Volgensmij staan ze in dat filmpje als setjes bij elkaar. Maar helaasch beschik niet over verdere kennisquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Als ik in Abba had gezeten, had ik altijd mogen zingen![]()
welke van de twee had ook alweer iets met het blondje?
Want we hadden nog niet genoeg McArmy gezien wil je zeggen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Omdat Vikje een plaatje van Dennis postte, vind ik dat erg wel een van McArmy bij mocht doen.
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want we hadden nog niet genoeg McArmy gezien wil je zeggen?.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:20 schreef Viking84 het volgende:
En je hoeft er niet per se een koter uit gewerkt te hebben om een milf te kunnen zijn. Elke goodlooking vrouw van 30+ is wmb een milf.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
En jij bent zwanger Greys?Een Milf kan je toch alleen maar zijn als je er een koter uit hebt gewerkt? Anders ben je gewoon een lekker wijf.
Daar ben ik het mee eens. Vik snapt het gewoon nietquote:
doe maar niet alsof je niet stiekem had gekeken voordat je vroeg welke van de twee ik wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij staan ze in dat filmpje als setjes bij elkaar. Maar helaasch beschik niet over verdere kennis
Annipatat!quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:23 schreef conleche het volgende:
De lelijkste ging met de blonde (Bjørn) en de iets minder lelijke met Annifriet. (Benny)
Nouja, Dennis vd Geest én McArmy zijn beide niet echt lekker. In het roddeltopic (geloof ik) in SHO, dáár stonden lekkere types in. In dit geval kijk ik liever naar een mooie vrouw dan naar die twee types hierboven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals ik zei: zeik niet. Kon geen betere foto vinden.
Doe niet zo wijsneuzerigquote:
Nou, dat kan jij wel zeggen maar dat ervaar ik dus heel andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe niet zo wijsneuzerig. In de praktijk worden ook niet-moeders van 30+ MILFS genoemd, hoor.
En moeders van 18 worden ook nooit MILF genoemd.
Samen met Greysquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Vivi het volgende:
Co is de mama van Goodbye heur!
Spreek je uit ervaring?quote:En een man kan betee Tering roepen dan Mama bij het arriveren.
Ja inderdaad, dan staan ze in dat filmpje dus goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:23 schreef conleche het volgende:
De lelijkste ging met de blonde (Bjørn) en de iets minder lelijke met Annifriet. (Benny)
Nee, maar ik heb een levendig voorstellingsvermogen.quote:
jahquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zat nog steeds in je uppigste uppie in mijn topic te echoën?
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
In dit geval kijk ik liever naar een mooie vrouw dan naar die twee types hierboven.
Bwahahahaaaaaaaaa! Flauw, maar wel leuk!quote:
Heb ik van jou geleerdquote:
Ja, door types die hun filmklassiekers niet kennen en niet weten wat een echte MILF is.quote:In de praktijk worden ook niet-moeders van 30+ MILFS genoemd, hoor.
In de praktijk = Vikingquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe niet zo wijsneuzerig. In de praktijk worden ook niet-moeders van 30+ MILFS genoemd, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |