En ik was bezig met het schrijven van teksten. En daar doe ik altijd heel veel naast. Fok!ken enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Teveel mensen thuis overdag. Wat zegt dat over ons?
Ik heb vandaag de hele dag studie gehad andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
uhhh dat ik in elk geval ziek ben en me verveel :pquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in toom? ik vond het juist wel grappig....nogal zinloos, maar wel grappig...
Een MILF heeft een kind, anders is het geen MILF maar gewoon een lekker ding...
wat jij wil, milfquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef Viking84 het volgende:
Nou hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd. Kom op zeg, doe niet zo koppig. Jullie zijn zeker ook van die types die nooit hun hebben dat gedaan zullen zeggen, ook al raakt 'hun' ooit ingeburgerd als onderwerp v/e zin. Wat een woord betekent wordt nog altijd door mensen bepaald, niet door een woordenboek
.
* Viking84 is in een vet opstandige bui.
Goedzo!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in toom? ik vond het juist wel grappig....nogal zinloos, maar wel grappig...
Een MILF heeft een kind, anders is het geen MILF maar gewoon een lekker ding...
ik blijf vechten tegen de vooroordelen die kleven aan het feit dat ik enorm aantrekkelijk benquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Juist.
Naast dat je een leuk koppie hebt zeg je ook nog zinnige dingen
Mijn mister heeft kort haar en die is supersexy!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
Ik vind heel kort haar bij mannen bijna altijd stom. Boerenkoppen krijgen ze er van.
nee, maar hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd...quote:
picsquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn mister heeft kort haar en die is supersexy!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef Viking84 het volgende:
Nou hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd. Kom op zeg, doe niet zo koppig. Jullie zijn zeker ook van die types die nooit hun hebben dat gedaan zullen zeggen, ook al raakt 'hun' ooit ingeburgerd als onderwerp v/e zin. Wat een woord betekent wordt nog altijd door mensen bepaald, niet door een woordenboek
.
* Viking84 is in een vet opstandige bui.
En de Lama's vind ik 1 van de sneuste programma's die er te zien zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
O, van die Lama's vind ik Jeroen wel leuk, maar Ruben Nicolai vind ik daarvan toch wel de leukste.
Ja maar eerder zei ik ook dat moeders van < 30 toch geen milf worden genoemd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, maar hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd...
...ik citeer
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
En de Lama's vind ik 1 van de sneuste programma's die er te zien zijn
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
En de Lama's vind ik 1 van de sneuste programma's die er te zien zijn
Sla je in het echt mensen die het niet met je eens zijn ook meteen met een hamer op hun hoofd?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
![]()
ik vind het juist meeeeesterlijknet als draadstaal
* zingt "Rosanne!"*quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
* zingt "Rosanne!"*
Nee echt, ik vind het pijnlijk. Het geforceerde, het te platte, de herhaling, die presentator die werkelijk nooit iets komisch uitbrengt...iegh. Het doet me echt denken aan workshops voor VMBO-ers. Terwijl ik echt niet alleen van 'hoogstaande' humor geniet, ik kijk bijvoorbeeld graag naar Geer & Goor. Maar er is iets in dat programma, de zelfingenomenheid van die gasten...rubs me the wrong way.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
* zingt "Rosanne!"*
Nee echt, ik vind het pijnlijk. Het geforceerde, het te platte, de herhaling, die presentator die werkelijk nooit iets komisch uitbrengt...iegh. Het doet me echt denken aan workshops voor VMBO-ers. Terwijl ik echt niet alleen van 'hoogstaande' humor geniet, ik kijk bijvoorbeeld graag naar Geer & Goor. Maar er is iets in dat programma, de zelfingenomenheid van die gasten...rubs me the wrong way.
Welkequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier samen met een vriendin (die een Schot als lover heeft!!!! Een echte!!!) nog even HET filmpje van McArmy gekeken, dat heeeeeeerlijke filmpje. *kwijl*
Sorry, moest even. Last van onze hormonen
Die brute!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welke? Er zijn er zoveel!
Hoewel ik mijn geld op 1 bepaalde durf te zetten!
Ja echt wel type schatjequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik blijf ruben ook een schatje vinden
Groeienquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben trouwens nog aan het twijfelen over mijn haar... volgende week een afspraak bij de kapper....
wat vinden jullie;
zou ik een poging doen om het weer langer te laten groeien? met pony?
quote:
Nee doe maar geheim dan kunnen we radenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Oja, PF, is het bij die cadeautjelootje zooi ook de bedoeling dat je je naam er bij zet?
Ik zou zeggen sporten maar dat doet ze al heel veel.. Meer sportenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat MoBlo nog veel moet afvallen. Je verhoudingen zullen denk ik niet heel erg anders worden, als je pech hebt raak je het juist kwijt op plaatsen waar je het niet kwijt wil.
Nee, deze; Cheesecake !!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Kim, diezelfde cheesecake dus als die ik had?
En hij is al best bruin?Die ovens verschillen ook als dag en nacht he?
![]()
Maar dattie nog een beetje flubbert is niet erg, in de koelkast wordt ie heel stijf. Euhm... nou ja, je snapt wat ik bedoel
Ik en vloekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:10 schreef Laureline het volgende:
*loopt nog steeds 6 topics achter* Aggos GreysEen treurwilg was mijn lievelingsboom vroeger
Ja wel goedquote:
Dan ga ik duimen dat deze ook gruwelijk lekker is en dan maak je volgende week die andere maarquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Omdat ik potjandosie nog an toe al de ingrediënten voor die andere in huis had gehaald!.
seizoen 5 ep 1!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:18 schreef Vivi het volgende:
In welke ep komt die McArmy nu eindelijk!?.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja wel goedMet jou ook?
Ik ben tof want ik ben
1, vandaag wezen fitnessen (2e keer deze week!)
2. onder de zonnebank geweest
3. Gister mijn outfit + zilveren legging gedragen!!
De 20e maar het mag ook eerder alleen is het zielig als iemand het morgen al heeft en zo lang moet wachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:15 schreef Chicolate het volgende:
Ja joehoe wanneer moet ik het kadootje opsturen? Dan ga ik even tijd maken. En ik maak het tevoren al open, ben de 27e wegggg (maar zal mn reactie aan PF PM'en, mag zij het posten op de 27e)
En nu weer wegggg. Druk leven enzo
hahaha....nee hoor....had alleen even een pauzequote:
Pauze!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hahaha....nee hoor....had alleen even een pauzeeven op de bank met een boek, een kop thee en een appelflap
Hahaha! Want ter see me pessy!?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
Muihuissss! Ik had net de Scottish lover van mijn vriendin aan de telefoon.
En ik verstond er echt geen reet van!![]()
Ze had hem verteld dat ik een Bengaalse kat heb en toen zei hij dat hij me wel eens wil ontmoeten en toen riep ik dat ie dan mijn pussy kon zien. En ik bedoelde het niet eens... zó... you know![]()
![]()
Is kopen geen optie dan? Regio Nijmegen zijn de huizen ook goedkoop t.o.v. de Randstad!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips voor deze situatie:
Ik woon in noord brabant en mijn vriend in leiden, hij is nog 1,5 jaar aan het studeren en daarna willen we gaan samenwonen.
We weten alleen natuurlijk niet waar hij werk gaat krijgen, wel moet het niet te ver zijn van Nijmegen waar ik studeer.
Maar als we over 2 jaar willen gaan samenwonen moeten we nu wel gaan inschrijven maar waar en hoe is het beste aangezien we niets van zijn werk weten?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
Ze had hem verteld dat ik een Bengaalse kat heb en toen zei hij dat hij me wel eens wil ontmoeten en toen riep ik dat ie dan mijn pussy kon zien. En ik bedoelde het niet eens... zó... you know![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan over 2 jaar kijken of moeten we nu dan al iets doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is kopen geen optie dan? Regio Nijmegen zijn de huizen ook goedkoop t.o.v. de Randstad!
Ha dat vind ik wel een goedequote:Op vrijdag 12 december 2008 16:04 schreef SHE het volgende:
En iedereen moet er eens in zijn leven als een model hebben uitgezien. Punt.
90 cm? Dat is zo dun! Ik heb 102 en ik heb bijna geen heupen en een kleine maar mooie kont. Of ik heb een scheef zelfbeeldquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet 89 heup?
Overigens, mijn kleinste heupomtrek was ooit (jawel!) 75cm. Dat wil ik niet. M'n heupen zijn nu ongeveer 90cm, op z'n hoogst mogen die 85cm worden, maar echt niet minder. Anders worden m'n verhoudingen scheef en kan ik geen broeken meer kopen.
Maar ik wil wel ooit de omtrek van 60cm taille gehad hebben.
Nee, tha bloke van Sam! Maar die ken je (nog) niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
[..]
You didn't!!???
Is de man van Maes Schots?
Je hoeft dan nu nog niks te doen, sparen is altijd wel handig natuurlijk. En zorg dat je geen A-noteringen hebt bij het BKR, want dan kun je geen hypotheek krijgen! En zorg er ook voor dat creditcard- en andere schulden zijn afbetaald. Verder krijg je pas een geldlening als je een contract voor onbepaalde tijd hebt, óf een intentieverklaring van je baas kan krijgen indien je er geen hebt (even het zelfstandig ondernemerschap buiten beschouwing latend).quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dan over 2 jaar kijken of moeten we nu dan al iets doen?
McAppelflapquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hahaha....nee hoor....had alleen even een pauzeeven op de bank met een boek, een kop thee en een appelflap
je kunt je doorgaans lleen inschrijven in de regio waar je woont of een economische binding =wer of studie hebt.ik zou dus asl een razende me inschrijven in Nijmegen nu je er studeert. 2 jaar inschrijftijd is echt níks namelijk...quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips voor deze situatie:
Ik woon in noord brabant en mijn vriend in leiden, hij is nog 1,5 jaar aan het studeren en daarna willen we gaan samenwonen.
We weten alleen natuurlijk niet waar hij werk gaat krijgen, wel moet het niet te ver zijn van Nijmegen waar ik studeer.
Maar als we over 2 jaar willen gaan samenwonen moeten we nu wel gaan inschrijven maar waar en hoe is het beste aangezien we niets van zijn werk weten?
IKquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Oh ja. En toen ik de telefoon maar weer gewoon aan haar terug gaf (heel aardig van mij, zonder gedag te zeggen) maar ik verstond er geen BAL van... toen zei ze tegen hem dat ik hem niet kon verstaan en toen zij hij She's a rrrracist man!
Rare jongens, die RomeinenSchotten
Ik las dat die pas weer in het nieuwe jaar komen!quote:
zal ik m'n kilt maar aandoen?quote:
Ja, helaas welquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las dat die pas weer in het nieuwe jaar komen!
Dat kan wel maar wie zegt dat hij in die buurt werk krijgt, misschien moeten we wel ergens tussenin gaan wonenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
je kunt je doorgaans lleen inschrijven in de regio waar je woont of een economische binding =wer of studie hebt.ik zou dus asl een razende me inschrijven in Nijmegen nu je er studeert. 2 jaar inschrijftijd is echt níks namelijk...
Grinnik.quote:
Die zin he..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
McAbba, hoe lang en dik ben jij eigenlijk?? ('t blijft natuurlijk een slanktopic)
1m85 en iets van 80 kg....slank genoeg voor dit topic?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:33 schreef conleche het volgende:
McAbba, hoe lang en dik ben jij eigenlijk?? ('t blijft natuurlijk een slanktopic)
prima, dan schrijf je je toch nergens in en moet je sowiesó kopen of duur particulier gaan huren. wat jij wiltquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat kan wel maar wie zegt dat hij in die buurt werk krijgt, misschien moeten we wel ergens tussenin gaan wonen
En schulden hebben we niet dus voor dat lenen hoeven we niet echt iets aan te passen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
1m85 en iets van 80 kg....slank genoeg voor dit topic?
vrouwen....hormonen....wat doe je eraan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Grinnik.
Wat zijn we erg he, met onze McArmy obsessie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |