt als ik toendertijd (volgens mij zijn we ook ongeveer even lang). Is het niet een optie om lekker 1 á 2 keer per week te gaan zwemmen (trainen?)

Dat hielp mij enorm
ik loop, als mn teen t weer doet, 3 keer per week hard...dat vind ik fijner dan zwemmen (kost ook minder tijd) maar misschien ga ik tussendoor ook wel zwemmen, woon nu vlakbij een ander zwembad. ga maar eens de tijden en prijzen daar navragen.

ik denk wel dat ik dikkere benen en heupen heb dan jij (op die foto kruipt mn trui nogal op) maar ook flinke borsten (80 E). ik heb op mn dikst wel een flinke buik, maar ik heb wel altijd relatief gezien een tialle gehad en een dikke kont in verhouding... (nu maat M/L/42 boven, tenzij t neit rekt op de borst, dan 44/46, en maat 44/46/XL onder)
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:28:25 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962660
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is zo kut. De laatste tijd ben ik bijna dag en nacht bezig met vertaalklusjes (al zou ik nu eigenlijk een analyserapport moeten schrijven) en sommige woorden staan gewoon niet in het woordenboek . En dan heb ik toch best veel vertaalwoordenboeken.

Toch heb ik 3/4 opgegeten om te voorkomen dat ik me vergrijp aan de evil-sterren-koekjes.
Komkommers vullen sowieso helemaal niet .

En ik vind de betekenis van 'brandduur' pretty obvious, maar goed, jij wilt weten of het correct Nederlands is. Als ik twijfel, google ik altijd even. Niet dat dat altijd heel veel zegt, maar als je > 100.000 hits hebt, mag je ervan uit gaan dat het een bestaand woord is .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:29:09 #45
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962678
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja hoi, ik maak die verpakkingen niet en ik zit niet in de redactie van de Van Dale .
Maar om Tinks vraag te beantwoorden: brandduur is gewoon correct Nederlands . Het staat ook op mijn zak waxinelichtjes.
Jij bent ruler of the Nederlands!!

Je had Tinks vraag al beantwoord, nu de mijne. Waar slaat die benaming op? En wat zouden ze dan bedoelen met brandtijd en brandduur ( als verschil )
Van Dale is ook een kloodtzak trouwens, die vraagt tegenwoordig geld voor woorden die helemaal niet van hem zijn
pi_63962693
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar een pony... icm een bril wordt het denk ik niet zo mooi... en volgens mij is een pony met krullend haar een ramp om in model te brengen.
Van haar weinig verstand, maar een pony met een bril kan best leuk zijn! Moet het alleen geen rechte zijn, maar een schuine (die kan je dan een beetje laten 'rusten' op het montuur). Maar BJ, jij zou toch lenzen gaan doen?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:29:55 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962696
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Faithy het volgende:
een voor kwak

Jamaar Cinnamongirl is toch kleiner dan jij? Word je dan niet te dun? Al kan jij dat natuurlijk het beste inschatten uiteraard, maar toch, je lijkt al zo slank
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:30:07 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962703
ohja, claudia vergeten te feliciteren geloof ik

CLAU GEFELIIIIIIII!!!!

en mooi hoofd heb je maria pocahontas!
pi_63962713
http://woordenlijst.org/

Brandduur staat er niet in, maar in het Nederlands mag je knippen & plakken. Als je er maar geen spatie tussen zet . Brand duur.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:30:51 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962726
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij bent ruler of the Nederlands!!

Je had Tinks vraag al beantwoord, nu de mijne. Waar slaat die benaming op? En wat zouden ze dan bedoelen met brandtijd en brandduur ( als verschil )
Van Dale is ook een kloodtzak trouwens, die vraagt tegenwoordig geld voor woorden die helemaal niet van hem zijn
Ik weet het niet, lieve schat . Imho is 'brandtijd' gewoon een synoniem voor 'brandduur' .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:31:03 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962737
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

dan is ie oud! is de fase voor het rotten volgens mij... ik mak er dan altijd echt sure komkommer van, met peper en zout en azijn.
pi_63962739
Mooi bekkie Maria
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:31:42 #53
236335 neen
schone schijn
pi_63962756
quote:

[..]

Idd, laat maar groeien en Maria heeft idd mooieogen/wenkbrauwen en knijpwangen
Ik ga m'n haar maar weer knippen kan het niet eens meer in model krijgen
O ja, dit is mij hoofd.... m'n haar was hier al net te lang voor het model waardoor het door de wind niet meer helemaal goed in model zit.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:32:08 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63962770
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Faithy het volgende:
een voor kwak

Te dun. Anorectisch grapje hopelijk?
pi_63962789
quote:

[..]

ik heb nu ook een pony?? en zonder pony heb ik een erg lang voorhoofd.. niet charmant.. (heb wel vaker lang haar gehad, zonder pony en dat was echt geen succes,....)
pi_63962809
Ik heb net crackers met jam gegeten en nu zie ik dat m'n hele mouw onder de jam zit. . Lekker bezig weer.

Ik vind het lief dat jullie kwak allemaal zo helpen. Je kunt het kwak!

Edit: en ook nog een papercut in m'n vinger! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:34:16 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962830
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef neen het volgende:

[..]

O ja, dit is mij hoofd.... m'n haar was hier al net te lang voor het model waardoor het door de wind niet meer helemaal goed in model zit.
Wat ben jij leuk!!!
pi_63962858
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik loop, als mn teen t weer doet, 3 keer per week hard...dat vind ik fijner dan zwemmen (kost ook minder tijd) maar misschien ga ik tussendoor ook wel zwemmen, woon nu vlakbij een ander zwembad. ga maar eens de tijden en prijzen daar navragen.

ik denk wel dat ik dikkere benen en heupen heb dan jij (op die foto kruipt mn trui nogal op) maar ook flinke borsten (80 E). ik heb op mn dikst wel een flinke buik, maar ik heb wel altijd relatief gezien een tialle gehad en een dikke kont in verhouding... (nu maat M/L/42 boven, tenzij t neit rekt op de borst, dan 44/46, en maat 44/46/XL onder)
Flinke borsten heb ik ook, maar geen dikke kont. Taille wel altijd. Op zich heb je wel gunstige verhoudingen, dat scheelt enorm. En je hebt tenminste geen plofkop, zoals ik wel had

Zwemmen doet enorm veel voor je verbranding, ik deed er vrij weinig naast, maar viel toch vrij snel af.

De enige foto die ik even kan vinden uit die tijd is deze':

Net geopereerd, dus een lelijke sportbh aan waardoor alles platgedrukt wordt. Zo zag ik er dus uit
pi_63962878
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:17 schreef Kisanija het volgende:
Hoi allemaal,
ik lees hier al een poosje mee, vooral om inspiratie op te doen...

Nu had ik eigenlijk een klein vraagje voor SHE.

Hoe denk jij over de video's van Billy Blanks, en dan met name bootcamp.
Helpt dat op strakker te worden en/of af te vallen?
Nog een keertje in de herhaling

Sorry dat ik zo binnen kom vallen trouwens.
pi_63962890
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef neen het volgende:

[..]

toffe bril

weet niet of het de bedoeling is, maar je naam staat in de link....
kunnen we je mooi opzoeken op hyves hahaaaaa
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:36:48 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962895
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:24 schreef kwakveense het volgende:
praktisch vraagje: als ik broodrolletjes met sla en kipfilet maak, she, mag ik dan de korstjes van t brood snijden ik vind kortjes van rbood niet zo lekker... t voelt als n echte traktatie als ik brood zonder korstjes eet.

tenzij t brood met lekkere pitjes op de kortsjes is.
Ja natuurlijk! In de korst zit niets extra's ofzo hoor.
Eet je wel braaf volkoren brood? En geen fabrieksbrood maar normale van de bakker?
En lust je roggebrood?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:37:01 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962903
DaD

Grappige foto, Douwe! Leuke bril ook! Al is vanuit die hoek lastig te zien hoe je er nou precies uit ziet, haha.

Overigens heb ik hier een foto waarop mn bolle wangen veel beter te zien zijn (dus eigenlijk is de foto erger XD, al trek ik iig geen scheef hoofd). Moest alleen vragen aan vriend of ik hem hier neer mocht plonken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Alleen vind ik deze foto van hem leuker, omdat ie daar zo net niet lacht en het hard probeert in te houden
SPOILER
En nu hou ik op met fotospam
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:38:02 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962921
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Kisanija het volgende:

[..]

Nog een keertje in de herhaling

Sorry dat ik zo binnen kom vallen trouwens.
Billy is tof!

Doen! Elke vorm van beweging is zinnigs. Zelfs stomme dansjes doen in je woonkamer, of met je heupen wiegen, of salsa dansen.

Bootcamp heb ik bekeken, en het is absoluut de moeite van het doen waard.
pi_63962929
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD

Grappige foto, Douwe! Leuke bril ook! Al is vanuit die hoek lastig te zien hoe je er nou precies uit ziet, haha.

Overigens heb ik hier een foto waarop mn bolle wangen veel beter te zien zijn (dus eigenlijk is de foto erger XD, al trek ik iig geen scheef hoofd). Moest alleen vragen aan vriend of ik hem hier neer mocht plonken
SPOILER

Alleen vind ik deze foto van hem leuker, omdat ie daar zo net niet lacht en het hard probeert in te houden
SPOILER
Oh, jij hebt inderdaad echt schattige bolle wangen
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:38:54 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63962941
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:

Een heeeeeeel onflatteuze foto
Net geopereerd, dus een lelijke sportbh aan waardoor alles platgedrukt wordt. Zo zag ik er dus uit
Zo! Wat ben jij opgeknapt!
pi_63962961
fotospam is tof! ik kijk graaaaaaaag foto's

ennuh Neen, waar woon je in Fryslan ?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:39:47 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962970
Ik wil een potentieel leuke vrouw mailen, maar ik weet niet wat ik moet schrijven! . Help!
Niet meer actief op Fok!
pi_63962972
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Te dun. Anorectisch grapje hopelijk?
denk dat dat nog wel meevalt, da's nog 'maar' 8 kg verwijderd van nu en ik denk zelfs dat ik met dat gewicht proportioneel in orde ben

ongeveer
Doei.
pi_63962974
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD

SPOILER

SPOILER
Oh, en jam op m'n shirt, maar dat zag ik eerst niet omdat het net onder m'n borsten zit. .

Leuk vriendje. .
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:40:18 #70
236335 neen
schone schijn
pi_63962982
Ja, de foto is voor mij goed want zo zie je geen onderkin
Gisteren trouwens nog 5 minuten dik staan hakken als een old skool maddergabber daar word je ook moe van zeg
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:40:57 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962999
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:

[..]

denk dat dat nog wel meevalt, da's nog 'maar' 8 kg verwijderd van nu en ik denk zelfs dat ik met dat gewicht proportioneel in orde ben

ongeveer
Niet meer actief op Fok!
pi_63963014
quote:

[..]

ongeveer
ik denk dat het je best mooi zal staan MoBlo...
maar kijk eerst eens naar een gewicht ertussenin? 64 kg ofzo??
en dan kan je altijd herbeoordelen of je nog meer moet afvallen??
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:41:56 #73
236335 neen
schone schijn
pi_63963023
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
fotospam is tof! ik kijk graaaaaaaag foto's

ennuh Neen, waar woon je in Fryslan ?
De hoofdstad natuurlijk ben ik gespot ofzo
pi_63963028
Ok, dank je wel SHE!

Nu nog wat meer discipline kweken wat betreft eten en sporten.
Wat dat betreft ben ik zooo zwak

Ik weeg nu 65 kilo bij 1.67m en wil heel graag naar de 60 kilo of net iets daaronder.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:42:17 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63963033
quote:

[..]

ongeveer
8 kilo is voor iemand met jouw gewicht al snel heel veel volgens mij wel uitkijken! Als je ribben gaat zien - ophouden op jezelf letten ees important

Thanks Ewelina Maar zie je! Ik heb een boller hoofd dan Da Kwak! Kwak heeft eigenlijk best een fijn gezichtje.

En DaD: thankie, da vinnik ook, uiteraard
pi_63963034
Ik vind 8 kg nog best veel hoor MoBlo... Je bent nu al zo slank!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:42:26 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63963040
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef neen het volgende:
Gisteren trouwens nog 5 minuten dik staan hakken als een old skool maddergabber daar word je ook moe van zeg
.
Niet meer actief op Fok!
pi_63963056
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef neen het volgende:
Ja, de foto is voor mij goed want zo zie je geen onderkin
Ik dans eigenlijk elke dag wel een half uur, gewoon in mijn kamer. Vind ik leuk. Ik denk ook wel dat dat helpt om op gewicht te blijven.

Overigens doe ik dit al jaren.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:43:06 #79
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963057
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil een potentieel leuke vrouw mailen, maar ik weet niet wat ik moet schrijven! . Help!

Voor dat er ook maar een letter geschreven gaat worden naar die chick, moet ze eerst door de Slank-ballotage commissie.

Wie is ze
Wat doet ze
Wie is haar vader
Wie is haar moeder
En heeft ze een man

??
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:43:24 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63963068
quote:

[..]

ongeveer
Och jee, moblo, 8 kg is best veel! Ik vind je nu al erg slank. Volgens mij word je er niet mooier op als je veel dunner wordt hoor Maar goed, zelf weten natuurlijk. Ik denk niet dat je je veel van mijn mening zult aantrekken
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:44:24 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963105
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:42 schreef Kisanija het volgende:
Ok, dank je wel SHE!

Nu nog wat meer discipline kweken wat betreft eten en sporten.
Wat dat betreft ben ik zooo zwak

Ik weeg nu 65 kilo bij 1.67m en wil heel graag naar de 60 kilo of net iets daaronder.
Je hebt een plan nodig. Wat is je plan?

En je bent niet zwak, je hebt gewoon geen plan.
pi_63963127
Ik ben ervan geschrokken hoeveel verschil 2,5 kg bij mij al maakte! Ik ben sinds m'n ziekte trouwens weer wat aangekomen, ik weeg nu tussen de 61,8 - 62,0 en dat blijk ik een prima gewicht te vinden.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:45:08 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63963129
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja natuurlijk! In de korst zit niets extra's ofzo hoor.
Eet je wel braaf volkoren brood? En geen fabrieksbrood maar normale van de bakker?
En lust je roggebrood?
ik eet momenteel het brood dat in mn vriezer zit. van dat inuline vezel witbrood maar dan goedkoop van de lidl.
brood van de bakker is zo duur maar wel t lekkerst...
volkoren met pitjes erop. maandzaad liefst...en dan van de bakker...

oh en roggebrood vind ik echt heel heel vies. de geur alleen al
pi_63963139
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:41 schreef neen het volgende:

[..]

De hoofdstad natuurlijk ben ik gespot ofzo
haha zoiets
pi_63963146
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Och jee, moblo, 8 kg is best veel! Ik vind je nu al erg slank. Volgens mij word je er niet mooier op als je veel dunner wordt hoor Maar goed, zelf weten natuurlijk. Ik denk niet dat je je veel van mijn mening zult aantrekken
Ik denk ook niet dat MoBlo nog veel moet afvallen. Je verhoudingen zullen denk ik niet heel erg anders worden, als je pech hebt raak je het juist kwijt op plaatsen waar je het niet kwijt wil.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:46:24 #86
21704 SHE
Shaven, not furred
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:46:25 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63963161
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef SHE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Voor dat er ook maar een letter geschreven gaat worden naar die chick, moet ze eerst door de Slank-ballotage commissie.

Wie is ze
Wat doet ze
Wie is haar vader
Wie is haar moeder
En heeft ze een man

??
!

Ik weet alleen dat ze een kat heeft en ze maakt geen melding van een man, noch is er reden om aan te nemen dat er een man is .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:46:48 #88
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63963164
ik las:
quote:
Wat dat betreft ben ik zooo kwak
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:48:09 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63963204
Oh boy, ik moet kotsen van die gore komkommer
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:48:24 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963212
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:46 schreef kwakveense het volgende:
ik las:
[..]

Dit heeft wel zorgwekkende vormen aangenomen Kwak

Snap out of it!

vrijdag 12 december 2008 @ 15:49:16 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63963230
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

!

Ik weet alleen dat ze een kat heeft en ze maakt geen melding van een man, noch is er reden om aan te nemen dat er een man is .
Oe dan schrijf je: "Hallo daar! Je hebt geen man en wel een kat, goede reden om te daten lijkt mij".

Als ze daar niet door afgeschrikt wordt, heb je een goeie
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:50:51 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963286
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik eet momenteel het brood dat in mn vriezer zit. van dat inuline vezel witbrood maar dan goedkoop van de lidl.
brood van de bakker is zo duur maar wel t lekkerst...
volkoren met pitjes erop. maandzaad liefst...en dan van de bakker...

oh en roggebrood vind ik echt heel heel vies. de geur alleen al
Die mag je dus volgende week echt niet meer!

En ja bakker is duur, maarrrr, je moet ook niet zoveel brood eten!
Met een heel brood moet je een week kunnen doen.

En als je goed stevig volkorenbrood hebt, dan eet je ook veel minder.
Vezelcrackers lust je wel?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:51:19 #93
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63963295
Ik ben gigantische spuit 11, maar Neen je ziet er leuk uit!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:51:43 #94
236335 neen
schone schijn
pi_63963310
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik dans eigenlijk elke dag wel een half uur, gewoon in mijn kamer. Vind ik leuk. Ik denk ook wel dat dat helpt om op gewicht te blijven.

Overigens doe ik dit al jaren.
Ik ga wel eens voor de spiegel checken hoe het staat met m'n dancemoves nou, niet best kan ik je vertellen maar goed. Ik moet gewoon meer oefenen want om nou bij het stappen quasi nonchalant langs de kant te gaan staan met een pilsje vind ik maar niks.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:51:58 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963315
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
Oh boy, ik moet kotsen van die gore komkommer
Heb je citroentje in huis?
Halve uitpersen en opdrinken, gaat het over.

Wat bezielde je?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:52:10 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63963321
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Die mag je dus volgende week echt niet meer!

En ja bakker is duur, maarrrr, je moet ook niet zoveel brood eten!
Met een heel brood moet je een week kunnen doen.

En als je goed stevig volkorenbrood hebt, dan eet je ook veel minder.
Vezelcrackers lust je wel?
yup, denk t wel. word niet heel blij van knackebröd maar dat kan ik mezelf wel aanleren. welke vezelcrackers zijn gezond en geen pure suiker verder? volkoren vitalu met sesam, is die ok?
pi_63963329
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef SHE het volgende:

[..]

Je hebt een plan nodig. Wat is je plan?

En je bent niet zwak, je hebt gewoon geen plan.
Plannen maak ik vaak genoeg, het punt is dat ik me er niet aan houd.

Mijn plan voor nu is eerst:
- gezond eten (ik eet te makkelijk pizza of patat, het komt te vaak voor dat dit meer dan 1 keer in de week op het menu staat)
- meer eten (volgens mij eet ik veel te weinig, amper tussendoortjes)
- geen snacks meer 's avonds
- bootcamp dus, minstens twee keer in de week, ik wilde beginnen met de dinsdag en donderdag

Dit heb ik al een poosje in mijn hoofd, maar als puntje bij paaltje komt houd ik me er dus niet aan
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:54:41 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63963393
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Heb je citroentje in huis?
Halve uitpersen en opdrinken, gaat het over.

Wat bezielde je?
De aanwezigheid van banketbakkersbonbons, kerstkoekjes, lebkuchen....
Ik dacht werkelijk - alles beter dan snoepen - maar dat bleek dus niet zo te zijn.
pi_63963411
Moblo moet zeker geen 60 gaan wegen. Dat is veel te dun. Eigenlijk vind ik de oude regel: je lengte min 110 over het algemeen wel een goeie. Dan klopt het ook dat ik Beessie nu iets te dun vind en dan zou Mo dus zo'n 65 moeten wegen (en buikspieren doen, vandaag nog mee beginnen, ik snap NIET waarom jij die niet doet!!)
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:56:41 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963454
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:

[..]

yup, denk t wel. word niet heel blij van knackebröd maar dat kan ik mezelf wel aanleren. welke vezelcrackers zijn gezond en geen pure suiker verder? volkoren vitalu met sesam, is die ok?
Vezelcrackers van Brinta zijn ontzettend lekker en gezond.

Ik vind dit vitalu echt te smerig voor woorden, maar als je ze lust, doen!
Kijk ff of Lidl niet toevallig ook wat zinnige vezelcrackers heeft.

Ik ben morgen nog voor mijn wekelijkse supermarkt check op pad, dus ik kijk meteen wel even of ik iets zinnigs kan vinden ter vervanging van slankie ( want je lust geen kaas he? ) om op een cracker te smeren.

knackebrod is geen must, andere crackers zijn ook prima.

Kis, ik reageer later nog even op je post.

Ik moet nu naar de bouwmarkt, om daar mijn dagelijkse scheldkannonade te botvieren op de klantenservice.
Ze weten het nog niet, maar ik ga ze naar de hel en terug wensen, hun ouders voor imbecielen uitmaken en alles wat lelijk is over hun broers en zussen zeggen.

Ik heb namelijk totaal de verkeerde lamellen meegenomen en dat is uiteraard hun schuld.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:56:50 #101
148689 Muis006
pi_63963459
Oh en voor als iemand zich af zou willen vragen hoe 63 kilo eruit ziet bij 1.74. Bij mij zo:

Te laat gni gni

[ Bericht 24% gewijzigd door Muis006 op 12-12-2008 17:04:02 ]
pi_63963508
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ga wel eens voor de spiegel checken hoe het staat met m'n dancemoves nou, niet best kan ik je vertellen maar goed. Ik moet gewoon meer oefenen want om nou bij het stappen quasi nonchalant langs de kant te gaan staan met een pilsje vind ik maar niks.
Ik ga gewoon keihard uit mijn dak op de dansvloer en het maakt me niet uit of het er nou belachelijk uitziet of niet Come on, ik ga uit voor mijn eigen lol, niet om te bedenken wat anderen van mij of mijn dansmoves vinden
pi_63963526
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Muis006 het volgende:
Oh en voor als iemand zich af zou willen vragen hoe 63 kilo eruit ziet bij 1.74. Bij mij zo:

[ afbeelding ]
Puuuurrrrrfect!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:59:46 #104
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63963550
muis! mooie vrouw!

@ she: ik smeer liever niks op mn crackers... alles wat smeerbaar is behalve chocopasta is niet zo lekker... ik neem wel een zakkie of een alufolietje met zinnig beleg mee. rauwe ham, kip, of vis, of rauwkost met droge crackers...

(daarom vind ik die vitalu wel lekker. smaakt lekker sterk naar sesam, niet zo saai)
pi_63963555
quote:

[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde maten maar heb heel wat meer heupen dan jij
The way you rock'n'roll
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:00:16 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63963559
staat je goed Muis

en ik ben heeeeeulll niet te dun

lief doen!!!!
pi_63963564
quote:

[..]

ongeveer
Denk dat je met 63 al ruim tevreden kan zijn . Wij zijn bijna zelfde lengte, en met 63 ben zelfs ik gewoon tevreden (gewoon strak, maar niet superdun). En op dit gewicht maakt een paar kg heeel veel verschil. Tenminste, ik zie iedere halve kilo eraf of erbij meteen in de spiegel/aan mijn broeken. Goed op blijven letten dus .

Zie muis: 63 is gewoon perfect toch
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:00:47 #108
148689 Muis006
pi_63963578
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde maten maar heb heel wat meer heupen dan jij
Ik heb stevige bovenbenen alleen zie je dat niet zo heel goed op die foto
pi_63963594
quote:

[ afbeelding ]
Dat ziet mij er tamelijk smakelijk uit . Ben je nu zwaarder?
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:02:52 #110
148689 Muis006
pi_63963643
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat ziet mij er tamelijk smakelijk uit . Ben je nu zwaarder?
Nope! Dit was afgelopen zomer in Londen en ik zie er nu ook zo uit.
pi_63963649
Muis, mooie meid. Ik heb ook ongeveer die lengte en dat gewicht, maar toch zie ik er volgens mij lang niet zo goed uit. .
pi_63963652
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
staat je goed Muis

en ik ben heeeeeulll niet te dun

lief doen!!!!
Ietsje maar hoor Beesie!! Als je zo blijft is het ook prima, maar ik zou als ik jou was geen gram meer afvallen. Ik denk dat je je blind staart op je buikvelletje! Dat je alleen daar naar kijkt! Ga eens voor de spiegel staan en kijk door je oogharen. Zodat je je silhouet ziet en niet de details........
pi_63963662
ik zou 't gewoon wel eens willen zien is 't te dun, dan eet/sport ik het er wel weer aan, zeg maar

zou ook nooit mijn 'zachtheid' willen verliezen, maar vind mezelf ook nog steeds te vadsig

en buikspieren ben ik mee begonnen, iig 3 keer in de sportschool en nu ook 's avonds nog zien te doen op de overige dagen

Hardlopen wil ik gaan doen om mn vet te verminderen.. ik moet en zal het naar mijn smaak perfect krijgen, anders had ik net zo goed niet kunnen gaan afvallen, zeg maar
Doei.
pi_63963677
muis
Doei.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:04:06 #115
148689 Muis006
pi_63963684
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Muis, mooie meid. Ik heb ook ongeveer die lengte en dat gewicht, maar toch zie ik er volgens mij lang niet zo goed uit. .
Flatterende kleren doen een hoop he! En ik ben ook niet perfect
pi_63963695
quote:

[ afbeelding ]
Helemaal goed, niks meer aan doen!!
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:04:41 #117
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963699
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef conleche het volgende:
Moblo moet zeker geen 60 gaan wegen. Dat is veel te dun. Eigenlijk vind ik de oude regel: je lengte min 110 over het algemeen wel een goeie. Dan klopt het ook dat ik Beessie nu iets te dun vind en dan zou Mo dus zo'n 65 moeten wegen (en buikspieren doen, vandaag nog mee beginnen, ik snap NIET waarom jij die niet doet!!)
Dat is idd een goeie stelregel. In elk geval die voor een gezond gewicht. Maar gezond is natuurlijk niet altijd even saxay.
In mijn modellentijd woog ik 58kg bij 176, mijn maten waren 94-53-98 en ik vond het niet te dun. Ik had nog genoeg vetjes her en der. Naja, behalve mijn borsten dan, die waren er zeg maar niet. Ik had een kleine B.

En iedereen moet er eens in zijn leven als een model hebben uitgezien. Punt.

Bj vind ik ook niet te dun en Mo ook niet.
En die extra kilo's die je er alvast af hebt, heb je dan maar mooi als extra speelruimte.
pi_63963721
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe ging je gesprek DML!
Het gesprek ging naar mijn gevoel wel oke. Het is niet iets waar ik normaal gezien voor zou kiezen maar nu is niet het moment om kieskeurig te zijn dus ik wacht hun telefoontje wel af.
The way you rock'n'roll
pi_63963725
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:03 schreef Faithy het volgende:
ik zou 't gewoon wel eens willen zien is 't te dun, dan eet/sport ik het er wel weer aan, zeg maar

zou ook nooit mijn 'zachtheid' willen verliezen, maar vind mezelf ook nog steeds te vadsig

en buikspieren ben ik mee begonnen, iig 3 keer in de sportschool en nu ook 's avonds nog zien te doen op de overige dagen

Hardlopen wil ik gaan doen om mn vet te verminderen.. ik moet en zal het naar mijn smaak perfect krijgen, anders had ik net zo goed niet kunnen gaan afvallen, zeg maar
Als je dat moet eens vervangt door wil? Dan leg je jezelf niet zoveel druk op.

En voor niks afgevallen? Mens, je bent hartstikke slank geworden!
pi_63963729
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat is idd een goeie stelregel. In elk geval die voor een gezond gewicht. Maar gezond is natuurlijk niet altijd even saxay.
In mijn modellentijd woog ik 58kg bij 176, mijn maten waren 94-53-98 en ik vond het niet te dun. Ik had nog genoeg vetjes her en der. Naja, behalve mijn borsten dan, die waren er zeg maar niet. Ik had een kleine B.

En iedereen moet er eens in zijn leven als een model hebben uitgezien. Punt.

Bj vind ik ook niet te dun en Mo ook niet.
En die extra kilo's die je er alvast af hebt, heb je dan maar mooi als extra speelruimte.
Ik denk dat jij gekrompen bent!! Ik schat jou in op 1m72

Ga je eens meten!
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:06:49 #121
236335 neen
schone schijn
pi_63963781
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ga gewoon keihard uit mijn dak op de dansvloer en het maakt me niet uit of het er nou belachelijk uitziet of niet Come on, ik ga uit voor mijn eigen lol, niet om te bedenken wat anderen van mij of mijn dansmoves vinden
Je hebt gelijk.
Ik denk dat ik dit maar ga invoeren in mijn systeem en de wekker 15/20 min eerder zet dan die oefeningen zijn wel oke toch of moet er iets weg/bij
pi_63963793
ja, ik ben veel afgevallen, maar ik vind 't lame om te stoppen voordat ik 't naar mijn zelfbeeld perfect heb en dat ben ik nog niet.. geen half werk, en dat soort geneuzel zeg maar
Doei.
pi_63963802
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef SHE het volgende:

[..]

Kis, ik reageer later nog even op je post.
Als je daar de tijd voor zou willen nemen, heel graag
pi_63963813
O en Mo vind ik nu ook niet te dun he, daar mag best nog een paar kilo af, maar 8??
pi_63963817
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat jij gekrompen bent!! Ik schat jou in op 1m72

Ga je eens meten!
dat was op modellenhakken
Doei.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:08:25 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63963831
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ietsje maar hoor Beesie!! Als je zo blijft is het ook prima, maar ik zou als ik jou was geen gram meer afvallen. Ik denk dat je je blind staart op je buikvelletje! Dat je alleen daar naar kijkt! Ga eens voor de spiegel staan en kijk door je oogharen. Zodat je je silhouet ziet en niet de details........
dat is heel moeilijk...
als ik kleren aanheb, vind ik mezelf best mooi slank... maar zonder kleren zie ik nog wel vetjes die eraf kunnen...
en ja veeeeel vel, maja dat gaat er toch niet af als ik meer afval..

maar mijn streef is eigenlijk wel de -50... dus 2 kg lichter dan nu...
kan altijd weer aankomen als het wel te skinny is..
pi_63963837
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:04 schreef SHE het volgende:

[..]

In mijn modellentijd woog ik 58kg bij 176, mijn maten waren 94-53-98 en ik vond het niet te dun. Ik had nog genoeg vetjes her en der. Naja, behalve mijn borsten dan, die waren er zeg maar niet.
Niet 89 heup?

Overigens, mijn kleinste heupomtrek was ooit (jawel!) 75cm. Dat wil ik niet. M'n heupen zijn nu ongeveer 90cm, op z'n hoogst mogen die 85cm worden, maar echt niet minder. Anders worden m'n verhoudingen scheef en kan ik geen broeken meer kopen.

Maar ik wil wel ooit de omtrek van 60cm taille gehad hebben.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:10:23 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63963890
lengte min 110? Dan moet ik 58 kilo wegen. Huu. Dan ben ik eigenlijk best veel te zwaar Ik ga eerst maar eens onder de 70 komen (bijna! woeiiii) en dan richting de 65! En als ik daar eenmaal ben zie ik verder.

Muis you sexay thing

*eet appel + kaneel*
pi_63963900
Lijstje tot nog toe:

10u00: eitje, 2 crackers met filet Américain en sjalot
13u00: 1 cracker met avocado, komkommer, light-mayo en sambal
14u30: 1 cracker met pindakaas, sambal en komkommer
15h45: plak ontbijtkoek light
pi_63963943
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef conleche het volgende:
Dat is veel te dun. Eigenlijk vind ik de oude regel: je lengte min 110 over het algemeen wel een goeie.
Die kende ik nog niet!
Dan zou ik dus af kunnen vallen naar 57 kilo
pi_63963994
Volgens die stelregel zou ik 50 kg moeten wegen. Ik vraag me af hoe ik er dan uitzie.

Ter info: op mijn 16e woog ik ongeveer 54 kg. Ik vermoed dat mijn vriend me dan te dun gaat vinden.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:14:20 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63964014
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
lengte min 110? Dan moet ik 58 kilo wegen. Huu. Dan ben ik eigenlijk best veel te zwaar Ik ga eerst maar eens onder de 70 komen (bijna! woeiiii) en dan richting de 65! En als ik daar eenmaal ben zie ik verder.

Muis you sexay thing

*eet appel + kaneel*
Ik zou zelf ook geen 55 kg willen wegen, al was dat zo'n 15 jaar geleden wel mijn droom.
pi_63964046
Met die stelregel ben ik 1 kg te licht. Ik kan er dus wel mee leven.
pi_63964052
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:11 schreef Kisanija het volgende:

[..]

Die kende ik nog niet!
Dan zou ik dus af kunnen vallen naar 57 kilo
Nou ja, het is een algemene regel, dus het heeft ook wel wat te maken met je bouw, dus sommigen zijn mooier, een paar kilo eronder en sommigen een paar kilo erboven. Maar bij mij klopt het wel zo'n beetje. Als ik 58 zou wegen zou dat heel goed zijn. Maar ik kan me voorstellen, als je bv heel zware borsten hebt, of heel brede heupen, dat je dan iets erboven moet gaan zitten.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:16:20 #135
148689 Muis006
pi_63964079
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met die stelregel ben ik 1 kg te licht. Ik kan er dus wel mee leven.
Idem
pi_63964089
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zou zelf ook geen 55 kg willen wegen, al was dat zo'n 15 jaar geleden wel mijn droom.
Zowel jij als Ewelina hebben nogal flinke borsten, dus dan geldt het niet helemaal voor jullie!!
pi_63964133
quote:

[..]

Ik ben net zo lang als jij maar ik moet nu wel tevreden zijn met 72 (of iets minder)
Maarja ik kom dan ook wel van 100+, tuurlijk zou ik vast ook wel kunnen afvallen met het dieet van SHE
En misschien dat ik dat over een paar jaar ook wel wil, maar het belangrijkste is om niet te gaan jojoen

(en stiekem ga ik er vanuit dat ik sowieso wel weer ga afvallen als ik ga samenwonen)
pi_63964162
oh, en ik heb geen tieten, dus al mijn extra gewicht is vet, dus mag er wel wat extra af bij mij, volgens de stelregel dan zeg maar
Doei.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:19:07 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63964163
volgens die stelregel ben ik 3 kg te licht

toch vind ik dat zelf dus niet
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:19:22 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63964169
Hmm lastig. Ik ben over het algemeen breed gebouwd (ik heb wel eens gezegd voor de gein: alles aan mij is dik! Korte worstenvingertjes, een bos dik haar op mn hoofd, brede wenkbrauwen, dikke wangen, dikke buik, dikke bottoms, brede heupen! Al is mn voorgevel een beschaafde C ), dus vraag me af wat voor mij goed zou zijn. Eerst maar eens richting die 65 kilo denk ik, en dan zien hoe dicht ik bij mn botten zit Zolang ik geen ribben kan tellen is het goed.
pi_63964173
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:16 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Idem
Ik heb minder taille en heup dan jij, denk ik. Ik ben wat rechter, jij bent mooi gevormd.
SPOILER
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:19:34 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63964174
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:

(en stiekem ga ik er vanuit dat ik sowieso wel weer ga afvallen als ik ga samenwonen)
Reken er maar op dat je juist dán aan gaat komen. Dat zie je zo vaak!
pi_63964184
quote:

Ik denk dat je dat laatste idee moet laten varen. Veel vrouwen komen juist aan als ze gaan samenwonen (en de man valt af).
pi_63964206
Hmz dan moet ik er nog 4 af.
Billy's Bootcamp.... eens Googlen wat dat is.... en waar ik dan vervolgens kan krijgen weet ik wel. Ben erg goed bevriend met de broer van de zus van de achterneef van enzo

Oja, ik heb dus een dansmat. Alleen nooit iets mee gedaan. Ga ik in de Kerstvakantie proberen, als mijn allesverterende koppijn weg is. Holtes Dichte holtes
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:20:27 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63964210
quote:

[..]

oeee samenwonen is juist vaak funest voor je lijntje

*spreekt uit ervaring*
pi_63964213
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

GMTA
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:21:48 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63964256
dand ben jij dat???? wat een lekker wijf zeg!!!
pi_63964273
Hmmm 66. Nee. Ik ben blij met 63 en wat lager, ooit een tijdje 61 geweest en dat voelde zo ... vrij. Geen vet dat in de weg zat tijdens het sporten, niets teveel mee moeten zeulen, ik zat toen heerlijk in mijn vel.

En ik had foto's gemaakt, maar vergeten op mn externe schijf te zetten en mijn HD is geformatteerd . Waren gelukkig niet boeiend ofzo. Wilde verschill tussen 63 en 65 kg laten zien.
pi_63964276
ik ben juist vanaf de officiele datum dat wij samen gingen wonen gaan afvallen maargoed, dat ging niet vanzelf en kwam dus niet door het samenwonen an sich
Doei.
pi_63964282
Ik mest mijn keerl gewoon vet met de dingen die hij heel lekker vind en die ik vies vind. Gevulde speculaas, gevulde koeken
Maar het klopt wel, gezellig samen op de bank, filmpje of serie, toastjes erbij Chippies Chocolade

Als ik alleen ben kruip ik gewoon in bed als ik snaaizin krijg.
pi_63964327
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, maar lijkt me niet als je ons 2 bij elkaar zet.
Dan komt er sowieso nooit meer snoep, chips, snacks in huis (hij woont op kamers en koopt dat zelf ook al niet, en ik doe geen boodschappen maar als ik het deed zou ik het ook niet doen )
pi_63964331
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
dand ben jij dat???? wat een lekker wijf zeg!!!
Thanks. .
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:24:53 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63964347
Muis en Dad, wat zijn jullie mooi! Waarom willen jullie zo graag afvallen? Ik snap dat niet. Je kan je tijd toch wel in nuttigere zaken investeren?
pi_63964352
hmjah, als ik Rene z'n eetpatroon mee zou leven (gewoon zonder 'dieet' samenwonen dus) zou ik nu >100kg wegen
Doei.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:25:05 #155
148689 Muis006
pi_63964354
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb minder taille en heup dan jij, denk ik. Ik ben wat rechter, jij bent mooi gevormd.
SPOILER
Jij lijkt veel langer dan ik! En dunner
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:25:36 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63964364
Oe jammer ik wil ook Chico-foto's zien

DaD You sho pretty. En je hebt echt wel een mooi zandlopertje!
pi_63964366
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dan komt er sowieso nooit meer snoep, chips, snacks in huis (hij woont op kamers en koopt dat zelf ook al niet, en ik doe geen boodschappen maar als ik het deed zou ik het ook niet doen )
Toen ik in m'n eentje woonde kocht ik zulke dingen ook niet... .
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:25:44 #158
148689 Muis006
pi_63964372
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
Muis en Dad, wat zijn jullie mooi! Waarom willen jullie zo graag afvallen? Ik snap dat niet. Je kan je tijd toch wel in nuttigere zaken investeren?
Ik wil ook niet afvallen! Is ook nooit mijn doel geweest bij mij is het voornamelijk op een gezonde manier op gewicht blijven.
pi_63964381
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat staat eerder garant voor op gewicht blijven dan voor afvallen hoor
Doei.
pi_63964382
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:20 schreef Syrena het volgende:
Hmz dan moet ik er nog 4 af.
Billy's Bootcamp.... eens Googlen wat dat is.... en waar ik dan vervolgens kan krijgen weet ik wel. Ben erg goed bevriend met de broer van de zus van de achterneef van enzo

Oja, ik heb dus een dansmat. Alleen nooit iets mee gedaan. Ga ik in de Kerstvakantie proberen, als mijn allesverterende koppijn weg is. Holtes Dichte holtes
Die DVD's heb ik ook, opzich wel leuk
Ga de ab bootcamp wel weer doen in het nieuwe jaar
pi_63964401
zo wil ik ook eruit zien DaD

(en Muis)

wow...
Doei.
pi_63964413
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:26 schreef Faithy het volgende:

[..]

dat staat eerder garant voor op gewicht blijven dan voor afvallen hoor
Ja maar zo zijn er wel meer eetgewoontes van mijn ouders die ik dan niet zal hebben en waardoor je wel gaat afvallen.
Maar goed we zullen zien
De omgeving zal in ieder geval veel gezonder zijn
pi_63964415
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben ook niet echt bezig met afvallen, alleen met een beetje opletten wat ik in m'n mondje stouw. Ik vind mezelf nu (62 kilo) prima. Maar het is gewoon gezellig hier. .
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:27:58 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63964439
quote:

[..]

Grappig, ik ben ook 1.68 m en ik weeg nu 72,85. Maar ik ben al een stuk blijer want ik woog vlak na mijn zwangerschap 85 kg .

Ervóór 68 btw, en toen was ik gewoon "romig" (Zo noemen ze dat altijd eufemistisch he ).'
Toen vond ik mezelf in kleding wél te dik btw, maar naakt vreemd genoeg haske mooi .

65 is wel netjes voor mij denk ik, anders krijg ik een te smal bekkie.

En ik snap nog steeds niet dat ik afgevallen ben sinds ik me 2 mnd geleden voor het laatst heb gewogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 12-12-2008 17:16:53 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:27:58 #165
148689 Muis006
pi_63964440
Ja en Greys heeft me uit mijn lurker-stand getrokken!
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:28:22 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63964454
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:26 schreef Faithy het volgende:
zo wil ik ook eruit zien DaD

(en Muis)

wow...
zo ziet jouw lichaam er ook al bijna uit moblo! alleen je draagt hele andere kleren, waardoor het misschien anders lijkt...
hijs je ook eens in zo;n sexy jurkje als DanD en je voelt je direct knapper en slanker
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:28:25 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63964456
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:25 schreef Faithy het volgende:
hmjah, als ik Rene z'n eetpatroon mee zou leven (gewoon zonder 'dieet' samenwonen dus) zou ik nu >100kg wegen
Rene is ook niet echt dun ofzo toch? En daarmee bedoel ik niet dat ie dik is uiteraard! Maar hijs toch ook niet uber-afgetraind?
Gelukkig kan hij het dan schijnbaar wel hebben!

Is met mijn vriend ook, dies ook niet afgetraind/superslank, maar als ik hoor wat die af en toe naar binnen werkt dan denk ik Als ik dat zou doen dan zou ik een tientonner zijn!
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:28:29 #168
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63964457
Slechte tvp van mij! Claudia, gefeliciteerd En wat een leuk filmpje!
Verder zag ik allemaal leuke foto's langskomen, Co wat een prachtig pak! Muis, Maria, neen: toffe foto's

BJ: Ja! Laat je haat groeien! Lang haar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63964462
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Toen ik in m'n eentje woonde kocht ik zulke dingen ook niet... .
Maar waarom nu dan wel?
En Faithy op gewicht blijven zou eventueel ook goed genoeg zijn voor mij

Lean en mean is allemaal leuk enzo maar als je over 5 jaar weer meer weegt dan je mee begonnen bent is het niet zo handig
pi_63964515
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

Grappig, ik ben ook 1.68 m en ik weeg nu 72,85. Maar ik ben al een stuk blijer want ik woog vlak na mijn zwangerschap 85 kg .

Er vóór 68 btw, en toen was ik gewoon "romig" (Zo noemen ze dat altijd eufemistisch he ).'
Toen vond ik mezelf in kelding wél te dik btw, maar naakt vreemd genoeg haske mooi .

En ik snap nog steeds niet dat ik afgevallen ben sinds ik me 2 mnd geleden voor het laatst heb gewogen.
Naakt vind ik mezelf met 74 eigenlijk mooier dan met 70
Maar met kleding ziet het er andersom mooier uit
pi_63964537
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

Er vóór 68 btw, en toen was ik gewoon "romig" (Zo noemen ze dat altijd eufemistisch he ).'
Toen vond ik mezelf in kelding wél te dik btw, maar naakt vreemd genoeg haske mooi .

Viev, jij bent toch 1m70?? Dat had je laatst laten meten. Dat klopt ook wel, want je bent net iets langer dan ik! Vind jij ook niet dat SHE eruitziet als 1m72??

O en jij hebt ook flinke tetten, dus hoeft er bij jou ook geen 110 af. 65 is dan idd een goeie!!
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:31:41 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63964553
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Lean en mean is allemaal leuk enzo maar als je over 5 jaar weer meer weegt dan je mee begonnen bent is het niet zo handig
snap niet zo goed wat je hier mee bedoelt???
alsof je sneller zal gaan jojoen als je meer afvalt?
pi_63964561
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar waarom nu dan wel?
Simpelweg omdat het gezellig is. Met z'n tweeën op de bank kruipen met een kop thee en een lekker koekje of stukje zelfgebakken taart is, zeker in dit jaargetijde, zo knus en fijn. In je eentje is dat toch anders. .
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:32:43 #174
148689 Muis006
pi_63964587
Bedankt he, nu heb ik zin om een appeltaart te bakken!
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:35:45 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63964660
*is nog steeds bezig met haar appeltaart-zonder-de-taart-hap*

Gek is dat he Vivi! Ik heb kort geleden nog gegourmet en toch was ik ook weer 0.3 kilo kwijt! Maar ja, yay toch! En het gaat met jou dus ook de goeie kant op, je bent ongeveer even lang als ik en ongeveer op hetzelfde gewicht (ik nu 71.1 ofzo, tot voor kort was dat 74 ongeveer, alleen heb ik geen zwangerschap als reden ).

Veel mensen hier van rond de 1.68 trouwens, I feel so... average.
pi_63964677
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:31 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

snap niet zo goed wat je hier mee bedoelt???
alsof je sneller zal gaan jojoen als je meer afvalt?
Nee niet als je meer afvalt maar als je strenger gaat doen en dieeten volgt dan is die kans wel groter
pi_63964688
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Rene is ook niet echt dun ofzo toch? En daarmee bedoel ik niet dat ie dik is uiteraard! Maar hijs toch ook niet uber-afgetraind?
Gelukkig kan hij het dan schijnbaar wel hebben!

Is met mijn vriend ook, dies ook niet afgetraind/superslank, maar als ik hoor wat die af en toe naar binnen werkt dan denk ik Als ik dat zou doen dan zou ik een tientonner zijn!
Rene heeft een flinke buik en onderkin
en stiekem vind ik dat er wel iets af mag bij hem.. stiekem maar ach, ik houd van m
Wel gaat hij weer mee hardlopen! Dus dan gaat 't misschien wel weer wat minder worden

en @BJ: ik kan helaas geen heupen kweken dus nee, zo zie ik er niet bijna uit en zo zal ik er ook nooit uitzien
Doei.
pi_63964716
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Simpelweg omdat het gezellig is. Met z'n tweeën op de bank kruipen met een kop thee en een lekker koekje of stukje zelfgebakken taart is, zeker in dit jaargetijde, zo knus en fijn. In je eentje is dat toch anders. .
Ja oke.....maar eten omdat het gezellig is zit er bij mij sowieso niet echt in....
(wel drinken omdat het gezellig is )
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:38:21 #179
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63964747
naja ik vind dat je wel een mooi figuur hebt hoor MoBlo, maar je zal echt voor de lol eens ubersexy outfitje aan moeten doen....
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:40:01 #180
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63964801
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja oke.....maar eten omdat het gezellig is zit er bij mij sowieso niet echt in....
(wel drinken omdat het gezellig is )
en in drank zitten ook heul veul calorieen....
pi_63964805
ik zal vanavond wel een foto in mn latex/lak (bedenk me net dat 't lak is geen latex zie topic hier in LIF) maken
Doei.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:41:00 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63964820
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Faithy het volgende:

[..]

Rene heeft een flinke buik en onderkin
en stiekem vind ik dat er wel iets af mag bij hem.. stiekem maar ach, ik houd van m
Wel gaat hij weer mee hardlopen! Dus dan gaat 't misschien wel weer wat minder worden

en @BJ: ik kan helaas geen heupen kweken dus nee, zo zie ik er niet bijna uit en zo zal ik er ook nooit uitzien
Tof van hem dat ie meegaat! Maarten is ook wel eens mee geweest maar dan voelde ik me zo opgelaten dat ie, ondanks dat ie nooit sport, zomaar mee kon doen met rennen en zelfs sneller kon dan ik, zonder er zoveel mee bezig te zijn als ik No fair! Maar daar kon ik me redelijk overheen zetten

En ik vind je eigenlijk best goed gevormd, moblo. je hebt geen POW-POW heupen maar dat vind niet iedereen mooi, en heupen heb je best. En taille ook volgens mij (die heb ik ook! Dankzij mn vetjes )
pi_63964821
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel mensen hier van rond de 1.68 trouwens, I feel so... average.
Ja dat viel mij ook op
Maar ik ben lekker nog de dikste
pi_63964861
Mo: heupen kan je er niet aantrainen, maaaaaaar: je kan wel een taille kweken!! Veel schuine buikspieren doen en blijven hardlopen. En dan ben jij de winnaar: want dan heb je ineens wél heupen!! Sterker nog: je bent dus in het voordeel!! Mensen met brede heupbotten kunnen er echt niets an doen en jij dus wel! It's a positive thing!!
pi_63964863
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en in drank zitten ook heul veul calorieen....
Dat is zeker waar maar je (ik tenminste) ga geen 7 dagen per week alcohol drinken (en 4 ook niet, 3 ook niet in een normale week)
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:42:38 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63964868
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja dat viel mij ook op
Maar ik ben lekker nog de dikste
Oh daweudiknie hoor vlak me niet uit! Ik denk niet dat wij bijzonder veel verschillen.
pi_63964874
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Faithy het volgende:
ik zal vanavond wel een foto in mn latex/lak (bedenk me net dat 't lak is geen latex zie topic hier in LIF) maken
En anders mag je m'n jurkje lenen!
pi_63964894
Hehe ik ben ook 1.68

Mijn lijstje voor vandaag:

11.00 bakje kwark
12.30 2 boterhammen pindakaas
15.00 2 boterhammen kipfilet met komkommer
17.00 bakje yoghurt met kiwi
20.00 lasagne (met veel groenten )

Ik ben vrij nieuw hier dus tips/op- en of aanmerkingen zijn welkom
pi_63964900
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh daweudiknie hoor vlak me niet uit! Ik denk niet dat wij bijzonder veel verschillen.
Nou.....dat zal ik niet zo snel geloven.
Heb in ieder geval de dikste bovenbeven
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:43:50 #190
148689 Muis006
pi_63964901
Alcohol drink ik echt sporadisch.. 1x in de 2 maanden ofzo. Ik ben gewoon een sufkut
Ik vind bier niet lekker, wijn ook niet, en scotch (single malt he Greys!) of mixdrankjes vind ik niet lekker genoeg.

Het enige wat ik wél lekker vind is een op de juiste manier klaargemaakte pina colada
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:45:14 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63964943
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou.....dat zal ik niet zo snel geloven.
Heb in ieder geval de dikste bovenbeven
En ik heb Zuid-Amerikaans bloed en the ass to prove it

Maar goed, dit is oeverloos, want ik ga toch geen foto van mn vetjes posten om te bewijzen dat ik een bolletje ben
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:45:41 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63964959
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Faithy het volgende:
ja tof! ben benieuwd!

ik verveel me wederom... niets aan... maaaar over een uurtje is vriendlief weer @ home en hebben we lekker een weekje vakantie samen.
Morgen lekker weer een volleybalwedstrijd (moeten bijna een uur rijden, dus zijn de halve dag weg ) Maar heb wel onwijs veel zin in een wedstrijd flink knallen en beuken

en zondag verjaardag van mijn nichtje Mare, ze wordt 3

verder nog weinig plannen, maar dat zal vanzelf wel komen denk sowiezo bioscoopje pakken enzo.
pi_63964976
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En ik heb Zuid-Amerikaans bloed en the ass to prove it

Maar goed, dit is oeverloos, want ik ga toch geen foto van mn vetjes posten om te bewijzen dat ik een bolletje ben
Ok jij mag de kont hebben (maar dat is nog mooi) die van mij is gewoon plat met brede heupen (ja damens en heer 111 cm)
pi_63964985
* Faithy is echt een alcholiste

nou ja... drink toch wel minimaal 4 avonden in de week, gemiddeld

en co: thanks

wie weet..

Rene heeft zelfs aan mn ouders door laten schemeren dat hij me tussen nu en 3 jaar gaat huwen dus tot die tijd nog genoeg kansen om perfect op de huwelijksplaatjes te staan
Doei.
pi_63964995
Alcohol drink ik ook zelden, inderdaad. Tijdens het etentje ter ere van de verjaardag van lief hebben we een fles rosé opgedronken met z'n tweeën, maar zoiets zul je me niet vaak zien doen. Ik vind het er ook gewoon niet lekker genoeg voor.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:47:24 #196
148689 Muis006
pi_63965005
En met de geest van het topic in mijn achterhoofd, presenteer ik jullie hierbij een workout-video op de melodie van Two Pina Coladas!

pi_63965022
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef Faithy het volgende:
* Faithy is echt een alcholiste

nou ja... drink toch wel minimaal 4 avonden in de week, gemiddeld

en co: thanks

wie weet..

Rene heeft zelfs aan mn ouders door laten schemeren dat hij me tussen nu en 3 jaar gaat huwen dus tot die tijd nog genoeg kansen om perfect op de huwelijksplaatjes te staan
Dan is het wel duidelijk hoe je snel zo slank kan worden als je wil
pi_63965068
nah, aan dat gemiddelde biertje per avond zal 't niet liggen denk ik

slechts 1 keer in de twee weken kom ik als een balletje thuis
Doei.
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:49:32 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63965073
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:47 schreef Muis006 het volgende:
En met de geest van het topic in mijn achterhoofd, presenteer ik jullie hierbij een workout-video op de melodie van Two Pina Coladas!

If you like piiiiiiña coladaaaaa, and getting cauuuught in the raaaaain

editL oh een ander piña colada liedje dus
pi_63965106
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef Faithy het volgende:
nah, aan dat gemiddelde biertje per avond zal 't niet liggen denk ik

slechts 1 keer in de twee weken kom ik als een balletje thuis
Nouja 7 biertjes + een balletje aantal en dat elke week, als je dat weghaalt zal het vast wel weer even snel gaan
Maarja de vraag is of jij dat wil, die fles wijn die ik drink per week wil ik ook niet opgeven
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:51:29 #201
148689 Muis006
pi_63965128
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

If you like piiiiiiña coladaaaaa, and getting cauuuught in the raaaaain
Neeee

I was feeling the blues, I was watching the news, when this fella came on the TV
He said I'm telling you, that science has proven that heartaches are healed by the sea
That got me going, without even knowing I packed right up and drove down
Now I'm on a roll and and I swear to my soul tonight I'm gonna paint this town

* Muis006 is hooked on country na 2 rondreisvakanties in de VS
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:53:52 #202
148689 Muis006
pi_63965185
Ik moet opeens aan de Friends-aflevering denken waarin Rachel's zus (Amy) op bezoek is en tijdelijk bij Rachel en Joey woont. En dan pakt Joey een stuk pizza en zegt Amy: you sure you wanna eat that?

En Joey zo: I'M CURVY AND I LIKE IT!
pi_63965189
ik sport sowieso wel iets meer dan jij, dus ik denk dat dat die paar extra biertjes wel opvangt
Doei.
pi_63965214
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:54 schreef Faithy het volgende:
ik sport sowieso wel iets meer dan jij, dus ik denk dat dat die paar extra biertjes wel opvangt
Het ging ook niet om mij, maar jij wou nog een paar kilootjes eraf
  vrijdag 12 december 2008 @ 16:55:53 #205
148689 Muis006
pi_63965226
Maria, mijn mede Friendsfanaat, waar ben je als ik je nodig heb!
pi_63965231
en ach, als ik helemaal zou stoppen met drinken, dan is voor mij de lol er vanaf

ik houd van mn biertjes, en drink ook alleen biertjes die ik lekker vind, degene die ik niet lust sla ik over
Doei.
pi_63965251
Lijstje:

O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: 3.75 km hardlopen (ik had nog wat yoghurt net ervoor willen eten, maar er was niet genoeg tijd meer)
T: 1 appel (Braeburn, lekker!)
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: strawberry strike van shakies
T: bak magere yoghurt en 1 appel
L: we eten vanavond met mijn schoonouders bij Frankendael, waar ik van plan ben om 1 voorgerecht, 1 tussengerecht en 1 nagerecht te nemen; ik denk aan gerookte makreel met bleekselderij, risotto met ossestaart en rozemarijn broodkruim, en tot slot chocoladetaart met pralineroom; misschien zijn de porties zo klein dat ik toch wel een hoofdgerecht neem.

Iets te veel fruitsuikers vandaag, dus misschien kan ik het nagerecht beter laten zitten.

Het hardlopen ging heel goed. Het enige wat ik ditmaal toegeworpen kreeg was een welgemeend "Sportief, hoor!". Over een week wil ik de 5km gaan proberen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63965255
trouwens, 1 biertje gemiddeld, en vier dagen met bier is 4 bier in de week, met eens in de twee weken een uitschieter, dus dat valt ook mee hoor
Doei.
pi_63965281
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:56 schreef Claudia_x het volgende:

Het hardlopen ging heel goed vandaag. Het enige wat ik ditmaal toegeworpen kreeg was een welgemeend "Sportief, hoor!". Over een week wil ik de 5km gaan proberen.
Wat kreeg je de vorige keer te horen?
pi_63965292
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat kreeg je de vorige keer te horen?
"Daar kan nog wel 5kg vanaf!"
pi_63965326
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

"Daar kan nog wel 5kg vanaf!"
Echt waar?
pi_63965333
oh, en daarbij ' balans ' ik op de dagen dat ik weet dat er veel gedronken gaat worden dus dat scheelt ook een hoop. En dan heb ik ook nog 's minder bier nodig om aangeschoten te raken normaal werkt dat pas bij 5 bier ofzo
Doei.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:00:48 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63965358
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Maria, mijn mede Friendsfanaat, waar ben je als ik je nodig heb!
Hier, hier! *hupt op en neer en valt van stoel* Joey for the win!

Overigens ken ik niet alles van Friends uit mn hoofd hoor Maar heb een goed geheugen voor vage dingen

*luistert Victor Jara* Oergevoelens En oh, een liedje met Maria!

A desalambrar, a desalambrar
que la tierra es nuestra, es tuya y de aquel,
de Pedro y María, de Juan y José.

Vertaling voor de duidelijkheid:

Let’s tear down the fences
because the land is ours, it’s yours, and it’s his,
it’s Pedro and Maria’s, and Juan’s, and Jose’s

Nou als ik het alleen met Pedro, Juan en Jose moet delen kan ik er best mee leven
pi_63965382
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
Lijstje:

O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: 3.75 km hardlopen (ik had nog wat yoghurt net ervoor willen eten, maar er was niet genoeg tijd meer)
T: 1 appel (Braeburn, lekker!)
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: strawberry strike van shakies
T: bak magere yoghurt en 1 appel
L: we eten vanavond met mijn schoonouders bij Frankendael, waar ik van plan ben om 1 voorgerecht, 1 tussengerecht en 1 nagerecht te nemen; ik denk aan gerookte makreel met bleekselderij, risotto met ossestaart en rozemarijn broodkruim, en tot slot chocoladetaart met pralineroom; misschien zijn de porties zo klein dat ik toch wel een hoofdgerecht neem.

Iets te veel fruitsuikers vandaag, dus misschien kan ik het nagerecht beter laten zitten.

Het hardlopen ging heel goed. Het enige wat ik ditmaal toegeworpen kreeg was een welgemeend "Sportief, hoor!". Over een week wil ik de 5km gaan proberen.
Dat ziet er heerlijk uit, veel plezier bij het etentje!
pi_63965385
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:00 schreef Faithy het volgende:
oh, en daarbij ' balans ' ik op de dagen dat ik weet dat er veel gedronken gaat worden dus dat scheelt ook een hoop. En dan heb ik ook nog 's minder bier nodig om aangeschoten te raken normaal werkt dat pas bij 5 bier ofzo
Je bent nu een beetje Kwak aan het nadoen
(aan het verdedigen waar het niet nodig is)
pi_63965402
oh, het was geen verdediging naar jou hoor jij zondigt ook als een gek, ik zat 't ook gewoon even voor mezelf op een rijtje te zetten, soort hardop denken zeg maar
Doei.
pi_63965407
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Echt waar?
Als vrouw ben je vogelvrij ofzo.

Ik krijg nou nooit een "Lekker wijf!" ofzo te horen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:03:00 #218
148689 Muis006
pi_63965414
Zeg ladies, ik ga even wat nuttigs doen en dan naar de kapper.
Tschuess!
pi_63965425
in Arnhem riepen ze altijd " had je maar eerder van huis moeten gaan, hoefde je neit te rennen!!!!!!!! "

Doei.
pi_63965454
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:02 schreef Faithy het volgende:
oh, het was geen verdediging naar jou hoor jij zondigt ook als een gek, ik zat 't ook gewoon even voor mezelf op een rijtje te zetten, soort hardop denken zeg maar
Ja ik zondig maar alles is wel geweldig
En zie er geweldig uit

En Claudia dat vind ik eigenlijk echt niet normaal maarja sommige figuren
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:05:21 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63965470
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als vrouw ben je vogelvrij ofzo.

Ik krijg nou nooit een "Lekker wijf!" ofzo te horen.
HEUJJJJ LEKKER WIJF!
pi_63965483
nou, lekker heppie de peppie hoor

helemaal zen

mag ik een teiltje?

ik ga bier drinken
Doei.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:06:01 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63965484
als je jezelf zo mooi vindt ben je al een heel eind Miss_s....
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:07:24 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63965521
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:06 schreef Faithy het volgende:
nou, lekker heppie de peppie hoor

helemaal zen

mag ik een teiltje?

ik ga bier drinken
njoy

ik ga zo eten maken,
chicken 2night heb ik al heeeeeeeeel lang niet meer gegeten
pi_63965533
dat hele zen gedoe komt me nu al de strot uit eigenlijk

kankeren is zo lekker af en toe

maar ik blijf het volhouden, heus!

Doei.
pi_63965537
Ik eet tegenwoordig geen risotto meer omdat dat niet mag van SHE, maar broodkruim bij de risotto is echt geniaal! Jamie Oliver heeft een risottorecept met bloemkool waar hij geroosterd broodkruim met ansjovis bij doet. Fantastisch! Het geeft een beetje bite en zet de smaken op scherp.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 12-12-2008 17:16:12 ]
pi_63965564
Wij eten vanavond patat, ik heb er al twee weken zin in dus ik ga me er een partij van genieten joh!. .
pi_63965592
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef Faithy het volgende:
in Arnhem riepen ze altijd " had je maar eerder van huis moeten gaan, hoefde je neit te rennen!!!!!!!! "

!

Ik reed vroeger op een Shetlandpony waar ik regelmatig vanaf viel omdat het een klotebeest was. Dat was vooral genant in het bos, omdat ik er dan achteraan moest rennen. Vooral toeristen vonden dat mooi, want die wierpen me dan toe: "Je moet erop zitten, niet er achteraan rennen!"
pi_63965621
Niet iedereen die 1.68 m en rond de 72 kilo is, is dik.
Maar ik wel en dat komt door mijn bouw. Ik heb minischoudertjes en bescheiden borsten en een smalle taille. Maar wel dikke kont, heupen, dijen en bovenarmen. Bij 10 kilo minder zijn die dikke gedeeltes óók slank, net als de rest.

Als je goed geproportioneerd bent en gelijkmatig aankomt (overal evenveel spek) dan kan ik me voorstellen dat je best wat meer kilo's kan hebben zonder dat het vadsig oogt!
pi_63965636
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

HEUJJJJ LEKKER WIJF!
Dat vind ik nou lief!
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:12:16 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63965651
Kom op Moblo, ZENNN!!!! Schreeuw het uit, doe het, ZENNNN!! *doet als african momma in de kerk in een soepjurk* En praaaaaiz da lahwrd!

Enjoy DaD!

Ik heb nie zo'n zin in bloemkool Maar ik ben toch zeker geen mietje!?
pi_63965672
Ik snap ook niet zo goed waarom mensen altijd de neiging voelen om iets naar een onbekende te gaan zitten schreeuwen.

Er is me wel eens toegeroepen door een man op een boot of ik zin had om mee naar Berlijn te varen. Nu ik daar eens ben geweest heb ik spijt dat ik dat aanbod heb afgeslagen. .
pi_63965693
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet opeens aan de Friends-aflevering denken waarin Rachel's zus (Amy) op bezoek is en tijdelijk bij Rachel en Joey woont. En dan pakt Joey een stuk pizza en zegt Amy: you sure you wanna eat that?

En Joey zo: I'M CURVY AND I LIKE IT!
A moment on the lips, forever on the hips!
The way you rock'n'roll
pi_63965696
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
als je jezelf zo mooi vindt ben je al een heel eind Miss_s....
Eigenlijk wel toch?
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:15:13 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63965710
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat vind ik nou lief!
Mijn kadootje voor jou, op je verjaardag

en natuurlijk ook:

pi_63965728
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet iedereen die 1.68 m en rond de 72 kilo is, is dik.
Maar ik wel en dat komt door mijn bouw. Ik heb minischoudertjes en bescheiden borsten en een smalle taille. Maar wel dikke kont, heupen, dijen en bovenarmen. Bij 10 kilo minder zijn die dikke gedeeltes óók slank, net als de rest.

Als je goed geproportioneerd bent en gelijkmatig aankomt (overal evenveel spek) dan kan ik me voorstellen dat je best wat meer kilo's kan hebben zonder dat het vadsig oogt!
Veel mensen vinden mij ook nog vadsig hoor, vooral op Fok!
Maar ik heb wel echt een zandloperfiguur dus het vet verdeelt zich mooi (behalve op mijn bovenbenen)
pi_63965760
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mijn kadootje voor jou, op je verjaardag

en natuurlijk ook:

[ afbeelding ]
Ik wil zóóó graag een grijs katje. Voor bij m'n zwart-witte:

pi_63965766
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Eigenlijk wel toch?

Zodra je zelf tevreden bent, ben je klaar. Ook als je dan nog niet in maatje 34 past.
Ik leg voor mezelf de lat ook niet eens zo hoog...mijn lengte -110=58 en dat lijkt mij godsonmogelijk om te halen....maar mischien denk ik dat alleen maar omdat ik dat het laatst woog op mijn 18de.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:19:08 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63965798
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Viev, jij bent toch 1m70?? Dat had je laatst laten meten. Dat klopt ook wel, want je bent net iets langer dan ik! Vind jij ook niet dat SHE eruitziet als 1m72??

O en jij hebt ook flinke tetten, dus hoeft er bij jou ook geen 110 af. 65 is dan idd een goeie!!
Zonder schoenen ben ik 1.68...Stan heeft me idd laatst opgemeten na ons allereerste culinaire ( ) treffen omdat SHE toen ook al raaskalde dat ze me niet geloofde .
pi_63965851
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zonder schoenen ben ik 1.68...Stan heeft me idd laatst opgemeten na ons allereerste culinaire ( ) treffen omdat SHE toen ook al raaskalde dat ze me niet geloofde .
Misschien heb je relatief lange benen, dat oogt lang. Hoge hakken en big hair maken natuurlijk ook veel uit.

Ik heb brede heupen, dat maakt mij optisch kleiner denk ik.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:21:42 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63965856
nou dan haal ik het gemiddelde hier mooi omhoog met mijn lengte
pi_63965896
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou dan haal ik het gemiddelde hier mooi omhoog met mijn lengte
Nou met mijn nieuwe pumps die ik vandaag aan had was ik bijna net zolang als jij (voor mijn gevoel dan)
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:24:08 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63965910
@ Co:

toch is het echt zo Ik ben net zo lang als PF.
Er staat ook gewoon 176 in mijn paspoort. Als Ollie me meet ( heeft ie vorige keer ook al egdaan, ) dan komt ie met de rolmaat tot 175.

Zo lang is dat niet toch?
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:24:53 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63965932
Oh en ik vind SHE ook kleiner tonen idd. Die moet zichzélf gewoon eens goed laten nakijken meten .

Maria, jij bent echt te schattig, grappig en cute .

Moblo, je bent superslank, je bent gewoon niet tevreden met jezelf en je projecteert dat op je gewicht, hou ermee op.

Schoonheid zit hem echt niet in die paar kilo's meer, maar in je uitstraling, en een lelijke ontevreden kop wordt echt niet knap van wat minder kilo's aan het lijfje heur. (Niet dat jij zo'n kop hebt, voor het geval je dat denkt, maar ter illustratie he).

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 12-12-2008 17:30:29 ]
pi_63965936
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:18 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Zodra je zelf tevreden bent, ben je klaar. Ook als je dan nog niet in maatje 34 past.
Ik leg voor mezelf de lat ook niet eens zo hoog...mijn lengte -110=58 en dat lijkt mij godsonmogelijk om te halen....maar mischien denk ik dat alleen maar omdat ik dat het laatst woog op mijn 18de.
Ja misschien dat ik daarom ook anders kijk omdat ik op mijn 9e gewoon al meer woog dan dat ik nu doe
En inderdaad is het belangrijkste om je goed over jezelf te voelen
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:27:25 #246
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63965987
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:24 schreef SHE het volgende:
@ Co:

toch is het echt zo Ik ben net zo lang als PF.
Er staat ook gewoon 176 in mijn paspoort. Als Ollie me meet ( heeft ie vorige keer ook al egdaan, ) dan komt ie met de rolmaat tot 175.

Zo lang is dat niet toch?
Dan stond je zeker ook op de gracht . (Oh en paspoort zegt niks, daar kalken ze gewoon in wat jij ze voorkauwt.)

En 1.75 m. is niet belachelijk lang, maar eerder lang dan klein, voor een vrouw, en jij toont gewoon als een onderdeurtje

(Nee hoor , maar wel als "klein") .
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:27:47 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63965997
Het valt me op dat sinds ik zwaarder ben iedereen me kleiner schat.

Toen ik fit was had ik precies het tegenovergestelde, moest ik mensen toch echt overtuigen dat ik niet zo lang was als ze dachten
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:29:07 #248
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63966017
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Misschien heb je relatief lange benen,
Dat MOET het wel zijn!!!!!

Opgelost slotje en niemand zegt er meer wat over .
pi_63966053
Mensen vinden mij een reus terwijl ik maar 1.74 m ben én gigantische heupen heb. Op een of andere manier omring ik me altijd met dwergen, en daar steek ik dan natuurlijk een stukkie bovenuit.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:30:53 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63966068
Vivi! Fenks!

Aaah dat katje, Claudia! Kon het niet laten:

vrijdag 12 december 2008 @ 17:31:33 #251
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63966081
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dan stond je zeker ook op de gracht . (Oh en paspoort zegt niks, daar kalken ze gewoon in wat jij ze voorkauwt.)

En 1.75 m. is niet belachelijk lang, maar eerder lang dan klein, voor een vrouw, en jij toont gewoon als een onderdeurtje

(Nee hoor , maar wel als "klein") .
Is niet helemaal waar, voor mijn paspoort werd ik gemeten, dat weet ik nog goed. Vond dat zo stom!

En ik oog niet als een onderdeurtje

Misschien moet ik meer rechtop lopen en volgende keer wat beter op je neerkijken, kabouter!
pi_63966086
Mijn vriendinnetjes op de uni zijn ook de eerste vriendinnen die langer zijn dan mij nu lijk ik echt klein
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:31:58 #253
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63966093
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil zóóó graag een grijs katje. Voor bij m'n zwart-witte:

[ afbeelding ]
awwww wat een liefieeeee

ik heb ook zo'n lieve zwarte witte
(en een rode en een lapje)
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:31:58 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63966095
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Het valt me op dat sinds ik zwaarder ben iedereen me kleiner schat.

Toen ik fit was had ik precies het tegenovergestelde, moest ik mensen toch echt overtuigen dat ik niet zo lang was als ze dachten
Misschien omdat je dan meer in een vierkantje verandert en optisch kleiner lijkt? (Niet jij specifiek dus, maar iedereen he ).
pi_63966100
Ik ben veruit de langste van ons gezin, als ik m'n zus wil knuffelen moet ik flink buigen. Dat voelt ook stom, vooral omdat ik 'het kleine zusje' ben.
pi_63966102
Ik zit nu op 8% SYEAH
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:32:26 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63966104
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar, voor mijn paspoort werd ik gemeten, dat weet ik nog goed. Vond dat zo stom!

En ik oog niet als een onderdeurtje

Misschien moet ik meer rechtop lopen en volgende keer wat beter op je neerkijken, kabouter!
pi_63966123
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendinnetjes op de uni zijn ook de eerste vriendinnen die langer zijn dan mij nu lijk ik echt klein
dan ik
The way you rock'n'roll
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:33:13 #259
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63966124
Het kon natuurlijk ook komen door dat constante gezwik op die hakken waardoor je bijna de hele tijd op de grond lag .
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:33:45 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63966130
Oh my, het gaat weer over katten. Ik ga ff koken. Erwtensoep!
pi_63966150
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

dan ik
Nee hoor niet dan DML maar dan mij
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:35:06 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63966167
Daar moet het wel aan liggen dan? Ik heb het vorige keer al laten nameten door Ollie en hij zei ook gewoon 175/76 ( hij drukte hard op mijn hoofd en kwam toen tot 175 )
Oog ik vierkant?

Het is echt pas sinds de kilo's eraan zitten, daarvoor was het precies andersom! Wat is dat dan met mijn lijf dat ik zo bizar kleiner kan ogen? ( en ook langer als ik mager ben )

Is dat het model? heupen?
pi_63966171
Hey op DrPhil nu over de beach body bootcamp of zoiets
Maar goed ik ga de kerstboom optuigen Pink
pi_63966189
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vivi! Fenks!

Aaah dat katje, Claudia! Kon het niet laten:

[ afbeelding ]
!
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:37:44 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63966219
Je oogt niet vierkant, behalve met dat staketsel van Carmenrollers in je hoofd als je net wakker wordt .

Mens, je bent haske mooi, met een paar kilo's meer ook nog, je hebt gewoon curves .
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:37:51 #266
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63966221
Ik bedenk me ineens dat ik ipv een sixpack tegenwoordig sexspek heb.
Ik loop ook iets meer voorover, ipv kaarsrecht. Zou dat het aangezicht beinvloeden?

Ik moet echt op mijn houding gaan letten, ik word er helemaal onzeker van
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:39:03 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63966239
Kan ik niet eens 2 freakin' seconden mijn soep opwarmen!
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:39:09 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63966241
Ik wil een full-body foto zien van SHE! En dan bedoel ik dus geen pin-up he, maar gewoon een foto

En niks mis met klein lijken, klein = fijn. Ofzo.

Oh en ik heb een two-pack als ik zit!: onder mn voorgevelt een rol a la aan baguette maar dan korter en dan daaronder nog 1
Als ik sta heb ik een ehh. soort oversized zak m&ms.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:39:10 #269
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63966244
Oeh, mijjn nieuwe carmenset komt morgen binnen

Ik heb het ook laten versturen in kerstpapier voor mezelf
pi_63966248
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
Ik loop ook iets meer voorover, ipv kaarsrecht. Zou dat het aangezicht beinvloeden?

Deadliften!!!
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:39:59 #271
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63966259
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef SHE het volgende:

Laat je nou maar met jong schoppen, dan hel je vanzelf achterover en wordt je buik vanzelf strak.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:40:32 #272
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63966264
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef SHE het volgende:

En dan net als Mr. Bean heel verrast doen?
pi_63966265
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:35 schreef SHE het volgende:
Daar moet het wel aan liggen dan? Ik heb het vorige keer al laten nameten door Ollie en hij zei ook gewoon 175/76 ( hij drukte hard op mijn hoofd en kwam toen tot 175 )
Oog ik vierkant?

Het is echt pas sinds de kilo's eraan zitten, daarvoor was het precies andersom! Wat is dat dan met mijn lijf dat ik zo bizar kleiner kan ogen? ( en ook langer als ik mager ben )

Is dat het model? heupen?
Srsly, ik denk echt dat de hoogte van je 'zwaartepunt' maakt hoe lang je oogt. Mijn zwaartepunt ligt bij mijn zadeltasheupen en dat icm. smalle schouders maakt me klein.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:40:32 #274
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63966267
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef Vivi het volgende:
Kan ik niet eens 2 freakin' seconden mijn soep opwarmen!
NEE!

@ Maria; dikke piemel, ik maak pas weer foto's als ik in shape ben.
Komende zomer ben je de eerste.
pi_63966294
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef SHE het volgende:

[..]

NEE!

Op de één of andere manier geloof ik niet dat het zo erg is als jij zegt.
Maar waarom weet ik niet
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:41:52 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63966295
En anders maken wij ze wel als ze ligt te ronken in Co's huisje Maria!
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:41:52 #277
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63966298
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Srsly, ik denk echt dat de hoogte van je 'zwaartepunt' maakt hoe lang je oogt. Mijn zwaartepunt ligt bij mijn zadeltasheupen en dat icm. smalle schouders maakt me klein.
Ik durf het bijna niet te zeggen, en wie dit onthoud moet ik vermoorden, maar ik heb dus ook ineens van die tasjes
Op mijn heupen

Heel soms, als ik alleen ben, zet ik er biertjes op
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:42:01 #278
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63966301
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ok jij mag de kont hebben (maar dat is nog mooi) die van mij is gewoon plat met brede heupen (ja damens en heer 111 cm)
Seriously?? Mijn heupen zijn 112... (nou, misschien 113)
scheelt t maar zo weinig?? wat voor maat broek draag je dan
pi_63966314
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen vinden mij een reus terwijl ik maar 1.74 m ben én gigantische heupen heb. Op een of andere manier omring ik me altijd met dwergen, en daar steek ik dan natuurlijk een stukkie bovenuit.
Gigantische heupen .
* zoekt dat foto'tje met die stippenjurkje nog eens op

Dat zijn geen gigantische heupen . Dat zijn zeer fraaigevormde welvingen.

'tsjonge, als ik een ding wel zie in deze reeks is het wel gepiep over uiterlijkheden door bloedmooie meiden .
pi_63966315
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef SHE het volgende:

Dat doe ik nou ook altijd. Cadeaupapier rules.

Ik ga zo eens proberen een foto te maken van een nieuw jurkje.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:43:02 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63966318
Oeh, nu moet ik ook mijn kont opmeten...
pi_63966345
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:42 schreef sigme het volgende:

Gigantische heupen .
* zoekt dat foto'tje met die stippenjurkje nog eens op

Dat zijn geen gigantische heupen . Dat zijn zeer fraaigevormde welvingen.

'tsjonge, als ik een ding wel zie in deze reeks is het wel gepiep over uiterlijkheden door bloedmooie meiden .
Hyperbool, sigme! Ik vind m'n heupen prima. Gellius noemde me ' de goddelijkgeheupte'. Alleen met m'n lovehandles ben ik niet zo blij.
pi_63966358
Incl. zadeltassen en bolle billen (dat is weer wel oke) zat ik met 71 kilo op 105 cm. Dus dan meet je echt over het breedste gedeelte. Sommigen meten net onder het heupbot, ja dat scheelt soms wel 10 cm!
Ik zal vanavond nog eens meten...
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:45:50 #284
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63966367
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef Vivi het volgende:
En anders maken wij ze wel als ze ligt te ronken in Co's huisje Maria!
Dat mag wel hoor , tegen die tijd ben ik allaaaaaaaang weer bij.:(

Ik hoef ook nog maar 6kg tot 60. En dan moet ik nog tot 58 en dan ga ik samen met BJ foto's maken en jullie allemaal uitlachen!!!!

zo!

God damnit, nu ben ik weer de hele avond zelfbewust. Bedankt Co! , Bedankt Vief!
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig!

Even iets anders, waar de neuk is coldfeet? en waarom heeft ze haar ban niet laten opheffen?
Ouwe taartenbakster, als je meeleest...nu is het wel leuk geweest!
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:46:35 #285
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63966377
mn naamtopic is al bijna vol oh noes!

ik ga de teringzooi in de keuken n de rest van t huis opkuisen, en dan kipfilet met zooi maken voor voorraad en vanavond, rijst koken, en kipfilet pocheren/koken denk ik, voor tussendoortjes en lunch.

hoe doe ik dat eigenlijk? water met een bouillonblokje tot kookpunt, dan lager en stukkies kip erin?? hoe lang??

poheernoob.

oh en ik is trots op mijn gezonde boodschappen. één dingetje gekocht dat miss niet zo goed is, maar wel heel lekker en beter dan chips enzo: grissini met rozemarijn... verder makreel, kipfilet dus, ardenner rauwe ham, augurken, knackebrod met sesam, groentes groentes groentes enzo. voor 20 euro totaal, en mnstens anderhalve weken avondmaaltijden op voorraad nu denk ik. vriezer FTW!
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:46:35 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63966378
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef SHE het volgende:

[..]

NEE!

Dikke piemel? Waar? Oh kijk daar gaat ie!

Sorry ben een beetje melig.

Maar okee, fair's fair, ik heb mn rollen ook niet gepost
pi_63966397
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hyperbool, sigme! Ik vind m'n heupen prima. Gellius noemde me ' de goddelijkgeheupte'. Alleen met m'n lovehandles ben ik niet zo blij.
Hmpf.

Ik hou het erop dat dit de mooie-meiden-hoek van fok is .
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:51:13 #288
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63966462
hips 97 cm en mijn eten is al bijna klaar...
pi_63966471
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
hips 97 cm en mijn eten is al bijna klaar...
mijne 85 cm
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:52:56 #290
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63966489
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:51 schreef Raskolnikov het volgende:

[..]

mijne 85 cm
en hoe lang ben je?
pi_63966496
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik eet tegenwoordig geen risotto meer omdat dat niet mag van SHE, maar broodkruim bij de risotto is echt geniaal! Jamie Oliver heeft een risottorecept met bloemkool waar hij geroosterd broodkruim met ansjovis bij doet. Fantastisch! Het geeft een beetje bite en zet de smaken op scherp.
Hé, Claudia! Ik heb best een hele hoge dunk van je, al jaren, maar met dit soort berichtjes wankelt dat wel een beetje.

En om nog even op de brandduur discussie terug te komen, op mijn pak kaarsen staat branduren

* Isabeau heeft heerlijk gewandeld en gaat zo kip met peultjes maken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63966512
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:52 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en hoe lang ben je?
1.86 en 84kg
pi_63966531
Nog net een post in dit topic! Ik heb de hele dag studie gehad, ben echt gaaaaaaaaar nu! Gelukkig lekker weekend
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:55:38 #294
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63966537
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 16:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niet 89 heup?

Overigens, mijn kleinste heupomtrek was ooit (jawel!) 75cm. Dat wil ik niet. M'n heupen zijn nu ongeveer 90cm, op z'n hoogst mogen die 85cm worden, maar echt niet minder. Anders worden m'n verhoudingen scheef en kan ik geen broeken meer kopen.

Maar ik wil wel ooit de omtrek van 60cm taille gehad hebben.
ja scuzi, dan moet 89 heup zijn.
Tegenwoordig heb ik 98 heup

Gek eigenlijk, want zoveel gewicht hoef ik niet kwijt. Maar als je 10 centimeter van je heup af wil dan klinkt dat enorm!
Mijn borst is nu 103 Dus daar moet ook zeker 10cm vanaf. Ik kijk er naar uit, want ik heb wel even genoten van die grote borsten, maar zal ECHT blij zijn als ze weg zijn.

Ik hou ook helemaal niet van vrouwen met grote tieten. Ik vind kleine, pronte borstjes ook veel mooier.

Bovendien slaapt het ruk en is het een crime om ze in leuke topjes en truitjes te stoppen
Voor alle platte dames dus: Wees gezegend!
pi_63966566
Mijn vetpercentage is 8%
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:58:20 #296
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63966574
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:46 schreef kwakveense het volgende:
mn naamtopic is al bijna vol oh noes!

ik ga de teringzooi in de keuken n de rest van t huis opkuisen, en dan kipfilet met zooi maken voor voorraad en vanavond, rijst koken, en kipfilet pocheren/koken denk ik, voor tussendoortjes en lunch.

hoe doe ik dat eigenlijk? water met een bouillonblokje tot kookpunt, dan lager en stukkies kip erin?? hoe lang??

poheernoob.

oh en ik is trots op mijn gezonde boodschappen. één dingetje gekocht dat miss niet zo goed is, maar wel heel lekker en beter dan chips enzo: grissini met rozemarijn... verder makreel, kipfilet dus, ardenner rauwe ham, augurken, knackebrod met sesam, groentes groentes groentes enzo. voor 20 euro totaal, en mnstens anderhalve weken avondmaaltijden op voorraad nu denk ik. vriezer FTW!
Het zal je verbazen, maar je kan beter light chips eten dan die grissini

Lieve kwakkie, eet ze lekker op, maar koop geen nieuwe meer!
Idd water met bouillionblokje en dan filets erin flikkeren. Eruit halen als ze wit en gaar zijn. Dan repen scheuren en die op een bord in de koeling.
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:59:05 #297
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63966599
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:58 schreef SHE het volgende:

[..]

Het zal je verbazen, maar je kan beter light chips eten dan die grissini

Lieve kwakkie, eet ze lekker op, maar koop geen nieuwe meer!
Idd water met bouillionblokje en dan filets erin flikkeren. Eruit halen als ze wit en gaar zijn. Dan repen scheuren en die op een bord in de koeling.
echt ik had nog gekeken naar suiker en vet...t viel met de suikers wel mee...
meuh...
pi_63966609
gewoon water koken en kipfilet erin flikkeren.. na ongeveer 10min. is het gaar. Klaar
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:00:20 #299
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63966628
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hé, Claudia! Ik heb best een hele hoge dunk van je, al jaren, maar met dit soort berichtjes wankelt dat wel een beetje.

En om nog even op de brandduur discussie terug te komen, op mijn pak kaarsen staat branduren

* Isabeau heeft heerlijk gewandeld en gaat zo kip met peultjes maken
?

Omdat ze naar mij luistert of omdat ze dol is op risotto?

branduren heb ik ook ergens staan ja, maar dat is volgens mij ook wel een echt woord. Het hele brandduur en brandtijd euvel heb ik nog niet opgelost.
Ook in mijn papieren woordenboek kan ik beiden woorden niet vinden.
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:02:48 #300
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63966671
de groeten aan de slankdames van CF! ze komt nog wel even langshobbelen voor haar vakantie, ze had nog niet de behoefte haar ban op te laten heffen en geen tijd meer om te lurken want nog steeds allemaal deadlines (korte samenvatting)
pi_63966680
Ik realiseer me dat ik kwa voedingskeuze veel strikter ben dan jullie vrouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')