daarvoor alquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sinds je post in dit topic bedoel je
...en met dat soort woorden hou je me absoluut hierquote:
Ik zie alvast een mooie slanke taille!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb t effe gepaint voor de duidelijkheidhet was 1 cm meer dan ik dacht trouwens idd... mar t is bij mij over de hele heup onderbuik gebied hetzelfde!
cijfer 1,3 en 4 zijn 113, cijfer 2 is 111 (daar meette ik nomaal mn heupbreedte)
oh dit is een foto van t voorjaar, woog daar nog iets van 85
[ afbeelding ]
Hoe kan dat overal hetzelfde zijn dan.....je hebt dan inderdaad wel een heel ander figuurquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb t effe gepaint voor de duidelijkheidhet was 1 cm meer dan ik dacht trouwens idd... mar t is bij mij over de hele heup onderbuik gebied hetzelfde!
cijfer 1,3 en 4 zijn 113, cijfer 2 is 111 (daar meette ik nomaal mn heupbreedte)
oh dit is een foto van t voorjaar, woog daar nog iets van 85
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het goed!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en met dat soort woorden hou je me absoluut hier![]()
![]()
hahaha.....ik hou wel van een uitdagingquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Oke Abba. Let's cut to the dinges....
- Je hoeft geen dikke kont te hebben om hier mee te posten
- We hebben hier teveel vrouwen (maar wel alleen maar lekkere wijven)
- Er wordt teveel gebitchfight
- Jij moet enig mannelijk tegenwicht gaan bieden
Are you the man for the job?
Excusez-moi voor het onderschatten, hoe durf ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
daarvoor alje onderschat de aantrekkingskracht van mijn fotoboek...
Het is hier net Hotel California Abba, mark my wordsquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en met dat soort woorden hou je me absoluut hier![]()
![]()
yup, op zaterdag gingen we douchen of in bad (diepe douchebak that is...) en haartjes wassen én nageltjes knippen. drama's!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef conleche het volgende:
Toen ik klein was, zeg maar tot een jaar of 8, ging ik ook maar 1x in de week in bad .Haar werd gewassen en mijn moeder ging het dan föhnen, met zo'n stomme krul naar binnen, ook bij de pony) De rest van de tijd ging het met washandjes enzo. Is dat bij jullie generatie anders?
als een Jack Russel? ik weet niet of dat bovenaan de lijst staat van dingen die ik aan mijn been zou willen hebben hangen, maar vooruit....quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik bedoelde het goed!*kusjekroel*
* Greys gaat als een Jack Russel aan het been van Abba hangen
Zeg, zit jij nou de mannelijke versterking weg te jagen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh, dat is een leuk koosnaampje! Abba!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
ach, je weet niet beterquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Excusez-moi voor het onderschatten, hoe durf ik
Ik had het bijna alweer verziekt, zag je het gebeuren?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:59 schreef Erik het volgende:
[..]
Zeg, zit jij nou de mannelijke versterking weg te jagen?
je klinkt een beetje bitterquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is hier net Hotel California Abba, mark my words
Puh, als ik een fobo zou hebben zou ik je overtreffenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach, je weet niet beter![]()
maar nu wel....
Ja sorry!! zo moeder, zo dochter i guessquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaag hem nou niet wèhegggggggggggg!
noem me maar Bjorn of Benny danquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhh, dat is een leuk koosnaampje! Abba!![]()
dan denk ik wel gelijk aan dancing queen en zulks, maar soit![]()
Kaas heeft de laatste rel meegemaakt gisteravond alhier, maar hij komt er wel weer bovenop.quote:
Heftige scheldwoorden als treurwilg en vervolgens users wegjagen uit het topic, je verandert stiekem in een bitch Greys, ik zie het gewoon gebeurenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het bijna alweer verziekt, zag je het gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |