quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef Faithy het volgende:
in Arnhem riepen ze altijd " had je maar eerder van huis moeten gaan, hoefde je neit te rennen!!!!!!!! "
Dat vind ik nou lief!quote:
A moment on the lips, forever on the hips!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet opeens aan de Friends-aflevering denken waarin Rachel's zus (Amy) op bezoek is en tijdelijk bij Rachel en Joey woont. En dan pakt Joey een stuk pizza en zegt Amy: you sure you wanna eat that?
En Joey zo: I'M CURVY AND I LIKE IT!
Eigenlijk wel toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
als je jezelf zo mooi vindt ben je al een heel eind Miss_s....
Veel mensen vinden mij ook nog vadsig hoor, vooral op Fok!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet iedereen die 1.68 m en rond de 72 kilo is, is dik.
Maar ik wel en dat komt door mijn bouw. Ik heb minischoudertjes en bescheiden borsten en een smalle taille. Maar wel dikke kont, heupen, dijen en bovenarmen. Bij 10 kilo minder zijn die dikke gedeeltes óók slank, net als de rest.
Als je goed geproportioneerd bent en gelijkmatig aankomt (overal evenveel spek) dan kan ik me voorstellen dat je best wat meer kilo's kan hebben zonder dat het vadsig oogt!
Ik wil zóóó graag een grijs katje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn kadootje voor jou, op je verjaardag![]()
![]()
en natuurlijk ook:
[ afbeelding ]
quote:
Zonder schoenen ben ik 1.68...Stan heeft me idd laatst opgemeten na ons allereerste culinaire (quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Viev, jij bent toch 1m70?? Dat had je laatst laten meten. Dat klopt ook wel, want je bent net iets langer dan ik! Vind jij ook niet dat SHE eruitziet als 1m72??![]()
O en jij hebt ook flinke tetten, dus hoeft er bij jou ook geen 110 af. 65 is dan idd een goeie!!
Misschien heb je relatief lange benen, dat oogt lang. Hoge hakken en big hair maken natuurlijk ook veel uit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zonder schoenen ben ik 1.68...Stan heeft me idd laatst opgemeten na ons allereerste culinaire () treffen omdat SHE toen ook al raaskalde dat ze me niet geloofde
.
Nou met mijn nieuwe pumps die ik vandaag aan had was ik bijna net zolang als jijquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou dan haal ik het gemiddelde hier mooi omhoog met mijn lengte
Ja misschien dat ik daarom ook anders kijk omdat ik op mijn 9e gewoon al meer woog dan dat ik nu doequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Zodra je zelf tevreden bent, ben je klaar. Ook als je dan nog niet in maatje 34 past.
Ik leg voor mezelf de lat ook niet eens zo hoog...mijn lengte -110=58 en dat lijkt mij godsonmogelijk om te halen....maar mischien denk ik dat alleen maar omdat ik dat het laatst woog op mijn 18de.
Dan stond je zeker ook op de grachtquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:24 schreef SHE het volgende:
@ Co:
toch is het echt zoIk ben net zo lang als PF.
Er staat ook gewoon 176 in mijn paspoort. Als Ollie me meet ( heeft ie vorige keer ook al egdaan, ) dan komt ie met de rolmaat tot 175.
Zo lang is dat niet toch?
Dat MOET het wel zijn!!!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien heb je relatief lange benen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |