Ja hallo, bij sommige mannen werkt subtiel gewoon nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jullie vrouwen zijn ook zo subtiel
En een baard laten staan! Of was dat Benny?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
toeval bestaat niet...het is het universum dat mij op subtiele wijze wil vertellen dat ik strakke glitterbroeken aan moet trekken en veel te vrolijke liedjes moet zingen
bij sommige vrouwen kennelijk ook niet....ik zal voortaan minder subtiel zijn als ik sarcastisch benquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hallo, bij sommige mannen werkt subtiel gewoon niet
als ik het goed zie heb je nog geen toetje gehad...quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb verdorie net m'n eten op!! Zie bovenstaand lijstje!!
Jammer
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
bij sommige vrouwen kennelijk ook niet....ik zal voortaan minder subtiel zijn als ik sarcastisch ben
geen idee...mijn ABBA-kennis heeft grenzenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En een baard laten staan! Of was dat Benny?
Hij is spits, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef conleche het volgende:
Kim! Dat wist ik niet! Wat doet hij dan bij Ajax??
+10 fout!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als ik het goed zie heb je nog geen toetje gehad...
er zit een blauwe vlek voor je hoofd!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij mij zie je ook wel duidelijk dat het bij de heupen allemaal wat uitdijt![]()
[ afbeelding ]
Op mijn bikinivakantiefoto zie je niet dat het uitdijt, omdat álles uitdijtquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij mij zie je ook wel duidelijk dat het bij de heupen allemaal wat uitdijt![]()
[ afbeelding ]
een rel uitlokken? ik pas mij slechts aan aan het gezelschapquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een rel ga je maar lekker bij iemand ander uitlokken heurrr
en ik zag het sarcasme wel![]()
Bij jou een plankquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
er zit een blauwe vlek voor je hoofd!
+10 maar? ik ging voor minstens +15quote:
Ik heb sarcasme uitgevondenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een rel uitlokken? ik pas mij slechts aan aan het gezelschap![]()
...natuurlijk, Agnetha
Waarom denk je dat ik deze neem en niet die in bikini van dezelfde vakantie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op mijn bikinivakantiefoto zie je niet dat het uitdijt, omdat álles uitdijt![]()
Ik vind trouwens dat je een prachtig figuur hebt, voor zover ik kan beoordelen!
ik ben in de war....ben je nu sarcastisch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb sarcasme uitgevondenOp internet werkt het alleen niet zo..
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als ik het goed zie heb je nog geen toetje gehad...
Helaaschquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
+10 maar? ik ging voor minstens +15
Jij zit ook in elk sub forumquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben in de war....ben je nu sarcastisch?
Nee, maar jij welquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben in de war....ben je nu sarcastisch?
jouw gemis....en eigenlijk ben ik ook meer een hele maaltijd dan alleen een toetjequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef conleche het volgende:
[..]
20h40: koffie met chocolade
Nét te laat!!
Hij warmt de sokken vast op voor de spelersquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef conleche het volgende:
Kim! Dat wist ik niet! Wat doet hij dan bij Ajax??
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
HelaaschDan had je nog iets moeten toevoegen in de trant van: "You bring the whipped cream, I'll bring... me
".
...en ik ben niet de enigequote:
Ben je nou al aan die taart begonnen? Mijn motor staat al warm te draaien heurquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij warmt de sokken vast op voor de spelers.
Ik lurk alleenquote:
treurwilg? maar.....maar.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar jij wel![]()
jij treurwilg jij!![]()
dan hoef je je ook niet aangesproken te voelenquote:
er is mij een harem vol lekkere wijven beloofdquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
zwaai zwaai
welkom Abbagezellig een man extra hier
en hoe bevalt het?
Jeutje, wat is jouw pony snel aangegroeid!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:03 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik mijn benen bij elkaar had dan zie je wel dat het na mijn heupmaat weer zou aflopen en naar mijn taille (die je hier niet zo goed ziet) ook weer
Kwam trouwens ook mijn striae tegen...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
er is mij een harem vol lekkere wijven beloofd...dus we zullen zien...
I'll think aboot eetquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ohhh Maria, bij een eventuele volgende meet moet je komen hoor. En dan ga ik bij je in de buurt zitten
![]()
![]()
Goed hequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeutje, wat is jouw pony snel aangegroeid!
haha ben je net een paar dagen te laatquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Heeft Greys dat gezegd? Wijven? Tuttuttut Greysquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik snap wel dat je dat zegt waar de rest bij is, hoor....quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik wil alleen in McArmy zijn harem!
Ergo ze zijn er niet meer?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ben je net een paar dagen te laat
\quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik snap wel dat je dat zegt waar de rest bij is, hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |