Kleine lul, kleine lul, kleine lul!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:02 schreef conleche het volgende:
Ik zit Ranking the Stars te krijgen en Danny de Munck bekent net dat hij "Téring" gilt als hij klaarkomt
Dan wil ik eerst weten wie zijn moeder en vader zijn, en hij moet begrijpen dat ik zijn lekkere wijf niet ben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
Muizebabe, we moeten even snel een McNaam voor Abba bedenken!![]()
Sorry hoor, was even weg, moest even een punt cheesecake in mijn slanke snavel proppen
Abba/Co en het toetje
Ik ben wel iets meer dan alleen een lustobject hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
Muizebabe, we moeten even snel een McNaam voor Abba bedenken!![]()
Sorry hoor, was even weg, moest even een punt cheesecake in mijn slanke snavel proppen
Abba/Co en het toetje
Haantje!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben wel iets meer dan alleen een lustobject hoor
TS begintquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Dat van Paul de Leeuw hoef ik nou weer niet te horen![]()
Bekentenissen time, wat zeggen jullie?![]()
zeg het eens, kippetjequote:
Nou, ik zég eigenlijk niks. Als we het over gesproken taal hebbenquote:
Ik val op ongeslepen diamantenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Dubieus!! McArmy, die vadsige judoka.....
Joh, ze wil gewoon iemand die haar tegen de muur duwt en bruut neemt liefdevol bemint(d?t? mintje?)quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Dubieus!! McArmy, die vadsige judoka.....
Preferably McArmyquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joh, ze wil gewoon iemand die haar tegen de muur duwt en bruut neemt liefdevol bemint
dat mochten ze willenquote:
Is muis nu ook lesbies?!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Echt een schatje.
In dit liedje mogen ze zingen!quote:
Het gaat niet om het formaat, maar om wat je ermee doet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind dennis ook wel ok hoorlekker grote stoere man
*alstie dan maar niet zo'n onwijs klein pikkie heeft hahaaa*
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
McAbba, trek je het nog?
Hier in het topic, bedoel ik?
Voel je je al een beetje thuis?
Can you feeeeeeeeeeeeel the loooooooooovebitchyness?
maar het lijkt natuurlijke vreselijk... zo'n mooie stoere man en dan zo'n klein pierewormpje...quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar om wat je ermee doet.
(niet dat ik daar verstand van heb hoor)
Die foto is engquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem er een stuk beter uit zien met dit kapsel.
Haha, ja ik ook. Hij lacht zo liefquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik blijf ruben ook een schatje vinden
Als ik in Abba had gezeten, had ik altijd mogen zingenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In dit liedje mogen ze zingen!![]()
al playbacken ze hier, maargoed
![]()
Huuquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem er een stuk beter uit zien met dit kapsel.
pierewormpjequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
maar het lijkt natuurlijke vreselijk... zo'n mooie stoere man en dan zo'n klein pierewormpje...
Greys is de mama van Goodbye, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Hč, hč, ik ben weer bij, Wat hebben jullie belachelijk veel geschreven-
Weet je wat ik vandaag gedaan heb? Een aerobicles gegevenDegene die het normaal doet was ziek en ze hadden geen vervanger en toen vroegen ze mij.
Ergo: ik heb mijn roeping niet gemist. Wat een drama.
En jij bent zwanger Greys?Een Milf kan je toch alleen maar zijn als je er een koter uit hebt gewerkt? Anders ben je gewoon een lekker wijf.
Zoals ik zei: zeik niet. Kon geen betere foto vinden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HuuWat een criminele kop heeft hij daar.
Volgensmij staan ze in dat filmpje als setjes bij elkaar. Maar helaasch beschik niet over verdere kennisquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Als ik in Abba had gezeten, had ik altijd mogen zingen![]()
welke van de twee had ook alweer iets met het blondje?
Want we hadden nog niet genoeg McArmy gezien wil je zeggen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Omdat Vikje een plaatje van Dennis postte, vind ik dat erg wel een van McArmy bij mocht doen.
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want we hadden nog niet genoeg McArmy gezien wil je zeggen?.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Viking84 het volgende:
En je hoeft er niet per se een koter uit gewerkt te hebben om een milf te kunnen zijn. Elke goodlooking vrouw van 30+ is wmb een milf.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
En jij bent zwanger Greys?Een Milf kan je toch alleen maar zijn als je er een koter uit hebt gewerkt? Anders ben je gewoon een lekker wijf.
Daar ben ik het mee eens. Vik snapt het gewoon nietquote:
doe maar niet alsof je niet stiekem had gekeken voordat je vroeg welke van de twee ik wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij staan ze in dat filmpje als setjes bij elkaar. Maar helaasch beschik niet over verdere kennis
Annipatat!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:23 schreef conleche het volgende:
De lelijkste ging met de blonde (Bjřrn) en de iets minder lelijke met Annifriet. (Benny)
Nouja, Dennis vd Geest én McArmy zijn beide niet echt lekker. In het roddeltopic (geloof ik) in SHO, dáár stonden lekkere types in. In dit geval kijk ik liever naar een mooie vrouw dan naar die twee types hierboven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals ik zei: zeik niet. Kon geen betere foto vinden.
Doe niet zo wijsneuzerigquote:
Nou, dat kan jij wel zeggen maar dat ervaar ik dus heel andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe niet zo wijsneuzerig. In de praktijk worden ook niet-moeders van 30+ MILFS genoemd, hoor.
En moeders van 18 worden ook nooit MILF genoemd.
Samen met Greysquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Vivi het volgende:
Co is de mama van Goodbye heur!
Spreek je uit ervaring?quote:En een man kan betee Tering roepen dan Mama bij het arriveren.
Ja inderdaad, dan staan ze in dat filmpje dus goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:23 schreef conleche het volgende:
De lelijkste ging met de blonde (Bjřrn) en de iets minder lelijke met Annifriet. (Benny)
Nee, maar ik heb een levendig voorstellingsvermogen.quote:
jahquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zat nog steeds in je uppigste uppie in mijn topic te echoën?
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
In dit geval kijk ik liever naar een mooie vrouw dan naar die twee types hierboven.
Bwahahahaaaaaaaaa! Flauw, maar wel leuk!quote:
Heb ik van jou geleerdquote:
Ja, door types die hun filmklassiekers niet kennen en niet weten wat een echte MILF is.quote:In de praktijk worden ook niet-moeders van 30+ MILFS genoemd, hoor.
In de praktijk = Vikingquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe niet zo wijsneuzerig. In de praktijk worden ook niet-moeders van 30+ MILFS genoemd, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
American Pie een klassieker noemen:quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb ik van jou geleerd![]()
[..]
Ja, door types die hun filmklassiekers niet kennen en niet weten wat een echte MILF is.
She doe jij even het andere topic sluiten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
Ik vind Dennus ook heerlijk. Echt een lekkere grote teddybeer.
Ontzettend leuke vent![]()
Hoeveel topics gaan er in jozesnaam doorheen per dag? 3, 4 ?
Lulzieke wijfffe !!
Ik vind hem wel ok, maar vooral omdat 'ie zo'n mooie achternaam heeftquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit vinnik niks hoor. Sorry
Smaken verschillen, maar... ieks!
Dat haar is stom.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou nog eentje dan:
vind dennis hier nog veeeeuuuulll lekkerder...
[ afbeelding ]
Nou, in het genre wel. Net als Porky, Revenge of the Nerds etc.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
American Pie een klassieker noemen:!!
Ik vind hem wel leuk sinds ik dat programma heb gezien waar hij in zat (71 graden noord). Het is echt een súper aardige gozer volgensmij!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou nog eentje dan:
vind dennis hier nog veeeeuuuulll lekkerder...
[ afbeelding ]
Ja idd, alleen daarom zou je al met hem trouwen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok, maar vooral omdat 'ie zo'n mooie achternaam heeft. Van Koningsbrugge. Prachtig!
.
Jawel hoor. Ik vind namen heel belangrijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, alleen daarom zou je al met hem trouwen!
NOT!
neeej joh sexyy juistquote:
Teveel mensen thuis overdag. Wat zegt dat over ons?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:35 schreef Laureline het volgende:
Wacht even...ik kijk 1 dag niet en jullie zijn VIJF topics verder? Vrees dat ik dit niet meer bij ga houden...
in toom? ik vond het juist wel grappig....nogal zinloos, maar wel grappig...quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe lang kan je discussiëren over een woord?![]()
Waar is abba om de boel in toom te houden?
En ik was bezig met het schrijven van teksten. En daar doe ik altijd heel veel naast. Fok!ken enzo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Teveel mensen thuis overdag. Wat zegt dat over ons?
Ik heb vandaag de hele dag studie gehad andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
uhhh dat ik in elk geval ziek ben en me verveel :pquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in toom? ik vond het juist wel grappig....nogal zinloos, maar wel grappig...
Een MILF heeft een kind, anders is het geen MILF maar gewoon een lekker ding...
wat jij wil, milfquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef Viking84 het volgende:
Nou hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd. Kom op zeg, doe niet zo koppig. Jullie zijn zeker ook van die types die nooit hun hebben dat gedaan zullen zeggen, ook al raakt 'hun' ooit ingeburgerd als onderwerp v/e zin. Wat een woord betekent wordt nog altijd door mensen bepaald, niet door een woordenboek
.
* Viking84 is in een vet opstandige bui.
Goedzo!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
in toom? ik vond het juist wel grappig....nogal zinloos, maar wel grappig...
Een MILF heeft een kind, anders is het geen MILF maar gewoon een lekker ding...
ik blijf vechten tegen de vooroordelen die kleven aan het feit dat ik enorm aantrekkelijk benquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Juist.
Naast dat je een leuk koppie hebt zeg je ook nog zinnige dingen
Mijn mister heeft kort haar en die is supersexy!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
Ik vind heel kort haar bij mannen bijna altijd stom. Boerenkoppen krijgen ze er van.
nee, maar hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd...quote:
picsquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn mister heeft kort haar en die is supersexy!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef Viking84 het volgende:
Nou hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd. Kom op zeg, doe niet zo koppig. Jullie zijn zeker ook van die types die nooit hun hebben dat gedaan zullen zeggen, ook al raakt 'hun' ooit ingeburgerd als onderwerp v/e zin. Wat een woord betekent wordt nog altijd door mensen bepaald, niet door een woordenboek
.
* Viking84 is in een vet opstandige bui.
En de Lama's vind ik 1 van de sneuste programma's die er te zien zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
O, van die Lama's vind ik Jeroen wel leuk, maar Ruben Nicolai vind ik daarvan toch wel de leukste.
Ja maar eerder zei ik ook dat moeders van < 30 toch geen milf worden genoemd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, maar hier op Fok! zie je ook dat vrouwen die geen moeder zijn soms toch milf worden genoemd...
...ik citeer
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
En de Lama's vind ik 1 van de sneuste programma's die er te zien zijn
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
En de Lama's vind ik 1 van de sneuste programma's die er te zien zijn
Sla je in het echt mensen die het niet met je eens zijn ook meteen met een hamer op hun hoofd?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
![]()
ik vind het juist meeeeesterlijknet als draadstaal
* zingt "Rosanne!"*quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
* zingt "Rosanne!"*
Nee echt, ik vind het pijnlijk. Het geforceerde, het te platte, de herhaling, die presentator die werkelijk nooit iets komisch uitbrengt...iegh. Het doet me echt denken aan workshops voor VMBO-ers. Terwijl ik echt niet alleen van 'hoogstaande' humor geniet, ik kijk bijvoorbeeld graag naar Geer & Goor. Maar er is iets in dat programma, de zelfingenomenheid van die gasten...rubs me the wrong way.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
* zingt "Rosanne!"*
Nee echt, ik vind het pijnlijk. Het geforceerde, het te platte, de herhaling, die presentator die werkelijk nooit iets komisch uitbrengt...iegh. Het doet me echt denken aan workshops voor VMBO-ers. Terwijl ik echt niet alleen van 'hoogstaande' humor geniet, ik kijk bijvoorbeeld graag naar Geer & Goor. Maar er is iets in dat programma, de zelfingenomenheid van die gasten...rubs me the wrong way.
Welkequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier samen met een vriendin (die een Schot als lover heeft!!!! Een echte!!!) nog even HET filmpje van McArmy gekeken, dat heeeeeeerlijke filmpje. *kwijl*
Sorry, moest even. Last van onze hormonen
Die brute!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welke? Er zijn er zoveel!
Hoewel ik mijn geld op 1 bepaalde durf te zetten!
Ja echt wel type schatjequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik blijf ruben ook een schatje vinden
Groeienquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben trouwens nog aan het twijfelen over mijn haar... volgende week een afspraak bij de kapper....
wat vinden jullie;
zou ik een poging doen om het weer langer te laten groeien? met pony?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |