morning cardio op een nuchtere maag is de shitquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Welke randdebiel heeft eigenlijk ooit vroeg opstaan bedacht?![]()
.
Ik zeg niet dat ik niets aan krachttraining doe ... heb thuis gewoon gewichten liggen en ontwikkel redelijk wat spiermassa met taekwondo. Zeg alleen dat ik het niet in een sportschool doe, en dat ga ik ook zeker niet doen omdat ik mn vetvrije massa moet weten. Zo belangrijk vind ik het allemaal niet, als mijn broeken wijder gaan zitten, weet ik genoegquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:21 schreef Raskolnikov het volgende:
succesvol afvallen heeft ook krachttraining nodig in het pakket Chicolate... je hoeft het niet perse op te bouwen, maar je wilt het wel houden; meer spiermassa is een beter metabolisme en dus een hogere BMR
Niet voor mijquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:21 schreef Raskolnikov het volgende:
[..]
morning cardio op een nuchtere maag is de shit
koffie ofzo is geen probleem.... eiwitten ook niet als he niet anders kan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet voor mijeerst een bodempje en een cappucino, en dan trainen
omdat ik daar geen zin in heb om dat bij te houdenquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:14 schreef Raskolnikov het volgende:
Waarom nemen jullie vetpercentage en vetvrijemassa niet in beschouwing?
Dat deed ik 5 jaar geleden ook maar vind dat duizelig worden niet echt geweldig meer....quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:21 schreef Raskolnikov het volgende:
[..]
morning cardio op een nuchtere maag is de shit
Ik vond Co's tip om 2 maten te bestellen toch wel goed......quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:55 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben boos. Ik zou een trui bij de H&M bestellen, en die was er alleen in XS. Ik heb S of XS daar, dus mooi, geen keuze. Kijk ik vanmorgen, zijn allebei de maten (en een leukere kleur) weer op voorraad. Ja welke maat moet ik dan nemen. Niet allebei, wil eigenlijk niet terugsturen. Dilemma's
.
Echt? Truitjes en bloesen draag ik nog steeds maat 38-40. Een s pas ik echt nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond Co's tip om 2 maten te bestellen toch wel goed......
Maar anders volgens mij kan jij echt wel een XS aan....een S heb ik vaak
zelfs ik pas een H&M maat Squote:Op vrijdag 12 december 2008 09:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Truitjes en bloesen draag ik nog steeds maat 38-40. Een s pas ik echt niet
Dan krijg ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
nou, gewoon:
" SHE, ik vind het niet te zuipen"
zeggen
Met truien en shirtjes bij de H&M kan ik zelfs op de kinderafdeling shoppen, maar volgens mij ligt dat meer aan het soort figuur dat je hebt als ik sommige mensen hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Truitjes en bloesen draag ik nog steeds maat 38-40. Een s pas ik echt niet
quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:26 schreef Faithy het volgende:die
van SHE is het laatste waar ik me druk om zou maken
als jij gaat kotsen/kokhalzen van alleen de lucht al, dan zou me dat aan mijn anus oxideren![]()
Om het met haar goed te maken eet ik vanmiddag kipsalade!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:27 schreef Faithy het volgende:
no personal offence naar SHE overigens
Wat weet je wel?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:34 schreef Faithy het volgende:
ik heb over jou ook nog wat gemist DML! Waar moet ik bijlezen?
Wil je niet zo vloeken?quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Welke randdebiel heeft eigenlijk ooit vroeg opstaan bedacht?![]()
.
Ik zou idd maar uitkijken!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:27 schreef Faithy het volgende:
no personal offence naar SHE overigens
Zo, jij bent een stuk helder dan ik ben!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Was Claudia niet jarig vandaag?
Gefeli!![]()
Van dat uitstrijkje? Toen ben ik afgelopen dinsdag geweest en werden er afwijkende cellen geconstateerd en is er weefsel afgenomen wat nu in onderzoek is en de de uitslag duurt twee weken dus daarvoor zijn we aan het duimen draaien.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb het gevolgd tot de nare diagnose, zeg maar
Dat komt omdat ik de discussie gisteravond niet heb meegekregen en dus niet werd afgeleid.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, jij bent een stuk helder dan ik ben!
Wat een hoop ellende.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Van dat uitstrijkje? Toen ben ik afgelopen dinsdag geweest en werden er afwijkende cellen geconstateerd en is er weefsel afgenomen wat nu in onderzoek is en de de uitslag duurt twee weken dus daarvoor zijn we aan het duimen draaien.
Verder werd ik bij mijn nieuwe baan eruit gezet in de proeftijd dus ben ik hard op zoek naar iets anders.
/einde samenvatting
ik ben de Zen-Heid Zelve tegenwoordig, dus ik maak geen ruzie meerquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zou idd maar uitkijken!
Claudia, gefeliciteerd!!!![]()
laten we hopen dat de 7 vette jaren binnenkort aanbrekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Van dat uitstrijkje? Toen ben ik afgelopen dinsdag geweest en werden er afwijkende cellen geconstateerd en is er weefsel afgenomen wat nu in onderzoek is en de de uitslag duurt twee weken dus daarvoor zijn we aan het duimen draaien.
Verder werd ik bij mijn nieuwe baan eruit gezet in de proeftijd dus ben ik hard op zoek naar iets anders.
/einde samenvatting
Mogen wij je hier aan herinneren?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben de Zen-Heid Zelve tegenwoordig, dus ik maak geen ruzie meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |