Nee dat geef ik aan mijn schoonouders zodat ik meekan op wintersportquote:Op zondag 14 december 2008 10:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en dat maak je dan aan mij over?
quote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef loveli het volgende:
Computergirl en Tink, als jullie je adres PM-en, stuur ik een reep 500 kcal op.
Dat is het stomme! Meestal zit er bagger in, maar toch ben ik jaloers op die mensen met grote spannende dozen in de trein aan het einde van het jaarquote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik krijg met krantenlopen ook een kerstpakket, maar vind het eigenlijk niet zo nodig. Gebeurt zelden dat je er wat aan hebt, en voor de rest staat het een beetje in de weg.
Ohhhquote:Op zondag 14 december 2008 10:18 schreef loveli het volgende:
Computergirl en Tink, als jullie je adres PM-en, stuur ik een reep 500 kcal op.
Ik vind de paketten die mijn vader en moeder kregen ook geweldig hoor. Het plezier van zo'n grote doos openmaken en kijken wat erin zit ... daar zaten vaak best leuke dingen in ...quote:Op zondag 14 december 2008 10:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is het stomme! Meestal zit er bagger in, maar toch ben ik jaloers op die mensen met grote spannende dozen in de trein aan het einde van het jaar![]()
Heb ook eens gewerkt voor een klein bedrijfje dat standaard twee flessen wijn gaf, die gaf ik aan een collega in ruil voor chocola.
Dat is nou net de enige chocolade die ik wél lust.quote:Op zondag 14 december 2008 10:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ohhhwat lievvvvvv
Maar ik eet tegenwoordig alleen maar extra-pure chocolade (zelfbescheming)
Oh, als hij het zegt wel, hè.quote:Op zondag 14 december 2008 03:10 schreef MissBliss het volgende:
Oh, how I met your mother... Ja, ik geloof dat Zhenar het ook leuk vindt dus ik ga het maar downloaden!![]()
Heb jij überhaupt weleens iets gewichtsgerelateerds gepost hier? En die Abbaman? Leuk hoor, een beetje testosteron in dit topic, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een bééétje ontopic blijftquote:Op zondag 14 december 2008 10:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, als hij het zegt wel, hè.
Nou ja, ik maak mezelf maar wijs dat ik voor 50 procent heb bijgedragen aan de tip.
quote:Op zondag 14 december 2008 10:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ohhhwat lievvvvvv
Maar ik eet tegenwoordig alleen maar extra-pure chocolade (zelfbescheming)
Ik lust alle chocolade maar kan slecht tegen suiker, dus ik ben overgestapt op 70% en hoger.quote:Op zondag 14 december 2008 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is nou net de enige chocolade die ik wél lust.
Ik ben duidelijk niet zo chocola-addicted als sommigen hier.quote:Op zondag 14 december 2008 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt weleens iets gewichtsgerelateerds gepost hier? En die Abbaman? Leuk hoor, een beetje testosteron in dit topic, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je een bééétje ontopic blijft
die met thijm is goed he? Had ik ook al gehad, lavendel vond ikquote:Op zondag 14 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
Hallo.
Over chocola gesproken; ik heb gisteren bij de Bijenkorf chocola met tijm gekocht. Goddelijk! Ook nog een paar andere smaken gekocht: met gember, met lavendel en met citroen. Maar die tijm is mijn favoriet. Wel ¤ 3,25 per reep.
Aliasquote:Op zondag 14 december 2008 00:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Greys Anatomy
Dexter
Battlestar Galactica
True Blood
Six Feet Under
Dead Like me
Prison Break (afgehaakt)
The Sopranos
Gooische Vrouwen
24
En vast nog veel meer wat ik vergeten ben.
Die met lavendel wilde mijn zusje hebben. Ik vind lavendel smerig, zowel qua geur als qua smaak.quote:Op zondag 14 december 2008 10:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
die met thijm is goed he? Had ik ook al gehad, lavendel vond ik
Ik ben een pure-chocolade verzamelaar, alles minsten een keer proberen. De laatste keer parijs kwam ik thuis met 6 repen, de keer daarvoor met meer dan een kilo![]()
Scrubsquote:Op zondag 14 december 2008 10:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Alias
Supernatural
Entourage
How I Met Your Mother
Fringe
Nip/Tuck
...
quote:Op zondag 14 december 2008 10:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Chocola met roze peper ook heerlijk.