quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef neen het volgende:
Gisteren trouwens nog 5 minuten dik staan hakken als een old skool maddergabberdaar word je ook moe van zeg
Ik dans eigenlijk elke dag wel een half uur, gewoon in mijn kamer. Vind ik leuk. Ik denk ook wel dat dat helpt om op gewicht te blijven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:40 schreef neen het volgende:
Ja, de foto is voor mij goed want zo zie je geen onderkin
Gisteren trouwens nog 5 minuten dik staan hakken als een old skool maddergabberdaar word je ook moe van zeg
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil een potentieel leuke vrouw mailen, maar ik weet niet wat ik moet schrijven!. Help!
Och jee, moblo, 8 kg is best veel! Ik vind je nu al erg slank. Volgens mij word je er niet mooier op als je veel dunner wordt hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:39 schreef Faithy het volgende:
[..]denk dat dat nog wel meevalt, da's nog 'maar' 8 kg verwijderd van nu en ik denk zelfs dat ik met dat gewicht proportioneel in orde ben
ongeveer
Je hebt een plan nodig. Wat is je plan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:42 schreef Kisanija het volgende:
Ok, dank je wel SHE!
Nu nog wat meer discipline kweken wat betreft eten en sporten.
Wat dat betreft ben ik zooo zwak
Ik weeg nu 65 kilo bij 1.67m en wil heel graag naar de 60 kilo of net iets daaronder.
ik eet momenteel het brood dat in mn vriezer zit. van dat inuline vezel witbrood maar dan goedkoop van de lidl.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! In de korst zit niets extra's ofzo hoor.
Eet je wel braaf volkoren brood? En geen fabrieksbrood maar normale van de bakker?
En lust je roggebrood?
haha zoietsquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:41 schreef neen het volgende:
[..]
De hoofdstad natuurlijkben ik gespot ofzo
Ik denk ook niet dat MoBlo nog veel moet afvallen. Je verhoudingen zullen denk ik niet heel erg anders worden, als je pech hebt raak je het juist kwijt op plaatsen waar je het niet kwijt wil.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och jee, moblo, 8 kg is best veel! Ik vind je nu al erg slank. Volgens mij word je er niet mooier op als je veel dunner wordt hoorMaar goed, zelf weten natuurlijk. Ik denk niet dat je je veel van mijn mening zult aantrekken
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef SHE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor dat er ook maar een letter geschreven gaat worden naar die chick, moet ze eerst door de Slank-ballotage commissie.
Wie is ze
Wat doet ze
Wie is haar vader
Wie is haar moeder
En heeft ze een man
??
quote:Wat dat betreft ben ik zooo kwak
Oe dan schrijf je: "Hallo daar! Je hebt geen man en wel een kat, goede reden om te daten lijkt mij".quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
!
Ik weet alleen dat ze een kat heeft en ze maakt geen melding van een man, noch is er reden om aan te nemen dat er een man is.
Die mag je dus volgende week echt niet meer!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik eet momenteel het brood dat in mn vriezer zit. van dat inuline vezel witbrood maar dan goedkoop van de lidl.
brood van de bakker is zo duurmaar wel t lekkerst...
volkoren met pitjes erop. maandzaad liefst...en dan van de bakker...
oh en roggebrood vind ik echt heel heel vies. de geur alleen al![]()
Ik ga wel eens voor de spiegel checken hoe het staat met m'n dancemovesquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik dans eigenlijk elke dag wel een half uur, gewoon in mijn kamer. Vind ik leuk. Ik denk ook wel dat dat helpt om op gewicht te blijven.
Overigens doe ik dit al jaren.
Heb je citroentje in huis?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
Oh boy, ik moet kotsen van die gore komkommer
yup, denk t wel. word niet heel blij van knackebröd maar dat kan ik mezelf wel aanleren. welke vezelcrackers zijn gezond en geen pure suiker verder? volkoren vitalu met sesam, is die ok?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Die mag je dus volgende week echt niet meer!
En ja bakker is duur, maarrrr, je moet ook niet zoveel brood eten!
Met een heel brood moet je een week kunnen doen.
En als je goed stevig volkorenbrood hebt, dan eet je ook veel minder.
Vezelcrackers lust je wel?
Plannen maak ik vaak genoeg, het punt is dat ik me er niet aan houd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt een plan nodig. Wat is je plan?
En je bent niet zwak, je hebt gewoon geen plan.
De aanwezigheid van banketbakkersbonbons, kerstkoekjes, lebkuchen....quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je citroentje in huis?
Halve uitpersen en opdrinken, gaat het over.
Wat bezielde je?
Vezelcrackers van Brinta zijn ontzettend lekker en gezond.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:52 schreef kwakveense het volgende:
[..]
yup, denk t wel. word niet heel blij van knackebröd maar dat kan ik mezelf wel aanleren. welke vezelcrackers zijn gezond en geen pure suiker verder? volkoren vitalu met sesam, is die ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |