Nee niet als je meer afvalt maar als je strenger gaat doen en dieeten volgt dan is die kans wel groterquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
snap niet zo goed wat je hier mee bedoelt???
alsof je sneller zal gaan jojoen als je meer afvalt?
Rene heeft een flinke buik en onderkinquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Rene is ook niet echt dun ofzo toch? En daarmee bedoel ik niet dat ie dik is uiteraard! Maar hijs toch ook niet uber-afgetraind?
Gelukkig kan hij het dan schijnbaar wel hebben!
Is met mijn vriend ook, dies ook niet afgetraind/superslank, maar als ik hoor wat die af en toe naar binnen werkt dan denk ikAls ik dat zou doen dan zou ik een tientonner zijn!
Ja oke.....maar eten omdat het gezellig is zit er bij mij sowieso niet echt in....quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Simpelweg omdat het gezellig is. Met z'n tweeën op de bank kruipen met een kop thee en een lekker koekje of stukje zelfgebakken taart is, zeker in dit jaargetijde, zo knus en fijn. In je eentje is dat toch anders..
en in drank zitten ook heul veul calorieen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja oke.....maar eten omdat het gezellig is zit er bij mij sowieso niet echt in....
(wel drinken omdat het gezellig is)
Tof van hem dat ie meegaat! Maarten is ook wel eens mee geweest maar dan voelde ik me zo opgelaten dat ie, ondanks dat ie nooit sport, zomaar mee kon doen met rennen en zelfs sneller kon dan ik, zonder er zoveel mee bezig te zijn als ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:36 schreef Faithy het volgende:
[..]
Rene heeft een flinke buik en onderkin
en stiekem vind ik dat er wel iets af mag bij hem.. stiekemmaar ach, ik houd van m
![]()
Wel gaat hij weer mee hardlopen! Dus dan gaat 't misschien wel weer wat minder worden
en @BJ: ik kan helaas geen heupen kwekendus nee, zo zie ik er niet bijna uit en zo zal ik er ook nooit uitzien
Ja dat viel mij ook opquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel mensen hier van rond de 1.68 trouwens, I feel so... average.
Dat is zeker waar maar je (ik tenminste) ga geen 7 dagen per week alcohol drinken (en 4 ook niet, 3 ook niet in een normale week)quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en in drank zitten ook heul veul calorieen....
Oh daweudiknie hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op
Maar ik ben lekker nog de dikste
En anders mag je m'n jurkje lenen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Faithy het volgende:
ik zal vanavond wel een foto in mn latex/lak (bedenk me net dat 't lak isgeen latex
zie topic hier in LIF) maken
Nou.....dat zal ik niet zo snel geloven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh daweudiknie hoorvlak me niet uit! Ik denk niet dat wij bijzonder veel verschillen.
En ik heb Zuid-Amerikaans bloed en the ass to prove itquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou.....dat zal ik niet zo snel geloven.
Heb in ieder geval de dikste bovenbeven
ja tof! ben benieuwd!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:40 schreef Faithy het volgende:
ik zal vanavond wel een foto in mn latex/lak (bedenk me net dat 't lak isgeen latex
zie topic hier in LIF) maken
Ok jij mag de kont hebben (maar dat is nog mooi) die van mij is gewoon plat met brede heupen (ja damens en heer 111 cm)quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En ik heb Zuid-Amerikaans bloed en the ass to prove it![]()
Maar goed, dit is oeverloos, want ik ga toch geen foto van mn vetjes posten om te bewijzen dat ik een bolletje ben
Dan is het wel duidelijk hoe je snel zo slank kan worden als je wilquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef Faithy het volgende:
* Faithy is echt een alcholiste
nou ja... drink toch wel minimaal 4 avonden in de week, gemiddeld
en co: thanks
wie weet..
Rene heeft zelfs aan mn ouders door laten schemeren dat hij me tussen nu en 3 jaar gaat huwendus tot die tijd nog genoeg kansen om perfect op de huwelijksplaatjes te staan
![]()
If you like piiiiiiña coladaaaaa, and getting cauuuught in the raaaaainquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:47 schreef Muis006 het volgende:
En met de geest van het topic in mijn achterhoofd, presenteer ik jullie hierbij een workout-video op de melodie van Two Pina Coladas!
Nouja 7 biertjes + een balletje aantalquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef Faithy het volgende:
nah, aan dat gemiddelde biertje per avond zal 't niet liggen denk ik
slechts 1 keer in de twee weken kom ik als een balletje thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |