But ofcourse! Co ook!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu ik jou een soort-van geadopteerd heb, ben ik dan nu een MILF?
Sound of Music!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Maria, I once knew a girl named Maria....
Ik wel, dus kan jullie gebitch niet volgen, wie weet lees ik morgen je eerste rel terug, zet hem op hè!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Wel fijn Abba, dat jij ook gewoon geen leven hebt op vrijdag!
Dat moet wel, want het staat al twee dagen in de plenning. Ik ben er zelfs voor naar de kookwinkel gelopen vandaag. Dus het.moet.wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom MOET dat?
Je moet helemaal niks.
wat jij wil....als jij liever die blonde bent, dan mag dat ook natuurlijk..quote:
Is goed. Begin je nu, stap ik in de auto, tegen de tijd dat ik daar ben, issie net vers warm uit de oven gok ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat moet wel, want het staat al twee dagen in de plenning. Ik ben er zelfs voor naar de kookwinkel gelopen vandaag. Dus het.moet.wel..
duidelijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu ik jou een soort-van geadopteerd heb, ben ik dan nu een MILF?
Kenne gaai maai?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Maria, I once knew a girl named Maria....
Thanks, ik mis ze welquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef kwakveense het volgende:
miss s wat een toffe broek!! mooie foto's hoor!
de rooie heet toch frida?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat jij wil....als jij liever die blonde bent, dan mag dat ook natuurlijk..
Ja zeg, en dat stukje bied je niet even aan mij en kaas aan? Van jou moeten we het hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef Greys het volgende:
Oeh, kim, that reminds me... ik heb nog cheesecake![]()
Ik had stiekem een stukje achtergehouden en hem niet helemaal meegenomen naar het werk![]()
Ze vonden hem wel lekker, maar eentje vroeg er hoort dat zo, dat het zo ingezakt is?
Zo isstie beterquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef kwakveense het volgende:
oh en hoi abba! ik ben kwak, het topicbiggetje en adoptie obeesjede trots van het topic maar af en toe een tikkie labielo!
Doeg mop!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:11 schreef Erik het volgende:
[..]
Ik wel, dus kan jullie gebitch niet volgen, wie weet lees ik morgen je eerste rel terug, zet hem op hè!![]()
Daag allemaal
Hoe bedoellu?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En Abba, be patient, het kan nooit lang meer duren
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef Greys het volgende:
Oeh, kim, that reminds me... ik heb nog cheesecake![]()
Ik had stiekem een stukje achtergehouden en hem niet helemaal meegenomen naar het werk![]()
Ze vonden hem wel lekker, maar eentje vroeg er hoort dat zo, dat het zo ingezakt is?
Deze foto is wel een paar kilootje geleden. op deze had ik 46, soms 48. nu 44 soms 46 bij broeken. topjes heb ik een stuk kleiner (M/L 42), tenzij ze niet rekken op de boobies, of tot over de heupen vallen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik inderdaad ook bedacht toen ik beter naar je foto ging kijken
Maar welke maat heb jij dan?
deze figuren kun je hebben bij élk gewicht he...t gaat om de bouw. met 10 kilo minder heeft die hourglass ook minder kwabben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef Miss_S het volgende:
En bij Kwak op de foto, sinds wanneer heeft een zandloperfiguur al die vetkwabben om haar taille?![]()
Thanks Maria, ik zou echt vaker spijkerbroeken meoten dragen...
Frida, of Annifrid, jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
de rooie heet toch frida?
en ik ben blond, dus wat dat betreft zou agnetha beter passen![]()
Zie je past hier prima tussenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Frida, of Annifrid, ja
Agnetha
Bjorn
Benny
Annifrid
ABBA dus....vandaar
waarom weet ik dit?
Ik vroeg mij af (in het fobo) wanneer dat bitchen en rellen nou begonquote:
Gezellig, ik zit hier toch maar in mijn eentje kerstfeest te vierenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is goed. Begin je nu, stap ik in de auto, tegen de tijd dat ik daar ben, issie net vers warm uit de oven gok ik
Omdat je abbadon heet, doh!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Frida, of Annifrid, ja
Agnetha
Bjorn
Benny
Annifrid
ABBA dus....vandaar
waarom weet ik dit?
straks ga ik nog bitchen en rellenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zie je past hier prima tussen
Dat begint zodra SHE en Miss_S een slumberparty gaan houden, en dan roept Greys heel hard treurwilg! naar iemand en dan is het hek van de dam!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af (in het fobo) wanneer dat bitchen en rellen nou begon
Dat is waar ookal verdwijnt soms een zandloperfiguur wel door teveel kilo'squote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
deze figuren kun je hebben bij élk gewicht he...t gaat om de bouw. met 10 kilo minder heeft die hourglass ook minder kwabben.
op deze site staan plaatjes van alle types (er is er ook eentje met een quiz, die kon ik niet vinden)
http://www.dailymail.co.u(...)body-types--you.html
Oh dát kan inderdaad nooit meer al te lang duren!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af (in het fobo) wanneer dat bitchen en rellen nou begon
Wegwezen dan. Ik verveel me (Dr Phil is saai) en ik wil een relquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dát kan inderdaad nooit meer al te lang duren!
Ze durven alleen niet wanneer ik er bij ben. Ik ben het mietje van de club, ik hou niet van vloeken
Dat is wel zoquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze durven alleen niet wanneer ik er bij ben.
zou je denken, Agnetha?quote:
Hou op, ik pies in mijn broek hier!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat begint zodra SHE en Miss_S een slumberparty gaan houden, en dan roept Greys heel hard treurwilg! naar iemand en dan is het hek van de dam!
..én terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:19 schreef kwakveense het volgende:
we zijn vanavond allemaal wel lief. speciaal voor jou...ofzo...
Nouja, kan geen toeval zijn toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zou je denken, Agnetha?![]()
nah, ik ben gewoon een vat vol zinloze kennis dat zo af en toe overloopt
goede gok....hé, inderdaad, en dan zonder onzekerheden die gecompenseerd moeten worden door overdreven alpha-mannelijk gedoequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef Greys het volgende:
Oh en Abba... even over die liedjes en het Abbagebeuren... ben je hé of ho?
Ik gok toch op hé met een tikkie metroman/vrouwelijke trekjes
Dat is mooi, anders zou je het hier niet uithouden ben ik bangquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
goede gok....hé, inderdaad, en dan zonder onzekerheden die gecompenseerd moeten worden door overdreven alpha-mannelijk gedoe
En door mij zijn Greys en jij maar mooi even MILF gewordenquote:
toeval bestaat niet...het is het universum dat mij op subtiele wijze wil vertellen dat ik strakke glitterbroeken aan moet trekken en veel te vrolijke liedjes moet zingenquote:
heb je trek?quote:
Waar is manlief dan? En kerst is pas over twee weken hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gezellig, ik zit hier toch maar in mijn eentje kerstfeest te vieren.
Ja, ja, rub it in!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En door mij zijn Greys en jij maar mooi even MILF geworden
jullie vrouwen zijn ook zo subtielquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is mooi, anders zou je het hier niet uithouden ben ik bang![]()
Een collega van mij is er trots op dat ik 'm alpha mannetje noem. Volgensmij snapt ie het niet helemaal![]()
Nadeel; hij is aan het werk. Voordeel; hij werkt vanavond bij Ajax, dus ik hoef vandaag geen voetbal op tv te kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waar is manlief dan? En kerst is pas over twee weken hoor
Nou kijk elk nadeel hep z'n voordeel en zulks...quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nadeel; hij is aan het werk. Voordeel; hij werkt vanavond bij Ajax, dus ik hoef vandaag geen voetbal op tv te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |