SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
American Pie een klassieker noemen:quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb ik van jou geleerd![]()
[..]
Ja, door types die hun filmklassiekers niet kennen en niet weten wat een echte MILF is.
She doe jij even het andere topic sluiten?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
Ik vind Dennus ook heerlijk. Echt een lekkere grote teddybeer.
Ontzettend leuke vent![]()
Hoeveel topics gaan er in jozesnaam doorheen per dag? 3, 4 ?
Lulzieke wijfffe !!
Ik vind hem wel ok, maar vooral omdat 'ie zo'n mooie achternaam heeftquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit vinnik niks hoor. Sorry
Smaken verschillen, maar... ieks!
Dat haar is stom.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou nog eentje dan:
vind dennis hier nog veeeeuuuulll lekkerder...
[ afbeelding ]
Nou, in het genre wel. Net als Porky, Revenge of the Nerds etc.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
American Pie een klassieker noemen:!!
Ik vind hem wel leuk sinds ik dat programma heb gezien waar hij in zat (71 graden noord). Het is echt een sśper aardige gozer volgensmij!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou nog eentje dan:
vind dennis hier nog veeeeuuuulll lekkerder...
[ afbeelding ]
Ja idd, alleen daarom zou je al met hem trouwen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok, maar vooral omdat 'ie zo'n mooie achternaam heeft. Van Koningsbrugge. Prachtig!
.
Jawel hoor. Ik vind namen heel belangrijkquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, alleen daarom zou je al met hem trouwen!
NOT!
neeej joh sexyy juistquote:
Teveel mensen thuis overdag. Wat zegt dat over ons?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:35 schreef Laureline het volgende:
Wacht even...ik kijk 1 dag niet en jullie zijn VIJF topics verder? Vrees dat ik dit niet meer bij ga houden...
in toom? ik vond het juist wel grappig....nogal zinloos, maar wel grappig...quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe lang kan je discussiėren over een woord?![]()
Waar is abba om de boel in toom te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |