Neeeequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
If you like piiiiiiña coladaaaaa, and getting cauuuught in the raaaaain
Het ging ook niet om mij, maar jij wou nog een paar kilootjes erafquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:54 schreef Faithy het volgende:
ik sport sowieso wel iets meer dan jij, dus ik denk dat dat die paar extra biertjes wel opvangt
Wat kreeg je de vorige keer te horen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
Het hardlopen ging heel goed vandaag.Het enige wat ik ditmaal toegeworpen kreeg was een welgemeend "Sportief, hoor!". Over een week wil ik de 5km gaan proberen.
"Daar kan nog wel 5kg vanaf!"quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat kreeg je de vorige keer te horen?
Hier, hier! *hupt op en neer en valt van stoel* Joey for the win!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Maria, mijn mede Friendsfanaat, waar ben je als ik je nodig heb!
Dat ziet er heerlijk uit, veel plezier bij het etentje!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
Lijstje:
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: 3.75 km hardlopen (ik had nog wat yoghurt net ervoor willen eten, maar er was niet genoeg tijd meer)
T: 1 appel (Braeburn, lekker!)
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: strawberry strike van shakies![]()
T: bak magere yoghurt en 1 appel
L: we eten vanavond met mijn schoonouders bij Frankendael, waar ik van plan ben om 1 voorgerecht, 1 tussengerecht en 1 nagerecht te nemen; ik denk aan gerookte makreel met bleekselderij, risotto met ossestaart en rozemarijn broodkruim, en tot slot chocoladetaart met pralineroom; misschien zijn de porties zo klein dat ik toch wel een hoofdgerecht neem.
Iets te veel fruitsuikers vandaag, dus misschien kan ik het nagerecht beter laten zitten.
Het hardlopen ging heel goed.Het enige wat ik ditmaal toegeworpen kreeg was een welgemeend "Sportief, hoor!". Over een week wil ik de 5km gaan proberen.
Je bent nu een beetje Kwak aan het nadoenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:00 schreef Faithy het volgende:
oh, en daarbij ' balans ' ik op de dagen dat ik weet dat er veel gedronken gaat wordendus dat scheelt ook een hoop. En dan heb ik ook nog 's minder bier nodig om aangeschoten te raken
normaal werkt dat pas bij 5 bier ofzo
Als vrouw ben je vogelvrij ofzo.quote:
Ja ik zondig maar alles is wel geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:02 schreef Faithy het volgende:
oh, het was geen verdediging naar jou hoorjij zondigt ook als een gek, ik zat 't ook gewoon even voor mezelf op een rijtje te zetten, soort hardop denken zeg maar
HEUJJJJ LEKKER WIJF!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als vrouw ben je vogelvrij ofzo.
Ik krijg nou nooit een "Lekker wijf!" ofzo te horen.
njoyquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:06 schreef Faithy het volgende:
nou, lekker heppie de peppie hoor
helemaal zen
mag ik een teiltje?
ik ga bier drinken![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:03 schreef Faithy het volgende:
in Arnhem riepen ze altijd " had je maar eerder van huis moeten gaan, hoefde je neit te rennen!!!!!!!! "
Dat vind ik nou lief!quote:
A moment on the lips, forever on the hips!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet opeens aan de Friends-aflevering denken waarin Rachel's zus (Amy) op bezoek is en tijdelijk bij Rachel en Joey woont. En dan pakt Joey een stuk pizza en zegt Amy: you sure you wanna eat that?
En Joey zo: I'M CURVY AND I LIKE IT!
Eigenlijk wel toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
als je jezelf zo mooi vindt ben je al een heel eind Miss_s....
Veel mensen vinden mij ook nog vadsig hoor, vooral op Fok!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet iedereen die 1.68 m en rond de 72 kilo is, is dik.
Maar ik wel en dat komt door mijn bouw. Ik heb minischoudertjes en bescheiden borsten en een smalle taille. Maar wel dikke kont, heupen, dijen en bovenarmen. Bij 10 kilo minder zijn die dikke gedeeltes óók slank, net als de rest.
Als je goed geproportioneerd bent en gelijkmatig aankomt (overal evenveel spek) dan kan ik me voorstellen dat je best wat meer kilo's kan hebben zonder dat het vadsig oogt!
Ik wil zóóó graag een grijs katje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn kadootje voor jou, op je verjaardag![]()
![]()
en natuurlijk ook:
[ afbeelding ]
quote:
Zonder schoenen ben ik 1.68...Stan heeft me idd laatst opgemeten na ons allereerste culinaire (quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Viev, jij bent toch 1m70?? Dat had je laatst laten meten. Dat klopt ook wel, want je bent net iets langer dan ik! Vind jij ook niet dat SHE eruitziet als 1m72??![]()
O en jij hebt ook flinke tetten, dus hoeft er bij jou ook geen 110 af. 65 is dan idd een goeie!!
Misschien heb je relatief lange benen, dat oogt lang. Hoge hakken en big hair maken natuurlijk ook veel uit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zonder schoenen ben ik 1.68...Stan heeft me idd laatst opgemeten na ons allereerste culinaire () treffen omdat SHE toen ook al raaskalde dat ze me niet geloofde
.
Nou met mijn nieuwe pumps die ik vandaag aan had was ik bijna net zolang als jijquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou dan haal ik het gemiddelde hier mooi omhoog met mijn lengte
Ja misschien dat ik daarom ook anders kijk omdat ik op mijn 9e gewoon al meer woog dan dat ik nu doequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Zodra je zelf tevreden bent, ben je klaar. Ook als je dan nog niet in maatje 34 past.
Ik leg voor mezelf de lat ook niet eens zo hoog...mijn lengte -110=58 en dat lijkt mij godsonmogelijk om te halen....maar mischien denk ik dat alleen maar omdat ik dat het laatst woog op mijn 18de.
Dan stond je zeker ook op de grachtquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:24 schreef SHE het volgende:
@ Co:
toch is het echt zoIk ben net zo lang als PF.
Er staat ook gewoon 176 in mijn paspoort. Als Ollie me meet ( heeft ie vorige keer ook al egdaan, ) dan komt ie met de rolmaat tot 175.
Zo lang is dat niet toch?
Dat MOET het wel zijn!!!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien heb je relatief lange benen,
Is niet helemaal waar, voor mijn paspoort werd ik gemeten, dat weet ik nog goed. Vond dat zo stom!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan stond je zeker ook op de gracht. (Oh en paspoort zegt niks, daar kalken ze gewoon in wat jij ze voorkauwt.)
En 1.75 m. is niet belachelijk lang, maar eerder lang dan klein, voor een vrouw, en jij toont gewoon als een onderdeurtje![]()
(Nee hoor, maar wel als "klein") .
awwww wat een liefieeeeequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil zóóó graag een grijs katje.Voor bij m'n zwart-witte:
[ afbeelding ]
Misschien omdat je dan meer in een vierkantje verandert en optisch kleiner lijkt? (Niet jij specifiek dus, maar iedereen hequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Het valt me op dat sinds ik zwaarder ben iedereen me kleiner schat.
Toen ik fit was had ik precies het tegenovergestelde, moest ik mensen toch echt overtuigen dat ik niet zo lang was als ze dachten
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, voor mijn paspoort werd ik gemeten, dat weet ik nog goed. Vond dat zo stom!
En ik oog niet als een onderdeurtje
Misschien moet ik meer rechtop lopen en volgende keer wat beter op je neerkijken, kabouter!
dan ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendinnetjes op de unizijn ook de eerste vriendinnen die langer zijn dan mij
nu lijk ik echt klein
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vivi!Fenks!
Aaah dat katje, Claudia! Kon het niet laten:
[ afbeelding ]
Deadliften!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik ipv een sixpack tegenwoordig sexspek heb.
Ik loop ook iets meer voorover, ipv kaarsrecht. Zou dat het aangezicht beinvloeden?
Ik moet echt op mijn houding gaan letten, ik word er helemaal onzeker van
Laat je nou maar met jong schoppen, dan hel je vanzelf achterover en wordt je buik vanzelf strak.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik ipv een sixpack tegenwoordig sexspek heb.
Ik loop ook iets meer voorover, ipv kaarsrecht. Zou dat het aangezicht beinvloeden?
Ik moet echt op mijn houding gaan letten, ik word er helemaal onzeker van
En dan net als Mr. Bean heel verrast doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef SHE het volgende:
Oeh, mijjn nieuwe carmenset komt morgen binnen
Ik heb het ook laten versturen in kerstpapier voor mezelf
Srsly, ik denk echt dat de hoogte van je 'zwaartepunt' maakt hoe lang je oogt. Mijn zwaartepunt ligt bij mijn zadeltasheupenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:35 schreef SHE het volgende:
Daar moet het wel aan liggen dan? Ik heb het vorige keer al laten nameten door Ollie en hij zei ook gewoon 175/76 ( hij drukte hard op mijn hoofd en kwam toen tot 175)
Oog ik vierkant?
Het is echt pas sinds de kilo's eraan zitten, daarvoor was het precies andersom! Wat is dat dan met mijn lijf dat ik zo bizar kleiner kan ogen? ( en ook langer als ik mager ben )
Is dat het model? heupen?
NEE!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef Vivi het volgende:
Kan ik niet eens 2 freakin' seconden mijn soep opwarmen!
Op de één of andere manier geloof ik niet dat het zo erg is als jij zegt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
NEE!
@ Maria; dikke piemel, ik maak pas weer foto's als ik in shape ben.
Komende zomer ben je de eerste.
Ik durf het bijna niet te zeggen, en wie dit onthoud moet ik vermoorden, maar ik heb dus ook ineens van die tasjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Srsly, ik denk echt dat de hoogte van je 'zwaartepunt' maakt hoe lang je oogt. Mijn zwaartepunt ligt bij mijn zadeltasheupenen dat icm. smalle schouders maakt me klein.
Seriously?? Mijn heupen zijn 112... (nou, misschien 113)quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok jij mag de kont hebben (maar dat is nog mooi) die van mij is gewoon plat met brede heupen (ja damens en heer 111 cm)
Gigantische heupenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen vinden mij een reus terwijl ik maar 1.74 m ben én gigantische heupen heb. Op een of andere manier omring ik me altijd met dwergen, en daar steek ik dan natuurlijk een stukkie bovenuit.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef SHE het volgende:
Oeh, mijjn nieuwe carmenset komt morgen binnen
Ik heb het ook laten versturen in kerstpapier voor mezelf
Hyperbool, sigme! Ik vind m'n heupen prima. Gellius noemde me ' de goddelijkgeheupte'.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:42 schreef sigme het volgende:
Gigantische heupen.
* zoekt dat foto'tje met die stippenjurkje nog eens op
Dat zijn geen gigantische heupen. Dat zijn zeer fraaigevormde welvingen.
'tsjonge, als ik een ding wel zie in deze reeks is het wel gepiep over uiterlijkheden door bloedmooie meiden.
Dat mag wel hoor , tegen die tijd ben ik allaaaaaaaang weer bij.:(quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef Vivi het volgende:
En anders maken wij ze wel als ze ligt te ronken in Co's huisje Maria!
Dikke piemel? Waar? Oh kijk daar gaat ie!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
NEE!
@ Maria; dikke piemel, ik maak pas weer foto's als ik in shape ben.
Komende zomer ben je de eerste.
Hmpf.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hyperbool, sigme! Ik vind m'n heupen prima. Gellius noemde me ' de goddelijkgeheupte'.Alleen met m'n lovehandles ben ik niet zo blij.
mijne 85 cmquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
hips 97 cmen mijn eten is al bijna klaar...
en hoe lang ben je?quote:
Hé, Claudia! Ik heb best een hele hoge dunk van je, al jaren, maar met dit soort berichtjes wankelt dat wel een beetje.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik eet tegenwoordig geen risotto meer omdat dat niet mag van SHE, maar broodkruim bij de risotto is echt geniaal! Jamie Oliver heeft een risottorecept met bloemkool waar hij geroosterd broodkruim met ansjovis bij doet. Fantastisch! Het geeft een beetje bite en zet de smaken op scherp.
ja scuzi, dan moet 89 heup zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet 89 heup?
Overigens, mijn kleinste heupomtrek was ooit (jawel!) 75cm. Dat wil ik niet. M'n heupen zijn nu ongeveer 90cm, op z'n hoogst mogen die 85cm worden, maar echt niet minder. Anders worden m'n verhoudingen scheef en kan ik geen broeken meer kopen.
Maar ik wil wel ooit de omtrek van 60cm taille gehad hebben.
Het zal je verbazen, maar je kan beter light chips eten dan die grissiniquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:46 schreef kwakveense het volgende:
mn naamtopic is al bijna voloh noes!
ik ga de teringzooi in de keuken n de rest van t huis opkuisen, en dan kipfilet met zooi maken voor voorraad en vanavond, rijst koken, en kipfilet pocheren/koken denk ik, voor tussendoortjes en lunch.
hoe doe ik dat eigenlijk? water met een bouillonblokje tot kookpunt, dan lager en stukkies kip erin?? hoe lang??poheernoob.
oh en ik is trots op mijn gezonde boodschappen. één dingetje gekocht dat miss niet zo goed is, maar wel heel lekker en beter dan chips enzo: grissini met rozemarijn... verder makreel, kipfilet dus, ardenner rauwe ham, augurken, knackebrod met sesam, groentes groentes groentes enzo. voor 20 euro totaal, en mnstens anderhalve weken avondmaaltijden op voorraad nu denk ik. vriezer FTW!
echtquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar je kan beter light chips eten dan die grissini
Lieve kwakkie, eet ze lekker op, maar koop geen nieuwe meer!
Idd water met bouillionblokje en dan filets erin flikkeren. Eruit halen als ze wit en gaar zijn. Dan repen scheuren en die op een bord in de koeling.
?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hé, Claudia! Ik heb best een hele hoge dunk van je, al jaren, maar met dit soort berichtjes wankelt dat wel een beetje.
En om nog even op de brandduur discussie terug te komen, op mijn pak kaarsen staat branduren![]()
* Isabeau heeft heerlijk gewandeld en gaat zo kip met peultjes maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |