Hebbie de zwoele foto van Co al gezien?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hahaha....geef haar maar de schuld
haha nou gewoon, van jezelfquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmmm.....gezien de overige posts...waarvan precies?
Ik denk dat ik dat ook wel doequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jij kan je ook alleen inschrijven en dan kun je er gewoon met zn tweeen gaan wonen
Waarover!?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
moet ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerlijk zijn?
kijk gewoon even op de woningbouw sites regio leiden is www.woonzicht.nl oss en nijmegen weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wil juist wel iets doen maar weet niet wat/hoe
Maar je kan je bij meerder regio's inschrijven?
sommigen van julliequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef Greys het volgende:
Wie vroeg dat ook alweer?
Maar McAbba is een blijverdje, die laat zich niet door ons afschrikken, die heeft ons al láng in zijn hart gesloten, ik weet het zeker
die foto die jij net hebt gepost?quote:
Dus kopen kan altijd nog een optie zijn mocht huren niet lukkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Miss_s, als je gaat kopen, hoef je nu nog helemaal niets te doen....
huren heb ik geen ervaring mee, maar bovenstaande posters des te meer
Van je Benny!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmmm.....gezien de overige posts...waarvan precies?
natuurlijk heb ik die foto gezienquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie de zwoele foto van Co al gezien?
Dat is die blonde vamp die samen met moi op de foto staat in mijn fobo!
Dat blauw gele hart vervaagt wel weer als ze ergens in het tweede rijtje staanquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef neen het volgende:
Ik kom even het hoofd van McArmy laten zien
Hoi Abbadinges
Ik ben vroeg thuis en not amused, geen stem meer omdat die scheids het mij onmogelijk maakt normaal te doen tegen hem. Minimaal 8000 zijn het met me eens. Wat een klootzak is die Wiedemeijer zeg echt waar ik ben not amused
O ja, ik denk er ook aan heel kort haar te nemeneigenlijk wil ik langer haar maar ik denk niet dat dat staat + dat het meer werk is
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moest net heel hard lachen om jullie en vriendje: Wat is er![]()
?!
En toen mompelde ik maar iets over een emailtje![]()
vrouwen denken ook maar aan één dingquote:
McArmy is NIET mooi, laten we maar gewoon eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik zal het maar gewoon eerlijk zeggen.....
Ik ben 1.745!! Ik ben eigenlijk heel kleinquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:24 schreef SHE het volgende:
@ Co:
toch is het echt zoIk ben net zo lang als PF.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kijk gewoon even op de woningbouw sites regio leiden is www.woonzicht.nl oss en nijmegen weet ik niet.
somszijn er meerdere per regio, soms werken alle aanbieders samen, zoals in leiden.
in leiden is inschrijving een beetje voor de vorm, want daar maakte ik met 8 jaar nog niet eens echt kans...
bnij sommigen loont t om je samen in te schrijven, bij anderen niet, bij allemaal kun je volgens mij inschrijven zodra je er binding hebt. als je maar t inschrijfgeld (meestal 25) en daarna 5 euro per jaar (of 10) betaalt....
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik biecht op....
Ik vind McArmy helemaaaaaaal niet leuk...
sterker nog; ik vind het onaantrekkelijk....
*schaamt zich en trekt zich terug in een hoekje, wachtende op de reacties van de McArmy-aanbiddersssss*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |