abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63962044

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door Ewelina op 12-12-2008 15:13:10 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63962064
Hm. Laten we deze maar gebruiken, hier zit geen spelfout in de titel
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:07:29 #3
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962068
whah! twee naamtopics!

I would like to dedicate this honour to she....*snif*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63962093
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63962106
quote:
:
Op vrijdag 12 december 2008 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

+10 herkenbaar! Wat goed dat je het nu wel doet
Ik had dat nooit gedacht. Ik had met mijn 1.68 m en 72 helemaal niet eens overgewicht, maar op de een of andere manier ben ik met dat gewicht toch echt best wel dik.
Nu, met 66/67 kilo ben ik al een maatje minder. Dit was ook mijn streefgewicht, maar nu wil ik eigenlijk wel door voor de 60.
Dan ben ik echt réteslank: ik woog dat tot mijn 20ste.
Maar dat betekent niet dat ik dat 10 jaar later niet ook weer kan wegen!
It's all about willpower.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:09:33 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63962112
tvp

Is brandduur eigenlijk een normaal Nederlands woord? (ik schrijf een artikel over energiebesparing met behulp van een bepaald systeem TL-lampen).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63962128
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:10:35 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962134
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had dat nooit gedacht. Ik had met mijn 1.68 m en 72 helemaal niet eens overgewicht, maar op de een of andere manier ben ik met dat gewicht toch echt best wel dik.
Nu, met 66/67 kilo ben ik al een maatje minder. Dit was ook mijn streefgewicht, maar nu wil ik eigenlijk wel door voor de 60.
Dan ben ik echt réteslank: ik woog dat tot mijn 20ste.
Maar dat betekent niet dat ik dat 10 jaar later niet ook weer kan wegen!
It's all about willpower.
Tuurlijk! En je moet absoluut voor die 60 gaan!
En daarna graag iedereen hier de ogen uitsteken plz met veel sexy pics.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:10:37 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962135
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
tvp

Is brandduur eigenlijk een normaal Nederlands woord? (ik schrijf een artikel over energiebesparing met behulp van een bepaald systeem TL-lampen).
Yep .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:11:21 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962161
Lief naamtopic! En goed dat je niet huilend voor ons wegrent, Kwak! Volgens mij bedoelen we het allemaal goed, en snappen we ook best goed dat het moeilijk voor je is! Heck, het is voor mij ook moeilijk

Cinnamon: ik ben ook 1.68! En zit nu op 71 kilo (en op mn moeder dr weegschaal dus 69, maar die klopt helaas niet ) Dr is al wat van af, maar heb een behoorlijk stuk te gaan. 60 kilo heb ik met deze lengte nog nooit gewogen, het lijkt me wel erg tof Ik heb op mn lichtst 62.5 gewogen en toen voelde ik me heul dik Maarja toen at ik ook nauwelijks. En dat gewicht was ook op mn moeder dr weegschaal dus dat zal ook eigenlijk wel 64.5 geweest zijn
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:11:43 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962168
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het was niet als belediging bedoeld. Ik vind die vrouwtjes altijd zo lief En Kwak ook En ze ziet er nou eenmaal (nog) niet uit als een bijna doorzichtig elfje
hier heb ik trws wel een redelijk doorzichtig hoofd/bekkie

maar deze foto is van een week later en dan snap ik t kaboutervrouwtje wel hoor! (de muts vraagt er ook om)
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:11:45 #12
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962170
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
tvp

Volgens mij noemen we dat hier brandtijd.
pi_63962174
Woh, twee topique's

Kwak> Dat wat jij hebt had ik ook, diep vanbinnen vond ik mezelf zwaar waardeloos etc etc. Dat heb ik met therapie opgelost goddank. Alleen de stampende kleuter is er nog wel merk ik. Ik ben ook niet goed in emoties en gevoelens en al helemaal niet in zeggen wat ik denk, zeker niet als daar nare consequenties aan zitten zoals ruzie of het einde van een relatie of mensen kwetsen. En daar zijn we in de therapie niet aan toegekomen het voornaamste doel was m'n scriptie, op mezelf wonen en me realiseren dat ik niet waardeloos ben. En dat was al een enorme opluchting.

Misschien ga ik nog eens terug voor die emoties enzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63962192
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:

[..]

Je moet het jezelf gunnen. En dat is dubbel, want jezelf lekkers ontzeggen voelt als een straf.
Dit heb ik eigenlijk nooit écht 'gezien', tot nu toe dus.
pi_63962199
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:

[..]

*herkent hier iets in *

ik voel me trouwens wel wat beter vandaag. Mijn stem is nog prut, maar mijn keel en holtes voelen wel iets beter...
hoest alleen nu wel die vieze bagger uit mijn longen... bleeeghhh
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:13:21 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962226
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:

[..]

Volgens mij noemen we dat hier brandtijd.
Nee hoor, brandduur.
Van 'brandtijd' heb ik nog nooit gehoord.

* Viking84 wijst SHE even op haar bul Ned taal en cultuur .
Niet meer actief op Fok!
pi_63962239
Lijstje:

O 1 bruin pistoletje met eiersalade
T niks was op gesprek
L 2 boterhammen met pindakaas
T 1 empanada
D SHE's carbonara
T yoghurt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:14:10 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962246
Hihi mijn hoofd is veel dikker dan dat van Kwak Als je Kwak dr hoofd ziet zou je niet zeggen dat ze te zwaar is!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:14:47 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962268
Hoe ging je gesprek DML!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:15:42 #20
236335 neen
schone schijn
pi_63962291
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi mijn hoofd is veel dikker dan dat van Kwak Als je Kwak dr hoofd ziet zou je niet zeggen dat ze te zwaar is!
Ik weet niet of jij een dik hoofd hebt maar Kwak iig niet nee!

Lijstje:

O: slaap
T: 2 koppen koffie
L: 5 volkoren boterhammen (2 met pure hagelslag) en de rest gedompelt in m'n cup-a-soup chicken

Vanavond boerenkool en koffie bij het voetbal + misschien een pilsje
het lijkt niet wat het is
pi_63962293
Ik ben ook 1.68 (en een hallef!) en ik weeg nu tussen de 62-63.5. Op mijn dunst woog ik 52, maar dat was op de middelbare school. Toen had ik geen tietjes. Bij mij is het gewicht niet heel erg het probleem, al wil ik graag 60 wegen, maar meer de strakheid. Of in mijn geval, de lubberigheid

En ik weet gewoon dat als ik twee dagen zou sporten, ik heus wel eens een halve kwarktaart mag wegkanen. Maar ik heb geen sportknop Ik haat het echt zo verschrikkelijk erg. Het was zelfs een therapiedoel, ooit, maar dat hebben we laten schieten.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63962329
O, en wbt gewicht: geen idee hoeveel ik nu weeg... ik gok op 62 ofzo. Bij 1.60m.

Veel meer wil ik eigenlijk niet veranderen; ik moet gewoon gaan sporten en dan gaat dat kleine buikje vanzelf wel weg. Maar dat roep ik al maanden

Iemand nog een tip mbt goedkoop sporten?
pi_63962344
Hoi allemaal,
ik lees hier al een poosje mee, vooral om inspiratie op te doen...

Nu had ik eigenlijk een klein vraagje voor SHE.

Hoe denk jij over de video's van Billy Blanks, en dan met name bootcamp.
Helpt dat op strakker te worden en/of af te vallen?
pi_63962347
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:15 schreef neen het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij een dik hoofd hebt maar Kwak iig niet nee!
Die heeft een keischetig hoofd. En een mooie huid Ik ben scheef Er zijn ook weinig foto's van mij die recht van voor zijn gemaakt. Behalvde de officiele dan (ARGH )
pi_63962358
185 cm en 71,9 kg

blij mee

ennuh ik ben bij de ritualsshop geweest. Leuke winkel hoor!!
pi_63962365
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:
Net het vorige topic doorgelezen
PF hoe gaat het nu met je?
En Moblo zoals je weet ben ik wel van de foute kleding
Ja gaat wel goed! En ik las dat van jouw ouders, wel jammer maar niets aan te doen.
Leuk dat je zo veel interesse toont!

tevens hoi!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:18:30 #27
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962380
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor, brandduur.
Van 'brandtijd' heb ik nog nooit gehoord.

* Viking84 wijst SHE even op haar bul Ned taal en cultuur .
Het staat op zo'n beetje elke verpakking lampen of kaarsen.
Misschien moet ik die mensen even bellen en zeggen dat jij ze slaat?

ik ken brandduur ook, volgens mij zijn het allebei gangbare termen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:18:59 #28
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962392
hier dan even heel kort een snapshot van mij op mn dikst, zomer 2006, kilo of 100...

en voor maria, ik moest even zoeken, maar ik heb wel een representative picture gevonden...dan kan je zien dat er nog genoeg af kan (ik zit links voor de duidelijkheid )

pi_63962438
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:43 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Je kunt alleen gezond eten als je lief er is? Of neem je de moeite niet voor jezelf iets fraais te maken?
Met lief in de buurt eten we samen, en dan eten we gewoon nette maaltijden volgens een redelijk vast patroon. Als hij er niet is doe ik maar wat. Ik vind brood eten in m'n eentje niks aan.

Eigelijk eet ik het liefste soep. Ik maak wel een goed voornemen, ok? Vanaf nu: vrijdag & zaterdag overdag linzensoep.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63962452
kwak, ik geloof dat jij ongeveer een vergelijkbaar figuur hebt als ik toendertijd (volgens mij zijn we ook ongeveer even lang). Is het niet een optie om lekker 1 á 2 keer per week te gaan zwemmen (trainen?)

Dat hielp mij enorm
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:21:59 #31
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962469
Oh wacht, tijd geeft een tijdstip aan en duur een periode. Dus moet het brandduur zijn.

Vik, waarom staat er brandtijd op verpakkingen? En waarom kan ik beide woorden niet vinden in Van Dale?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:22:42 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962488
Da's al een groot verschil Kwak! Op die bovenste foto heb je ook een boller gezichtje dan nu!

Ter illustratie, Maria's bolle gezichtje I has knijpwangen. Let niet op de scheve mond en de groene muren van mn vriend zn kamer Oh en: nep-Space-Invaders shirtje!

EDIT: okee de foto is toch eigenlijk best groter dan ik dacht, dus hij mag onder een spoilert
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63962506
een voor kwak

ik ga dan ook maar voor de 60 ben benieuwd hoe ik er dan uitzie
Doei.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:23:51 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962518
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
Oh wacht, tijd geeft een tijdstip aan en duur een periode. Dus moet het brandduur zijn.

Vik, waarom staat er brandtijd op verpakkingen? En waarom kan ik beide woorden niet vinden in Van Dale?
Ja hoi, ik maak die verpakkingen niet en ik zit niet in de redactie van de Van Dale .
Maar om Tinks vraag te beantwoorden: brandduur is gewoon correct Nederlands . Het staat ook op mijn zak waxinelichtjes.
Niet meer actief op Fok!
pi_63962519
Soep is goed. Het vult enorm; ik eet daarna echt minder. Werkt ook goed in restaurants.
pi_63962522
Wat een lief naamtopic!
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:09 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hm ik eet als rauwkost idd meestal ofwel een hele komkommer, ofwel 2 paprika's, of een hele winterpeen ofzo... dus dat vult wel...

ohja en t gaat natuurlijk nook beter sinds ik met jou en chico en neen meedoe.

alleen die verdomde kerstkrans slap excuus voor ene kerstpakket die ik ghisteren kreeg....toen ik met een kater @ office zat. gelukkig een heel groot stuk aan een brak vriendinnetje gevoerd er is al niet zoveel meer over...
Ja hey, het was de afspraak dat ik de enige zou zijn die van ons loopt te kloten met dr eten ja! Hup, normaal eten jij, doe ik sinds vandaag ook weer . Werkt het?

Hoe evil is speculoospasta trouwens?

Hap 1: Wtf is dit, dit is vies en blijft tussen mn tanden kleven
Hap 2: Proef ik daar speculaas
Hap 3: Speculoospasta

Claudia . Wat was je lief op dat flimpje! Best veel jarigen in December.

@Moblo: als alternatief voor de kerstboom een kerststuk neerzetten is ook geen optie. Tenminste, de mijne probeert het kerststuk op te eten ofzo.
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vond Co's tip om 2 maten te bestellen toch wel goed......
Maar anders volgens mij kan jij echt wel een XS aan....een S heb ik vaak
Ik wilde geen gedoe met terugsturen en tegoedbonnen in winkel etc ... en toen ik ging bestellen was de S alweer uitverkocht, dus heb hem nu in XS besteld . En als het niet past, ja, alsnog terugbrengen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:24:44 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962547
Ik heb ook knijpwangen, vooral als ik lach. Mark maakt me altijd aan het lachen en dan knijpt hij erin . Ik vind knijpwangen niet sexy, maar wel schattig. Bij een ander dan .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:24:52 #38
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962554
praktisch vraagje: als ik broodrolletjes met sla en kipfilet maak, she, mag ik dan de korstjes van t brood snijden ik vind kortjes van rbood niet zo lekker... t voelt als n echte traktatie als ik brood zonder korstjes eet.

tenzij t brood met lekkere pitjes op de kortsjes is.
pi_63962595
@maria, jij hebt zulke mooie donkere ogen en wenkbrauwen nicccceeeee

ik ben trouwens nog aan het twijfelen over mijn haar... volgende week een afspraak bij de kapper....
wat vinden jullie;
zou ik een poging doen om het weer langer te laten groeien? met pony?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:26:09 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63962599
quote:
Dat is zo kut. De laatste tijd ben ik bijna dag en nacht bezig met vertaalklusjes (al zou ik nu eigenlijk een analyserapport moeten schrijven) en sommige woorden staan gewoon niet in het woordenboek . En dan heb ik toch best veel vertaalwoordenboeken.

Ik heb hier trouwens een überranzige komkommer liggen. Dat kreng smaakt zuur!
Toch heb ik 3/4 opgegeten om te voorkomen dat ik me vergrijp aan de evil-sterren-koekjes.
pi_63962603
quote:

Omdat de meeste mensen nu eenmaal niet een bul Nederlands hebben En omdat de meeste mensen het Nederlands uberhaupt niet zo goed beheersen.
pi_63962638
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
@maria, jij hebt zulke mooie donkere ogen en wenkbrauwen nicccceeeee

ik ben trouwens nog aan het twijfelen over mijn haar... volgende week een afspraak bij de kapper....
wat vinden jullie;
zou ik een poging doen om het weer langer te laten groeien? met pony?
Ja, langer laten groeien! Je hebt mooie krullen

Maar een pony... icm een bril wordt het denk ik niet zo mooi... en volgens mij is een pony met krullend haar een ramp om in model te brengen.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:28:02 #43
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962649
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef Ewelina het volgende:
kwak, ik geloof dat jij ongeveer een vergelijkbaar figuur hebt als ik toendertijd (volgens mij zijn we ook ongeveer even lang). Is het niet een optie om lekker 1 á 2 keer per week te gaan zwemmen (trainen?)

Dat hielp mij enorm
ik loop, als mn teen t weer doet, 3 keer per week hard...dat vind ik fijner dan zwemmen (kost ook minder tijd) maar misschien ga ik tussendoor ook wel zwemmen, woon nu vlakbij een ander zwembad. ga maar eens de tijden en prijzen daar navragen.

ik denk wel dat ik dikkere benen en heupen heb dan jij (op die foto kruipt mn trui nogal op) maar ook flinke borsten (80 E). ik heb op mn dikst wel een flinke buik, maar ik heb wel altijd relatief gezien een tialle gehad en een dikke kont in verhouding... (nu maat M/L/42 boven, tenzij t neit rekt op de borst, dan 44/46, en maat 44/46/XL onder)
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:28:25 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962660
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is zo kut. De laatste tijd ben ik bijna dag en nacht bezig met vertaalklusjes (al zou ik nu eigenlijk een analyserapport moeten schrijven) en sommige woorden staan gewoon niet in het woordenboek . En dan heb ik toch best veel vertaalwoordenboeken.

Toch heb ik 3/4 opgegeten om te voorkomen dat ik me vergrijp aan de evil-sterren-koekjes.
Komkommers vullen sowieso helemaal niet .

En ik vind de betekenis van 'brandduur' pretty obvious, maar goed, jij wilt weten of het correct Nederlands is. Als ik twijfel, google ik altijd even. Niet dat dat altijd heel veel zegt, maar als je > 100.000 hits hebt, mag je ervan uit gaan dat het een bestaand woord is .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:29:09 #45
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962678
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja hoi, ik maak die verpakkingen niet en ik zit niet in de redactie van de Van Dale .
Maar om Tinks vraag te beantwoorden: brandduur is gewoon correct Nederlands . Het staat ook op mijn zak waxinelichtjes.
Jij bent ruler of the Nederlands!!

Je had Tinks vraag al beantwoord, nu de mijne. Waar slaat die benaming op? En wat zouden ze dan bedoelen met brandtijd en brandduur ( als verschil )
Van Dale is ook een kloodtzak trouwens, die vraagt tegenwoordig geld voor woorden die helemaal niet van hem zijn
pi_63962693
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar een pony... icm een bril wordt het denk ik niet zo mooi... en volgens mij is een pony met krullend haar een ramp om in model te brengen.
Van haar weinig verstand, maar een pony met een bril kan best leuk zijn! Moet het alleen geen rechte zijn, maar een schuine (die kan je dan een beetje laten 'rusten' op het montuur). Maar BJ, jij zou toch lenzen gaan doen?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:29:55 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962696
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Faithy het volgende:
een voor kwak

Jamaar Cinnamongirl is toch kleiner dan jij? Word je dan niet te dun? Al kan jij dat natuurlijk het beste inschatten uiteraard, maar toch, je lijkt al zo slank
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:30:07 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962703
ohja, claudia vergeten te feliciteren geloof ik

CLAU GEFELIIIIIIII!!!!

en mooi hoofd heb je maria pocahontas!
pi_63962713
http://woordenlijst.org/

Brandduur staat er niet in, maar in het Nederlands mag je knippen & plakken. Als je er maar geen spatie tussen zet . Brand duur.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:30:51 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962726
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij bent ruler of the Nederlands!!

Je had Tinks vraag al beantwoord, nu de mijne. Waar slaat die benaming op? En wat zouden ze dan bedoelen met brandtijd en brandduur ( als verschil )
Van Dale is ook een kloodtzak trouwens, die vraagt tegenwoordig geld voor woorden die helemaal niet van hem zijn
Ik weet het niet, lieve schat . Imho is 'brandtijd' gewoon een synoniem voor 'brandduur' .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:31:03 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63962737
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

dan is ie oud! is de fase voor het rotten volgens mij... ik mak er dan altijd echt sure komkommer van, met peper en zout en azijn.
pi_63962739
Mooi bekkie Maria
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:31:42 #53
236335 neen
schone schijn
pi_63962756
quote:

[..]

Idd, laat maar groeien en Maria heeft idd mooieogen/wenkbrauwen en knijpwangen
Ik ga m'n haar maar weer knippen kan het niet eens meer in model krijgen
O ja, dit is mij hoofd.... m'n haar was hier al net te lang voor het model waardoor het door de wind niet meer helemaal goed in model zit.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:32:08 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63962770
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Faithy het volgende:
een voor kwak

Te dun. Anorectisch grapje hopelijk?
pi_63962789
quote:

[..]

ik heb nu ook een pony?? en zonder pony heb ik een erg lang voorhoofd.. niet charmant.. (heb wel vaker lang haar gehad, zonder pony en dat was echt geen succes,....)
pi_63962809
Ik heb net crackers met jam gegeten en nu zie ik dat m'n hele mouw onder de jam zit. . Lekker bezig weer.

Ik vind het lief dat jullie kwak allemaal zo helpen. Je kunt het kwak!

Edit: en ook nog een papercut in m'n vinger! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:34:16 #57
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962830
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef neen het volgende:

[..]

O ja, dit is mij hoofd.... m'n haar was hier al net te lang voor het model waardoor het door de wind niet meer helemaal goed in model zit.
Wat ben jij leuk!!!
pi_63962858
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik loop, als mn teen t weer doet, 3 keer per week hard...dat vind ik fijner dan zwemmen (kost ook minder tijd) maar misschien ga ik tussendoor ook wel zwemmen, woon nu vlakbij een ander zwembad. ga maar eens de tijden en prijzen daar navragen.

ik denk wel dat ik dikkere benen en heupen heb dan jij (op die foto kruipt mn trui nogal op) maar ook flinke borsten (80 E). ik heb op mn dikst wel een flinke buik, maar ik heb wel altijd relatief gezien een tialle gehad en een dikke kont in verhouding... (nu maat M/L/42 boven, tenzij t neit rekt op de borst, dan 44/46, en maat 44/46/XL onder)
Flinke borsten heb ik ook, maar geen dikke kont. Taille wel altijd. Op zich heb je wel gunstige verhoudingen, dat scheelt enorm. En je hebt tenminste geen plofkop, zoals ik wel had

Zwemmen doet enorm veel voor je verbranding, ik deed er vrij weinig naast, maar viel toch vrij snel af.

De enige foto die ik even kan vinden uit die tijd is deze':

Net geopereerd, dus een lelijke sportbh aan waardoor alles platgedrukt wordt. Zo zag ik er dus uit
pi_63962878
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:17 schreef Kisanija het volgende:
Hoi allemaal,
ik lees hier al een poosje mee, vooral om inspiratie op te doen...

Nu had ik eigenlijk een klein vraagje voor SHE.

Hoe denk jij over de video's van Billy Blanks, en dan met name bootcamp.
Helpt dat op strakker te worden en/of af te vallen?
Nog een keertje in de herhaling

Sorry dat ik zo binnen kom vallen trouwens.
pi_63962890
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef neen het volgende:

[..]

toffe bril

weet niet of het de bedoeling is, maar je naam staat in de link....
kunnen we je mooi opzoeken op hyves hahaaaaa
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:36:48 #61
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962895
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:24 schreef kwakveense het volgende:
praktisch vraagje: als ik broodrolletjes met sla en kipfilet maak, she, mag ik dan de korstjes van t brood snijden ik vind kortjes van rbood niet zo lekker... t voelt als n echte traktatie als ik brood zonder korstjes eet.

tenzij t brood met lekkere pitjes op de kortsjes is.
Ja natuurlijk! In de korst zit niets extra's ofzo hoor.
Eet je wel braaf volkoren brood? En geen fabrieksbrood maar normale van de bakker?
En lust je roggebrood?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:37:01 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63962903
DaD

Grappige foto, Douwe! Leuke bril ook! Al is vanuit die hoek lastig te zien hoe je er nou precies uit ziet, haha.

Overigens heb ik hier een foto waarop mn bolle wangen veel beter te zien zijn (dus eigenlijk is de foto erger XD, al trek ik iig geen scheef hoofd). Moest alleen vragen aan vriend of ik hem hier neer mocht plonken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Alleen vind ik deze foto van hem leuker, omdat ie daar zo net niet lacht en het hard probeert in te houden
SPOILER
En nu hou ik op met fotospam
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:38:02 #63
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63962921
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Kisanija het volgende:

[..]

Nog een keertje in de herhaling

Sorry dat ik zo binnen kom vallen trouwens.
Billy is tof!

Doen! Elke vorm van beweging is zinnigs. Zelfs stomme dansjes doen in je woonkamer, of met je heupen wiegen, of salsa dansen.

Bootcamp heb ik bekeken, en het is absoluut de moeite van het doen waard.
pi_63962929
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD

Grappige foto, Douwe! Leuke bril ook! Al is vanuit die hoek lastig te zien hoe je er nou precies uit ziet, haha.

Overigens heb ik hier een foto waarop mn bolle wangen veel beter te zien zijn (dus eigenlijk is de foto erger XD, al trek ik iig geen scheef hoofd). Moest alleen vragen aan vriend of ik hem hier neer mocht plonken
SPOILER

Alleen vind ik deze foto van hem leuker, omdat ie daar zo net niet lacht en het hard probeert in te houden
SPOILER
Oh, jij hebt inderdaad echt schattige bolle wangen
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:38:54 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63962941
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:

Een heeeeeeel onflatteuze foto
Net geopereerd, dus een lelijke sportbh aan waardoor alles platgedrukt wordt. Zo zag ik er dus uit
Zo! Wat ben jij opgeknapt!
pi_63962961
fotospam is tof! ik kijk graaaaaaaag foto's

ennuh Neen, waar woon je in Fryslan ?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:39:47 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962970
Ik wil een potentieel leuke vrouw mailen, maar ik weet niet wat ik moet schrijven! . Help!
Niet meer actief op Fok!
pi_63962972
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Te dun. Anorectisch grapje hopelijk?
denk dat dat nog wel meevalt, da's nog 'maar' 8 kg verwijderd van nu en ik denk zelfs dat ik met dat gewicht proportioneel in orde ben

ongeveer
Doei.
pi_63962974
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD

SPOILER

SPOILER
Oh, en jam op m'n shirt, maar dat zag ik eerst niet omdat het net onder m'n borsten zit. .

Leuk vriendje. .
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:40:18 #70
236335 neen
schone schijn
pi_63962982
Ja, de foto is voor mij goed want zo zie je geen onderkin
Gisteren trouwens nog 5 minuten dik staan hakken als een old skool maddergabber daar word je ook moe van zeg
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:40:57 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63962999
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:

[..]

denk dat dat nog wel meevalt, da's nog 'maar' 8 kg verwijderd van nu en ik denk zelfs dat ik met dat gewicht proportioneel in orde ben

ongeveer
Niet meer actief op Fok!
pi_63963014
quote:

[..]

ongeveer
ik denk dat het je best mooi zal staan MoBlo...
maar kijk eerst eens naar een gewicht ertussenin? 64 kg ofzo??
en dan kan je altijd herbeoordelen of je nog meer moet afvallen??
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:41:56 #73
236335 neen
schone schijn
pi_63963023
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
fotospam is tof! ik kijk graaaaaaaag foto's

ennuh Neen, waar woon je in Fryslan ?
De hoofdstad natuurlijk ben ik gespot ofzo
pi_63963028
Ok, dank je wel SHE!

Nu nog wat meer discipline kweken wat betreft eten en sporten.
Wat dat betreft ben ik zooo zwak

Ik weeg nu 65 kilo bij 1.67m en wil heel graag naar de 60 kilo of net iets daaronder.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:42:17 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63963033
quote:

[..]

ongeveer
8 kilo is voor iemand met jouw gewicht al snel heel veel volgens mij wel uitkijken! Als je ribben gaat zien - ophouden op jezelf letten ees important

Thanks Ewelina Maar zie je! Ik heb een boller hoofd dan Da Kwak! Kwak heeft eigenlijk best een fijn gezichtje.

En DaD: thankie, da vinnik ook, uiteraard
pi_63963034
Ik vind 8 kg nog best veel hoor MoBlo... Je bent nu al zo slank!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:42:26 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63963040
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef neen het volgende:
Gisteren trouwens nog 5 minuten dik staan hakken als een old skool maddergabber daar word je ook moe van zeg
.
Niet meer actief op Fok!
pi_63963056
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef neen het volgende:
Ja, de foto is voor mij goed want zo zie je geen onderkin
Ik dans eigenlijk elke dag wel een half uur, gewoon in mijn kamer. Vind ik leuk. Ik denk ook wel dat dat helpt om op gewicht te blijven.

Overigens doe ik dit al jaren.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:43:06 #79
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963057
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil een potentieel leuke vrouw mailen, maar ik weet niet wat ik moet schrijven! . Help!

Voor dat er ook maar een letter geschreven gaat worden naar die chick, moet ze eerst door de Slank-ballotage commissie.

Wie is ze
Wat doet ze
Wie is haar vader
Wie is haar moeder
En heeft ze een man

??
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:43:24 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63963068
quote:

[..]

ongeveer
Och jee, moblo, 8 kg is best veel! Ik vind je nu al erg slank. Volgens mij word je er niet mooier op als je veel dunner wordt hoor Maar goed, zelf weten natuurlijk. Ik denk niet dat je je veel van mijn mening zult aantrekken
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:44:24 #81
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963105
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:42 schreef Kisanija het volgende:
Ok, dank je wel SHE!

Nu nog wat meer discipline kweken wat betreft eten en sporten.
Wat dat betreft ben ik zooo zwak

Ik weeg nu 65 kilo bij 1.67m en wil heel graag naar de 60 kilo of net iets daaronder.
Je hebt een plan nodig. Wat is je plan?

En je bent niet zwak, je hebt gewoon geen plan.
pi_63963127
Ik ben ervan geschrokken hoeveel verschil 2,5 kg bij mij al maakte! Ik ben sinds m'n ziekte trouwens weer wat aangekomen, ik weeg nu tussen de 61,8 - 62,0 en dat blijk ik een prima gewicht te vinden.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:45:08 #83
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63963129
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja natuurlijk! In de korst zit niets extra's ofzo hoor.
Eet je wel braaf volkoren brood? En geen fabrieksbrood maar normale van de bakker?
En lust je roggebrood?
ik eet momenteel het brood dat in mn vriezer zit. van dat inuline vezel witbrood maar dan goedkoop van de lidl.
brood van de bakker is zo duur maar wel t lekkerst...
volkoren met pitjes erop. maandzaad liefst...en dan van de bakker...

oh en roggebrood vind ik echt heel heel vies. de geur alleen al
pi_63963139
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:41 schreef neen het volgende:

[..]

De hoofdstad natuurlijk ben ik gespot ofzo
haha zoiets
pi_63963146
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Och jee, moblo, 8 kg is best veel! Ik vind je nu al erg slank. Volgens mij word je er niet mooier op als je veel dunner wordt hoor Maar goed, zelf weten natuurlijk. Ik denk niet dat je je veel van mijn mening zult aantrekken
Ik denk ook niet dat MoBlo nog veel moet afvallen. Je verhoudingen zullen denk ik niet heel erg anders worden, als je pech hebt raak je het juist kwijt op plaatsen waar je het niet kwijt wil.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:46:24 #86
21704 SHE
Shaven, not furred
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:46:25 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63963161
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef SHE het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Voor dat er ook maar een letter geschreven gaat worden naar die chick, moet ze eerst door de Slank-ballotage commissie.

Wie is ze
Wat doet ze
Wie is haar vader
Wie is haar moeder
En heeft ze een man

??
!

Ik weet alleen dat ze een kat heeft en ze maakt geen melding van een man, noch is er reden om aan te nemen dat er een man is .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:46:48 #88
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63963164
ik las:
quote:
Wat dat betreft ben ik zooo kwak
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:48:09 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63963204
Oh boy, ik moet kotsen van die gore komkommer
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:48:24 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963212
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:46 schreef kwakveense het volgende:
ik las:
[..]

Dit heeft wel zorgwekkende vormen aangenomen Kwak

Snap out of it!

vrijdag 12 december 2008 @ 15:49:16 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63963230
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

!

Ik weet alleen dat ze een kat heeft en ze maakt geen melding van een man, noch is er reden om aan te nemen dat er een man is .
Oe dan schrijf je: "Hallo daar! Je hebt geen man en wel een kat, goede reden om te daten lijkt mij".

Als ze daar niet door afgeschrikt wordt, heb je een goeie
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:50:51 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963286
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik eet momenteel het brood dat in mn vriezer zit. van dat inuline vezel witbrood maar dan goedkoop van de lidl.
brood van de bakker is zo duur maar wel t lekkerst...
volkoren met pitjes erop. maandzaad liefst...en dan van de bakker...

oh en roggebrood vind ik echt heel heel vies. de geur alleen al
Die mag je dus volgende week echt niet meer!

En ja bakker is duur, maarrrr, je moet ook niet zoveel brood eten!
Met een heel brood moet je een week kunnen doen.

En als je goed stevig volkorenbrood hebt, dan eet je ook veel minder.
Vezelcrackers lust je wel?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:51:19 #93
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63963295
Ik ben gigantische spuit 11, maar Neen je ziet er leuk uit!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:51:43 #94
236335 neen
schone schijn
pi_63963310
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik dans eigenlijk elke dag wel een half uur, gewoon in mijn kamer. Vind ik leuk. Ik denk ook wel dat dat helpt om op gewicht te blijven.

Overigens doe ik dit al jaren.
Ik ga wel eens voor de spiegel checken hoe het staat met m'n dancemoves nou, niet best kan ik je vertellen maar goed. Ik moet gewoon meer oefenen want om nou bij het stappen quasi nonchalant langs de kant te gaan staan met een pilsje vind ik maar niks.
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:51:58 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963315
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
Oh boy, ik moet kotsen van die gore komkommer
Heb je citroentje in huis?
Halve uitpersen en opdrinken, gaat het over.

Wat bezielde je?
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:52:10 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63963321
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Die mag je dus volgende week echt niet meer!

En ja bakker is duur, maarrrr, je moet ook niet zoveel brood eten!
Met een heel brood moet je een week kunnen doen.

En als je goed stevig volkorenbrood hebt, dan eet je ook veel minder.
Vezelcrackers lust je wel?
yup, denk t wel. word niet heel blij van knackebröd maar dat kan ik mezelf wel aanleren. welke vezelcrackers zijn gezond en geen pure suiker verder? volkoren vitalu met sesam, is die ok?
pi_63963329
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef SHE het volgende:

[..]

Je hebt een plan nodig. Wat is je plan?

En je bent niet zwak, je hebt gewoon geen plan.
Plannen maak ik vaak genoeg, het punt is dat ik me er niet aan houd.

Mijn plan voor nu is eerst:
- gezond eten (ik eet te makkelijk pizza of patat, het komt te vaak voor dat dit meer dan 1 keer in de week op het menu staat)
- meer eten (volgens mij eet ik veel te weinig, amper tussendoortjes)
- geen snacks meer 's avonds
- bootcamp dus, minstens twee keer in de week, ik wilde beginnen met de dinsdag en donderdag

Dit heb ik al een poosje in mijn hoofd, maar als puntje bij paaltje komt houd ik me er dus niet aan
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:54:41 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63963393
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Heb je citroentje in huis?
Halve uitpersen en opdrinken, gaat het over.

Wat bezielde je?
De aanwezigheid van banketbakkersbonbons, kerstkoekjes, lebkuchen....
Ik dacht werkelijk - alles beter dan snoepen - maar dat bleek dus niet zo te zijn.
pi_63963411
Moblo moet zeker geen 60 gaan wegen. Dat is veel te dun. Eigenlijk vind ik de oude regel: je lengte min 110 over het algemeen wel een goeie. Dan klopt het ook dat ik Beessie nu iets te dun vind en dan zou Mo dus zo'n 65 moeten wegen (en buikspieren doen, vandaag nog mee beginnen, ik snap NIET waarom jij die niet doet!!)
  vrijdag 12 december 2008 @ 15:56:41 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63963454
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:

[..]

yup, denk t wel. word niet heel blij van knackebröd maar dat kan ik mezelf wel aanleren. welke vezelcrackers zijn gezond en geen pure suiker verder? volkoren vitalu met sesam, is die ok?
Vezelcrackers van Brinta zijn ontzettend lekker en gezond.

Ik vind dit vitalu echt te smerig voor woorden, maar als je ze lust, doen!
Kijk ff of Lidl niet toevallig ook wat zinnige vezelcrackers heeft.

Ik ben morgen nog voor mijn wekelijkse supermarkt check op pad, dus ik kijk meteen wel even of ik iets zinnigs kan vinden ter vervanging van slankie ( want je lust geen kaas he? ) om op een cracker te smeren.

knackebrod is geen must, andere crackers zijn ook prima.

Kis, ik reageer later nog even op je post.

Ik moet nu naar de bouwmarkt, om daar mijn dagelijkse scheldkannonade te botvieren op de klantenservice.
Ze weten het nog niet, maar ik ga ze naar de hel en terug wensen, hun ouders voor imbecielen uitmaken en alles wat lelijk is over hun broers en zussen zeggen.

Ik heb namelijk totaal de verkeerde lamellen meegenomen en dat is uiteraard hun schuld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')