Ik had dat nooit gedacht. Ik had met mijn 1.68 m en 72 helemaal niet eens overgewicht, maar op de een of andere manier ben ik met dat gewicht toch echt best wel dik.quote::
Op vrijdag 12 december 2008 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
+10 herkenbaar! Wat goed dat je het nu wel doet
Tuurlijk! En je moet absoluut voor die 60 gaan!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had dat nooit gedacht. Ik had met mijn 1.68 m en 72 helemaal niet eens overgewicht, maar op de een of andere manier ben ik met dat gewicht toch echt best wel dik.
Nu, met 66/67 kilo ben ik al een maatje minder. Dit was ook mijn streefgewicht, maar nu wil ik eigenlijk wel door voor de 60.
Dan ben ik echt réteslank: ik woog dat tot mijn 20ste.
Maar dat betekent niet dat ik dat 10 jaar later niet ook weer kan wegen!
It's all about willpower.
Yepquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
tvp
Is brandduur eigenlijk een normaal Nederlands woord? (ik schrijf een artikel over energiebesparing met behulp van een bepaald systeem TL-lampen).
hier heb ik trws wel een redelijk doorzichtig hoofd/bekkiequote:Op vrijdag 12 december 2008 15:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het was niet als belediging bedoeld.Ik vind die vrouwtjes altijd zo lief
En Kwak ook
En ze ziet er nou eenmaal (nog) niet uit als een bijna doorzichtig elfje
Volgens mij noemen we dat hier brandtijd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
tvp
Is brandduur eigenlijk een normaal Nederlands woord? (ik schrijf een artikel over energiebesparing met behulp van een bepaald systeem TL-lampen).
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk! En je moet absoluut voor die 60 gaan!
En daarna graag iedereen hier de ogen uitsteken plz met veel sexy pics.
*herkent hier iets inquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk! En je moet absoluut voor die 60 gaan!
En daarna graag iedereen hier de ogen uitsteken plz met veel sexy pics.
Nee hoor, brandduur.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij noemen we dat hier brandtijd.
Ik weet niet of jij een dik hoofd hebt maar Kwak iig niet nee!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi mijn hoofd is veel dikker dan dat van KwakAls je Kwak dr hoofd ziet zou je niet zeggen dat ze te zwaar is!
Die heeft een keischetig hoofd. En een mooie huidquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:15 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij een dik hoofd hebt maar Kwak iig niet nee!
Ja gaat wel goed! En ik las dat van jouw ouders, wel jammer maar niets aan te doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:
Net het vorige topic doorgelezen
PF hoe gaat het nu met je?
En Moblo zoals je weet ben ik wel van de foute kleding
Het staat op zo'n beetje elke verpakking lampen of kaarsen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, brandduur.
Van 'brandtijd' heb ik nog nooit gehoord.
* Viking84 wijst SHE even op haar bul Ned taal en cultuur.
Met lief in de buurt eten we samen, en dan eten we gewoon nette maaltijden volgens een redelijk vast patroon. Als hij er niet is doe ik maar wat. Ik vind brood eten in m'n eentje niks aan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Je kunt alleen gezond eten als je lief er is? Of neem je de moeite niet voor jezelf iets fraais te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja hoi, ik maak die verpakkingen niet en ik zit niet in de redactie van de Van Dalequote:Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
Oh wacht, tijd geeft een tijdstip aan en duur een periode. Dus moet het brandduur zijn.
Vik, waarom staat er brandtijd op verpakkingen? En waarom kan ik beide woorden niet vinden in Van Dale?
Ja hey, het was de afspraak dat ik de enige zou zijn die van ons loopt te kloten met dr eten ja! Hup, normaal eten jij, doe ik sinds vandaag ook weerquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm ik eet als rauwkost idd meestal ofwel een hele komkommer, ofwel 2 paprika's, of een hele winterpeen ofzo... dus dat vult wel...
ohja en t gaat natuurlijk nook beter sinds ik met jou en chico en neen meedoe.
alleen die verdomde kerstkrans slap excuus voor ene kerstpakket die ik ghisteren kreeg....toen ik met een kater @ office zat. gelukkig een heel groot stuk aan een brak vriendinnetje gevoerder is al niet zoveel meer over...
Ik wilde geen gedoe met terugsturen en tegoedbonnen in winkel etc ... en toen ik ging bestellen was de S alweer uitverkocht, dus heb hem nu in XS besteldquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond Co's tip om 2 maten te bestellen toch wel goed......
Maar anders volgens mij kan jij echt wel een XS aan....een S heb ik vaak
Dat is zo kut. De laatste tijd ben ik bijna dag en nacht bezig met vertaalklusjes (al zou ik nu eigenlijk een analyserapport moeten schrijven) en sommige woorden staan gewoon niet in het woordenboekquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
Vik, waarom staat er brandtijd op verpakkingen? En waarom kan ik beide woorden niet vinden in Van Dale?
Omdat de meeste mensen nu eenmaal niet een bul Nederlands hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
Oh wacht, tijd geeft een tijdstip aan en duur een periode. Dus moet het brandduur zijn.
Ja, langer laten groeien! Je hebt mooie krullenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
@maria, jij hebt zulke mooie donkere ogen en wenkbrauwennicccceeeee
ik ben trouwens nog aan het twijfelen over mijn haar... volgende week een afspraak bij de kapper....
wat vinden jullie;
zou ik een poging doen om het weer langer te laten groeien? met pony?
ik loop, als mn teen t weer doet, 3 keer per week hard...dat vind ik fijner dan zwemmen (kost ook minder tijd) maar misschien ga ik tussendoor ook wel zwemmen, woon nu vlakbij een ander zwembad. ga maar eens de tijden en prijzen daar navragen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef Ewelina het volgende:
kwak, ik geloof dat jij ongeveer een vergelijkbaar figuur hebt als ik toendertijd (volgens mij zijn we ook ongeveer even lang). Is het niet een optie om lekker 1 á 2 keer per week te gaan zwemmen (trainen?)
Dat hielp mij enorm
Komkommers vullen sowieso helemaal nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is zo kut. De laatste tijd ben ik bijna dag en nacht bezig met vertaalklusjes (al zou ik nu eigenlijk een analyserapport moeten schrijven) en sommige woorden staan gewoon niet in het woordenboek. En dan heb ik toch best veel vertaalwoordenboeken.
Ik heb hier trouwens een überranzige komkommer liggen. Dat kreng smaakt zuur!
Toch heb ik 3/4 opgegeten om te voorkomen dat ik me vergrijp aan de evil-sterren-koekjes.
Jij bent ruler of the Nederlands!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, ik maak die verpakkingen niet en ik zit niet in de redactie van de Van Dale.
Maar om Tinks vraag te beantwoorden: brandduur is gewoon correct Nederlands. Het staat ook op mijn zak waxinelichtjes.
Van haar weinig verstand, maar een pony met een bril kan best leuk zijn! Moet het alleen geen rechte zijn, maar een schuine (die kan je dan een beetje laten 'rusten' op het montuur). Maar BJ, jij zou toch lenzen gaan doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, langer laten groeien! Je hebt mooie krullen
Maar een pony... icm een bril wordt het denk ik niet zo mooi... en volgens mij is een pony met krullend haar een ramp om in model te brengen.
Jamaar Cinnamongirl is toch kleiner dan jij? Word je dan niet te dun?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Faithy het volgende:
eenvoor kwak
ik ga dan ook maar voor de 60![]()
ben benieuwd hoe ik er dan uitzie
Ik weet het niet, lieve schatquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent ruler of the Nederlands!!
Je had Tinks vraag al beantwoord, nu de mijne. Waar slaat die benaming op? En wat zouden ze dan bedoelen met brandtijd en brandduur ( als verschil )
Van Dale is ook een kloodtzak trouwens, die vraagt tegenwoordig geld voor woorden die helemaal niet van hem zijn
dan is ie oud! is de fase voor het rottenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is zo kut. De laatste tijd ben ik bijna dag en nacht bezig met vertaalklusjes (al zou ik nu eigenlijk een analyserapport moeten schrijven) en sommige woorden staan gewoon niet in het woordenboek. En dan heb ik toch best veel vertaalwoordenboeken.
Ik heb hier trouwens een überranzige komkommer liggen. Dat kreng smaakt zuur!
Toch heb ik 3/4 opgegeten om te voorkomen dat ik me vergrijp aan de evil-sterren-koekjes.
Idd, laat maar groeienquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar een pony... icm een bril wordt het denk ik niet zo mooi... en volgens mij is een pony met krullend haar een ramp om in model te brengen.
Te dun. Anorectisch grapje hopelijk?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Faithy het volgende:
eenvoor kwak
ik ga dan ook maar voor de 60![]()
ben benieuwd hoe ik er dan uitzie
ik heb nu ook een pony?? en zonder pony heb ik een erg lang voorhoofd.. niet charmant.. (heb wel vaker lang haar gehad, zonder pony en dat was echt geen succes,....)quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ben jij leuk!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef neen het volgende:
[..]
Idd, laat maar groeienen Maria heeft idd mooieogen/wenkbrauwen en knijpwangen
Ik ga m'n haar maar weer knippenkan het niet eens meer in model krijgen
O ja, dit is mij hoofd.... m'n haar was hier al net te lang voor het model waardoor het door de wind niet meer helemaal goed in model zit.
Flinke borsten heb ik ook, maar geen dikke kont. Taille wel altijd. Op zich heb je wel gunstige verhoudingen, dat scheelt enorm. En je hebt tenminste geen plofkop, zoals ik wel hadquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik loop, als mn teen t weer doet, 3 keer per week hard...dat vind ik fijner dan zwemmen (kost ook minder tijd) maar misschien ga ik tussendoor ook wel zwemmen, woon nu vlakbij een ander zwembad. ga maar eens de tijden en prijzen daar navragen.
ik denk wel dat ik dikkere benen en heupen heb dan jij (op die foto kruipt mn trui nogal op) maar ook flinke borsten (80 E). ik heb op mn dikst wel een flinke buik, maar ik heb wel altijd relatief gezien een tialle gehad en een dikke kont in verhouding... (nu maat M/L/42 boven, tenzij t neit rekt op de borst, dan 44/46, en maat 44/46/XL onder)
Nog een keertje in de herhalingquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:17 schreef Kisanija het volgende:
Hoi allemaal,
ik lees hier al een poosje mee, vooral om inspiratie op te doen...
Nu had ik eigenlijk een klein vraagje voor SHE.
Hoe denk jij over de video's van Billy Blanks, en dan met name bootcamp.
Helpt dat op strakker te worden en/of af te vallen?
toffe brilquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef neen het volgende:
[..]
Idd, laat maar groeienen Maria heeft idd mooieogen/wenkbrauwen en knijpwangen
Ik ga m'n haar maar weer knippenkan het niet eens meer in model krijgen
O ja, dit is mij hoofd.... m'n haar was hier al net te lang voor het model waardoor het door de wind niet meer helemaal goed in model zit.
Ja natuurlijk! In de korst zit niets extra's ofzo hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:24 schreef kwakveense het volgende:
praktisch vraagje: als ik broodrolletjes met sla en kipfilet maak, she, mag ik dan de korstjes van t brood snijdenik vind kortjes van rbood niet zo lekker... t voelt als n echte traktatie als ik brood zonder korstjes eet.
tenzij t brood met lekkere pitjes op de kortsjes is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen vind ik deze foto van hem leuker, omdat ie daar zo net niet lacht en het hard probeert in te houden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op met fotospam
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Billy is tof!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Nog een keertje in de herhaling![]()
Sorry dat ik zo binnen kom vallen trouwens.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD![]()
Grappige foto, Douwe!Leuke bril ook! Al is vanuit die hoek lastig te zien hoe je er nou precies uit ziet, haha.
Overigens heb ik hier een foto waarop mn bolle wangen veel beter te zien zijn (dus eigenlijk is de foto erger XD, al trek ik iig geen scheef hoofd). Moest alleen vragen aan vriend of ik hem hier neer mocht plonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen vind ik deze foto van hem leuker, omdat ie daar zo net niet lacht en het hard probeert in te houden![]()
Oh, jij hebt inderdaad echt schattige bolle wangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op met fotospam
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Een heeeeeeel onflatteuze foto
Net geopereerd, dus een lelijke sportbh aan waardoor alles platgedrukt wordt. Zo zag ik er dus uit
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Te dun. Anorectisch grapje hopelijk?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD![]()
Grappige foto, Douwe!Leuke bril ook! Al is vanuit die hoek lastig te zien hoe je er nou precies uit ziet, haha.
Overigens heb ik hier een foto waarop mn bolle wangen veel beter te zien zijn (dus eigenlijk is de foto erger XD, al trek ik iig geen scheef hoofd). Moest alleen vragen aan vriend of ik hem hier neer mocht plonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, en jam op m'n shirt, maar dat zag ik eerst niet omdat het net onder m'n borsten zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op met fotospam.
Leuk vriendje..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:
[..]denk dat dat nog wel meevalt, da's nog 'maar' 8 kg verwijderd van nu en ik denk zelfs dat ik met dat gewicht proportioneel in orde ben
ongeveer
ik denk dat het je best mooi zal staan MoBlo...quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:
[..]denk dat dat nog wel meevalt, da's nog 'maar' 8 kg verwijderd van nu en ik denk zelfs dat ik met dat gewicht proportioneel in orde ben
ongeveer
De hoofdstad natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
fotospam is tof! ik kijk graaaaaaaag foto's
ennuh Neen, waar woon je in Fryslan?
8 kilo is voor iemand met jouw gewicht al snel heel veel volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:
ongeveer
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef neen het volgende:
Gisteren trouwens nog 5 minuten dik staan hakken als een old skool maddergabberdaar word je ook moe van zeg
Ik dans eigenlijk elke dag wel een half uur, gewoon in mijn kamer. Vind ik leuk. Ik denk ook wel dat dat helpt om op gewicht te blijven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef neen het volgende:
Ja, de foto is voor mij goed want zo zie je geen onderkin
Gisteren trouwens nog 5 minuten dik staan hakken als een old skool maddergabberdaar word je ook moe van zeg
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil een potentieel leuke vrouw mailen, maar ik weet niet wat ik moet schrijven!. Help!
Och jee, moblo, 8 kg is best veel! Ik vind je nu al erg slank. Volgens mij word je er niet mooier op als je veel dunner wordt hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:
ongeveer
Je hebt een plan nodig. Wat is je plan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:42 schreef Kisanija het volgende:
Ok, dank je wel SHE!
Nu nog wat meer discipline kweken wat betreft eten en sporten.
Wat dat betreft ben ik zooo zwak
Ik weeg nu 65 kilo bij 1.67m en wil heel graag naar de 60 kilo of net iets daaronder.
ik eet momenteel het brood dat in mn vriezer zit. van dat inuline vezel witbrood maar dan goedkoop van de lidl.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! In de korst zit niets extra's ofzo hoor.
Eet je wel braaf volkoren brood? En geen fabrieksbrood maar normale van de bakker?
En lust je roggebrood?
haha zoietsquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:41 schreef neen het volgende:
[..]
De hoofdstad natuurlijkben ik gespot ofzo
Ik denk ook niet dat MoBlo nog veel moet afvallen. Je verhoudingen zullen denk ik niet heel erg anders worden, als je pech hebt raak je het juist kwijt op plaatsen waar je het niet kwijt wil.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och jee, moblo, 8 kg is best veel! Ik vind je nu al erg slank. Volgens mij word je er niet mooier op als je veel dunner wordt hoorMaar goed, zelf weten natuurlijk. Ik denk niet dat je je veel van mijn mening zult aantrekken
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef SHE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor dat er ook maar een letter geschreven gaat worden naar die chick, moet ze eerst door de Slank-ballotage commissie.
Wie is ze
Wat doet ze
Wie is haar vader
Wie is haar moeder
En heeft ze een man
??
quote:Wat dat betreft ben ik zooo kwak
Oe dan schrijf je: "Hallo daar! Je hebt geen man en wel een kat, goede reden om te daten lijkt mij".quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
!
Ik weet alleen dat ze een kat heeft en ze maakt geen melding van een man, noch is er reden om aan te nemen dat er een man is.
Die mag je dus volgende week echt niet meer!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik eet momenteel het brood dat in mn vriezer zit. van dat inuline vezel witbrood maar dan goedkoop van de lidl.
brood van de bakker is zo duurmaar wel t lekkerst...
volkoren met pitjes erop. maandzaad liefst...en dan van de bakker...
oh en roggebrood vind ik echt heel heel vies. de geur alleen al![]()
Ik ga wel eens voor de spiegel checken hoe het staat met m'n dancemovesquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dans eigenlijk elke dag wel een half uur, gewoon in mijn kamer. Vind ik leuk. Ik denk ook wel dat dat helpt om op gewicht te blijven.
Overigens doe ik dit al jaren.
Heb je citroentje in huis?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
Oh boy, ik moet kotsen van die gore komkommer
yup, denk t wel. word niet heel blij van knackebröd maar dat kan ik mezelf wel aanleren. welke vezelcrackers zijn gezond en geen pure suiker verder? volkoren vitalu met sesam, is die ok?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Die mag je dus volgende week echt niet meer!
En ja bakker is duur, maarrrr, je moet ook niet zoveel brood eten!
Met een heel brood moet je een week kunnen doen.
En als je goed stevig volkorenbrood hebt, dan eet je ook veel minder.
Vezelcrackers lust je wel?
Plannen maak ik vaak genoeg, het punt is dat ik me er niet aan houd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt een plan nodig. Wat is je plan?
En je bent niet zwak, je hebt gewoon geen plan.
De aanwezigheid van banketbakkersbonbons, kerstkoekjes, lebkuchen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je citroentje in huis?
Halve uitpersen en opdrinken, gaat het over.
Wat bezielde je?
Vezelcrackers van Brinta zijn ontzettend lekker en gezond.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
yup, denk t wel. word niet heel blij van knackebröd maar dat kan ik mezelf wel aanleren. welke vezelcrackers zijn gezond en geen pure suiker verder? volkoren vitalu met sesam, is die ok?
Ik ga gewoon keihard uit mijn dak op de dansvloer en het maakt me niet uit of het er nou belachelijk uitziet of nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga wel eens voor de spiegel checken hoe het staat met m'n dancemovesnou, niet best kan ik je vertellen maar goed. Ik moet gewoon meer oefenen want om nou bij het stappen quasi nonchalant langs de kant te gaan staan met een pilsje vind ik maar niks.
Puuuurrrrrfect!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Muis006 het volgende:
Oh en voor als iemand zich af zou willen vragen hoe 63 kilo eruit ziet bij 1.74. Bij mij zo:
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde maten maar heb heel wat meer heupen dan jijquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Muis006 het volgende:
Oh en voor als iemand zich af zou willen vragen hoe 63 kilo eruit ziet bij 1.74. Bij mij zo:
[ afbeelding ]
Denk dat je met 63 al ruim tevreden kan zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:
ongeveer
Ik heb stevige bovenbenen alleen zie je dat niet zo heel goed op die fotoquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maten maar heb heel wat meer heupen dan jij
Dat ziet mij er tamelijk smakelijk uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Nope! Dit was afgelopen zomer in Londen en ik zie er nu ook zo uit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ziet mij er tamelijk smakelijk uit. Ben je nu zwaarder?
Ietsje maar hoor Beesie!! Als je zo blijft is het ook prima, maar ik zou als ik jou was geen gram meer afvallen. Ik denk dat je je blind staart op je buikvelletje! Dat je alleen daar naar kijkt! Ga eens voor de spiegel staan en kijk door je oogharen. Zodat je je silhouet ziet en niet de details........quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
staat je goed Muis
en ik ben heeeeeulll niet te dun
lief doen!!!!
Flatterende kleren doen een hoop he! En ik ben ook niet perfectquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Muis, mooie meid. Ik heb ook ongeveer die lengte en dat gewicht, maar toch zie ik er volgens mij lang niet zo goed uit..
Helemaal goed, niks meer aan doen!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is idd een goeie stelregel. In elk geval die voor een gezond gewicht. Maar gezond is natuurlijk niet altijd even saxay.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef conleche het volgende:
Moblo moet zeker geen 60 gaan wegen. Dat is veel te dun. Eigenlijk vind ik de oude regel: je lengte min 110 over het algemeen wel een goeie. Dan klopt het ook dat ik Beessie nu iets te dun vind en dan zou Mo dus zo'n 65 moeten wegen (en buikspieren doen, vandaag nog mee beginnen, ik snap NIET waarom jij die niet doet!!)
Het gesprek ging naar mijn gevoel wel oke. Het is niet iets waar ik normaal gezien voor zou kiezen maar nu is niet het moment om kieskeurig te zijn dus ik wacht hun telefoontje wel af.quote:
Als je dat moet eens vervangt door wil? Dan leg je jezelf niet zoveel druk op.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:03 schreef Faithy het volgende:
ik zou 't gewoon wel eens willen zienis 't te dun, dan eet/sport ik het er wel weer aan, zeg maar
zou ook nooit mijn 'zachtheid' willen verliezen, maar vind mezelf ook nog steeds te vadsig
en buikspieren ben ik mee begonnen, iig 3 keer in de sportschool en nu ook 's avonds nog zien te doen op de overige dagen
Hardlopen wil ik gaan doen om mn vet te verminderen.. ik moet en zal het naar mijn smaak perfect krijgen, anders had ik net zo goed niet kunnen gaan afvallen, zeg maar
Ik denk dat jij gekrompen bent!! Ik schat jou in op 1m72quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is idd een goeie stelregel. In elk geval die voor een gezond gewicht. Maar gezond is natuurlijk niet altijd even saxay.
In mijn modellentijd woog ik 58kg bij 176, mijn maten waren 94-53-98 en ik vond het niet te dun. Ik had nog genoeg vetjes her en der. Naja, behalve mijn borsten dan, die waren er zeg maar niet. Ik had een kleine B.
En iedereen moet er eens in zijn leven als een model hebben uitgezien. Punt.
Bj vind ik ook niet te dun en Mo ook niet.
En die extra kilo's die je er alvast af hebt, heb je dan maar mooi als extra speelruimte.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga gewoon keihard uit mijn dak op de dansvloer en het maakt me niet uit of het er nou belachelijk uitziet of nietCome on, ik ga uit voor mijn eigen lol, niet om te bedenken wat anderen van mij of mijn dansmoves vinden
Als je daar de tijd voor zou willen nemen, heel graagquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Kis, ik reageer later nog even op je post.
dat was op modellenhakkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gekrompen bent!! Ik schat jou in op 1m72![]()
Ga je eens meten!
dat is heel moeilijk...quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ietsje maar hoor Beesie!! Als je zo blijft is het ook prima, maar ik zou als ik jou was geen gram meer afvallen. Ik denk dat je je blind staart op je buikvelletje! Dat je alleen daar naar kijkt! Ga eens voor de spiegel staan en kijk door je oogharen. Zodat je je silhouet ziet en niet de details........
Niet 89 heup?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is idd een goeie stelregel. In elk geval die voor een gezond gewicht. Maar gezond is natuurlijk niet altijd even saxay.
In mijn modellentijd woog ik 58kg bij 176, mijn maten waren 94-53-98 en ik vond het niet te dun. Ik had nog genoeg vetjes her en der. Naja, behalve mijn borsten dan, die waren er zeg maar niet.
Die kende ik nog niet!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef conleche het volgende:
Dat is veel te dun. Eigenlijk vind ik de oude regel: je lengte min 110 over het algemeen wel een goeie.
Ik zou zelf ook geen 55 kg willen wegen, al was dat zo'n 15 jaar geleden wel mijn droom.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
lengte min 110? Dan moet ik 58 kilo wegen. Huu. Dan ben ik eigenlijk best veel te zwaarIk ga eerst maar eens onder de 70 komen (bijna! woeiiii) en dan richting de 65! En als ik daar eenmaal ben zie ik verder.
Muis you sexay thing![]()
*eet appel + kaneel*
Nou ja, het is een algemene regel, dus het heeft ook wel wat te maken met je bouw, dus sommigen zijn mooier, een paar kilo eronder en sommigen een paar kilo erboven. Maar bij mij klopt het wel zo'n beetje. Als ik 58 zou wegen zou dat heel goed zijn. Maar ik kan me voorstellen, als je bv heel zware borsten hebt, of heel brede heupen, dat je dan iets erboven moet gaan zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:11 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet!
Dan zou ik dus af kunnen vallen naar 57 kilo
Idemquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met die stelregel ben ik 1 kg te licht. Ik kan er dus wel mee leven.
Zowel jij als Ewelina hebben nogal flinke borsten, dus dan geldt het niet helemaal voor jullie!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook geen 55 kg willen wegen, al was dat zo'n 15 jaar geleden wel mijn droom.
Ik ben net zo lang als jij maar ik moet nu wel tevreden zijn met 72 (of iets minder)quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik had dat nooit gedacht. Ik had met mijn 1.68 m en 72 helemaal niet eens overgewicht, maar op de een of andere manier ben ik met dat gewicht toch echt best wel dik.
Nu, met 66/67 kilo ben ik al een maatje minder. Dit was ook mijn streefgewicht, maar nu wil ik eigenlijk wel door voor de 60.
Ik heb minder taille en heup dan jij, denk ik. Ik ben wat rechter, jij bent mooi gevormd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:
(en stiekem ga ik er vanuit dat ik sowieso wel weer ga afvallen als ik ga samenwonen)
Ik denk dat je dat laatste idee moet laten varen. Veel vrouwen komen juist aan als ze gaan samenwonen (en de man valt af).quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:
(en stiekem ga ik er vanuit dat ik sowieso wel weer ga afvallen als ik ga samenwonen)
oeee samenwonen is juist vaak funest voor je lijntjequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je juist dán aan gaat komen. Dat zie je zo vaak!
Ja, maar lijkt me niet als je ons 2 bij elkaar zet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je juist dán aan gaat komen. Dat zie je zo vaak!
Thanks.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
dand ben jij dat???? wat een lekker wijf zeg!!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb minder taille en heup dan jij, denk ik. Ik ben wat rechter, jij bent mooi gevormd.Jij lijkt veel langer dan ik! En dunnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik in m'n eentje woonde kocht ik zulke dingen ook niet...quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, maar lijkt me niet als je ons 2 bij elkaar zet.
Dan komt er sowieso nooit meer snoep, chips, snacks in huis (hij woont op kamers en koopt dat zelf ook al niet, en ik doe geen boodschappen maar als ik het deed zou ik het ook niet doen)
Ik wil ook niet afvallen! Is ook nooit mijn doel geweestquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
Muis en Dad, wat zijn jullie mooi! Waarom willen jullie zo graag afvallen? Ik snap dat niet. Je kan je tijd toch wel in nuttigere zaken investeren?
dat staat eerder garant voor op gewicht blijven dan voor afvallen hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, maar lijkt me niet als je ons 2 bij elkaar zet.
Dan komt er sowieso nooit meer snoep, chips, snacks in huis (hij woont op kamers en koopt dat zelf ook al niet, en ik doe geen boodschappen maar als ik het deed zou ik het ook niet doen)
Die DVD's heb ik ook, opzich wel leukquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:20 schreef Syrena het volgende:
Hmz dan moet ik er nog 4 af.
Billy's Bootcamp.... eens Googlen wat dat is....en waar ik dan vervolgens kan krijgen weet ik wel. Ben erg goed bevriend met de broer van de zus van de achterneef van enzo
Oja, ik heb dus een dansmat. Alleen nooit iets mee gedaan. Ga ik in de Kerstvakantie proberen, als mijn allesverterende koppijn weg is. HoltesDichte holtes
![]()
Ja maar zo zijn er wel meer eetgewoontes van mijn ouders die ik dan niet zal hebben en waardoor je wel gaat afvallen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat staat eerder garant voor op gewicht blijven dan voor afvallen hoor
Ik ben ook niet echt bezig met afvallen, alleen met een beetje opletten wat ik in m'n mondje stouw. Ik vind mezelf nu (62 kilo) prima. Maar het is gewoon gezellig hier.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:24 schreef Tinkepink het volgende:
Muis en Dad, wat zijn jullie mooi! Waarom willen jullie zo graag afvallen? Ik snap dat niet. Je kan je tijd toch wel in nuttigere zaken investeren?
Grappig, ik ben ook 1.68 m en ik weeg nu 72,85. Maar ik ben al een stuk blijer want ik woog vlak na mijn zwangerschap 85 kgquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
zo ziet jouw lichaam er ook al bijna uit moblo! alleen je draagt hele andere kleren, waardoor het misschien anders lijkt...quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:26 schreef Faithy het volgende:
zo wil ik ook eruit zien DaD![]()
(en Muis)
wow...
Rene is ook niet echt dun ofzo toch? En daarmee bedoel ik niet dat ie dik is uiteraard! Maar hijs toch ook niet uber-afgetraind?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:25 schreef Faithy het volgende:
hmjah, als ik Rene z'n eetpatroon mee zou leven (gewoon zonder 'dieet' samenwonen dus) zou ik nu >100kg wegen
Maar waarom nu dan wel?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen ik in m'n eentje woonde kocht ik zulke dingen ook niet....
Naakt vind ik mezelf met 74 eigenlijk mooier dan met 70quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Grappig, ik ben ook 1.68 m en ik weeg nu 72,85. Maar ik ben al een stuk blijer want ik woog vlak na mijn zwangerschap 85 kg.
Er vóór 68 btw, en toen was ik gewoon "romig" (Zo noemen ze dat altijd eufemistisch he).'
Toen vond ik mezelf in kelding wél te dik btw, maar naakt vreemd genoeg haske mooi.
65 is wel netjes voor mij denk ik, anders krijg ik een te smal bekkie.
En ik snap nog steeds niet dat ik afgevallen ben sinds ik me 2 mnd geleden voor het laatst heb gewogen.
Viev, jij bent toch 1m70?? Dat had je laatst laten meten. Dat klopt ook wel, want je bent net iets langer dan ik! Vind jij ook niet dat SHE eruitziet als 1m72??quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Grappig, ik ben ook 1.68 m en ik weeg nu 72,85. Maar ik ben al een stuk blijer want ik woog vlak na mijn zwangerschap 85 kg.
Er vóór 68 btw, en toen was ik gewoon "romig" (Zo noemen ze dat altijd eufemistisch he).'
Toen vond ik mezelf in kelding wél te dik btw, maar naakt vreemd genoeg haske mooi.
65 is wel netjes voor mij denk ik, anders krijg ik een te smal bekkie.
En ik snap nog steeds niet dat ik afgevallen ben sinds ik me 2 mnd geleden voor het laatst heb gewogen.
snap niet zo goed wat je hier mee bedoelt???quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Lean en mean is allemaal leuk enzo maar als je over 5 jaar weer meer weegt dan je mee begonnen bent is het niet zo handig
Simpelweg omdat het gezellig is. Met z'n tweeën op de bank kruipen met een kop thee en een lekker koekje of stukje zelfgebakken taart is, zeker in dit jaargetijde, zo knus en fijn. In je eentje is dat toch anders.quote:
Nee niet als je meer afvalt maar als je strenger gaat doen en dieeten volgt dan is die kans wel groterquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
snap niet zo goed wat je hier mee bedoelt???
alsof je sneller zal gaan jojoen als je meer afvalt?
Rene heeft een flinke buik en onderkinquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Rene is ook niet echt dun ofzo toch? En daarmee bedoel ik niet dat ie dik is uiteraard! Maar hijs toch ook niet uber-afgetraind?
Gelukkig kan hij het dan schijnbaar wel hebben!
Is met mijn vriend ook, dies ook niet afgetraind/superslank, maar als ik hoor wat die af en toe naar binnen werkt dan denk ikAls ik dat zou doen dan zou ik een tientonner zijn!
Ja oke.....maar eten omdat het gezellig is zit er bij mij sowieso niet echt in....quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Simpelweg omdat het gezellig is. Met z'n tweeën op de bank kruipen met een kop thee en een lekker koekje of stukje zelfgebakken taart is, zeker in dit jaargetijde, zo knus en fijn. In je eentje is dat toch anders..
en in drank zitten ook heul veul calorieen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja oke.....maar eten omdat het gezellig is zit er bij mij sowieso niet echt in....
(wel drinken omdat het gezellig is)
Tof van hem dat ie meegaat! Maarten is ook wel eens mee geweest maar dan voelde ik me zo opgelaten dat ie, ondanks dat ie nooit sport, zomaar mee kon doen met rennen en zelfs sneller kon dan ik, zonder er zoveel mee bezig te zijn als ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
Rene heeft een flinke buik en onderkin
en stiekem vind ik dat er wel iets af mag bij hem.. stiekemmaar ach, ik houd van m
![]()
Wel gaat hij weer mee hardlopen! Dus dan gaat 't misschien wel weer wat minder worden
en @BJ: ik kan helaas geen heupen kwekendus nee, zo zie ik er niet bijna uit en zo zal ik er ook nooit uitzien
Ja dat viel mij ook opquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel mensen hier van rond de 1.68 trouwens, I feel so... average.
Dat is zeker waar maar je (ik tenminste) ga geen 7 dagen per week alcohol drinken (en 4 ook niet, 3 ook niet in een normale week)quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en in drank zitten ook heul veul calorieen....
Oh daweudiknie hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op
Maar ik ben lekker nog de dikste
En anders mag je m'n jurkje lenen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Faithy het volgende:
ik zal vanavond wel een foto in mn latex/lak (bedenk me net dat 't lak isgeen latex
zie topic hier in LIF) maken
Nou.....dat zal ik niet zo snel geloven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh daweudiknie hoorvlak me niet uit! Ik denk niet dat wij bijzonder veel verschillen.
En ik heb Zuid-Amerikaans bloed en the ass to prove itquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou.....dat zal ik niet zo snel geloven.
Heb in ieder geval de dikste bovenbeven
ja tof! ben benieuwd!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Faithy het volgende:
ik zal vanavond wel een foto in mn latex/lak (bedenk me net dat 't lak isgeen latex
zie topic hier in LIF) maken
Ok jij mag de kont hebben (maar dat is nog mooi) die van mij is gewoon plat met brede heupen (ja damens en heer 111 cm)quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ik heb Zuid-Amerikaans bloed en the ass to prove it![]()
Maar goed, dit is oeverloos, want ik ga toch geen foto van mn vetjes posten om te bewijzen dat ik een bolletje ben
Dan is het wel duidelijk hoe je snel zo slank kan worden als je wilquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef Faithy het volgende:
* Faithy is echt een alcholiste
nou ja... drink toch wel minimaal 4 avonden in de week, gemiddeld
en co: thanks
wie weet..
Rene heeft zelfs aan mn ouders door laten schemeren dat hij me tussen nu en 3 jaar gaat huwendus tot die tijd nog genoeg kansen om perfect op de huwelijksplaatjes te staan
![]()
If you like piiiiiiña coladaaaaa, and getting cauuuught in the raaaaainquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:47 schreef Muis006 het volgende:
En met de geest van het topic in mijn achterhoofd, presenteer ik jullie hierbij een workout-video op de melodie van Two Pina Coladas!
Nouja 7 biertjes + een balletje aantalquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef Faithy het volgende:
nah, aan dat gemiddelde biertje per avond zal 't niet liggen denk ik
slechts 1 keer in de twee weken kom ik als een balletje thuis
Neeeequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
If you like piiiiiiña coladaaaaa, and getting cauuuught in the raaaaain
Het ging ook niet om mij, maar jij wou nog een paar kilootjes erafquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:54 schreef Faithy het volgende:
ik sport sowieso wel iets meer dan jij, dus ik denk dat dat die paar extra biertjes wel opvangt
Wat kreeg je de vorige keer te horen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
Het hardlopen ging heel goed vandaag.Het enige wat ik ditmaal toegeworpen kreeg was een welgemeend "Sportief, hoor!". Over een week wil ik de 5km gaan proberen.
"Daar kan nog wel 5kg vanaf!"quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat kreeg je de vorige keer te horen?
Hier, hier! *hupt op en neer en valt van stoel* Joey for the win!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Maria, mijn mede Friendsfanaat, waar ben je als ik je nodig heb!
Dat ziet er heerlijk uit, veel plezier bij het etentje!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
Lijstje:
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: 3.75 km hardlopen (ik had nog wat yoghurt net ervoor willen eten, maar er was niet genoeg tijd meer)
T: 1 appel (Braeburn, lekker!)
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: strawberry strike van shakies![]()
T: bak magere yoghurt en 1 appel
L: we eten vanavond met mijn schoonouders bij Frankendael, waar ik van plan ben om 1 voorgerecht, 1 tussengerecht en 1 nagerecht te nemen; ik denk aan gerookte makreel met bleekselderij, risotto met ossestaart en rozemarijn broodkruim, en tot slot chocoladetaart met pralineroom; misschien zijn de porties zo klein dat ik toch wel een hoofdgerecht neem.
Iets te veel fruitsuikers vandaag, dus misschien kan ik het nagerecht beter laten zitten.
Het hardlopen ging heel goed.Het enige wat ik ditmaal toegeworpen kreeg was een welgemeend "Sportief, hoor!". Over een week wil ik de 5km gaan proberen.
Je bent nu een beetje Kwak aan het nadoenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:00 schreef Faithy het volgende:
oh, en daarbij ' balans ' ik op de dagen dat ik weet dat er veel gedronken gaat wordendus dat scheelt ook een hoop. En dan heb ik ook nog 's minder bier nodig om aangeschoten te raken
normaal werkt dat pas bij 5 bier ofzo
Als vrouw ben je vogelvrij ofzo.quote:
Ja ik zondig maar alles is wel geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:02 schreef Faithy het volgende:
oh, het was geen verdediging naar jou hoorjij zondigt ook als een gek, ik zat 't ook gewoon even voor mezelf op een rijtje te zetten, soort hardop denken zeg maar
HEUJJJJ LEKKER WIJF!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als vrouw ben je vogelvrij ofzo.
Ik krijg nou nooit een "Lekker wijf!" ofzo te horen.
njoyquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:06 schreef Faithy het volgende:
nou, lekker heppie de peppie hoor
helemaal zen
mag ik een teiltje?
ik ga bier drinken![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef Faithy het volgende:
in Arnhem riepen ze altijd " had je maar eerder van huis moeten gaan, hoefde je neit te rennen!!!!!!!! "
Dat vind ik nou lief!quote:
A moment on the lips, forever on the hips!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet opeens aan de Friends-aflevering denken waarin Rachel's zus (Amy) op bezoek is en tijdelijk bij Rachel en Joey woont. En dan pakt Joey een stuk pizza en zegt Amy: you sure you wanna eat that?
En Joey zo: I'M CURVY AND I LIKE IT!
Eigenlijk wel toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
als je jezelf zo mooi vindt ben je al een heel eind Miss_s....
Veel mensen vinden mij ook nog vadsig hoor, vooral op Fok!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet iedereen die 1.68 m en rond de 72 kilo is, is dik.
Maar ik wel en dat komt door mijn bouw. Ik heb minischoudertjes en bescheiden borsten en een smalle taille. Maar wel dikke kont, heupen, dijen en bovenarmen. Bij 10 kilo minder zijn die dikke gedeeltes óók slank, net als de rest.
Als je goed geproportioneerd bent en gelijkmatig aankomt (overal evenveel spek) dan kan ik me voorstellen dat je best wat meer kilo's kan hebben zonder dat het vadsig oogt!
Ik wil zóóó graag een grijs katje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn kadootje voor jou, op je verjaardag![]()
![]()
en natuurlijk ook:
[ afbeelding ]
quote:
Zonder schoenen ben ik 1.68...Stan heeft me idd laatst opgemeten na ons allereerste culinaire (quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Viev, jij bent toch 1m70?? Dat had je laatst laten meten. Dat klopt ook wel, want je bent net iets langer dan ik! Vind jij ook niet dat SHE eruitziet als 1m72??![]()
O en jij hebt ook flinke tetten, dus hoeft er bij jou ook geen 110 af. 65 is dan idd een goeie!!
Misschien heb je relatief lange benen, dat oogt lang. Hoge hakken en big hair maken natuurlijk ook veel uit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zonder schoenen ben ik 1.68...Stan heeft me idd laatst opgemeten na ons allereerste culinaire () treffen omdat SHE toen ook al raaskalde dat ze me niet geloofde
.
Nou met mijn nieuwe pumps die ik vandaag aan had was ik bijna net zolang als jijquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou dan haal ik het gemiddelde hier mooi omhoog met mijn lengte
Ja misschien dat ik daarom ook anders kijk omdat ik op mijn 9e gewoon al meer woog dan dat ik nu doequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Zodra je zelf tevreden bent, ben je klaar. Ook als je dan nog niet in maatje 34 past.
Ik leg voor mezelf de lat ook niet eens zo hoog...mijn lengte -110=58 en dat lijkt mij godsonmogelijk om te halen....maar mischien denk ik dat alleen maar omdat ik dat het laatst woog op mijn 18de.
Dan stond je zeker ook op de grachtquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:24 schreef SHE het volgende:
@ Co:
toch is het echt zoIk ben net zo lang als PF.
Er staat ook gewoon 176 in mijn paspoort. Als Ollie me meet ( heeft ie vorige keer ook al egdaan, ) dan komt ie met de rolmaat tot 175.
Zo lang is dat niet toch?
Dat MOET het wel zijn!!!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien heb je relatief lange benen,
Is niet helemaal waar, voor mijn paspoort werd ik gemeten, dat weet ik nog goed. Vond dat zo stom!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan stond je zeker ook op de gracht. (Oh en paspoort zegt niks, daar kalken ze gewoon in wat jij ze voorkauwt.)
En 1.75 m. is niet belachelijk lang, maar eerder lang dan klein, voor een vrouw, en jij toont gewoon als een onderdeurtje![]()
(Nee hoor, maar wel als "klein") .
awwww wat een liefieeeeequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil zóóó graag een grijs katje.Voor bij m'n zwart-witte:
[ afbeelding ]
Misschien omdat je dan meer in een vierkantje verandert en optisch kleiner lijkt? (Niet jij specifiek dus, maar iedereen hequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Het valt me op dat sinds ik zwaarder ben iedereen me kleiner schat.
Toen ik fit was had ik precies het tegenovergestelde, moest ik mensen toch echt overtuigen dat ik niet zo lang was als ze dachten
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, voor mijn paspoort werd ik gemeten, dat weet ik nog goed. Vond dat zo stom!
En ik oog niet als een onderdeurtje
Misschien moet ik meer rechtop lopen en volgende keer wat beter op je neerkijken, kabouter!
dan ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendinnetjes op de unizijn ook de eerste vriendinnen die langer zijn dan mij
nu lijk ik echt klein
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vivi!Fenks!
Aaah dat katje, Claudia! Kon het niet laten:
[ afbeelding ]
Deadliften!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik ipv een sixpack tegenwoordig sexspek heb.
Ik loop ook iets meer voorover, ipv kaarsrecht. Zou dat het aangezicht beinvloeden?
Ik moet echt op mijn houding gaan letten, ik word er helemaal onzeker van
Laat je nou maar met jong schoppen, dan hel je vanzelf achterover en wordt je buik vanzelf strak.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik ipv een sixpack tegenwoordig sexspek heb.
Ik loop ook iets meer voorover, ipv kaarsrecht. Zou dat het aangezicht beinvloeden?
Ik moet echt op mijn houding gaan letten, ik word er helemaal onzeker van
En dan net als Mr. Bean heel verrast doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef SHE het volgende:
Oeh, mijjn nieuwe carmenset komt morgen binnen
Ik heb het ook laten versturen in kerstpapier voor mezelf
Srsly, ik denk echt dat de hoogte van je 'zwaartepunt' maakt hoe lang je oogt. Mijn zwaartepunt ligt bij mijn zadeltasheupenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:35 schreef SHE het volgende:
Daar moet het wel aan liggen dan? Ik heb het vorige keer al laten nameten door Ollie en hij zei ook gewoon 175/76 ( hij drukte hard op mijn hoofd en kwam toen tot 175)
Oog ik vierkant?
Het is echt pas sinds de kilo's eraan zitten, daarvoor was het precies andersom! Wat is dat dan met mijn lijf dat ik zo bizar kleiner kan ogen? ( en ook langer als ik mager ben )
Is dat het model? heupen?
NEE!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef Vivi het volgende:
Kan ik niet eens 2 freakin' seconden mijn soep opwarmen!
Op de één of andere manier geloof ik niet dat het zo erg is als jij zegt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
NEE!
@ Maria; dikke piemel, ik maak pas weer foto's als ik in shape ben.
Komende zomer ben je de eerste.
Ik durf het bijna niet te zeggen, en wie dit onthoud moet ik vermoorden, maar ik heb dus ook ineens van die tasjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Srsly, ik denk echt dat de hoogte van je 'zwaartepunt' maakt hoe lang je oogt. Mijn zwaartepunt ligt bij mijn zadeltasheupenen dat icm. smalle schouders maakt me klein.
Seriously?? Mijn heupen zijn 112... (nou, misschien 113)quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok jij mag de kont hebben (maar dat is nog mooi) die van mij is gewoon plat met brede heupen (ja damens en heer 111 cm)
Gigantische heupenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen vinden mij een reus terwijl ik maar 1.74 m ben én gigantische heupen heb. Op een of andere manier omring ik me altijd met dwergen, en daar steek ik dan natuurlijk een stukkie bovenuit.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef SHE het volgende:
Oeh, mijjn nieuwe carmenset komt morgen binnen
Ik heb het ook laten versturen in kerstpapier voor mezelf
Hyperbool, sigme! Ik vind m'n heupen prima. Gellius noemde me ' de goddelijkgeheupte'.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:42 schreef sigme het volgende:
Gigantische heupen.
* zoekt dat foto'tje met die stippenjurkje nog eens op
Dat zijn geen gigantische heupen. Dat zijn zeer fraaigevormde welvingen.
'tsjonge, als ik een ding wel zie in deze reeks is het wel gepiep over uiterlijkheden door bloedmooie meiden.
Dat mag wel hoor , tegen die tijd ben ik allaaaaaaaang weer bij.:(quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef Vivi het volgende:
En anders maken wij ze wel als ze ligt te ronken in Co's huisje Maria!
Dikke piemel? Waar? Oh kijk daar gaat ie!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
NEE!
@ Maria; dikke piemel, ik maak pas weer foto's als ik in shape ben.
Komende zomer ben je de eerste.
Hmpf.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hyperbool, sigme! Ik vind m'n heupen prima. Gellius noemde me ' de goddelijkgeheupte'.Alleen met m'n lovehandles ben ik niet zo blij.
mijne 85 cmquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
hips 97 cmen mijn eten is al bijna klaar...
en hoe lang ben je?quote:
Hé, Claudia! Ik heb best een hele hoge dunk van je, al jaren, maar met dit soort berichtjes wankelt dat wel een beetje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik eet tegenwoordig geen risotto meer omdat dat niet mag van SHE, maar broodkruim bij de risotto is echt geniaal! Jamie Oliver heeft een risottorecept met bloemkool waar hij geroosterd broodkruim met ansjovis bij doet. Fantastisch! Het geeft een beetje bite en zet de smaken op scherp.
ja scuzi, dan moet 89 heup zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet 89 heup?
Overigens, mijn kleinste heupomtrek was ooit (jawel!) 75cm. Dat wil ik niet. M'n heupen zijn nu ongeveer 90cm, op z'n hoogst mogen die 85cm worden, maar echt niet minder. Anders worden m'n verhoudingen scheef en kan ik geen broeken meer kopen.
Maar ik wil wel ooit de omtrek van 60cm taille gehad hebben.
Het zal je verbazen, maar je kan beter light chips eten dan die grissiniquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:46 schreef kwakveense het volgende:
mn naamtopic is al bijna voloh noes!
ik ga de teringzooi in de keuken n de rest van t huis opkuisen, en dan kipfilet met zooi maken voor voorraad en vanavond, rijst koken, en kipfilet pocheren/koken denk ik, voor tussendoortjes en lunch.
hoe doe ik dat eigenlijk? water met een bouillonblokje tot kookpunt, dan lager en stukkies kip erin?? hoe lang??poheernoob.
oh en ik is trots op mijn gezonde boodschappen. één dingetje gekocht dat miss niet zo goed is, maar wel heel lekker en beter dan chips enzo: grissini met rozemarijn... verder makreel, kipfilet dus, ardenner rauwe ham, augurken, knackebrod met sesam, groentes groentes groentes enzo. voor 20 euro totaal, en mnstens anderhalve weken avondmaaltijden op voorraad nu denk ik. vriezer FTW!
echtquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar je kan beter light chips eten dan die grissini
Lieve kwakkie, eet ze lekker op, maar koop geen nieuwe meer!
Idd water met bouillionblokje en dan filets erin flikkeren. Eruit halen als ze wit en gaar zijn. Dan repen scheuren en die op een bord in de koeling.
?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hé, Claudia! Ik heb best een hele hoge dunk van je, al jaren, maar met dit soort berichtjes wankelt dat wel een beetje.
En om nog even op de brandduur discussie terug te komen, op mijn pak kaarsen staat branduren![]()
* Isabeau heeft heerlijk gewandeld en gaat zo kip met peultjes maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |