Kleine lul, kleine lul, kleine lul!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:02 schreef conleche het volgende:
Ik zit Ranking the Stars te krijgen en Danny de Munck bekent net dat hij "Téring" gilt als hij klaarkomt
Dan wil ik eerst weten wie zijn moeder en vader zijn, en hij moet begrijpen dat ik zijn lekkere wijf niet ben.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
Muizebabe, we moeten even snel een McNaam voor Abba bedenken!![]()
Sorry hoor, was even weg, moest even een punt cheesecake in mijn slanke snavel proppen
Abba/Co en het toetje
Ik ben wel iets meer dan alleen een lustobject hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:05 schreef Greys het volgende:Abba heeft gewoon zelf al een topic geopend! Ik heb hem onderschat!
Die van mij mag dicht
Muizebabe, we moeten even snel een McNaam voor Abba bedenken!![]()
Sorry hoor, was even weg, moest even een punt cheesecake in mijn slanke snavel proppen
Abba/Co en het toetje
Haantje!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik ben wel iets meer dan alleen een lustobject hoor
TS begintquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Dat van Paul de Leeuw hoef ik nou weer niet te horen![]()
Bekentenissen time, wat zeggen jullie?![]()
zeg het eens, kippetjequote:
Nou, ik zég eigenlijk niks. Als we het over gesproken taal hebbenquote:
Ik val op ongeslepen diamantenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Dubieus!! McArmy, die vadsige judoka.....
Joh, ze wil gewoon iemand die haar tegen de muur duwt en bruut neemt liefdevol bemint(d?t? mintje?)quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Dubieus!! McArmy, die vadsige judoka.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |