* zingt "Rosanne!"*quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
* zingt "Rosanne!"*
Nee echt, ik vind het pijnlijk. Het geforceerde, het te platte, de herhaling, die presentator die werkelijk nooit iets komisch uitbrengt...iegh. Het doet me echt denken aan workshops voor VMBO-ers. Terwijl ik echt niet alleen van 'hoogstaande' humor geniet, ik kijk bijvoorbeeld graag naar Geer & Goor. Maar er is iets in dat programma, de zelfingenomenheid van die gasten...rubs me the wrong way.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
* zingt "Rosanne!"*
Nee echt, ik vind het pijnlijk. Het geforceerde, het te platte, de herhaling, die presentator die werkelijk nooit iets komisch uitbrengt...iegh. Het doet me echt denken aan workshops voor VMBO-ers. Terwijl ik echt niet alleen van 'hoogstaande' humor geniet, ik kijk bijvoorbeeld graag naar Geer & Goor. Maar er is iets in dat programma, de zelfingenomenheid van die gasten...rubs me the wrong way.
Welkequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier samen met een vriendin (die een Schot als lover heeft!!!! Een echte!!!) nog even HET filmpje van McArmy gekeken, dat heeeeeeerlijke filmpje. *kwijl*
Sorry, moest even. Last van onze hormonen
Die brute!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welke? Er zijn er zoveel!
Hoewel ik mijn geld op 1 bepaalde durf te zetten!
Ja echt wel type schatjequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik blijf ruben ook een schatje vinden
Groeienquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik ben trouwens nog aan het twijfelen over mijn haar... volgende week een afspraak bij de kapper....
wat vinden jullie;
zou ik een poging doen om het weer langer te laten groeien? met pony?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |