Is niet helemaal waar, voor mijn paspoort werd ik gemeten, dat weet ik nog goed. Vond dat zo stom!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan stond je zeker ook op de gracht. (Oh en paspoort zegt niks, daar kalken ze gewoon in wat jij ze voorkauwt.)
En 1.75 m. is niet belachelijk lang, maar eerder lang dan klein, voor een vrouw, en jij toont gewoon als een onderdeurtje![]()
(Nee hoor, maar wel als "klein") .
awwww wat een liefieeeeequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil zóóó graag een grijs katje.Voor bij m'n zwart-witte:
[ afbeelding ]
Misschien omdat je dan meer in een vierkantje verandert en optisch kleiner lijkt? (Niet jij specifiek dus, maar iedereen hequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Het valt me op dat sinds ik zwaarder ben iedereen me kleiner schat.
Toen ik fit was had ik precies het tegenovergestelde, moest ik mensen toch echt overtuigen dat ik niet zo lang was als ze dachten
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, voor mijn paspoort werd ik gemeten, dat weet ik nog goed. Vond dat zo stom!
En ik oog niet als een onderdeurtje
Misschien moet ik meer rechtop lopen en volgende keer wat beter op je neerkijken, kabouter!
dan ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef Miss_S het volgende:
Mijn vriendinnetjes op de unizijn ook de eerste vriendinnen die langer zijn dan mij
nu lijk ik echt klein
quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vivi!Fenks!
Aaah dat katje, Claudia! Kon het niet laten:
[ afbeelding ]
Deadliften!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik ipv een sixpack tegenwoordig sexspek heb.
Ik loop ook iets meer voorover, ipv kaarsrecht. Zou dat het aangezicht beinvloeden?
Ik moet echt op mijn houding gaan letten, ik word er helemaal onzeker van
Laat je nou maar met jong schoppen, dan hel je vanzelf achterover en wordt je buik vanzelf strak.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:37 schreef SHE het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik ipv een sixpack tegenwoordig sexspek heb.
Ik loop ook iets meer voorover, ipv kaarsrecht. Zou dat het aangezicht beinvloeden?
Ik moet echt op mijn houding gaan letten, ik word er helemaal onzeker van
En dan net als Mr. Bean heel verrast doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef SHE het volgende:
Oeh, mijjn nieuwe carmenset komt morgen binnen
Ik heb het ook laten versturen in kerstpapier voor mezelf
Srsly, ik denk echt dat de hoogte van je 'zwaartepunt' maakt hoe lang je oogt. Mijn zwaartepunt ligt bij mijn zadeltasheupenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:35 schreef SHE het volgende:
Daar moet het wel aan liggen dan? Ik heb het vorige keer al laten nameten door Ollie en hij zei ook gewoon 175/76 ( hij drukte hard op mijn hoofd en kwam toen tot 175)
Oog ik vierkant?
Het is echt pas sinds de kilo's eraan zitten, daarvoor was het precies andersom! Wat is dat dan met mijn lijf dat ik zo bizar kleiner kan ogen? ( en ook langer als ik mager ben )
Is dat het model? heupen?
NEE!quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:39 schreef Vivi het volgende:
Kan ik niet eens 2 freakin' seconden mijn soep opwarmen!
Op de één of andere manier geloof ik niet dat het zo erg is als jij zegt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
NEE!
@ Maria; dikke piemel, ik maak pas weer foto's als ik in shape ben.
Komende zomer ben je de eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |