Ik had dat nooit gedacht. Ik had met mijn 1.68 m en 72 helemaal niet eens overgewicht, maar op de een of andere manier ben ik met dat gewicht toch echt best wel dik.quote::
Op vrijdag 12 december 2008 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
+10 herkenbaar! Wat goed dat je het nu wel doet
Tuurlijk! En je moet absoluut voor die 60 gaan!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik had dat nooit gedacht. Ik had met mijn 1.68 m en 72 helemaal niet eens overgewicht, maar op de een of andere manier ben ik met dat gewicht toch echt best wel dik.
Nu, met 66/67 kilo ben ik al een maatje minder. Dit was ook mijn streefgewicht, maar nu wil ik eigenlijk wel door voor de 60.
Dan ben ik echt réteslank: ik woog dat tot mijn 20ste.
Maar dat betekent niet dat ik dat 10 jaar later niet ook weer kan wegen!
It's all about willpower.
Yepquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
tvp
Is brandduur eigenlijk een normaal Nederlands woord? (ik schrijf een artikel over energiebesparing met behulp van een bepaald systeem TL-lampen).
hier heb ik trws wel een redelijk doorzichtig hoofd/bekkiequote:Op vrijdag 12 december 2008 15:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het was niet als belediging bedoeld.Ik vind die vrouwtjes altijd zo lief
En Kwak ook
En ze ziet er nou eenmaal (nog) niet uit als een bijna doorzichtig elfje
Volgens mij noemen we dat hier brandtijd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
tvp
Is brandduur eigenlijk een normaal Nederlands woord? (ik schrijf een artikel over energiebesparing met behulp van een bepaald systeem TL-lampen).
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk! En je moet absoluut voor die 60 gaan!
En daarna graag iedereen hier de ogen uitsteken plz met veel sexy pics.
*herkent hier iets inquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Tuurlijk! En je moet absoluut voor die 60 gaan!
En daarna graag iedereen hier de ogen uitsteken plz met veel sexy pics.
Nee hoor, brandduur.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij noemen we dat hier brandtijd.
Ik weet niet of jij een dik hoofd hebt maar Kwak iig niet nee!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi mijn hoofd is veel dikker dan dat van KwakAls je Kwak dr hoofd ziet zou je niet zeggen dat ze te zwaar is!
Die heeft een keischetig hoofd. En een mooie huidquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:15 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij een dik hoofd hebt maar Kwak iig niet nee!
Ja gaat wel goed! En ik las dat van jouw ouders, wel jammer maar niets aan te doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:
Net het vorige topic doorgelezen
PF hoe gaat het nu met je?
En Moblo zoals je weet ben ik wel van de foute kleding
Het staat op zo'n beetje elke verpakking lampen of kaarsen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, brandduur.
Van 'brandtijd' heb ik nog nooit gehoord.
* Viking84 wijst SHE even op haar bul Ned taal en cultuur.
Met lief in de buurt eten we samen, en dan eten we gewoon nette maaltijden volgens een redelijk vast patroon. Als hij er niet is doe ik maar wat. Ik vind brood eten in m'n eentje niks aan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Je kunt alleen gezond eten als je lief er is? Of neem je de moeite niet voor jezelf iets fraais te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja hoi, ik maak die verpakkingen niet en ik zit niet in de redactie van de Van Dalequote:Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
Oh wacht, tijd geeft een tijdstip aan en duur een periode. Dus moet het brandduur zijn.
Vik, waarom staat er brandtijd op verpakkingen? En waarom kan ik beide woorden niet vinden in Van Dale?
Ja hey, het was de afspraak dat ik de enige zou zijn die van ons loopt te kloten met dr eten ja! Hup, normaal eten jij, doe ik sinds vandaag ook weerquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm ik eet als rauwkost idd meestal ofwel een hele komkommer, ofwel 2 paprika's, of een hele winterpeen ofzo... dus dat vult wel...
ohja en t gaat natuurlijk nook beter sinds ik met jou en chico en neen meedoe.
alleen die verdomde kerstkrans slap excuus voor ene kerstpakket die ik ghisteren kreeg....toen ik met een kater @ office zat. gelukkig een heel groot stuk aan een brak vriendinnetje gevoerder is al niet zoveel meer over...
Ik wilde geen gedoe met terugsturen en tegoedbonnen in winkel etc ... en toen ik ging bestellen was de S alweer uitverkocht, dus heb hem nu in XS besteldquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond Co's tip om 2 maten te bestellen toch wel goed......
Maar anders volgens mij kan jij echt wel een XS aan....een S heb ik vaak
Dat is zo kut. De laatste tijd ben ik bijna dag en nacht bezig met vertaalklusjes (al zou ik nu eigenlijk een analyserapport moeten schrijven) en sommige woorden staan gewoon niet in het woordenboekquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
Vik, waarom staat er brandtijd op verpakkingen? En waarom kan ik beide woorden niet vinden in Van Dale?
Omdat de meeste mensen nu eenmaal niet een bul Nederlands hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
Oh wacht, tijd geeft een tijdstip aan en duur een periode. Dus moet het brandduur zijn.
Ja, langer laten groeien! Je hebt mooie krullenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
@maria, jij hebt zulke mooie donkere ogen en wenkbrauwennicccceeeee
ik ben trouwens nog aan het twijfelen over mijn haar... volgende week een afspraak bij de kapper....
wat vinden jullie;
zou ik een poging doen om het weer langer te laten groeien? met pony?
ik loop, als mn teen t weer doet, 3 keer per week hard...dat vind ik fijner dan zwemmen (kost ook minder tijd) maar misschien ga ik tussendoor ook wel zwemmen, woon nu vlakbij een ander zwembad. ga maar eens de tijden en prijzen daar navragen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef Ewelina het volgende:
kwak, ik geloof dat jij ongeveer een vergelijkbaar figuur hebt als ik toendertijd (volgens mij zijn we ook ongeveer even lang). Is het niet een optie om lekker 1 á 2 keer per week te gaan zwemmen (trainen?)
Dat hielp mij enorm
Komkommers vullen sowieso helemaal nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is zo kut. De laatste tijd ben ik bijna dag en nacht bezig met vertaalklusjes (al zou ik nu eigenlijk een analyserapport moeten schrijven) en sommige woorden staan gewoon niet in het woordenboek. En dan heb ik toch best veel vertaalwoordenboeken.
Ik heb hier trouwens een überranzige komkommer liggen. Dat kreng smaakt zuur!
Toch heb ik 3/4 opgegeten om te voorkomen dat ik me vergrijp aan de evil-sterren-koekjes.
Jij bent ruler of the Nederlands!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi, ik maak die verpakkingen niet en ik zit niet in de redactie van de Van Dale.
Maar om Tinks vraag te beantwoorden: brandduur is gewoon correct Nederlands. Het staat ook op mijn zak waxinelichtjes.
Van haar weinig verstand, maar een pony met een bril kan best leuk zijn! Moet het alleen geen rechte zijn, maar een schuine (die kan je dan een beetje laten 'rusten' op het montuur). Maar BJ, jij zou toch lenzen gaan doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, langer laten groeien! Je hebt mooie krullen
Maar een pony... icm een bril wordt het denk ik niet zo mooi... en volgens mij is een pony met krullend haar een ramp om in model te brengen.
Jamaar Cinnamongirl is toch kleiner dan jij? Word je dan niet te dun?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Faithy het volgende:
eenvoor kwak
ik ga dan ook maar voor de 60![]()
ben benieuwd hoe ik er dan uitzie
Ik weet het niet, lieve schatquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij bent ruler of the Nederlands!!
Je had Tinks vraag al beantwoord, nu de mijne. Waar slaat die benaming op? En wat zouden ze dan bedoelen met brandtijd en brandduur ( als verschil )
Van Dale is ook een kloodtzak trouwens, die vraagt tegenwoordig geld voor woorden die helemaal niet van hem zijn
dan is ie oud! is de fase voor het rottenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is zo kut. De laatste tijd ben ik bijna dag en nacht bezig met vertaalklusjes (al zou ik nu eigenlijk een analyserapport moeten schrijven) en sommige woorden staan gewoon niet in het woordenboek. En dan heb ik toch best veel vertaalwoordenboeken.
Ik heb hier trouwens een überranzige komkommer liggen. Dat kreng smaakt zuur!
Toch heb ik 3/4 opgegeten om te voorkomen dat ik me vergrijp aan de evil-sterren-koekjes.
Idd, laat maar groeienquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar een pony... icm een bril wordt het denk ik niet zo mooi... en volgens mij is een pony met krullend haar een ramp om in model te brengen.
Te dun. Anorectisch grapje hopelijk?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:23 schreef Faithy het volgende:
eenvoor kwak
ik ga dan ook maar voor de 60![]()
ben benieuwd hoe ik er dan uitzie
ik heb nu ook een pony?? en zonder pony heb ik een erg lang voorhoofd.. niet charmant.. (heb wel vaker lang haar gehad, zonder pony en dat was echt geen succes,....)quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ben jij leuk!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef neen het volgende:
[..]
Idd, laat maar groeienen Maria heeft idd mooieogen/wenkbrauwen en knijpwangen
Ik ga m'n haar maar weer knippenkan het niet eens meer in model krijgen
O ja, dit is mij hoofd.... m'n haar was hier al net te lang voor het model waardoor het door de wind niet meer helemaal goed in model zit.
Flinke borsten heb ik ook, maar geen dikke kont. Taille wel altijd. Op zich heb je wel gunstige verhoudingen, dat scheelt enorm. En je hebt tenminste geen plofkop, zoals ik wel hadquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik loop, als mn teen t weer doet, 3 keer per week hard...dat vind ik fijner dan zwemmen (kost ook minder tijd) maar misschien ga ik tussendoor ook wel zwemmen, woon nu vlakbij een ander zwembad. ga maar eens de tijden en prijzen daar navragen.
ik denk wel dat ik dikkere benen en heupen heb dan jij (op die foto kruipt mn trui nogal op) maar ook flinke borsten (80 E). ik heb op mn dikst wel een flinke buik, maar ik heb wel altijd relatief gezien een tialle gehad en een dikke kont in verhouding... (nu maat M/L/42 boven, tenzij t neit rekt op de borst, dan 44/46, en maat 44/46/XL onder)
Nog een keertje in de herhalingquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:17 schreef Kisanija het volgende:
Hoi allemaal,
ik lees hier al een poosje mee, vooral om inspiratie op te doen...
Nu had ik eigenlijk een klein vraagje voor SHE.
Hoe denk jij over de video's van Billy Blanks, en dan met name bootcamp.
Helpt dat op strakker te worden en/of af te vallen?
toffe brilquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:31 schreef neen het volgende:
[..]
Idd, laat maar groeienen Maria heeft idd mooieogen/wenkbrauwen en knijpwangen
Ik ga m'n haar maar weer knippenkan het niet eens meer in model krijgen
O ja, dit is mij hoofd.... m'n haar was hier al net te lang voor het model waardoor het door de wind niet meer helemaal goed in model zit.
Ja natuurlijk! In de korst zit niets extra's ofzo hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:24 schreef kwakveense het volgende:
praktisch vraagje: als ik broodrolletjes met sla en kipfilet maak, she, mag ik dan de korstjes van t brood snijdenik vind kortjes van rbood niet zo lekker... t voelt als n echte traktatie als ik brood zonder korstjes eet.
tenzij t brood met lekkere pitjes op de kortsjes is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen vind ik deze foto van hem leuker, omdat ie daar zo net niet lacht en het hard probeert in te houden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op met fotospam
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Billy is tof!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Nog een keertje in de herhaling![]()
Sorry dat ik zo binnen kom vallen trouwens.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD![]()
Grappige foto, Douwe!Leuke bril ook! Al is vanuit die hoek lastig te zien hoe je er nou precies uit ziet, haha.
Overigens heb ik hier een foto waarop mn bolle wangen veel beter te zien zijn (dus eigenlijk is de foto erger XD, al trek ik iig geen scheef hoofd). Moest alleen vragen aan vriend of ik hem hier neer mocht plonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen vind ik deze foto van hem leuker, omdat ie daar zo net niet lacht en het hard probeert in te houden![]()
Oh, jij hebt inderdaad echt schattige bolle wangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op met fotospam
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:35 schreef Ewelina het volgende:
Een heeeeeeel onflatteuze foto
Net geopereerd, dus een lelijke sportbh aan waardoor alles platgedrukt wordt. Zo zag ik er dus uit
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Te dun. Anorectisch grapje hopelijk?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD![]()
Grappige foto, Douwe!Leuke bril ook! Al is vanuit die hoek lastig te zien hoe je er nou precies uit ziet, haha.
Overigens heb ik hier een foto waarop mn bolle wangen veel beter te zien zijn (dus eigenlijk is de foto erger XD, al trek ik iig geen scheef hoofd). Moest alleen vragen aan vriend of ik hem hier neer mocht plonkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, en jam op m'n shirt, maar dat zag ik eerst niet omdat het net onder m'n borsten zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu hou ik op met fotospam.
Leuk vriendje..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:
[..]denk dat dat nog wel meevalt, da's nog 'maar' 8 kg verwijderd van nu en ik denk zelfs dat ik met dat gewicht proportioneel in orde ben
ongeveer
ik denk dat het je best mooi zal staan MoBlo...quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:
[..]denk dat dat nog wel meevalt, da's nog 'maar' 8 kg verwijderd van nu en ik denk zelfs dat ik met dat gewicht proportioneel in orde ben
ongeveer
De hoofdstad natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
fotospam is tof! ik kijk graaaaaaaag foto's
ennuh Neen, waar woon je in Fryslan?
8 kilo is voor iemand met jouw gewicht al snel heel veel volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:
ongeveer
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef neen het volgende:
Gisteren trouwens nog 5 minuten dik staan hakken als een old skool maddergabberdaar word je ook moe van zeg
Ik dans eigenlijk elke dag wel een half uur, gewoon in mijn kamer. Vind ik leuk. Ik denk ook wel dat dat helpt om op gewicht te blijven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef neen het volgende:
Ja, de foto is voor mij goed want zo zie je geen onderkin
Gisteren trouwens nog 5 minuten dik staan hakken als een old skool maddergabberdaar word je ook moe van zeg
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil een potentieel leuke vrouw mailen, maar ik weet niet wat ik moet schrijven!. Help!
Och jee, moblo, 8 kg is best veel! Ik vind je nu al erg slank. Volgens mij word je er niet mooier op als je veel dunner wordt hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:
ongeveer
Je hebt een plan nodig. Wat is je plan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:42 schreef Kisanija het volgende:
Ok, dank je wel SHE!
Nu nog wat meer discipline kweken wat betreft eten en sporten.
Wat dat betreft ben ik zooo zwak
Ik weeg nu 65 kilo bij 1.67m en wil heel graag naar de 60 kilo of net iets daaronder.
ik eet momenteel het brood dat in mn vriezer zit. van dat inuline vezel witbrood maar dan goedkoop van de lidl.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! In de korst zit niets extra's ofzo hoor.
Eet je wel braaf volkoren brood? En geen fabrieksbrood maar normale van de bakker?
En lust je roggebrood?
haha zoietsquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:41 schreef neen het volgende:
[..]
De hoofdstad natuurlijkben ik gespot ofzo
Ik denk ook niet dat MoBlo nog veel moet afvallen. Je verhoudingen zullen denk ik niet heel erg anders worden, als je pech hebt raak je het juist kwijt op plaatsen waar je het niet kwijt wil.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och jee, moblo, 8 kg is best veel! Ik vind je nu al erg slank. Volgens mij word je er niet mooier op als je veel dunner wordt hoorMaar goed, zelf weten natuurlijk. Ik denk niet dat je je veel van mijn mening zult aantrekken
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef SHE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor dat er ook maar een letter geschreven gaat worden naar die chick, moet ze eerst door de Slank-ballotage commissie.
Wie is ze
Wat doet ze
Wie is haar vader
Wie is haar moeder
En heeft ze een man
??
quote:Wat dat betreft ben ik zooo kwak
Oe dan schrijf je: "Hallo daar! Je hebt geen man en wel een kat, goede reden om te daten lijkt mij".quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
!
Ik weet alleen dat ze een kat heeft en ze maakt geen melding van een man, noch is er reden om aan te nemen dat er een man is.
Die mag je dus volgende week echt niet meer!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik eet momenteel het brood dat in mn vriezer zit. van dat inuline vezel witbrood maar dan goedkoop van de lidl.
brood van de bakker is zo duurmaar wel t lekkerst...
volkoren met pitjes erop. maandzaad liefst...en dan van de bakker...
oh en roggebrood vind ik echt heel heel vies. de geur alleen al![]()
Ik ga wel eens voor de spiegel checken hoe het staat met m'n dancemovesquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dans eigenlijk elke dag wel een half uur, gewoon in mijn kamer. Vind ik leuk. Ik denk ook wel dat dat helpt om op gewicht te blijven.
Overigens doe ik dit al jaren.
Heb je citroentje in huis?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
Oh boy, ik moet kotsen van die gore komkommer
yup, denk t wel. word niet heel blij van knackebröd maar dat kan ik mezelf wel aanleren. welke vezelcrackers zijn gezond en geen pure suiker verder? volkoren vitalu met sesam, is die ok?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Die mag je dus volgende week echt niet meer!
En ja bakker is duur, maarrrr, je moet ook niet zoveel brood eten!
Met een heel brood moet je een week kunnen doen.
En als je goed stevig volkorenbrood hebt, dan eet je ook veel minder.
Vezelcrackers lust je wel?
Plannen maak ik vaak genoeg, het punt is dat ik me er niet aan houd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt een plan nodig. Wat is je plan?
En je bent niet zwak, je hebt gewoon geen plan.
De aanwezigheid van banketbakkersbonbons, kerstkoekjes, lebkuchen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je citroentje in huis?
Halve uitpersen en opdrinken, gaat het over.
Wat bezielde je?
Vezelcrackers van Brinta zijn ontzettend lekker en gezond.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
yup, denk t wel. word niet heel blij van knackebröd maar dat kan ik mezelf wel aanleren. welke vezelcrackers zijn gezond en geen pure suiker verder? volkoren vitalu met sesam, is die ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |