Slowchatten is natuurlijk leuk en aardig, maar ik begrijp het nut van dit topic niet zo goed als het element met gewicht/conditie/gezond eten bezig zijn geheel afwezig is.quote:Op zondag 14 december 2008 10:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk niet zo chocola-addicted als sommigen hier.![]()
En verder maak ik me niet zo'n zorgen om m'n gewicht.Sorry.
Moet ik nu weg?
Ja, waarom is Veronica Mars gestopt verdeuriequote:Op zondag 14 december 2008 10:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
House
Veronica Mars
Smallville
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Heroes
Daar zijn jullie toch voor?quote:Op zondag 14 december 2008 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Slowchatten is natuurlijk leuk en aardig, maar ik begrijp het nut van dit topic niet zo goed als het element met gewicht/conditie/gezond eten bezig zijn geheel afwezig is.
Maw: ik begrijp niet zo goed wat je hier doet behalve over series praten. Je kunt op z'n minst doen alsof je ons tips geeft ofzo.quote:
Nouuu Abba heeft Kwak toch geholpen gister?quote:Op zondag 14 december 2008 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maw: ik begrijp niet zo goed wat je hier doet behalve over series praten. Je kunt op z'n minst doen alsof je ons tips geeft ofzo.
Ik gaf k_i_m en tegelijk de rest van deze reeks een uiterst geniale serietip.quote:Op zondag 14 december 2008 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maw: ik begrijp niet zo goed wat je hier doet behalve over series praten. Je kunt op z'n minst doen alsof je ons tips geeft ofzo.
tussen de regels doorlezen, Claudiaquote:Op zondag 14 december 2008 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zondag 14 december 2008 11:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouuu Abba heeft Kwak toch geholpen gister?![]()
Nouuu, volgensmij is dit meer dat je in het park aan het hardlopen bent en dat ze dan fluiten of zeggen 'goedzo knappe deernequote:Op zondag 14 december 2008 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
Dit heeft een hoog 'mannen staan aan de zijlijn en geven commentaar'-gehalte. Ergo, het is net alsof ik in het park aan het hardlopen ben.
Nou, eh, eigenlijk snap ik dan niet zo goed wat je hier doet.quote:Op zondag 14 december 2008 10:39 schreef IQM het volgende:
En verder maak ik me niet zo'n zorgen om m'n gewicht.Sorry.
Moet ik nu weg?
D'r wordt hier constant geslowchat.quote:Op zondag 14 december 2008 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eh, eigenlijk snap ik dan niet zo goed wat je hier doet.
En hierbij kan ik me volmondig aansluiten.quote:Op zondag 14 december 2008 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Slowchatten is natuurlijk leuk en aardig, maar ik begrijp het nut van dit topic niet zo goed als het element met gewicht/conditie/gezond eten bezig zijn geheel afwezig is.
Ik zal eens even OT gaan, want je hebt gelijk...quote:Op zondag 14 december 2008 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, eh, we hebben hier wel één ding gemeen: we willen graag allemaal wat afvallen of zijn net heel veel afgevallen en proberen nu te stabiliseren. Het échte, niet slankgerelateerde SC komt vooral bij de binnenkomende mannen vandaan. Verder gaat het vaak over slankgerelateerde zaken als koken, werk (stressfactor = eten), relaties (idem), kleding, maten en gewichten. En soms, heel soms over lelijke mannen. Maar persoonlijk mag van mij dat laatste onderwerp best achterwege blijven.quote:Op zondag 14 december 2008 11:18 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r wordt hier constant geslowchat.Is dat alleen maar gerechtvaardigd als je zo nu en dan over je dieet of eetpatroon praat?
Well, fine! Ik ga nu koffie drinken en een broodje gebakken ei eten.
Ik heb de mijne al gepost. Al worden de door mij geplande spruitjes vervangen door lasagne (mijn man kookt).quote:Op zondag 14 december 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
Lijstjes; wil ik zien. Van iedereen vandaag!
Oke, 3 op een rij,maar kan je vriendlief niet even je make-uptasje laten brengen. Haar in een staart/knot. Wat lipgloss/lippenstift en mascara en je ziet er alweer toonbaar uit. Al kan jij het volgens mij ook best hebben om ergens makeuploos te verschijnen.quote:Op zondag 14 december 2008 11:24 schreef SHE het volgende:
Ik sta dus zonder make-up en ongedoucht te werken
Maar goed, ik kan er maar beter het beste van maken.
quote:Op zondag 14 december 2008 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Het échte, niet slankgerelateerde SC komt vooral bij de binnenkomende mannen vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |