Ik dacht dat ze gemeen was maar ik heb het verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je ECHT niet op zitten letten!
Ik wacht nog op het moment dat Viev McAbba even tegen haar borsten drukt!
Ohh heb je ook de BBC Pride & Prejudice?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien maar Mr.Darcy![]()
How I most ardently adore him!
niet je tekst, maar wel wat er in je hoofd omgaat, begrijp ik?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Exactly!
I wanna get laid, I wanna get laid, I wanna go down the hitparade!![]()
niet mijn tekst heurr, zo origineel ben ik niet![]()
Hahaha ik zie nu voor me hoe Co achterna wordt gezeten door een woedende Dennis van der Geestquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef conleche het volgende:
Ik scheld eigenlijk alleen in het verkeer. Maar dan ook wel heel ordinair.De idioten en klootzakken en de Ben je blind of zo's? zijn niet van de lucht. Zonder aanziens des persoons, dus dat was wel slikken toen een kerel van 2 meter, die ineens overstak en ik nog maar net kon ontwijken en die ik had uitgemaakt voor blinde idioot, Een sprintje gingen trekken en die ik nog maar net voor kon blijven op mijn fietsje. Toen was ik toch wel een beetje geschrokken.
Jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohh heb je ook de BBC Pride & Prejudice?
Nou, onbewust wel volgensmij. Heb dat liedje extreem vaak geluisterd vandaag!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
niet je tekst, maar wel wat er in je hoofd omgaat, begrijp ik?
Die is zo geweldigquote:
Nee, niet Dennis, het was meer zoiets:quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha ik zie nu voor me hoe Co achterna wordt gezeten door een woedende Dennis van der Geest
Hahaha
En mag SHE dan ook oefenen met d'r Carmenset in je haar?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat hangt van de situatie af, denk ik....
Ok. Nu voel ik me oud.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, onbewust wel volgensmij. Heb dat liedje extreem vaak geluisterd vandaag!
Oeiquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, niet Dennis, het was meer zoiets:
[ afbeelding ]
Mét kleren, dat spreekt voor zich....brrr.
oh, hadden we het nog steeds over dat liedje?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, onbewust wel volgensmij. Heb dat liedje extreem vaak geluisterd vandaag!
Oh, maar het is ook helemaal niet zo´n bekend liedje volgensmij! En al een of twee jaar oud.. Geen reden om je oud te voelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Nu voel ik me oud.
Nog nooit van dat liedje gehoord!![]()
Valt het op?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef conleche het volgende:
Ben je Puppelfactor van McAbba aan het checken Greyssie?
ehmm....ik vermoed dat dit voor mij wel is waar ik de grens moet trekken....waarschijnlijk zelfs al iets hiervoor...quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En mag SHE dan ook oefenen met d'r Carmenset in je haar?
(We hebben onlangs een Roze Puppelmeet gehouden met wat ladies uit dit topic en toen hadden we van Vivi allemaal roze puppelslofjes gekregen)
Ja, tuurlijk. Wat anders?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:09 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, hadden we het nog steeds over dat liedje?
Ik schrik ook soms van mezelf! Dan denk ik: jeutje, wat een verborgen agressie!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Co, ik kan me jou dus gewoon écht niet scheldend en vloekend en tierend voor me zien, met je prachtig nette stemmetje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |