Daar hou ik je aan Bjornquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:03 schreef Erik het volgende:
[..]
Heftige scheldwoorden als treurwilg en vervolgens users wegjagen uit het topic, je verandert stiekem in een bitch Greys, ik zie het gewoon gebeuren
maar ja, je hebt geen fotoboek...quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Puh, als ik een fobo zou hebben zou ik je overtreffen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Abbabjorn! Dancing queeeeen, young and sweet, only seventeeeeen!
Hoezee voor Discovery! Wat kijk je? How it's made? Of de krabvissers? Of Really Big Things?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet taart bakken maar ik kan me niet losrukken van Discovery. Wat een kutdag
.
leef je uit, Annifridquote:
Ja hee, ik loop maar wat te schreeuwen. Net als moederlief kan ik niet echt goed bitchenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar ja, je hebt geen fotoboek...![]()
...en dan nog zou het nog moeten blijken natuurlijk....
tsja, het s gewoon zo: op t punt waar mn heupen dunner zijn steekt mn kont meer uit, en waar mn kont afloopt worden mn benen t breeds. per saldo ben ik dan dus overal even breed.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe kan dat overal hetzelfde zijn dan.....je hebt dan inderdaad wel een heel ander figuur
Bij mij is echt alleen op het breedste punt 111 en daarna verschilt het overal en zit het snel al onder de 100
Ik was mythbusters aan het kijken, nu is die vent die al die kutbaantjes doet voor een dag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezee voor Discovery! Wat kijk je? How it's made? Of de krabvissers? Of Really Big Things?
Maria, I once knew a girl named Maria....quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Abbabjorn! Dancing queeeeen, young and sweet, only seventeeeeen!
Zeg, ken je Abba! Het is Agnethaquote:
Waarom MOET dat?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet taart bakken maar ik kan me niet losrukken van Discovery. Wat een kutdag
.
*geeft Greys een Watjes-Knuffel*quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:06 schreef Greys het volgende:Gewoon allebei over het treurwilg-debacle beginnen he!? Kunnen jullie wel Erik en Maria?
Miss_S, wat een sekseh foto's!
Ja zoiets had ik inderdaad ook bedacht toen ik beter naar je foto ging kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, het s gewoon zo: op t punt waar mn heupen dunner zijn steekt mn kont meer uit, en waar mn kont afloopt worden mn benen t breeds. per saldo ben ik dan dus overal even breed.
Nu ik jou een soort-van geadopteerd heb, ben ik dan nu een MILF?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, ik loop maar wat te schreeuwen. Net als moederlief kan ik niet echt goed bitchen
een leven hebben wordt overschatquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Wel fijn Abba, dat jij ook gewoon geen leven hebt op vrijdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |