Ja. Zo lang dat het spontaan gestopt is met sneeuwen bij SJPquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:15 schreef Greys het volgende:
Wat duurt het weer lang om een post te plaatsen!
Ik miste het ook dus heb het aangevraagd in het icon-topicquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mis sneeuwvlokjes. Verder issie leuk
.
Bij mij sneeuwt ie wel!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Zo lang dat het spontaan gestopt is met sneeuwen bij SJP.
Echte bazen maken hun sneeuwvlokjes zelfquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik miste het ook dus heb het aangevraagd in het icon-topic
Bij mij ging het hetzelfde eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef conleche het volgende:
Toen ik klein was, zeg maar tot een jaar of 8, ging ik ook maar 1x in de week in bad .Haar werd gewassen en mijn moeder ging het dan föhnen, met zo'n stomme krul naar binnen, ook bij de pony) De rest van de tijd ging het met washandjes enzo. Is dat bij jullie generatie anders?
Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef conleche het volgende:
Toen ik klein was, zeg maar tot een jaar of 8, ging ik ook maar 1x in de week in bad .Haar werd gewassen en mijn moeder ging het dan föhnen, met zo'n stomme krul naar binnen, ook bij de pony) De rest van de tijd ging het met washandjes enzo. Is dat bij jullie generatie anders?
Nope.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij sneeuwt ie wel!
Bij jou ook!
Ik ben geen leider, ik ben een volger!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echte bazen maken hun sneeuwvlokjes zelf.
Je ziet mijn icoontje sneeuwen? Dat moet ook hoor! Of ben je hier het woordje 'niet' vergeten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
Vikje, met 'bij jou ook' bedoelde ik dat ik jouw icoontje zie sneeuwen
Maar hoe kan het nou dat je het bij mij niet ziet dan? Andere layout? Ik kon hem alleen als webicon instellen omdat hij te groot was om te uploaden. Hoe heb jij dat gedaan dan?
ik ben natuurlijk niet helemaal objectief, maar....quote:
Daar issie, Greys!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk niet helemaal objectief, maar....![]()
hoi
*naar fobo rent*quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk niet helemaal objectief, maar....![]()
hoi
quote:
En niet voor niks zo te zienquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
maar goed dat ik net vanmorgen het dunne laagje stof en de spinnewebben van mijn fotoboek heb afgeveegd...
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En niet voor niks zo te zien
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
het is er druk genoeg vandaag, in ieder geval....
ik heb t effe gepaint voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
MAar meet je echt wel op het breedste gedeelte dan? bij mijn heupbot is het inderdaad alweer ver onder de 100
Maar zo raar is het natuurlijk niet dat het niet veel verschilt, jij bent een stuk kleiner en weegt hetzelfde
En het is niet lastig als je van jurkjes en rokjes houdbij een vrouwelijk figuur horen vrouwelijke kleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |