Nee doe maar geheim dan kunnen we radenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Oja, PF, is het bij die cadeautjelootje zooi ook de bedoeling dat je je naam er bij zet?
Ik zou zeggen sporten maar dat doet ze al heel veel.. Meer sportenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat MoBlo nog veel moet afvallen. Je verhoudingen zullen denk ik niet heel erg anders worden, als je pech hebt raak je het juist kwijt op plaatsen waar je het niet kwijt wil.
Nee, deze; Cheesecake !!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Kim, diezelfde cheesecake dus als die ik had?
En hij is al best bruin?Die ovens verschillen ook als dag en nacht he?
![]()
Maar dattie nog een beetje flubbert is niet erg, in de koelkast wordt ie heel stijf. Euhm... nou ja, je snapt wat ik bedoel
Ik en vloekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef Laureline het volgende:
*loopt nog steeds 6 topics achter* Aggos GreysEen treurwilg was mijn lievelingsboom vroeger
Ja wel goedquote:
Dan ga ik duimen dat deze ook gruwelijk lekker is en dan maak je volgende week die andere maarquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Omdat ik potjandosie nog an toe al de ingrediënten voor die andere in huis had gehaald!.
seizoen 5 ep 1!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:18 schreef Vivi het volgende:
In welke ep komt die McArmy nu eindelijk!?.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja wel goedMet jou ook?
Ik ben tof want ik ben
1, vandaag wezen fitnessen (2e keer deze week!)
2. onder de zonnebank geweest
3. Gister mijn outfit + zilveren legging gedragen!!
De 20e maar het mag ook eerder alleen is het zielig als iemand het morgen al heeft en zo lang moet wachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:15 schreef Chicolate het volgende:
Ja joehoe wanneer moet ik het kadootje opsturen? Dan ga ik even tijd maken. En ik maak het tevoren al open, ben de 27e wegggg (maar zal mn reactie aan PF PM'en, mag zij het posten op de 27e)
En nu weer wegggg. Druk leven enzo
hahaha....nee hoor....had alleen even een pauzequote:
Pauze!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hahaha....nee hoor....had alleen even een pauzeeven op de bank met een boek, een kop thee en een appelflap
Hahaha! Want ter see me pessy!?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
Muihuissss! Ik had net de Scottish lover van mijn vriendin aan de telefoon.
En ik verstond er echt geen reet van!![]()
Ze had hem verteld dat ik een Bengaalse kat heb en toen zei hij dat hij me wel eens wil ontmoeten en toen riep ik dat ie dan mijn pussy kon zien. En ik bedoelde het niet eens... zó... you know![]()
![]()
Is kopen geen optie dan? Regio Nijmegen zijn de huizen ook goedkoop t.o.v. de Randstad!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips voor deze situatie:
Ik woon in noord brabant en mijn vriend in leiden, hij is nog 1,5 jaar aan het studeren en daarna willen we gaan samenwonen.
We weten alleen natuurlijk niet waar hij werk gaat krijgen, wel moet het niet te ver zijn van Nijmegen waar ik studeer.
Maar als we over 2 jaar willen gaan samenwonen moeten we nu wel gaan inschrijven maar waar en hoe is het beste aangezien we niets van zijn werk weten?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
Ze had hem verteld dat ik een Bengaalse kat heb en toen zei hij dat hij me wel eens wil ontmoeten en toen riep ik dat ie dan mijn pussy kon zien. En ik bedoelde het niet eens... zó... you know![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |