Kleine lul, kleine lul, kleine lul!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:02 schreef conleche het volgende:
Ik zit Ranking the Stars te krijgen en Danny de Munck bekent net dat hij "Téring" gilt als hij klaarkomt
Dan wil ik eerst weten wie zijn moeder en vader zijn, en hij moet begrijpen dat ik zijn lekkere wijf niet ben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
Muizebabe, we moeten even snel een McNaam voor Abba bedenken!![]()
Sorry hoor, was even weg, moest even een punt cheesecake in mijn slanke snavel proppen
Abba/Co en het toetje
Ik ben wel iets meer dan alleen een lustobject hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
Muizebabe, we moeten even snel een McNaam voor Abba bedenken!![]()
Sorry hoor, was even weg, moest even een punt cheesecake in mijn slanke snavel proppen
Abba/Co en het toetje
Haantje!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben wel iets meer dan alleen een lustobject hoor
TS begintquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Dat van Paul de Leeuw hoef ik nou weer niet te horen![]()
Bekentenissen time, wat zeggen jullie?![]()
zeg het eens, kippetjequote:
Nou, ik zég eigenlijk niks. Als we het over gesproken taal hebbenquote:
Ik val op ongeslepen diamantenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Dubieus!! McArmy, die vadsige judoka.....
Joh, ze wil gewoon iemand die haar tegen de muur duwt en bruut neemt liefdevol bemint(d?t? mintje?)quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Dubieus!! McArmy, die vadsige judoka.....
Preferably McArmyquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joh, ze wil gewoon iemand die haar tegen de muur duwt en bruut neemt liefdevol bemint
dat mochten ze willenquote:
Is muis nu ook lesbies?!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook. Echt een schatje.
In dit liedje mogen ze zingen!quote:
Het gaat niet om het formaat, maar om wat je ermee doet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik vind dennis ook wel ok hoorlekker grote stoere man
*alstie dan maar niet zo'n onwijs klein pikkie heeft hahaaa*
Ik ben wel wat gewend hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
McAbba, trek je het nog?
Hier in het topic, bedoel ik?
Voel je je al een beetje thuis?
Can you feeeeeeeeeeeeel the loooooooooovebitchyness?
maar het lijkt natuurlijke vreselijk... zo'n mooie stoere man en dan zo'n klein pierewormpje...quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar om wat je ermee doet.
(niet dat ik daar verstand van heb hoor)
Die foto is engquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem er een stuk beter uit zien met dit kapsel.
Haha, ja ik ook. Hij lacht zo liefquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik blijf ruben ook een schatje vinden
Als ik in Abba had gezeten, had ik altijd mogen zingenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In dit liedje mogen ze zingen!![]()
al playbacken ze hier, maargoed
![]()
Huuquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem er een stuk beter uit zien met dit kapsel.
pierewormpjequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
maar het lijkt natuurlijke vreselijk... zo'n mooie stoere man en dan zo'n klein pierewormpje...
Greys is de mama van Goodbye, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Hè, hè, ik ben weer bij, Wat hebben jullie belachelijk veel geschreven-
Weet je wat ik vandaag gedaan heb? Een aerobicles gegevenDegene die het normaal doet was ziek en ze hadden geen vervanger en toen vroegen ze mij.
Ergo: ik heb mijn roeping niet gemist. Wat een drama.
En jij bent zwanger Greys?Een Milf kan je toch alleen maar zijn als je er een koter uit hebt gewerkt? Anders ben je gewoon een lekker wijf.
Zoals ik zei: zeik niet. Kon geen betere foto vinden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HuuWat een criminele kop heeft hij daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |