hmmz....weet je....ik geloof niet dat ik zo'n foto heb...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou gewoon, van jezelfje figuur enzo
Klopt!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vrouwen denken ook maar aan één ding
Vivi is het grappigst van ons allemaal!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vivi is eigenlijk heel grappig dat ik dat nu pas zie![]()
!
ik wel (en die heb je natuurlijk net gemist haha)quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz....weet je....ik geloof niet dat ik zo'n foto heb...
het was ook meer een constatering dan een klacht hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klopt!![]()
mannen ook, dus dat is handig voor de voortplanting van ons ras endezo!
één of twee afleveringen in seizoen 1 geloof ik....ik vond het qua saaiheid geloof ik iets boven Ally McBeal en iets onder Desperate Housewives bivakeren...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
McAbba, heb je ooit Grey's Anatomy gezien eigenlijk?
Dan heb je ECHT niet op zitten letten!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vivi is eigenlijk heel grappig dat ik dat nu pas zie![]()
!
heb ik weerquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik wel (en die heb je natuurlijk net gemist haha)
Geen ge-'quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het was ook meer een constatering dan een klacht hoor
klinkt potentieel interessant....dan wacht ik wel even met je meequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
Ik wacht nog op het moment dat Viev McAbba even tegen haar borsten drukt!
je hebt gelijk...laat ik het maar gewoon accepteren...quote:
Hilarische film met een zingende James Bond en Mister Darcyquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef Muis006 het volgende:
Al dat ge-ABBA!
Ik heb voor mijn mams de Mammia Mia DVD gekocht voor kerst.
Met karaoke-ding!
En ik zing zelf natuurlijk het hardst mee.
That reminds me.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Heb je er eventueel een probleem mee om roze puppelslofjes aan te trekken, McAbba?
No reason, just checking
Ik heb hem nog niet gezien maar Mr.Darcyquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hilarische film met een zingende James Bond en Mister Darcy![]()
Exactly!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je hebt gelijk...laat ik het maar gewoon accepteren...
dat hangt van de situatie af, denk ik....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Heb je er eventueel een probleem mee om roze puppelslofjes aan te trekken, McAbba?
No reason, just checking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |