dat is heel moeilijk...quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ietsje maar hoor Beesie!! Als je zo blijft is het ook prima, maar ik zou als ik jou was geen gram meer afvallen. Ik denk dat je je blind staart op je buikvelletje! Dat je alleen daar naar kijkt! Ga eens voor de spiegel staan en kijk door je oogharen. Zodat je je silhouet ziet en niet de details........
Niet 89 heup?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is idd een goeie stelregel. In elk geval die voor een gezond gewicht. Maar gezond is natuurlijk niet altijd even saxay.
In mijn modellentijd woog ik 58kg bij 176, mijn maten waren 94-53-98 en ik vond het niet te dun. Ik had nog genoeg vetjes her en der. Naja, behalve mijn borsten dan, die waren er zeg maar niet.
Die kende ik nog niet!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:55 schreef conleche het volgende:
Dat is veel te dun. Eigenlijk vind ik de oude regel: je lengte min 110 over het algemeen wel een goeie.
Ik zou zelf ook geen 55 kg willen wegen, al was dat zo'n 15 jaar geleden wel mijn droom.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
lengte min 110? Dan moet ik 58 kilo wegen. Huu. Dan ben ik eigenlijk best veel te zwaarIk ga eerst maar eens onder de 70 komen (bijna! woeiiii) en dan richting de 65! En als ik daar eenmaal ben zie ik verder.
Muis you sexay thing![]()
*eet appel + kaneel*
Nou ja, het is een algemene regel, dus het heeft ook wel wat te maken met je bouw, dus sommigen zijn mooier, een paar kilo eronder en sommigen een paar kilo erboven. Maar bij mij klopt het wel zo'n beetje. Als ik 58 zou wegen zou dat heel goed zijn. Maar ik kan me voorstellen, als je bv heel zware borsten hebt, of heel brede heupen, dat je dan iets erboven moet gaan zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:11 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet!
Dan zou ik dus af kunnen vallen naar 57 kilo
Idemquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met die stelregel ben ik 1 kg te licht. Ik kan er dus wel mee leven.
Zowel jij als Ewelina hebben nogal flinke borsten, dus dan geldt het niet helemaal voor jullie!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook geen 55 kg willen wegen, al was dat zo'n 15 jaar geleden wel mijn droom.
Ik ben net zo lang als jij maar ik moet nu wel tevreden zijn met 72 (of iets minder)quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik had dat nooit gedacht. Ik had met mijn 1.68 m en 72 helemaal niet eens overgewicht, maar op de een of andere manier ben ik met dat gewicht toch echt best wel dik.
Nu, met 66/67 kilo ben ik al een maatje minder. Dit was ook mijn streefgewicht, maar nu wil ik eigenlijk wel door voor de 60.
Dan ben ik echt réteslank: ik woog dat tot mijn 20ste.
Maar dat betekent niet dat ik dat 10 jaar later niet ook weer kan wegen!
It's all about willpower.
Ik heb minder taille en heup dan jij, denk ik. Ik ben wat rechter, jij bent mooi gevormd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:
(en stiekem ga ik er vanuit dat ik sowieso wel weer ga afvallen als ik ga samenwonen)
Ik denk dat je dat laatste idee moet laten varen. Veel vrouwen komen juist aan als ze gaan samenwonen (en de man valt af).quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:
(en stiekem ga ik er vanuit dat ik sowieso wel weer ga afvallen als ik ga samenwonen)
oeee samenwonen is juist vaak funest voor je lijntjequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je juist dán aan gaat komen. Dat zie je zo vaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |