Ja, ik heb het overleefd, maar ik vond het dóódeng.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ojee, dan knal je die bocht daar onder echt keihard door.Zonder valpartijen overleefd?
En ik weiger heuvels op te gaan, officieel moet ik ook langs die brug bij de Ikea, maar dat wil ik ook niet, dus ik fiets altijd hele stukken om.
Ja! Kom je ook via dat fietspas langs het water met de woonboten? Normaal ga ja dan aan het einde naar links dat bedrijven terrein op met de heuvel, maar je kunt daar ook naar rechts gaan, dan kom je bij van die blokkenhuizen. Bruggetje over, tussen die huizen door naar rechts, dan weer naar links en dan de weg volgen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er is een andere kant?. Want ik wil eigenlijk naar die Jumbo maar ik durf gewoon niet vanwege die weg.
.
Na mijn wekkerverhaal weet je toch hopelijk wel hoe absurd eerlijk ik ben?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke! Dank voor je eerlijke antwoord, ik vind dat soort dingen altijd razend interessant!
Klinkt als mijn boom, conleche!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:54 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook ieder jaar een kerstboom die ik optuig zonder modefratsels, maar gewoon met veel goud en zilver en met kerstballen die ik al mijn hele leven heb, af en toe aangevuld met iets nieuws, als er teveel is gebroken. Ik heb ook echt lievelings engeltjes, die een speciaal plekje hebben en vogeltjes met pluimpjes die ik koester.
Ik zou nooit een boom in 1 kleur blauw of zo willen. Vind dat zéér onpersoonlijk.
Als ik maar weet dat het in ieder geval mogelijk is! We doen altijd onze weekboodschappen bij de Jumbo aan de Korreweg, maar die bij de Euroborg is natuurlijk veul tofferder.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja! Kom je ook via dat fietspas langs het water met de woonboten? Normaal ga ja dan aan het einde naar links dat bedrijven terrein op met de heuvel, maar je kunt daar ook naar rechts gaan, dan kom je bij van die blokkenhuizen. Bruggetje over, tussen die huizen door naar rechts, dan weer naar links en dan de weg volgen.
Sorry, ik ben niet zo goed in weggen uit leggen, maar als je er bent zie je het vanzelf wel een beetje!
Dan kom je zeker ook nooit aan de zuidkant van het centraal station?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ojee, dan knal je die bocht daar onder echt keihard door.Zonder valpartijen overleefd?
En ik weiger heuvels op te gaan, officieel moet ik ook langs die brug bij de Ikea, maar dat wil ik ook niet, dus ik fiets altijd hele stukken om.
Én dichterbij denk ik. Het is zó'n mooie winkel, daar naartoe gaan is echt een uitstapje voor mijquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik maar weet dat het in ieder geval mogelijk is! We doen altijd onze weekboodschappen bij de Jumbo aan de Korreweg, maar die bij de Euroborg is natuurlijk veul tofferder.
Hoe kan ik dat nou met goed fatsoen beantwoorden als ik hem net hierheen heb gelokt?quote:
I know.quote:
Oh ja!quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na mijn wekkerverhaal weet je toch hopelijk wel hoe absurd eerlijk ik ben?.
Volgens googlemaps scheelt het een paar honderd meter (en dan is de Euroborg dichterbij). Nu kan ik écht niet meer wachten tot we maandag weer boodschappen mogen doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Én dichterbij denk ik. Het is zó'n mooie winkel, daar naartoe gaan is echt een uitstapje voor mij![]()
.
Ja, ze hebben daar zo veel! Ik vind het ook altijd vet leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als ik maar weet dat het in ieder geval mogelijk is! We doen altijd onze weekboodschappen bij de Jumbo aan de Korreweg, maar die bij de Euroborg is natuurlijk veul tofferder.
quote:
Hahaha en terecht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens googlemaps scheelt het een paar honderd meter (en dan is de Euroborg dichterbij). Nu kan ik écht niet meer wachten tot we maandag weer boodschappen mogen doen..
En ook vol met kerstkransjes en fondant en zo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt als mijn boom, conleche!Veel goud, engeltjes, vogeltjes met pluimpjes
En 2 glazen ballen met sneeuw erin
Ze weten nog niet dat ie weg is?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:06 schreef Esse_est het volgende:
Djies. So much voor buren en sociale controle enzo. Komt net mijn buuf vragen of het soms Ex' auto is die naast hun garage staat, want de lampen zijn nog aan. Dorps leven is niet meer wat het geweest is haha!
Oh ja, ik zie het! Mooi, daar gaan we dus voortaan naartoe.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ze hebben daar zo veel! Ik vind het ook altijd vet leuk.En bovendien zijn ze op zondag open!
En ik heb een prachtig screenshotje voor je gemaakt in google maps, maar mijn upload ding werkt niet.![]()
Iig als je een kaart bekijkt: je moet via de Schans/Bastion/Redoute etc naar rechts gaan.
En nu eten, witlof met aardappeltjes! (En kaas.)
Als ik niet elke dag kon douchen zou ik ook uit logeren gaan. Mèn, van het idee alleen al om niet elke dag te kunnen douchen krijg ik spontaan jeukquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:08 schreef Isegrim het volgende:
A.s. maandag beginnen ze hier met de renovatie van de badkamer. Vriendlief gaat dan uit logeren, want die wil graag elke dag douchen. Ik was me wel gewoon. Maar ik zal wel heel blij zijn als we over een paar weken uit de troep zijn!
Ik mis sneeuwvlokjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks voor het meedenken, merendeel van jullie vond deze het tofst dus die is het geworden![]()
Pff bloemkool ligt zwaar op de maag
Tja, 't is even niet anders. Ik kan er wel mee leven. Alleen haar wassen is een beetje lastig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik niet elke dag kon douchen zou ik ook uit logeren gaan. Mèn, van het idee alleen al om niet elke dag te kunnen douchen krijg ik spontaan jeuk.
Wassen is zó jaren '50(ik zie meteen m'n ouders in hun ondergoed naast elkaar staan met een washandje met zeep
)
Ja. Zo lang dat het spontaan gestopt is met sneeuwen bij SJPquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
Wat duurt het weer lang om een post te plaatsen!
Ik miste het ook dus heb het aangevraagd in het icon-topicquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mis sneeuwvlokjes. Verder issie leuk
.
Bij mij sneeuwt ie wel!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Zo lang dat het spontaan gestopt is met sneeuwen bij SJP.
Echte bazen maken hun sneeuwvlokjes zelfquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik miste het ook dus heb het aangevraagd in het icon-topic
Bij mij ging het hetzelfde eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef conleche het volgende:
Toen ik klein was, zeg maar tot een jaar of 8, ging ik ook maar 1x in de week in bad .Haar werd gewassen en mijn moeder ging het dan föhnen, met zo'n stomme krul naar binnen, ook bij de pony) De rest van de tijd ging het met washandjes enzo. Is dat bij jullie generatie anders?
Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef conleche het volgende:
Toen ik klein was, zeg maar tot een jaar of 8, ging ik ook maar 1x in de week in bad .Haar werd gewassen en mijn moeder ging het dan föhnen, met zo'n stomme krul naar binnen, ook bij de pony) De rest van de tijd ging het met washandjes enzo. Is dat bij jullie generatie anders?
Nope.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij sneeuwt ie wel!
Bij jou ook!
Ik ben geen leider, ik ben een volger!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echte bazen maken hun sneeuwvlokjes zelf.
Je ziet mijn icoontje sneeuwen? Dat moet ook hoor! Of ben je hier het woordje 'niet' vergeten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
Vikje, met 'bij jou ook' bedoelde ik dat ik jouw icoontje zie sneeuwen
Maar hoe kan het nou dat je het bij mij niet ziet dan? Andere layout? Ik kon hem alleen als webicon instellen omdat hij te groot was om te uploaden. Hoe heb jij dat gedaan dan?
ik ben natuurlijk niet helemaal objectief, maar....quote:
Daar issie, Greys!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk niet helemaal objectief, maar....![]()
hoi
*naar fobo rent*quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk niet helemaal objectief, maar....![]()
hoi
quote:
En niet voor niks zo te zienquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
maar goed dat ik net vanmorgen het dunne laagje stof en de spinnewebben van mijn fotoboek heb afgeveegd...
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En niet voor niks zo te zien
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
het is er druk genoeg vandaag, in ieder geval....
ik heb t effe gepaint voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
MAar meet je echt wel op het breedste gedeelte dan? bij mijn heupbot is het inderdaad alweer ver onder de 100
Maar zo raar is het natuurlijk niet dat het niet veel verschilt, jij bent een stuk kleiner en weegt hetzelfde
En het is niet lastig als je van jurkjes en rokjes houdbij een vrouwelijk figuur horen vrouwelijke kleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |